SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Ja, die zijn dus ook mooi geheim!
Topicreeks: DEF SC
Had namelijk persoonlijk nog nooit van mrem gehoord maar wel veel met Sv gewerktquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:09 schreef trigt013 het volgende:
Ja ik denk ook dat het gedaan zal zijn met mrem.
Ik ken alleen rad...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef Emperor_Klaus het volgende:
[..]
REM wordt bijna niet meer gebruikt, Sv heeft het overgenomen. REM wordt alleen in de US nog sporadisch gebruikt.
Die kende ik dan weer niet. Of dat die dosis waarover het Hamil het altijd had?quote:
quote:
Die is ook weer verouderd en vervangen door de Gy -> Gray. Rad wordt alleen in de VS nog gebruiktquote:
Ja rad en rem. De tactische en de residuele dosismeter.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:12 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Die kende ik dan weer niet. Of dat die dosis waarover het Hamil het altijd had?
Ooit nucleaire reinigings straat moeten leiden in een zomer van 28 graden. Wat was dat niet prettig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja rad en rem. De tactische en de residuele dosismeter.
Dat is mooi kut, overigens ook als het een chemische ontsmettingsstraat is. Maar gelukkig hebben we daar tegenwoordig die ontsmettings cie voor...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ooit nucleaire reinigings straat moeten leiden in een zomer van 28 graden. Wat was dat niet prettig.
Probeer eens...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef trigt013 het volgende:
Zijn hier ook enkele vrienden met kennis van koude oorlog eenheden?
Over een jaar is het precies 100 jaar geleden dat Nederland chemische strijdmiddelen officieel in hun arsenaal hadden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat is mooi kut, overigens ook als het een chemische ontsmettingsstraat is. Maar gelukkig hebben we daar tegenwoordig die ontsmettings cie voor...
tnxquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef AchJa het volgende:
Zo te zien klopt het aardig, kijk hier ook ff anders: http://www.orbat85.nl/ord(...)1-nl-corps/1-lk.html
Schepen zijn niet nuttig voor het spel, vliegtuigen zat ik wel aan te denken. Heel misschien nog Natres.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:42 schreef jitzzzze het volgende:
Nou nog de vliegmachines en de kano's.
Wat een nepspel. Wel weekendrambo's maar geen botenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:43 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Schepen zijn niet nuttig voor het spel,
Misschien moeten er zandzakken worden gevuld of ceremonieel gelopen wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat een nepspel. Wel weekendrambo's maar geen boten
Iemand riep?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Misschien moeten er zandzakken worden gevuld of ceremonieel gelopen worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |