omdat strootgod niet speeltquote:
Fuck hem man. Vond Kezman destijds nog een grotere held.quote:
Het is toch knap dat iemand met progeria het zo lang volhoudt.quote:
Een fitte Robben is haast niet te vervangen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:28 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het geen goede speler is. Ik vind dat 'ie gewoon zo vaak geblesseerd is, dat ik persoonlijk liever in een goede vervanger zou investeren.
quote:
Kezman kon er niets van man, alleen intikkertjesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fuck hem man. Vond Kezman destijds nog een grotere held.
PRO RAIL en dit mag wel!!! En dan ons treinhobbyisten treiteren, dat mag WEL!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er wordt altijd ongefundeerd gegeild op Robben.
Dat mag kennelijk wel.
Zelfde postuur.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
dit is niet Arjen Robben
[ afbeelding ]
here we go againquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
dit is niet Arjen Robben
[ afbeelding ]
Minder vaak geblesseerd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
dit is niet Arjen Robben
[ afbeelding ]
Flobben (Uitleg: Robben en Floppen als 1 woord gefuseerd).quote:
broekje gaat uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
dit is niet Arjen Robben
[ afbeelding ]
Deze had ik gekozen als je me niet had uitgelachen ivm m'n auto.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze had ik gekozen als je me niet had uitgelachen ivm m'n auto.
Ik hoop dat je hier van leert.
Stomp op je neus.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:30 schreef tochweerhenk het volgende:
JULLIE DOEN MIJN PIJN
JE HOEFT NIET TE TANKEN SCHAT
Mijn voorstel:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je houdt ervan als je een mongool bent, en je haat hem als je normaal functioneert.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:31 schreef NLGooner het volgende:
Robben echt een speler waarvan je houdt of die je haat.
Merk er niets van.quote:
Heb je mijn suggestie wel in behandeling genomen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar overheen gelezen. Ik heb RIckazio z'n suggestie genomen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je mijn suggestie wel in behandeling genomen?
Overweeg de mijne nouquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar overheen gelezen. Ik heb RIckazio z'n suggestie genomen.
Vindt dit wel jammer om eerlijk te zijn. Had er veel tijd is gestoken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijkbaar overheen gelezen. Ik heb RIckazio z'n suggestie genomen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, je houdt ervan als je een mongool bent, en je haat hem als je normaal functioneert.
Ik denk het niet Job.quote:
vindquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vindt dit wel jammer om eerlijk te zijn. Had er veel tijd is gestoken.
Ribery toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:34 schreef Caland het volgende:
Robben zit weer verongelijkte gebaartjes naar z'n teamgenoten maken. Zullen ze die gozer daar niet een keer stiekem helemaal de tering in rammen? Dan wil ik wel de beelden kopen.
Hij moet geen zeep laten vallen in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:34 schreef Caland het volgende:
Robben zit weer verongelijkte gebaartjes naar z'n teamgenoten maken. Zullen ze die gozer daar niet een keer stiekem helemaal de tering in rammen? Dan wil ik wel de beelden kopen.
Een fitte Robben, is dat zoiets als droog water? Of natte woestijnen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een fitte Robben is haast niet te vervangen.
Muller en Ribery hebben die flikker al geklapt trouwensquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:34 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:34 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Een fitte Robben, is dat zoiets als droog water? Of natte woestijnen?
Ja maar gewoon met zijn allen. Helemaal kapot trappen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Muller en Ribery hebben die flikker al geklapt trouwens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |