quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:57 schreef kwakz0r het volgende:
Awww, zieke mini!Beterschap mini!
Over 4 dagen ga ik al naar mntoe!
Ja, die zit nu al vijf-en-een-halve week in Berkeley CA (San Francisco dus!). Ik vlieg zaterdag voor een weekje naar hem toequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef An24 het volgende:
[..]Die zat toch ergens in de states of zo?
Wow, wat tofquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, die zit nu al vijf-en-een-halve week in Berkeley CA (San Francisco dus!). Ik vlieg zaterdag voor een weekje naar hem toezó veel zin in!!!!
En als ik dan thuis kom komt hij 6 dagen later ook al thuis!
Camera bij de hand?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:10 schreef Skoap het volgende:
Hihi ik voerde de mini net wat banaan, het kwam er gelijk weer uit. En de koppen die hij erbij trekt
Dat ja. Beide.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:01 schreef Xennia het volgende:
Jeetje Phaidra, 41 graden koorts, dat is schrikken.
Ik ben ook helemaal klaar met de winter, maar het wordt de komende dagen kouder en in het weekend weer sneeuw. Bleegh. Ik hoop dat het de laatste stuiptrekkingen zijn.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb verdomme nou wel eens genoeg van die smerige kou!. Ophoeren met de winter.
Lastig om meer te beginnen he?! Ik moest er ook even inkomen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:49 schreef DavetheNL het volgende:
Iets gemist de laatste twee dagen? Topics lopen snel vol hier!
Moet voor het eerst sinds dat ik drie jaar geleden afgestudeerd ben weer leren.. Ik heb nooit kunnen leren en zal dat ook nooit kunnen geloof ik
Naja, je bent afgestudeerd dus je kan het heus wel. Gewoon even wennenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:49 schreef DavetheNL het volgende:
Iets gemist de laatste twee dagen? Topics lopen snel vol hier!
Moet voor het eerst sinds dat ik drie jaar geleden afgestudeerd ben weer leren.. Ik heb nooit kunnen leren en zal dat ook nooit kunnen geloof ik
Pff inderdaad.. Het is een aanvullende cursus op mijn werk. Heb hbo civliel gedaan en werk nu in de wegenbouw. Moet deze cursus (15 avonden les in 2 maanden) halen om door te kunnen stromen naar een volgende functie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Lastig om meer te beginnen he?! Ik moest er ook even inkomen.
Wat studeer je?
Ben een rasbloed techneut. Kan dus alles met cijfertjes en ruimtelijk inzicht, maar leerboeken lezen.. Nooit mijn ding geweestquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, je bent afgestudeerd dus je kan het heus wel. Gewoon even wennen
Ai, klinkt ook pittig. Succes!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Pff inderdaad.. Het is een aanvullende cursus op mijn werk. Heb hbo civliel gedaan en werk nu in de wegenbouw. Moet deze cursus (15 avonden les in 2 maanden) halen om door te kunnen stromen naar een volgende functie.
Nee man, op 2 is Africa!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Toddlers & tiara's.
Net op het moment dat je op de bank ligt en nergens zin in hebt.
Die heb ik natuurlijk allang gezien, maar is op zich wel een herhaling waard.quote:
Dat programma is geweldig, al worden kinderen in mijn ogen met hele verkeerde denkbeelden opgevoed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Toddlers & tiara's.
Net op het moment dat je op de bank ligt en nergens zin in hebt.
patte de poule??quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:11 schreef anna82 het volgende:
Lijstje
O: havermout, bosbessen en frambozen
T: appel
L: tonijnsalade (met dressing), dikke plak brood met roomboter
T: kiwi
S: Jillian deel 1 (alweer)
D: Franse kippenbout, opgebakken aardappeltjes en geblancheerde worteltjes in witte wijn saus
T: bakje kwak (250 g) met banaan en havermout
Genoeg fruit me dunkt!
dat komt me heel bekend voorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Ben een rasbloed techneut. Kan dus alles met cijfertjes en ruimtelijk inzicht, maar leerboeken lezen.. Nooit mijn ding geweest
Succes met leren Dave...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Dank je!
Ot: Wel komend weekend snoekbaars bakkenIs jaren geleden dat ik dat op heb!
Haha, eenzelfde type?quote:
Wie? Hahaquote:
Schrijvert! Van o.a. de boekenserie die Dave net noemt, A Song of Ice and Firequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wie? Haha
Hebbie nog mooie dingen gemaakt?
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef Nallie het volgende:
Anna eet kwak en Perr storing. Raar stelletje zijn jullie!
Lekker gebokst
Uniek L*Lt ook maar wat. Ze is een hele slimme mei.....vrouwquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:18 schreef DavetheNL het volgende:
Opleiding zegt toch niet zoveel over je interesses? Op voedingsgebied ben je in ieder geval allesbehalve simpel trouwens! (Over leeftijd zal ik maar niet vragen, altijd gevaarlijk bij vrouwen heb ik wel eens gemerkt)
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:31 schreef Probability het volgende:
O ik was even vergeten dat de combinatie van
Stress/chocomelk /koekjes /melk/snoep/smaakjes toetjes/etc etc
Buikpijn veroorzaakt waar ik van moet huilen. En maagzuur.
Vanaf heden geen vlees/melk/snoep/koek meer.
Gewoon clean onbewerkt eten. Ook beter voor de lijn/gezondheid.
De nuances op internet, moeilijk te begrijpenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Uniek L*Lt ook maar wat. Ze is een hele slimme mei.....vrouw
Ik eet zelf altijd alleen pure 'onbewerkte' producten.quote:
Snel weer buikpijnvrij worden!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik eet zelf altijd alleen pure 'onbewerkte' producten.
Alleen bij ouders dus rommel.. Nu kan ik denk ik een tijdje geen witte pasta/te veel brood etc eten. Stom!
Doe het zelf hoor - maar paar dagen koekjes is dus te veel.
Nou, tis toch echt waar, An l*lt... ben bijna 37 ook nog eens een keerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:36 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
De nuances op internet, moeilijk te begrijpen
Tis herkenbaar. Zelf kan ik gewoon moeilijk nee zeggen tegen lekkers, ook al is het niet goed voor mequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik eet zelf altijd alleen pure 'onbewerkte' producten.
Alleen bij ouders dus rommel.. Nu kan ik denk ik een tijdje geen witte pasta/te veel brood etc eten. Stom!
Doe het zelf hoor - maar paar dagen koekjes is dus te veel.
Ja is ook zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou, tis toch echt waar, An l*lt... ben bijna 37 ook nog eens een keer
Prob... je vergeet het toch weer de volgende keer
Dat ja! Zijn er weinig die zo attent zijn richting iedereen in dit topic en ook nog zo'n berg groentjes eten!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
Uniek moet eens stoppen met zichzelf zo naar beneden te praten.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:59 schreef DavetheNL het volgende:
Uniekhoorn, geloof dat je slimmer bent dan dat je wilt toegeven als ik de opmerkingen hier moet begrijpen.
Oud zijn is dan weer relatief. Ben 13 jaartjes jonger, maar voor iemand van 45 ben je nog een groentje
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, jullie zijn ook lief![]()
Trusten Maria![]()
Ben jaloers op je Mo! Jij hebt lekker gelopen vandaag
Dat zei ze?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:10 schreef loveli het volgende:
[..]Hoe wist je de leeftijd van de oude bok?
sorry uniekje
Oehquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:13 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Dat zei ze?Trouwens 12 jaar moest het zijn.. (het woordje bijna gemist)
Variatie is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:36 schreef Grutsk het volgende:
Okee, uiteindelijk is dit het geworden
O: boterham met pindakaas + magere yoghurt met muesli
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: appel + 2 biscuitjes
D: volkoren pasta, kip, broccoli, champignon, paprika, ui en courgette
T: magere yoghurt met muesli
Stom lijstje vind ik zelf, niet zo gevarieerd. En gisteren heb ik ook al pasta gegeten maar vandaag aten we met het huis en de meerderheid beslistIk had zonet eigenlijk een banaan moeten eten maar had zin in yoghurt. Maar nu ik mijn lijstje typ bedenk ik me dat ik dat vanochtend ook al had gehad. Ach ja, morgen beter.
In ieder geval heb ik vanavond alcohol en borrelnootjes afgeslagen en mijn snoep weggegeven. Dus ook wel weer een pluspunt
Je weet dat ik met 'bok' op iets mannelijks doel?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:13 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Dat zei ze?Trouwens 12 jaar moest het zijn.. (het woordje bijna gemist)
Dan maak je een rijsttafelquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:41 schreef loveli het volgende:
En honger!, maar geen zin om nu boerenkool te maken.
Toen ik nog op school zat haalde ik om die reden ook wel eens een nachtje door met mijn zus, ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:46 schreef V1z0R het volgende:
![]()
Waarom moet de BBC altijd goede films uitzenden om 1uur 's nachts?!
Nu dus niet meer? Mietje!quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Toen ik nog op school zat haalde ik om die reden ook wel eens een nachtje door met mijn zus, ja.
Nee, ik heb mijn schoonheidsslaapje nodig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:00 schreef V1z0R het volgende:
The breakfast club, HPKW. Fijn dat jij in ieder geval lekker hebt lopen slapen
[..]
Nu dus niet meer? Mietje!
Dankjewel, hè.quote:
'burger'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lijkt me echt heel lastig, ik vind studeren het heerlijkste wat er is. Ik zie nu al op tegen de tijd dat het voorbij is en ik burger ben geworden.
Maar alles veranderde toen de vuurnatie aanviel...quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
'burger'![]()
Verrassing: de wereld verandert echt niet als je afgestudeerd bent...
Over slechte films gesproken!quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar alles veranderde toen de vuurnatie aanviel...
kom op zeg, je zit toch niet bij het koor?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:51 schreef Probability het volgende:
Zou heet dat nu eenmaal. Als je studeert ben je student en als je afgestudeerd bent, ben je burger.
Net zoals je studentenroeiverenigingen hebt en burgerroeiverenigingen.
Nee, maar je leven wel. En het studentenleven bevalt me erg goed. En het studeren zelf nog meer. Ach... het zal vast wennenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
'burger'![]()
Verrassing: de wereld verandert echt niet als je afgestudeerd bent...
Alle mensen in mijn omgeving noemen het zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
kom op zeg, je zit toch niet bij het koor?
Kom op zeg, je hebt neem ik aan ook gestudeerd en snapt de terminologie en de humor.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
kom op zeg, je zit toch niet bij het koor?
Er verandert echt neit zo veel hoor. Ook als je eenmaal aan het werk bent zul je moeten blijven leren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, maar je leven wel. En het studentenleven bevalt me erg goed. En het studeren zelf nog meer. Ach... het zal vast wennen
[troll modus]ik heb wel gestudeerd ja. [/troll modus]quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:54 schreef Probability het volgende:
[..]
Kom op zeg, je hebt neem ik aan ook gestudeerd en snapt de terminologie en de humor.
Amice, dat is je goed recht.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
[troll modus]ik heb wel gestudeerd ja. [/troll modus]
Hou niet van dat balletjesgedoe nee, ondanks dat ik studeren enzo heel tof vind.
Nou, ik zit juist bij "de alternatieve vereniging", juist het tegenovergestelde van balletjes en daar wordt deze terminologie ook gebruikt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
[troll modus]ik heb wel gestudeerd ja. [/troll modus]
Hou niet van dat balletjesgedoe nee, ondanks dat ik studeren enzo heel tof vind.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar alles veranderde toen de vuurnatie aanviel...
Maar wel zo'n luxe sloep met een touw rondom, dus die hijsen zichzelf zo weer op toch!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:01 schreef Probability het volgende:
Ik vind het altijd zo suf dat mensen die voor gelijkheid en aardig zijn, pro linkse rakkers zijn en dat de balletjes dan buiten de sloep vallen.
Ik wou net zeggen, de balletjes kunnen hun eigen sloepje wel betalenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar wel zo'n luxe sloep met een touw rondom, dus die hijsen zichzelf zo weer op toch!
Ik heb me dan ook niet aan de film gewaagd... Die M. Nicht Shamalamadingdong kan me de boom in!quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Over slechte films gesproken!
Maar de tekenfilm is![]()
![]()
Of een baan nemen waarbij je niet in de schoolvakanties verplicht vrij bentquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Los daarvan begrijp ik wel wat jullie bedoelen, maar het leven verandert idd niet zoveel. Op je vakantiedagen na. Of je moet docent worden
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Of een baan nemen waarbij je niet in de schoolvakanties verplicht vrij bent
volgens mij heb ik bijna 10 weken totaal
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb me dan ook niet aan de film gewaagd... Die M. Nicht Shamalamadingdong kan me de boom in!
Dikkie 4 laif, ik dacht bij het lezen hiervan eerst aan hamburgers / falafelburgersquote:
Gelijke behandeling ftwquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:07 schreef V1z0R het volgende:
Studenten, corpsballen, huishoudbeursvrouwen, 'hippe' oubollige woorden, kriebeltruien, vouwfietsen, spiritualiteits coaches, bakfietsen, hippies
Zo!
Je vergeet vegetariërs!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:07 schreef V1z0R het volgende:
Studenten, corpsballen, huishoudbeursvrouwen, 'hippe' oubollige woorden, kriebeltruien, vouwfietsen, spiritualiteits coaches, bakfietsen, hippies
Zo!
ik vind dat m'n leven best wel veranderd is sinds ik niet meer studeer. Al studeer ik nog steeds, maar krijg ik er nu voor betaald. Ik kan niet meer 5 avonden in de week met vrienden wat doen, want dat trek ik niet icm met 40+ uur per week werken. Ik kan moeilijker spontaan ergens heen/wat doen, want er staat veel meer druk op me. (en ik had veel druk toen ik studeerde, met voltijd ambiteuze studie, bestuur, 3x per week volleyballen, 2x per week training geven en twee bijbaantjes). Ik ben veel minder flexibel!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Toen ik op de heao zat, vond ik niet dat ik studeerde; ik ging naar school. Studeren vond ik als je naar de uni ging.
Los daarvan begrijp ik wel wat jullie bedoelen, maar het leven verandert idd niet zoveel. Op je vakantiedagen na. Of je moet docent worden
Afgunst is niet zo mooiquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, de balletjes kunnen hun eigen sloepje wel betalen
Lekkerquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb mijn lunch al opKon alleen maar aan eten denken, dus snel maar wat gemaakt (een pot rode bietjes, ui, 100 gram makreel, peper)
Nee. Dan eet ik gewoon nog een keer een groot groentegerecht.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker
Maar red je het wel de rest van de dag zonder grote maaltijd meer (behalve D)?
Werk je thuis of heb je dat soort dingen gewon op je werk?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb mijn lunch al opKon alleen maar aan eten denken, dus snel maar wat gemaakt (een pot rode bietjes, ui, 100 gram makreel, peper)
Goed zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Dan eet ik gewoon nog een keer een groot groentegerecht.
Zeilen door de amsterdamse grachtenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:21 schreef the85mc het volgende:
Nog erger zijn huurboten met stootwillen continu buitenboord, aka duitsers..
Waar een wil is..quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Zeilen door de amsterdamse grachten.
*mental image van boten die hobbelen over roestige verzopen fietsen*quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
In Groningen zie je regelmatig zeilboten richting de wadden gaan. Is erg leuk om te zien (alleen een beetje jammer als je met haast bij de brug moet wachten)quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg fijn zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef Phaidra het volgende:
Even een mini-update! Het gaat gelukkig wat beter met hem. Koorts is gezakt en zuurstof in het bloed ok. Als het zo doorgaat vanmiddag weer naar huis!
Fijn dat het beter gaat, hopelijk dan lekker mee naar huis vanmiddagquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef Phaidra het volgende:
Even een mini-update! Het gaat gelukkig wat beter met hem. Koorts is gezakt en zuurstof in het bloed ok. Als het zo doorgaat vanmiddag weer naar huis!
Overerving... Die vallen onder hippiesquote:
Ja, zeilenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:21 schreef the85mc het volgende:
Sloepen en roeien zijn voor mensen die niet kunnen zeilen![]()
Verkapte *ben jaloers op mensen die wel in sterrenrestaurants eten*-post.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:33 schreef V1z0R het volgende:
Fijn nieuws, Phaidra!
[..]
Overerving... Die vallen onder hippies
Oh, en yuppeninderdaad, Perr.
Provincialen, boerenrock, nepbruiner, corrigerend ondergoed, vleesvervangers, verzorgponies, 0% bijtelling auto's, schaliegasboringen, politici, managers in de publieke sector, Hans Liberg, ICT-ers, windmolens, Fransozen, biljarters, BOM moeders, fluisterbootjes, sterrenrestaurants, Gerard Joling en Gordon, waterschapsambtenaren, functioneel naakt, 'in het donker zonder licht fietsers, positieve discriminatie, sterren springen/dansen/vallen dood, alcoholvrij bier, pittige korte kapsels, woonboten, coffeeshopbewoners, vrouwenvoetbal, molshopen, kinderwinkelwagens, tilapia...
Fijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef Phaidra het volgende:
It's a tough life...quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:33 schreef V1z0R het volgende:
Fijn nieuws, Phaidra!
[..]
Provincialen, boerenrock, nepbruiner, corrigerend ondergoed, vleesvervangers, verzorgponies, 0% bijtelling auto's, schaliegasboringen, politici, managers in de publieke sector, Hans Liberg, ICT-ers, windmolens, Fransozen, biljarters, BOM moeders, fluisterbootjes, sterrenrestaurants, Gerard Joling en Gordon, waterschapsambtenaren, functioneel naakt, 'in het donker zonder licht fietsers, positieve discriminatie, sterren springen/dansen/vallen dood, alcoholvrij bier, pittige korte kapsels, woonboten, coffeeshopbewoners, vrouwenvoetbal, molshopen, kinderwinkelwagens, tilapia...
En er bestaan mensen die je wel aardig vindt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:33 schreef V1z0R het volgende:
Fijn nieuws, Phaidra!
[..]
Heerlijk!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:41 schreef Novem het volgende:
Fijn Phaidra!
V1z is juist voor gelijke behandeling, hij haat gewoon iedereen!
Collega van me zegt altijd "ik word daar echt niet bien van" en ik vind dat echt zo heerlijk yuppig klinken
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:33 schreef V1z0R het volgende:
Fijn nieuws, Phaidra!
[..]
Hoe doen mensen dat? Als ik college heb sluiten nauw aan en hebben we hooguit een kwartier pauze. En de andere dagen ben ik thuis bezig met zelfstudiequote:Op woensdag 20 februari 2013 10:43 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
Ik vind vooral mijn dagbesteding heeeeeel anders dan toen ik studeerde. Toen ik studeerde zat ik voornamelijk in de kantine thee te drinken en tosties/saucijzenbroodjes te eten. Nu zit ik een half uurtje per dag in de kantine en eet ik salades.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:43 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
Ik vind vooral mijn dagbesteding heeeeeel anders dan toen ik studeerde. Toen ik studeerde zat ik voornamelijk in de kantine thee te drinken en tosties/saucijzenbroodjes te eten. Nu zit ik een half uurtje per dag in de kantine en eet ik salades.
Met al dat verhuizen is het niet gek dat je even een studiepauze hebt...quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
Ik studeer nu vooral even niet.
*slaat hoofd tegen muur*
Maar ik ga zo wel naar onsnieuwe huis
Gigantische schaal met pastasalade met een goede hoeveelheid groenten staat al in de kofferbak (bij de rest van de spullen waar de auto nu mee vol zit
Even wachten tot de vaatwasser is uitgedraaid en dan ga ik maar 's op pad!
Fijne tijd, boeken scoren bij Broese, lekker studiegerelateerd filosoferen met zus in de Bagels & Beans, college volgen en daarna paar uurtjes werkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:43 schreef anna82 het volgende:
[..]![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En er bestaan mensen die je wel aardig vindt?
Ik!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En er bestaan mensen die je wel aardig vindt?
Vandaag werk ik eindelijk weer eens een dagje thuis.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Werk je thuis of heb je dat soort dingen gewon op je werk?
Je bent maar een vereerd mens!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
[..]
Ik!
En ik geloof dat mn laptop het weer doet. Had thee over de touchpad heengegooid, vond ie niet leuk.
Dat is fijn! Babies zijn zo kwetsbaar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:28 schreef Phaidra het volgende:
Japanner van 3 tot 5 jaar oud kopen is mij ooit geadviseerd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
hmmz, je auto naar de garage brengen is duur!
Ik had gewoon niet zo veel colleges en ik studeerde nooit thuis. We zaten voornamelijk in de UB/LB en het leren daar wisselden we af met de kantine. Die dagen duurden van 8:00 tot 20:00 en dan hoefde je 's avonds niet meer te koken wat je had al tosties gegeten. Heerlijkheid!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe doen mensen dat? Als ik college heb sluiten nauw aan en hebben we hooguit een kwartier pauze. En de andere dagen ben ik thuis bezig met zelfstudie
En ik vrees dat als ik volgend jaar er een tweede studie naast ga doen ik nog minder pauzetijd heb
Ach, tis ook niet afschuwelijk veel, en ik heb er zelf natuurlijk voor gekozen om het aan de verkeerde kant van de maand te laten doen. Maar nu dus roodstandquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Japanner van 3 tot 5 jaar oud kopen is mij ooit geadviseerd.
Ik kocht een nieuwe japanner, maar heb nog nooit een enorme rekening gehad.
Nog even eenvoor de mini van Phaidra!
Klinkt heel praktisch!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik had gewoon niet zo veel colleges en ik studeerde nooit thuis. We zaten voornamelijk in de UB/LB en het leren daar wisselden we af met de kantine. Die dagen duurden van 8:00 tot 20:00 en dan hoefde je 's avonds niet meer te koken wat je had al tosties gegeten. Heerlijkheid!
ik geloof dat ze er minder tijd in stopt dan dat ze eigenlijk zou willen ivm huizen stress en nu verhuis stress.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:54 schreef Tinkepink het volgende:
@mo: wat is er dan aan de hand met je studie? Je hint er de afgelopen dagen behoorlijk naar, maar verder dan dat er iets niet helemaal naar wens verloopt kom ik eigenlijk niet op basis van je posts. Ben je vergeten collegegeld te betalen? Of heb je een voldoende gehaald in plaats van een "zeer goed"? Ruzie met je docenten? Was ist los?
Mo heeft altijd stress. Maar volgens mij is ze gewoon inspiratieloos.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik geloof dat ze er minder tijd in stopt dan dat ze eigenlijk zou willen ivm huizen stress en nu verhuis stress.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik had gewoon niet zo veel colleges en ik studeerde nooit thuis. We zaten voornamelijk in de UB/LB en het leren daar wisselden we af met de kantine. Die dagen duurden van 8:00 tot 20:00 en dan hoefde je 's avonds niet meer te koken wat je had al tosties gegeten. Heerlijkheid!
Ook lekkerquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Klinkt heel praktisch!
Hier staan trouwens brownies in de oven. Met cantanucci koekjes, brokken witte chocolade en mini marshmallows. Zal zo eens berekenen hoeveel calorieen het in totaal zijn.
Jonge daar heb ik nu ECHT zin in. Wie bedenkt er nu om cantuccini koekjes in brownies te stoppen? Echt, heldin!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Klinkt heel praktisch!
Hier staan trouwens brownies in de oven. Met cantanucci koekjes, brokken witte chocolade en mini marshmallows. Zal zo eens berekenen hoeveel calorieen het in totaal zijn.
quote:
En dan is het een dag windstil.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:21 schreef the85mc het volgende:
Sloepen en roeien zijn voor mensen die niet kunnen zeilen![]()
Zou overwegen om geen tweede studie te doen, maar meer energie en tijd te steken in de algemene gesteldheid!quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik zie het verschil
*met dat betreft ben ik wel bang voor volgend jaar... mijn dagen lopen nu meestal van 8.30 tot 18.00 en de woensdag vrij om bij te tanken. Dat gaat nu niet meer gebeuren vrees ik*
i know!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jonge daar heb ik nu ECHT zin in. Wie bedenkt er nu om cantuccini koekjes in brownies te stoppen? Echt, heldin!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:03 schreef Perruche het volgende:
[..]
Jonge daar heb ik nu ECHT zin in. Wie bedenkt er nu om cantuccini koekjes in brownies te stoppen? Echt, heldin!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Klinkt heel praktisch!
Heel even overwoog ik in Delft een fiets te lenen en spontaan je kant op te fietsen (ben weleens naar Heenweg gefietst, dus theoretisch is het best mogelijk). Nu aan het heroverwegenquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hhehehe, totaal zo'n 4000 calorieen. Als je het ding in 16 delen snijdt, dan valt het dus best wel mee.
En Li, kom maar langs hoor, dan maak ik er nog een goede koffie bij ook!
Ga alleen vanmiddag wandelen geloof ik. Of sporten. Maar gezien het weer, wordt het vast wandelen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:14 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, ik heb zin om vanavond te gaan volleyballen. Veel leuker dan de sportschool!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Heel even overwoog ik in Delft een fiets te lenen en spontaan je kant op te fietsen (ben weleens naar Heenweg gefietst, dus theoretisch is het best mogelijk). Nu aan het heroverwegen
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, misschien ga ik vanavond wel volleyballen ipv naar de sportschool vanmiddag. Veel leuker!
Oja joh?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:14 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, ik heb zin om vanavond te gaan volleyballen. Veel leuker dan de sportschool!
Nopez! Ik heb pas nog wel een berichtje op de Facebook van de Urbanathlon geplaatst, maar daar heb ik ook geen reactie op gekregen. Ik heb het idee dat het hele evenement wordt afgeblazen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:28 schreef anna82 het volgende:
Henk en Li, hebben jullie nog iets gehoord over een Urbanathlon in Rotterdam alwaar ik 50% korting krijg op de inschrijfkosten?
quote:Men’s Health is per 01-01 overgegaan naar een andere uitgever. Het blad zelf zal daardoor veranderen, en ook de Urbanathlon gaat een nieuwe, frisse start maken. Helaas kosten veranderingen tijd en zitten we momenteel aan tafel met de beste eventbureaus van Nederland om een planning te maken. Op dit moment ligt september het meest voor de hand en spelen we in op de 15e. Excuses voor onze vertraagde reactie. Vriendelijke groet, Osin Peltenburg Marketing Manager Men's Health www.menshealth.nl Singel 468 1017AW Amsterdam
quote:Beste Paul, We willen niet in zelfde valkuilen als vorig jaar stappen. Toen hebben we vaak zaken gecommuniceerd die we niet na kwamen. Daarom wachten we nu met officiële communicatie totdat we concreet nieuws hebben. M.a.w: definitieve datum, locatie en organiserend eventbureau. We zijn ons bewust van de data van andere events. Niet alleen obstacle run’s maar ook events als de Dam tot damloop en de City Swim hebben qua deelnemers een duidelijke overlap. Daar proberen we vanzelfsprekend zo veel als mogelijk rekening mee te houden. Vriendelijke groet, Osin Peltenburg Marketing Manager Men's Health www.menshealth.nl Singel 468 1017AW Amsterdam
Dat is toch gewoon zumba, of zeg ik nu iets heel domsquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Doet er hier iemand al aan bokwa?
Lijkt me leuk![]()
Die vrouw in het lichtgrijs helemaal achterin: dat ben ik en dat is precies waarom bokwa waarschijnlijk toch niet aan mij besteed gaat zijn![]()
![]()
Ik zeg nog steeds: galblaasquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:03 schreef the85mc het volgende:
Echt raar. Ik snoepte zo straks wat nutella en nu ben ik misselijk. Ik had het eerst met chocoladerepen, maar nu al met 3 theelepels.. Binnenkort kan ik helemaal geen choco meer eten. Wel goed voor de slanke lijn, dat wel..
Empirisch onderzoek ftw!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:10 schreef the85mc het volgende:
[..]
Misschien wel ja.. Maar dan zou ik toch met alle vette dingen last moeten hebben?
Dat zou je zeggen ja. Maar ik heb het wel eens in mijn omgeving gezien dat ze alleen last had van chocola. En zo vet eet je verder niet toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:10 schreef the85mc het volgende:
[..]
Misschien wel ja.. Maar dan zou ik toch met alle vette dingen last moeten hebben?
Zoiets, maar met een andere naam en wel wat ander bewegingen, geloof ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon zumba, of zeg ik nu iets heel doms
Af en toe wel. Ik eet wel regelmatig pindakaas en dan heb ik geen last.. Vroeger toen ik nog echt klein was kon ik ook niet tegen echt vette dingen zoals patat, pannekoeken en ook chocomel. Maar daar ben ik overheen gegroeid. Dacht ik. Ik kan nu die andere dingen nog wel gewoon eten zonder misselijk te worden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:12 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen ja. Maar ik heb het wel eens in mijn omgeving gezien dat ze alleen last had van chocola. En zo vet eet je verder niet toch?
*boks*quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:09 schreef loveli het volgende:
Die vrouw achterin met dat grijze joggingpak => that would be me.
Oh, coco ook al. Dus.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sinds wanneer ben jij van getinte huidskleur Coco?
Maar goede moves
Hoe gaat ie met je? Ik heb begrepen dat we het de komende tijd zonder jou moeten doen op de hs?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zoiets, maar met een andere naam en wel wat ander bewegingen, geloof ik.
Overigens, ondertussen wat bijgelezen, en sterkte met de schoonpaps. Hopelijk niks ernstig.
Lijkt kruising tussen Zumba en aerobics! Al kan Zumba dat ook zijn, hangt af van de instructricequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon zumba, of zeg ik nu iets heel doms
Yehquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe gaat ie met je? Ik heb begrepen dat we het de komende tijd zonder jou moeten doen op de hs?
Terwijl je nogal doodziek wasquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
Heb ik 1 dag gewerkt na mijn zwangerschapsverlof
Ja, maar.... Dit blok draait gewoon het vak dat ik zelf helemaal heb ontwikkeld, dus ik baal wat dat betreft best wel dat ik er niet bij kan zijn. Al heb ik de controle best goed losgelaten, ben dus geen contactpersoon/begeleider meer en verzorg geen lessen.quote:
Heeft u binnenkort wat te doen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Klinkt heel praktisch!
Humus is niet heul eiwitrijk toch?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:30 schreef Tinkepink het volgende:
Oke, mijn 2e L is geworden;
- 8 wortels (groot) met humus
- een halve zal volkorencrackers
- een eetlepel speculoos
En nog heb ik trekWandelen en water drinken helpen helaas niet. Ook al gedaan.
Ik baal met je mee hoor! Maar ben vooral blij dat je nog rondloopt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, maar.... Dit blok draait gewoon het vak dat ik zelf helemaal heb ontwikkeld, dus ik baal wat dat betreft best wel dat ik er niet bij kan zijn. Al heb ik de controle best goed losgelaten, ben dus geen contactpersoon/begeleider meer en verzorg geen lessen.
En nu voelt het gewoon best stom dat ik me eigenlijk heel lekker voel! En ik besef me wel dat ik nu eigenlijk stiekem helemaal niet in topconditie verkeer, want een klein stukje lopen en ik ben kapot. Douchen: kapot. Even wat eten voor mezelf gemaakt: kapot. Plus, plat liggen? Mehhhh, druk op borst, echt niet fijnDus ben gewoon herstellende van iets redelijks ernstigs.
Maar toch. Zoals ik dan nu achter mijn pc zit, lijkt het even alsof ik me prima voelEn dan voel ik me weer een soort van schuldig/rot dat ik niet op mijn werk rondhuppel.
Oh, ik ook hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik baal met je mee hoor! Maar ben vooral blij dat je nog rondloopt.
Ja die eerste idd, maar die heb ik al gezien. Heb alleen rtl 4, 5 en sbs vanavond (jaja wat een keuzequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:44 schreef V1z0R het volgende:
50 first dates en There's something about mary!sorry ik vind romcoms stiekem leuk....
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:30 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Haha, eenzelfde type?
Domme is dat ik lezen vel weer veel doe (A song of Ice and Fire)
En Uniekhoorn, ook wel eens vroeger aan nachtvissen gedaan? Toen ik jong was vond ik dat echt leuk!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:53 schreef Novem het volgende:
Ik heb kokos bodymilk gekocht en nu ruik ik mezelf de hele tijd en dan krijg ik trek
Totzover mijn boeiende leven
Op hotel Perruche?
Oh ja, dit!! Arm mannetjequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:56 schreef Skoap het volgende:
Phaidra ik hoop dat jullie vanmiddag naar huis mogen!
Ben juist koolhydraten gaan eten omdat ik van de gerechten eerder op de dag niet vol werd (halve courgette, ei, brinta, 100 gram makreel, rode bieten, melk, ui en nog iets, maar weet niet meer wat).quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Humus is niet heul eiwitrijk toch?
Rest ook maar KH's, misschien ligt daar de crux?
Wat een combinatiesquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben juist koolhydraten gaan eten omdat ik van de gerechten eerder op de dag niet vol werd (halve courgette, ei, brinta, 100 gram makreel, rode bieten, melk, ui en nog iets, maar weet niet meer wat).
Gatver!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:53 schreef Novem het volgende:
Ik heb kokos bodymilk gekocht en nu ruik ik mezelf de hele tijd en dan krijg ik trek
Totzover mijn boeiende leven
Op hotel Perruche?
Hou ervanquote:
Kon me niet meer concentreren op mijn werkquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hou ervan
Heel vervelend dat je steeds trek hebt.. enige remedie is gewoon niks meer pakken meestal is de trek na een half uur weer weg
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben juist koolhydraten gaan eten omdat ik van de gerechten eerder op de dag niet vol werd (halve courgette, ei, brinta, 100 gram makreel, rode bieten, melk, ui en nog iets, maar weet niet meer wat).
Dank jequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zoiets, maar met een andere naam en wel wat ander bewegingen, geloof ik.
Overigens, ondertussen wat bijgelezen, en sterkte met de schoonpaps. Hopelijk niks ernstig.
Misschien toch eens specifiek op letten dan. Beter dan er te laat achter te komen. En als dat ding eruit moet lust je helemaal geen chocola meerquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:16 schreef the85mc het volgende:
[..]
Af en toe wel. Ik eet wel regelmatig pindakaas en dan heb ik geen last.. Vroeger toen ik nog echt klein was kon ik ook niet tegen echt vette dingen zoals patat, pannekoeken en ook chocomel. Maar daar ben ik overheen gegroeid. Dacht ik. Ik kan nu die andere dingen nog wel gewoon eten zonder misselijk te worden.
je was toch ook heel moe? Ik denk dat je lijf gewoon de energie nodig heeftquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:30 schreef Tinkepink het volgende:
Oke, mijn 2e L is geworden;
- 8 wortels (groot) met humus
- een halve zal volkorencrackers
- een eetlepel speculoos
En nog heb ik trekWandelen en water drinken helpen helaas niet. Ook al gedaan.
hoe kun je nu 18 km. hardlopen op een lege maag?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
S: op 100 m na, 18 km hardlopen![]()
T: bak salade met blik tonijn, dressing met olie, beschuit smeerkaas
L: 2 boterhammen met zacht eitje/mayo/curry, gegrilde groente, beschuit jam, beschuit kaas, beker melk
T's: appel, peer, mandarijn, chocola, boterham met ham/augurk, zoute stokjes
D: spruiten, gegrilde groente, rijst met zelfgemaakte satesaus, biefstuk, dop/wort.
T: kwark en vla
en wat voor gegrilde groente eet je?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoe kun je nu 18 km. hardlopen op een lege maag?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
S: op 100 m na, 18 km hardlopen![]()
T: bak salade met blik tonijn, dressing met olie, beschuit smeerkaas
L: 2 boterhammen met zacht eitje/mayo/curry, gegrilde groente, beschuit jam, beschuit kaas, beker melk
T's: appel, peer, mandarijn, chocola, boterham met ham/augurk, zoute stokjes
D: spruiten, gegrilde groente, rijst met zelfgemaakte satesaus, biefstuk, dop/wort.
T: kwark en vla
^^quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik baal met je mee hoor! Maar ben vooral blij dat je nog rondloopt.
Woei! Wat goed. Feli!quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Even tussendoor hoor: ik ben geslaagd voor m'n rijbewijs!.
.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Mijn zusje liep stage op een longafdeling van een ziekenhuis en daar is laatst tijdens haar dienst een 29-jarige man overleden aan de gevolgen van een longembolie. Vriendin zwanger van hun eerste kindje.. Heftig hoor, toen ze dat vertelde. En ik moest gelijk aan jou denken, Coco!
Oh hee dat wist ik niet! Olie zat eroverquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:37 schreef loveli het volgende:
Snijden zorgt voor 'bederf', als je groente snijdt, even laat staan en pas dan eet (scheutje olie erover ivm vetoplosbare vitamines), krijg je de goede stofjes er beter uit. Weet niet of het de verteerbaarheid ook ten goede komt.
Huuuquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Mijn zusje liep stage op een longafdeling van een ziekenhuis en daar is laatst tijdens haar dienst een 29-jarige man overleden aan de gevolgen van een longembolie. Vriendin zwanger van hun eerste kindje.. Heftig hoor, toen ze dat vertelde. En ik moest gelijk aan jou denken, Coco!
Yaaaay! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
tofquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Het ís al een goed jaar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
tofdit wordt vast een heel goed jaar voor jou
(huisje, rijbewijs en alles wat misschien nog komen gaat)
Ja, je kunt echt goed pech hebben, dat (die) bloedpropje(s) moet(en) maar net op de verkeerde plek in de longslagader vast gaan zittenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Super!quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, je kunt echt goed pech hebben, dat (die) bloedpropje(s) moet(en) maar net op de verkeerde plek in de longslagader vast gaan zittenHeb 't daar best een paar keer moeilijk mee gehad, dat ik net super gelukkig ben met M. en Saartje, en er dan 'bijna' niet meer geweest was*. Wat jouw zusje vertelde, heftig man, die arme vriendin & baby ook
![]()
Normaal niet mijn wijze van denken, je kunt immers ook dagelijks bijna onder een auto komen ofzo. Maar toch, het kwam voor mijn gevoel nu best dichtbij. Heeft me toch een beetje door elkaar geschud, merk ik soms.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, ik hou van je!!! Gewoon omdat het kan
quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik word een raar soort emotioneel van lieve posts vandaag![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:55 schreef V1z0R het volgende:
Blehg! Geen zin meer en ik wil slapen en...
Deze op je tweede scherm zetten:quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:59 schreef An24 het volgende:
[..]Herkenbaar...ik zit hier ook voor twee schermen en op het ene gebeurt verdomd weinig
quote:
quote:
Oh fijn!! Het slaat er soms heftig in bij die kleintjes he!quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Hij is nog steeds wel ziek, maar geen reden om hem langer te houden. Het ergste heeft hij gister gehad gelukkig. Koorts is gezakt tot verhoging (37,8).
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
Hij is nog steeds wel ziek, maar geen reden om hem langer te houden. Het ergste heeft hij gister gehad gelukkig. Koorts is gezakt tot verhoging (37,8).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |