Broodje chips danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoi mevrouw.
[..]
Chips is geen voeding, en omdat ik niet weet hoe dat ding werkt. Dat monitor ding lcd ding waarmee je hem warmer kan zetten.
Nee. Het straatbeeld vervuilen a.k.a werken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey Pinda
Mooie stad he! Wat moet je daar trouwens?
Wij ook niet in mijn dorpjuh.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja dat hebben wij niet in zutphen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Pas maar op straks kook ik nog een krab.
Vrijdag nog! In den bosch, zwaar kutwijf werkt daar. Ik wilde voor het eerst in 4 dagen weer meer dan 3 happen vast voedsel verwerken, had zij geen geduld voor mij. Hallo ik ben ziek!!quote:
Brood pakken danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoi mevrouw.
[..]
Chips is geen voeding, en omdat ik niet weet hoe dat ding werkt. Dat monitor ding lcd ding waarmee je hem warmer kan zetten.
Sadistquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:40 schreef Argo het volgende:
[..]
WELLES ALS IK DAT WIL DOE IK DAT EN VOOR SUPERSOF BRAAD IK ER EEN KATJE BIJ!
Ooh, je bent een straatwerker?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee. Het straatbeeld vervuilen a.k.a werken.
Omdat we niets anders kunnen makenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom eten wij Nederlanders altijd brood.
Hahahquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vrijdag nog! In den bosch, zwaar kutwijf werkt daar. Ik wilde voor het eerst in 4 dagen weer meer dan 3 happen vast voedsel verwerken, had zij geen geduld voor mij. Hallo ik ben ziek!!
Ik voel een KLB topic aankomenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom eten wij Nederlanders altijd brood.
dekbedden tochquote:
Dat klopt daarom zit ik zonder.quote:
Wellicht.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat we niets anders kunnen maken
huhquote:
Nee, assistent medewerker fastfood bij restaurant de gouden bogenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh, je bent een straatwerker?
ja of kattenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel een KLB topic aankomen
[..]
dekbedden toch
En Krab de enige die hoi zegtquote:
Soooorrry FOKITquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Krab de enige die hoi zegtalle oudgediende laten het weer afweten
ooooh zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik woon half thuis, half bij mijn vriend.
Grapje tochquote:
Italiaanse lekkernij met amerikaans vlees eropquote:
weet ikquote:
en zachtquote:
Ik ben zo gewend om engels te praten op het werk dat ik normaal gesproken mijn gesprekken half engels half nederlands voer. Heel naar trekjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hahah
ik heb altijd de neiging om Engels te praten in de subway trouwens
Alles goed?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grapje toch![]()
Gezellig hier?
[..]
Italiaanse lekkernij met amerikaans vlees erop
Sofquote:
Wat doe je dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben zo gewend om engels te praten op het werk dat ik normaal gesproken mijn gesprekken half engels half nederlands voer. Heel naar trekje
Ideaal voor aan de braadslede!quote:
Hoi ga dan van FOK! af doeiquote:
ken altijd beter. Met jou?quote:
Hoi helpt niet doeiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoi ga dan van FOK! af doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |