Hmm, wat deed jij toen om de tijd te passeren ergens voel ik me wel weer schuldig, maar zij zat me te zeer achter de veren..quote:
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:16 schreef Argo het volgende:
Ha jongeren, jullie ook wel eens je moeder aan het huilen gemaakt?
Ik weet niet. Gewoon weg gaan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm, wat deed jij toen om de tijd te passeren ergens voel ik me wel weer schuldig, maar zij zat me te zeer achter de veren..
quote:
Naar je kamer bedoel ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat heb jij erna gedaan?
[..]
meh dat is zo, maar geen geld om op mezelf te gaan.
Bied gewoon je excuses aan en leer kokenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm, wat deed jij toen om de tijd te passeren ergens voel ik me wel weer schuldig, maar zij zat me te zeer achter de veren..
Zij zijn slapen ik zit op de bank... Misschien maar wat whiskey erbij pakken.quote:
Koken?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Bied gewoon je excuses aan en leer koken
Ja koken ja,quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:22 schreef Argo het volgende:
[..]
Zij zijn slapen ik zit op de bank... Misschien maar wat whiskey erbij pakken.
[..]
Koken?Daar heb ik geen feeling voor.
Ik kan het wel, maar ik kook niet zo lekker.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja koken ja,
als je ouders dood zijn kunnen ze niet meer voor je koken hea
je bent al 20 als ik jou was zou ik toch maar eens beginnen met leren koken
Die pizza van vorig jaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar ik kook niet zo lekker.
leuk tochquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Urgh, heb vanavond al geslapen, dit wordt nachtbraken ben ik bang
KAn gelukkig uitslapen morgenquote:
hoezo ging je dan al slapenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Urgh, heb vanavond al geslapen, dit wordt nachtbraken ben ik bang
Ik lag op bed met een controller in mijn hand. En dat dekbedquote:
had je beter niet kunnen doen dan. Maar als je morgen toch uit kan slapen is het niet ergquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik lag op bed met een controller in mijn hand. En dat dekbed
Nu blijf ik jullie wel vervelenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
had je beter niet kunnen doen dan. Maar als je morgen toch uit kan slapen is het niet erg
Nope, ben op woensdag altijd vrijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu blijf ik jullie wel vervelen
Moet je morgen nog werken?
Ja om 14:15 moet ik er zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Nope, ben op woensdag altijd vrij![]()
Dus tandarts en dagje Arnhem
jij naar school?
heel fijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja om 14:15 moet ik er zijnKuttijden
Ik heb nog nooit subway gehadquote:
watquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit subway gehad
wutquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
schaamquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Ja dat hebben wij niet in zutphenquote:
wel in deventer (wat daar in de buurt isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja dat hebben wij niet in zutphen
Woon jij in Zutphenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja dat hebben wij niet in zutphen
Arnhem ook wel, maar heb het gewoon nooit gehad, sorry hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
wel in deventer (wat daar in de buurt is)
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
ga eten pakken en doe de verwarming aan.
Wat zou ik eens eten, de verwarming kan echter niet aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
ga eten pakken en doe de verwarming aan.
De neuk moet je daar dan weerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Woon jij in ZutphenDaar was ik vandaag nog
Chips en waarom niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat zou ik eens eten, de verwarming kan echter niet aan.
geheimquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De neuk moet je daar dan weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |