SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 1% gewijzigd door De_Dakgoot op 19-02-2013 22:24:56 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Komt voor de evaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hee, de lijst die Quinix zo netjes voorelkaar gebokst heeft staat nog niet in de OP(in een spoiler tag)
Ik ook.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
... Ik dacht even dat de TT 'loli's in tanks' of iets dergelijks zou worden.
Nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Nu wel (zo te zien).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
hee, de lijst die Quinix zo netjes voorelkaar gebokst heeft staat nog niet in de OP(in een spoiler tag)
Wacht, wacht, wacht... jongens, Persona 4 is géén - ik herhaal GÉÉN - slice of life...quote:
MAL had geen tags en ik ken de anime niet...quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wacht, wacht, wacht... jongens, Persona 4 is géén - ik herhaal GÉÉN - slice of life...
Alsof Durarrara!! een mystery is. Het enige wat mysterieus aan die serie is is waarom hij bij mystery ingeschaald staat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:58 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wacht, wacht, wacht... jongens, Persona 4 is géén - ik herhaal GÉÉN - slice of life...
Durarara!! heb ik niet gezien (nog). Bakuman is ook geen slice of life idd, maar iig meer dan Persona 4.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alsof Durarrara!! een mystery is. Het enige wat mysterieus aan die serie is is waarom hij bij mystery ingeschaald staat.
En Bakuman is voorzover ik me kan herinneren geen slice of life, maar daarzal ik me wel in vergissen.
Nichijou en K-On!, zijn dan weer slice of life animes die top noteringen in andere categorien gekregen hebben en zo kun je de hele lijst wel afgaan, waarom beide naruto series in populair staan en dragonball niet bijvoorbeeld ook, of wat ghost in the shell in mecha doet of lain in sci-fi etcetcetc...quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:04 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Durarara!! heb ik niet gezien (nog). Bakuman is ook geen slice of life idd, maar iig meer dan Persona 4.
Cyberpunk, Psychological horror, Science fiction, Drama.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
Lain is sci-fi, Lain is moe, Lain is 2deep4u
Laten we het doen. Dood aan de dubbelen! Politici doen het ook. Als de democratische resultaten niet bevallen doen ze wat ze willen totdat ze de demografie kunnen veranderen om de democratische resultaten te laten lijken op de besluiten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nichijou en K-On!, zijn dan weer slice of life animes die top noteringen in andere categorien gekregen hebben en zo kun je de hele lijst wel afgaan, waarom beide naruto series in populair staan en dragonball niet bijvoorbeeld ook, of wat ghost in the shell in mecha doet of lain in sci-fi etcetcetc...
Niet te vergeten de 1080P Berensuitquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Cyberpunk, Psychological horror, Science fiction, Drama.
en idd
dit zijn de stemmen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nichijou en K-On!, zijn dan weer slice of life animes die top noteringen in andere categorien gekregen hebben en zo kun je de hele lijst wel afgaan, waarom beide naruto series in populair staan en dragonball niet bijvoorbeeld ook, of wat ghost in the shell in mecha doet of lain in sci-fi etcetcetc...
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:13 schreef Arashimashou het volgende:
Hebben jullie de nieuwste EU-propaganda al gezien overigens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |