quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Jong het staat er toch in de bijbel. Het staat er letterlijk, wat bedoelde ze dan?Jij kan het gewoon niet handelen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
absoluut niet, de psalmen zijn niet de officiële leer die de katholieke kerk verkondigd maar vormen hier een aanvulling op.
Iets met de bijbel, en symboliek, en niet letterlijke betekenis van wat er staat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Jong het staat er toch in de bijbel. Het staat er letterlijk, wat bedoelde ze dan?Jij kan het gewoon niet handelen.
Nou en Johannes is dat wel, en het staat toch duidelijk in Johannes. Johannes 1 4:8quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
absoluut niet, de psalmen zijn niet de officiële leer die de katholieke kerk verkondigd maar vormen hier een aanvulling op.
Waarom neem jij alles letterlijk over uit de bijbel?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:47 schreef Argo het volgende:
[..]
IK GELOOF NIET IN JOHANNES DIE IS ER PAS IN DE 13e EEUW DOOR LEO V BIJGEVOEGD EN IS DAARDOOR NIET REPRESENTATIEFquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Nou en Johannes is dat wel, en het staat toch duidelijk in Johannes. Johannes 1 4:8
1 Johannes 4:8
8 Wie niet liefheeft kent God niet, want God is liefde.
DIT ZIJN dus NIET DE PSALMEN DIT KOMT RECHTSTREEKS VAN JOHANNES!
Kan ik wel, maar hij zei dat ik God liefde noemen, en dat dat verkeerd was. Terwijl Johannes het zelf verkondigt in de bijbel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waarom neem jij alles letterlijk over uit de bijbel?
Kun je zelf geen mening ontwikkelen? heeft het lezen van dat sprookjesboek je capaciteiten om een zelfdenkend mens te zijn afgenomen? nou?
Dus als het in de bijbel staat vind argo het best?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Kan ik wel, maar hij zei dat ik God liefde noemen, en dat dat verkeerd was. Terwijl Johannes het zelf verkondigt in de bijbel.
Ik heb Ocean niet gezienquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind Argo een beetje op Ocean lijken wat jij PP?
Johannes 3:16quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
IK GELOOF NIET IN JOHANNES DIE IS ER PAS IN DE 13e EEUW DOOR LEO V BIJGEVOEGD EN IS DAARDOOR NIET REPRESENTATIEF
Ocean aka konijnenpak?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb Ocean niet gezien
En nu stoppen met trollen, ik verkondig geen onwaarheden vanuit de bijbel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb Ocean niet gezien
Oow. haha.quote:
Mhaw neequote:
Man naar mijn hart jijquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
He Argo, graftief eens even lekker op met hele bijbelteksten, doe dat in een spoiler johje hoeft me niet te bekeren.
je jezus manquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
He Argo, graftief eens even lekker op met hele bijbelteksten, doe dat in een spoiler johje hoeft me niet te bekeren.
tevens heb ik haar gevondenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |