quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Almere City werd dat nooit verbroken. Ze bleven ook gewoon in het Mitsibishi Forklift Stadion spelen voor 3500 man tegen Real Madrid en Manchester United
In 2025 kregen ze pas een nieuw stadion voor 15000 manquote:
Klopt. Daarom probeer ik er wel op te letten met scouting.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In 2025 kregen ze pas een nieuw stadion voor 15000 manMaar toen had ik ook een heel team vol Brazilianen en Argentijnen en maar 1 Nederlander. En Almere ook allemaal buitenlanders. Maakt het spel toch minder leuk vind ik
Mja, ik probeer altijd zoveel mogelijk binding met FC Twente te houden, dus veel huidige spelers behouden... als ik een buitenlandse club manage zal het me worst wezen wie er in het veld staat, tenzij het Blackpool isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In 2025 kregen ze pas een nieuw stadion voor 15000 manMaar toen had ik ook een heel team vol Brazilianen en Argentijnen en maar 1 Nederlander. En Almere ook allemaal buitenlanders. Maakt het spel toch minder leuk vind ik
Ja al die Fransen joh, daar word je echt niet vrolijk van. Ik heb er zelf ook een paar bij St. Pauli, maar zodra ik op niveau ben ga ik wel een heel Duits team weer proberen te maken. Ook al zijn ze tegen racisme bij die clubquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Daarom probeer ik er wel op te letten met scouting.
Wat ik wel leuk vond aan oudere versies, was dat de regen's veel meer random waren. Daar kon je door vlak voor de regendate te gaan scouten, een sloot buitenlanders in je jeugd krijgen. Had je ineens Tongalezen en Virgineilanders in je jeugd
PSV had eens een Liechtensteiner in de jeugd met een PA van 192
Nu lijkt PA aan land gebonden. Zonde wel.
Als ik echt een club moet opbouwen dan haal ik gewoon alle goede gratis spelers. Want dat zijn de goede uit dat land veel te duur. Als ik geld heb, ga ik wel nationaliserenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik probeer altijd zoveel mogelijk binding met FC Twente te houden, dus veel huidige spelers behouden... als ik een buitenlandse club manage zal het me worst wezen wie er in het veld staat, tenzij het Blackpool is
Bij Blackpool heb ik nog steeds Basham, Evatt, Eardsley, Cathcart, Grandin, Djordjic en Taylor-Fletcher rondlopen
Ik heb altijd bepaalde spelers die ik niet kwijt wil.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik probeer altijd zoveel mogelijk binding met FC Twente te houden, dus veel huidige spelers behouden... als ik een buitenlandse club manage zal het me worst wezen wie er in het veld staat, tenzij het Blackpool is
Bij Blackpool heb ik nog steeds Basham, Evatt, Eardsley, Cathcart, Grandin, Djordjic en Taylor-Fletcher rondlopen
Ik ben net in de groepsronde ook weer uitgeschakeld..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pff ga ik nog CL voetbal uit handen geven ookuit de laatste 4 wedstrijden maar 1 punt
Ik heb wel de bekerfinale gehaald na een halve finale tegen HSV, de grote rivaal. En die finale is tegen Bayern, die staan 1e dus ik heb sowieso EL. Maar met een beetje mazzel kan ik nog CL halen, en dat is wel nodig met een lening van 106 miljoen voor dat nieuwe stadionquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ben net in de groepsronde ook weer uitgeschakeld..
Ik zat in de groep met Chelsea, Espanyol en PSG![]()
Nog 1 wedstrijd te gaan thuis tegen PSG en heb evenveel punten als Espanyol die op hun beurt naar Londen moeten, hopen op EL voetbal dus
Portsmouth?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over leningen gesproken... er is een clubje in Engeland of Italië dat +/- 4.5 mil waard is en een schuld van 109 mil heeft. Jeuj
Kweenie, zou best kunnenquote:
Muntari is altijd kak geweestquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:35 schreef Geluidssysteem het volgende:
Portsmouth zat eerst nog in de PL en had een best aardig team met o.a. Muntari, maar nu is het kak_
Discipline, doorzettingsvermogen en motiveren zijn allemaal belangrijk voor een trainer. Samen met zijn stats voor wat hij wil trainen. Hier staat een uitleg daarvan http://fm.manutd.nl/vijf-sterren-training-4/quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:38 schreef dion_v_k het volgende:
Weet iemand of motivatie ook belangrijk is voor trainers? of is dit enkel belangrijk voor Fysio's, manager U19 en assistent managers?
Ik heb namelijk een trainer nodig voor de balcontrole en dus goed is met techniek.
Di Natale lijkt de beste keus maar motiveren is niet zijn beste eigenschap![]()
[ afbeelding ]
Oke, dus Di Natale is geen optie meerquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Discipline, doorzettingsvermogen en motiveren zijn allemaal belangrijk voor een trainer. Samen met zijn stats voor wat hij wil trainen. Hier staat een uitleg daarvan http://fm.manutd.nl/vijf-sterren-training-4/
Terug naar je eige topic jonguhhhhhhquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:46 schreef jackson het volgende:
Ik maak net wat zieks mee.... Speel tegen dit team: http://www.futhead.com/fifa/squads/6102060/
2-2, ik had kansen op winst maar helaas.
Je was me net voorquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Terug naar je eige topic jonguhhhhhh
Wel een bazig teamquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
Nog met 4-1 gewonnen van PSG terwijl Chelsea en Espanyol gelijk speelde.
Dus toch nog Europees overwinteren
Lekker hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
Nog met 4-1 gewonnen van PSG terwijl Chelsea en Espanyol gelijk speelde.
Dus toch nog Europees overwinteren
Da hedde goe gedaan, kutquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Ik ben in een spannende strijd om het vCL ticket te bemachtigen met Freiburg en Schalke. We staan allemaal gelijk in punten, en ik heb beter doelsaldo als Schalke maar minder als Freiburg. In ieder geval Europees voetbal in mijn eerste seizoen in de 1.Bundesliga met St. Pauli
Ja en nu doorselecteren en dan volgend jaar al zeker CL ticket pakken. Heb al wat goede verdedigers vastgelegd, want dit jaar heb ik veel te veel tegengoals. Zo speelde ik 6-4 tegen Union Berlin en 4-4 tegen Nurnberg. Dus dat moet beterquote:
In mijn save heb ik hem gratis opgepikt, maar ik probeer hem nu weer kwijt te raken voor 3 miljoen ofzo omdat hij toch niet aan spelen toekomt met minstens 4 betere spelers op zijn positie (Adryan, Selnaes, Praet, Kim Bo-Kyung). 4 man voor 2 posities (op links speelt meestal ofwel KBK of Selnaes) is toch wel genoeg. En dan kan Mattheus ook nog op beide posities (nouja, vooral op links) uit de voeten.. Maher heeft op zich wel goede stats maar Strength 8, Creativity 16, Flair 13.. Hij is 22 jaar trouwens bij mij.quote:Op woensdag 20 februari 2013 02:09 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb Maher gekocht, AZ wilde 18,25M maar van Ajax (rivaal) 20,5M... Zo typisch![]()
Ik kon hem gewoon niet laten gaan, heb Porto, Liverpool en Dortmund afgetroefd![]()
Nu bedtijd
Er zit vaak verschil in games. Maher was bij de absolute sterspeler bij az en basisspeler ib oranje.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:16 schreef Thas het volgende:
[..]
In mijn save heb ik hem gratis opgepikt, maar ik probeer hem nu weer kwijt te raken voor 3 miljoen ofzo omdat hij toch niet aan spelen toekomt met minstens 4 betere spelers op zijn positie (Adryan, Selnaes, Praet, Kim Bo-Kyung). 4 man voor 2 posities (op links speelt meestal ofwel KBK of Selnaes) is toch wel genoeg. En dan kan Mattheus ook nog op beide posities (nouja, vooral op links) uit de voeten.. Maher heeft op zich wel goede stats maar Strength 8, Creativity 16, Flair 13.. Hij is 22 jaar trouwens bij mij.
In de rust hadden ze geen enkel schot gehad, maar doordat ik een eigen goal maakte kwam ik wel achter. En voor de rest gewoon weggespeeld. Dat lijkt me trouwens in het echt wel vette bekerfinale, al die St. Pauli supporters met piratenvlaggen en rare kapsel daarzo. Ik hoop volgend seizoen op Europese duels tegen Lazio. Antifascime tegen puur fascismequote:Op woensdag 20 februari 2013 01:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Held! Hoe flik je het om zo dik van Bayern te winnen?
Gezien de schoten kwamen die gasten er ook totaal niet aan te pas
Ik had Maher ook gehaald in mijn Ajax game, en hij scoorde wel redelijk wat ( ook penalty's) maar hij gaf nauwelijks assist. En hij was ook vrij veel geblesseerdquote:Op woensdag 20 februari 2013 01:57 schreef dion_v_k het volgende:
Weet iemand of Maher goed is in FM 13?
Ik wilde hem continu al halen maar Az werkte niet mee aan een verkoop.
Nu is hij op de transferlijst gezet voor ruim 18 miljoen.
Ik twijfel of hij zoveel geld wel waard is![]()
Maar een aanvalllend middenveld met Lamela----Eriksen----Maher is natuurlijk wel ubergeil
Ik heb met mijn spurs game jovetic gehaald voor 20 miljoen maar die speelt echt slecht en vaak breekt hij iets.... Mijn slechtste aankoop ooit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had Maher ook gehaald in mijn Ajax game, en hij scoorde wel redelijk wat ( ook penalty's) maar hij gaf nauwelijks assist. En hij was ook vrij veel geblesseerd
Ach ik had een game met Fiorentina, waar hij standaard bijzit, en hij raakte daar ook bij niks. Terwijl ik hem in FM07 ofzo gehaald had als jong talent en hij toen echt geniaal speelde. Maar die grote aankopen falen wel vaak bij mijquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:09 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik heb met mijn spurs game jovetic gehaald voor 20 miljoen maar die speelt echt slecht en vaak breekt hij iets.... Mijn slechtste aankoop ooit.
Ja inderdaad vorige FM's was hij beter maar nu zeggen afwerken 16 ook niks want mijn andere spits zijn afwerken is 14 en heb 30 goals uit 22 wedstrijden..quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik had een game met Fiorentina, waar hij standaard bijzit, en hij raakte daar ook bij niks. Terwijl ik hem in FM07 ofzo gehaald had als jong talent en hij toen echt geniaal speelde. Maar die grote aankopen falen wel vaak bij mij
Zelfbeheersing is ook belangrijk voor een spits, dus weet niet hoe het daar zitquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:25 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja inderdaad vorige FM's was hij beter maar nu zeggen afwerken 16 ook niks want mijn andere spits zijn afwerken is 14 en heb 30 goals uit 22 wedstrijden..
Dat heb ik al getraind bij hem tot 16 bij jovetic maar helpt niks bij hem...quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfbeheersing is ook belangrijk voor een spits, dus weet niet hoe het daar zit
Ik heb hem ook omgetraint naar AML volgens mij, maar daar was het ook niksquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:33 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat heb ik al getraind bij hem tot 16 bij jovetic maar helpt niks bij hem...
Ja op AML verliest hij steeds de bal dus volgend seizoen de deur uit hoop voor 25 miljoen dan heb ik nog winst..quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook omgetraint naar AML volgens mij, maar daar was het ook niksGewoon verkopen dan maar
Das dus het leuke van jovetic...quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Anticipation is ook een handig iets voor een spits, dat heb ik wel gemerkt bij Blackpool... de ene met anti 10 bakte er vaak weinig van qua passjes oppikken en afwerken terwijl Bony (anticipatie 16 ofzo) er de ene na de andere geniaal aannam en er in trapte
Gadverdamme wat zuurquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:04 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Das dus het leuke van jovetic...
Afmaken 16
Zelfbeheersing 16
Anticipatie bijna 16
Zonderbal bijna 16
Snelheid en eerste meters bijna 16
En nog maar 7 uit 18
Verborgen skills zoals ambitie , temperament etc kunnen ook doorslaggevend zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:04 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Das dus het leuke van jovetic...
Afmaken 16
Zelfbeheersing 16
Anticipatie bijna 16
Zonderbal bijna 16
Snelheid en eerste meters bijna 16
En nog maar 7 uit 18
Ja dat kan ook zat eerst te denken mischien zijn afkomst nog iemand uit zijn land halen maar daar vroeg hij zelf ook niet om maar wel jammer want hij zou er gewoon in een seizoen 40 in moeten leggen minimaal..quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verborgen skills zoals ambitie , temperament etc kunnen ook doorslaggevend zijn
Heb je toevallig een screen van hem?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:16 schreef Thas het volgende:
[..]
In mijn save heb ik hem gratis opgepikt, maar ik probeer hem nu weer kwijt te raken voor 3 miljoen ofzo omdat hij toch niet aan spelen toekomt met minstens 4 betere spelers op zijn positie (Adryan, Selnaes, Praet, Kim Bo-Kyung). 4 man voor 2 posities (op links speelt meestal ofwel KBK of Selnaes) is toch wel genoeg. En dan kan Mattheus ook nog op beide posities (nouja, vooral op links) uit de voeten.. Maher heeft op zich wel goede stats maar Strength 8, Creativity 16, Flair 13.. Hij is 22 jaar trouwens bij mij.
Zeker niet, maar hoe presteert hij?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:58 schreef dion_v_k het volgende:
Dit is Maher in mijn game:
[ afbeelding ]
Niet slecht dacht ik
Geen idee, heb hem net pas gekochtquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker niet, maar hoe presteert hij?
Atalantaquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Nadat mn Atalanta-game te saai werd (won op een gegeven moment bijna alles) Ben ik maar een carriere gestart bij Nantes . Doel is om de club terug te brengen bij de Europese top
Deaquote:
Leeds, Villarreal , AS Monaco , Crystal Palace , Hertha , Kolnquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:33 schreef ado98 het volgende:
Ga volgende week ( vakantie) een game starten met een team in de 2 divisie van frankrijk, engeland, spanje of duitsland. Wat is een leuk team in een van deze divisies?
Dankje, ik twijfel tussen Hertha en Monaco .quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leeds, Villarreal , AS Monaco , Crystal Palace , Hertha , Koln
St. Pauli, 1860 Munchenquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:33 schreef ado98 het volgende:
Ga volgende week ( vakantie) een game starten met een team in de 2 divisie van frankrijk, engeland, spanje of duitsland. Wat is een leuk team in een van deze divisies?
Heb ook veel in de jeugdopleiding gestopt, het bestuur werkt ook goed mee. En de spelers die er zitten zijn ook al gewoon best leukquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dea. Had op een gegeven moment te goede regens en was er geen houden meer aan met ze
Denis, Moralez en Pelusoquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:47 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Heb ook veel in de jeugdopleiding gestopt, het bestuur werkt ook goed mee. En de spelers die er zitten zijn ook al gewoon best leuk
Heb Denis en Moralez na respectievelijk 1 en 2 seizoenen verkocht. Bonaventura, Capelli en Consigliquote:
Schelotto niet te vergeten natuurlijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:17 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Heb Denis en Moralez na respectievelijk 1 en 2 seizoenen verkocht. Bonaventura, Capelli en Consigli
Een bod van 6,75 miljoen werd geaccepteerd door m'n bestuurquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schelotto niet te vergeten natuurlijk
Bij mij. Ik kreeg hem een paar weken geleden als laat kerstcadeau en kon hem niet meer ruilen. Hij zit nog in de seal. DM maar als je interesse hebtquote:
Uit mijn Lyon game:quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:21 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft iemand misschien een screen van Maher op zijn 22e of iets ouder zodat ik hem eens kan vergelijken?
Thanks
Kijk wat het met je doet wanneer je in Duitsland (aggression 17) speelt of in Frankrijk (aggression 11)quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uit mijn Lyon game:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uit mijn Dortmund game:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Engeland heeft hij 17, in Duitsland 11quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kijk wat het met je doet wanneer je in Duitsland (aggression 17) speelt of in Frankrijk (aggression 11)![]()
Bedankt voor de screens
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo ik ben weer mijn hele team aan het vervangenBeetje doorselecteren kan nooit kwaad. Daarna Europa in met St.Pauli
Doe je goed!quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:46 schreef dennis3d het volgende:
Eind seizoen 2 met Spurs:
Competitie gewonnen
Fa en Cap one cup gewonnen
En de Champions league gewonnen
Ja en ik maar denken dat Neymar eindelijk wil komen...quote:
In mijn game is hij in het eerste seizoen meteen naar Barcelona vertrokken voor 47 miljoen, stond toen wel op de transferlijstquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:36 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja en ik maar denken dat Neymar eindelijk wil komen...
Kut Santos wil 120 miljoen en hij wil 1,1 miljoen salaris per maand
Hahaquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:18 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb hem verhuurd aan Inter omdat ik op zijn positie Maher, Djuricic, Lamela, Eriksen, Serero en De Jong al heb..
Zie wanneer hij gewisseld werdLekker minuutjes maken in Italië jonguhh
![]()
[ afbeelding ]
Blessure?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:18 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb hem verhuurd aan Inter omdat ik op zijn positie Maher, Djuricic, Lamela, Eriksen, Serero en De Jong al heb..
Zie wanneer hij gewisseld werdLekker minuutjes maken in Italië jonguhh
![]()
[ afbeelding ]
Nopequote:
Was hij bij mij ook maar kreeg steeds minder kansen, metname doordat ik Lamela kocht en Eriksen + De Jong het uitstekend deden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:20 schreef TJV het volgende:
Andersen verhuren.Seizoen 1 basisspeler.
Ik speel met 3 CAM's en 2 CM'squote:Op woensdag 20 februari 2013 23:27 schreef TJV het volgende:
Hij kan overal spelen en dan heb je geen plek?
Daarom dusquote:
Je komt er welquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:51 schreef DeHovenier het volgende:
Jupiler League is begonnen, 1e wedstrijd verloren maar de 2e gewonnen, door een eigen goal. Maar ik voel me nog als een blinde in dit spel
Makkie joh. 18 punten halenquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ben in de EL ingedeeld in groep H met Leverkusen,Twente en Zeljeznicar.
Moet te doen zijn,lijkt me.
Zelje moet zeker wel lukken, ben even vergeten met wie je ookalweer speeltquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:54 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ben in de EL ingedeeld in groep H met Leverkusen,Twente en Zeljeznicar.
Moet te doen zijn,lijkt me.
Welke divisie is dat?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Plymouth aan de kant gegooid en met Mansfield begonnen..
Blue Square Premier.quote:
Met 10 man speel je dan vaak wel beter als met 11.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik kreeg net rood in de 63e minuut en ik stond toen 2-1 voor, vervolgens ging ik even weg, kwam ik later weer terug, heb ik ineens 6-1 gewonnen.
Ik vind het wel wat hebben, lekker rustig aan je team bouwen zonder meteen tegen dikke clubs als Man Utd, Bayern, Barca etc te moeten spelenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh, nou succes daarmee dan. Is niks voor mij zo laag beginnen
Ja ik vind de 2e divisie dan al wel goed. Ik ben ook een keer begonnen in de Hoofdklasse Nederland met allemaal slechte spelers. Dan heb je ook totaal geen mogelijkhedenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, lekker rustig aan je team bouwen zonder meteen tegen dikke clubs als Man Utd, Bayern, Barca etc te moeten spelen
Toen ik met Ajax speelde gaven ze ook 5 jaar achter elkaar veel meer uit als er binnenkwam. Ik vroeg me echt af waar ze dat geld vandaan haalden. Maar dat denk ik in het echt ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens heeft PSV in iets meer dan een jaar tijd al 36 miljoen euro uitgegeven aan nieuwe spelers. Ze hebben voor bijna 8 miljoen verkocht.
Is ongeveer hetzelfde als door het sleutelgat van een glazen deur kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:33 schreef Tyron het volgende:
zijn er hier ook van die kneusjes die het spel herstarten wanneer ze verliezen
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:33 schreef Tyron het volgende:
Bij Ajax is het in het echt wel duidelijk waar ze het geld vandaan halen..quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik met Ajax speelde gaven ze ook 5 jaar achter elkaar veel meer uit als er binnenkwam. Ik vroeg me echt af waar ze dat geld vandaan haalden. Maar dat denk ik in het echt ook
Ja ik heb het over PSV.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij Ajax is het in het echt wel duidelijk waar ze het geld vandaan halen..
Ik neem aan dat je het over PSV hebt?
Dat is toch fucking saaiquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:33 schreef Tyron het volgende:
Goede spelers. Damiaoquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:57 schreef dennis3d het volgende:
Ik begin weer aan een nieuw seizoen dit zijn mijn tranfers :
Shaqiri
Phill Jones
En Leandro Damiao weet niet precies hoe ik zijn naam moet spellen
Iker Muniain
Voor de rest goede talenten
Deed ik vroeger wel eens, als het echt de spuigaten uitliep.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:33 schreef Tyron het volgende:
Gemeente grond verkocht he.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens heeft PSV in iets meer dan een jaar tijd al 36 miljoen euro uitgegeven aan nieuwe spelers. Ze hebben voor bijna 8 miljoen verkocht.
Speel je nog altijd die competitiewedstrijden zelf nadat je al kampioen bent geworden? Ik laat dat dan meestal aan mijn assistent overquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
hekel aan die verslappingen bij een snel kampioenschap
Alleen als het echt te gek wordt, bijv. na 20 min al tegen een 4-0 achterstand aan kijken tegen een véél slechtere tegenstanderquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:33 schreef Tyron het volgende:
Ja die heeft alweer 3 goals uit 3 wedstrijdenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede spelers. DamiaoNog niet kunnen halen deze versie
Staat toch gewoon bij je manager en dan staat er ontslag nemen bij je club of land.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:45 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja die heeft alweer 3 goals uit 3 wedstrijden
En hoe neem ik ontslag bij een land ?
Ik zit nu bij Rusland maar vindt een land leiden niet leuk wil me altijd richten op de club maar kan de ontslag knop niet vinden
Start je het spel ook opnieuw op als je snel 4-0 voor staat tegen een veel betere tegenstander dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alleen als het echt te gek wordt, bijv. na 20 min al tegen een 4-0 achterstand aan kijken tegen een véél slechtere tegenstander
Oja over het hoofdgezienquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat toch gewoon bij je manager en dan staat er ontslag nemen bij je club of land.
Zou jij dat doen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Start je het spel ook opnieuw op als je snel 4-0 voor staat tegen een veel betere tegenstander dan?
nee, maar ik start ook niet opnieuw op als ik achter kom in jouw scenario. Hoort nou eenmaal bij het spel..als je het in jouw nadeel opnieuw start en in je voordeel niet is dat lekker krom en hypocriet natuurlijkquote:
Ik ga ook nooit ontkennen dat het hypocriet als de neten isquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nee, maar ik start ook niet opnieuw op als ik achter kom in jouw scenario. Hoort nou eenmaal bij het spel..als je het in jouw nadeel opnieuw start en in je voordeel niet is dat lekker krom en hypocriet natuurlijk
Stuttgart laat ik met Twente al alle hoeken van het veld zien, dus het moet wel een eitje worden voor jouquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:47 schreef ado98 het volgende:
Met Arsenal Achste finale champions league tegen Stugart. Ben benieuwd of ik ze wegspeel met Suarez en Lewandowski in de spits.
0-2 gewonnenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stuttgart laat ik met Twente al alle hoeken van het veld zien, dus het moet wel een eitje worden voor jou
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel eens, als het echt de spuigaten uitliep.
CM04 was het geloof ik. Met Ajax verloren van UDI ´19/Beter Bed in de 3de ronde van de beker.
Ik had 45 schoten, 0 goals. UDI had 0 schoten, maar won wel. Het was een eigen goal van Nanla Shabalala ofzo, die na een mooie dribbel aan de rand van de vijandelijke 16 stond. Toen besloot hij terug te spelen op Stekelenburg. De bal rolde uiterst langzaam richting de steek en vlak voordat de bal bij hem was, zakte Steek ineens in elkaar (was nog geen 3d beeld, geen idee wat er precies was, het balletje verkreukelde ineens) en ik stond met 1-0 achter in de 93ste minuut.
Opstelling regelen, kijken op welke posities ik kerels tekort kom (en dan huren of kopen), kijken of ik meer geld los kan peuteren voor transfers, training op zeer zwaar zetten en oefenpotje spelenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als jullie met een nieuw team beginnen, wat doen jullie dan allemaal precies?
Ik zet de training alleen op zeer zwaar tijdens friendlies (ik speel wel 12 trouwens). Zodra mijn team de tactiek enzo onder de knie hebben schroef ik het wat terug en richt ik me meer op standaardsituaties en aanvallende impulsen enzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zet training op Moderate inderdaad. Daarnaast individuele training. Maar ik ben het pas net aan het leren, deze versie. Is wel wennen.
Ok. Was thuis aan t etenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kom trouwens ff op msn, Hovv
Er stond eerst 34 maanden toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:35 schreef TheFastOne het volgende:
Zouma voor 34 miljoen gekocht, scoort in de eerste wedstrijd en wordt MotM, maar scheurt ook z'n hamstring en daardoor 3 maanden uitgeschakeld
Zouma is echt goedquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:35 schreef TheFastOne het volgende:
Zouma voor 34 miljoen gekocht, scoort in de eerste wedstrijd en wordt MotM, maar scheurt ook z'n hamstring en daardoor 3 maanden uitgeschakeld
Lekker spitsje hoor!quote:
Ga ik ook proberen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:41 schreef TJV het volgende:
Nee we willen geen betere jeugdopleiding.
[ afbeelding ]
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Waarom werkt dit altijd?
Ik zeg altijd dat ze me teleurstellen, dan draaien ze ineens als een blad in de windquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:41 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom werkt dit altijd?
Hahaquote:Op donderdag 21 februari 2013 20:41 schreef TJV het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom werkt dit altijd?
Murphy's Lawquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zucht. Wedstrijd tegen Lille in de knock-out fase van de Europa League.
Sta al 3-0 achter omdat mijn spelers teringslecht zijn. Heb meer balbezit, meer kansen, maar ik kan niet scoren. En achterin staat vooral Denswil te kutten.
Ik wissel de Jong wegens vermoeidheid, Poulsen wegens zijn gele kaart, en zodat ik het om kan zetten in een aanvallendere opstelling.
Minuut 62 komt Moisander Denswil vervangen, omdat ie een 5 had (penaltie veroorzaakt). Minuut 64, Moisander geblesseerd.
Verder met 10 man.
Minuut 69, Lukoki geblesseerd. Verder met 9 man. Het gaat weer lekker.
Na 559 minuten scoort Babel eindelijk weer. Het is nog 3-2 gewonnen, waardoor we nog door kunnen. Gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:37 schreef ado98 het volgende:
tegen barca uit 3-1 verliezen , thuis 3-1 winnen en dan penaltys met 4-3 winnen
Die heb ik uit op 0-0 en thuis op 1-1 gehouden met Twente, helaas gingen zij dus door op uitdoelpuntenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:46 schreef ado98 het volgende:
[..]
nu tegen Bayern Munchen , ben benieuwd
aai dat is zuur... Heb ook 5 punten voorsprong op man utd en city en nog 5 wedstrijdenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die heb ik uit op 0-0 en thuis op 1-1 gehouden met Twente, helaas gingen zij dus door op uitdoelpunten
Gaat lekker met die blessuresquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, gewonnen van Zwolle. Wel Boilesen weer een paar weken kwijt.
Daarna verloren van Lille, wat ik wijt aan het ontbreken van 3 basisspelers en scorend vermogen.
Ook in die wedstrijd weer een verdediger kwijt. Alderweireld ontbreekt de komende 2 weken.
Boilesen, Moisander en Alderweireld een paar weken weg dus. Leuke achterhoede nu, met Dijks, Denswil, Veldman en van Rhijn.
Ik start FM net op. Ben net terug van de kapper.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:10 schreef ado98 het volgende:
Gestopt met fm vandaag morgen effe verder. Nu ajax-boekarest verlenging kijken
En Boilesen gelijk weer geblesseerd met trainenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gaat lekker met die blessures
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Boilesen gelijk weer geblesseerd met trainen![]()
Weer 2 tot 3 weken.
Heb Tete maar bij het eerste gehaald.
2 met 16 voor physio. Is niet slecht, toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb je wel goede fysio's/dokters?
Ik denk van nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2 met 16 voor physio. Is niet slecht, toch?
Roodharige Duitsersquote:
Ik wist niet dat hij zo goedkoop was.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:06 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom kan ik hem niet inhuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wist nog niet hoe goed die sterren een oordeel gaven. Maar als ik deze spelers zie, geef ik ze geen contract nee. Veel te slecht.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat doen jullie met jeugdspelers die minder dan twee sterren hebben? Ik bied ze nooit een contract aan
Hoe duur=quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb wel een enorm eindheldje gecontracteerd zegSteven Lozano-Calderon. 20 jaar, bestrijkt de hele linkerflank, AMC en S en heeft in 4 oefenduels en 3 competitiewedstrijden al 5x gescoord
Ik heb nu alleen maar 5 sterren spelertjesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat doen jullie met jeugdspelers die minder dan twee sterren hebben? Ik bied ze nooit een contract aan
Gratis opgepikt, kost me maar ¤140 per week en ligt 5 jaar vastquote:
Keurig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, 6 wedstrijden onderweg in de BSP (Blue Sqaure Bet Premier) en ik sta keurig 5e met 4 overwinningen, 1 gelijkspel en 1 verlies. Doelsaldo is 13-3
Senkjoequote:
Over de vleugels spelen? Je komt waarschijnlijk man tekort op het middenveld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb veel moeite met een platte 4-5-1 (dus 5 middenvelders op rij)Hoe kun je die tactiek het beste aanpakken? Mijn 4-4-2 (gebalanceerd aanvallen) en 4-3-1-2 (rigide counteren) werken niet.
Ik begon de 2e helft net idd met veld breed houden en flanken benutten, maar het mocht niet baten. Ik verloor met 1-0quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over de vleugels spelen? Je komt waarschijnlijk man tekort op het middenveld.
Ik ben kampioen geworden
Op de laatste speeldag moest ik winnen om kampioen te worden. PSV verloor de laatste weken punten. Ik ging met 1 punt voorsprong de wedstrijd in. We wonnen met 2-0 van Utrecht, PSV speelde gelijk tegen Roda.
Ik heb ook nog niet alles door, maar ik ben gewoon wat aan het proberen de hele tijd. Ik kom ook de hele tijd man tekort op het middenveld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik begon de 2e helft net idd met veld breed houden en flanken benutten, maar het mocht niet baten. Ik verloor met 1-0
Gefeli
edit: met wie speel je trouwens?
Dat zijn van die heerlijk opluchtende momenten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:15 schreef ado98 het volgende:
JaaaaaaaaaaMet Arsenal Champions league 2014 gewonnen. finale : Real Madrid-Arsenal 1-2.
was nog wel effe spannend. Real scoorde laaste minuut de gelijkmaker maar werd afgekeurd
Kenny Tetequote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dortmund wil van Rhijn overnemen voor 13 miljoen. Is veel geld voor een beperkte speler. Moet dan alleen wel weer op zoek naar een nieuwe rechtsback.
Tete is nu mijn eerste keuze, ja. Daarnaast nog een talentvolle Italiaan van Dallas gehaald, die mijn reserve rechtsback nu is.quote:
Contact opnemen met SI en hen de savegame toesturen. Soms willen ze die nog wel eens fixen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:52 schreef Typisch het volgende:
Savegame kan niet meer laden.Is daar een oplossing voor? Geen zin om bij een oudere save te beginnen eigenlijk.
Thanx.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:03 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Contact opnemen met SI en hen de savegame toesturen. Soms willen ze die nog wel eens fixen.
Zo kut altijd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is wel heel flauw... ik verlies met 0-1 in de 95e minuut terwijl er maar 3 min extra tijd werd gegeven
quote:
Heb je waarschijnlijk 'sarcastisch' als tone of voice gekozenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
_! Ik zeg tegen de keeper dat hij fantastisch speelt (het is rust, 2-1 voor) en meneer voelt zich als zondebok bestempeld
Nee, gedrevenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:13 schreef pandoradoos het volgende:
[..]
Heb je waarschijnlijk 'sarcastisch' als tone of voice gekozen
Iemand?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:06 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom kan ik hem niet inhuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige kerels vragen nou eenmaal meer salaris dan dat je van je bestuur mag betalen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Iemand?
Gefeliciteerd Tim86 en Kaneelstokje!
Ja maar ik heb nog 4k over in m'n salarisbudget. Dan kan ik hem toch betalenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sommige kerels vragen nou eenmaal meer salaris dan dat je van je bestuur mag betalen.
[ afbeelding ]
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het bestuur meteen janken als ik een keer geen Europees voetbal haal met St. PauliEigenlijk moet je dus niet meteen in je eerste seizoen goed presteren. Meteen veel te hoge verwachtingen
Ik mag nog wel blijven hoorquote:
Nee, want salarisplafond.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nog 4k over in m'n salarisbudget. Dan kan ik hem toch betalen
quote:
Oh. Dus moet ik smeken bij het bestuur om het salarisplafond te verhogen? Of iemand ontslaanquote:
Alleen dat eerste, ontslaan heeft geen zin.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh. Dus moet ik smeken bij het bestuur om het salarisplafond te verhogen? Of iemand ontslaan
Oh.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:56 schreef TJV het volgende:
[..]
Alleen dat eerste, ontslaan heeft geen zin.
Dan doe je dat toch lekker?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
WTF is er mis met mijWeek geleden had ik nog een game met Atalanta , nu Nantes en ik krijg steeds meer de neiging om met Rosenborg te starten
Goh die neiging om steeds te wisselen moet eens stoppen denk ikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch lekker?
Kun je je PI eens aanpassen? Ik word spontaan verdrietig bij al je postsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goh die neiging om steeds te wisselen moet eens stoppen denk ikTis niet dat ik het slecht doe met die teams maarja ik hou van afwisseling
zo goed?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Kun je je PI eens aanpassen? Ik word spontaan verdrietig bij al je posts.
Prima, zo vind ik je al meteen een veel aardigere gozer!quote:
Ik heb ook al zeker 15 teams onder m'n hoede gehad, maar heb er 3 waar ik me echt lekker bij voel:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goh die neiging om steeds te wisselen moet eens stoppen denk ikTis niet dat ik het slecht doe met die teams maarja ik hou van afwisseling
Vervelend als je zo'n man van glas in je selectie hebt jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:52 schreef TJV het volgende:
Godsamme zeg, Sigthorsson is echt om de 3 potten een maand geblesseerd.
15 is wel sick hahaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb ook al zeker 15 teams onder m'n hoede gehad, maar heb er 3 waar ik me echt lekker bij voel:
- FC Twente (3 seizoenen)
- Blackpool FC (2,5 seizoen)
- Mansfield Town (half seizoen)
Het is nu echter wel zo dat ik Twente en Blackpool totaal negeer omdat ik nu echt een mooi doel voor ogen heb: BSP-club Mansfield naar de PL brengen
De meeste clubs waren maar iets van 10 wedstrijden ofzo, daarna was ik ze weer beuquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
15 is wel sick haha
Trouwens wel een leuke uitdaging waar je nog wel een tijdje zoet mee gaat zijn.
Ikzelf heb als doel om RBK de CL te laten winnen. Noorse competitie heb ik toch al in mijn zak.
Op Twente en Atalanta na wel bagger clubs. Heb wel respect voor het feit dat je het probeert met mindere teamsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De meeste clubs waren maar iets van 10 wedstrijden ofzo, daarna was ik ze weer beuIk ga eens even nadenken welke clubs het allemaal waren...
- FC Twente
- Blackpool
- Mansfield
- Go Ahead Eagles (ook 1 seizoen gehad btw)
- Atalanta
- Viking FK
- Inverness CT (1 seizoen)
- RKC (1 seizoen)
- Colorado Rapids
- San Marino (in de kelder van de Italiaanse divisies)
- Één of ander wazig clubje uit Normandië
- Deportivo la Coruna
- Eastwood
- Stranraer
- en nog wel een stuk of 3
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op Twente en Atalanta na wel bagger clubs. Heb wel respect voor het feit dat je het probeert met mindere teams
Ik snap je gedachtegang wel. Met de wat grotere clubs ben je qua uitdaging al snel klaar en slaat de verveling toequote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ik vind het gewoon niks om met grote clubs te spelen (op Twente na). Het is veel leuker om een paar jaar een klein clubje te laten groeien en bijv. eens in de 2 jaar te promoveren
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pffff... Mansfield - Grimsby 0-1. Schoten 19-1. Schoten op doel: 11-1
Als ik die lijst hierboven zie dan heb je nog met niet 1 grote club gespeeldquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ik vind het gewoon niks om met grote clubs te spelen (op Twente na). Het is veel leuker om een paar jaar een klein clubje te laten groeien en bijv. eens in de 2 jaar te promoveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als ik die lijst hierboven zie dan heb je nog met niet 1 grote club gespeeld
HaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Kusjequote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:35 schreef DeHovenier het volgende:
1e friendly tegen Bayern Munchen gewonnen met 3-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |