quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:57 schreef kwakz0r het volgende:
Awww, zieke mini!Beterschap mini!
Over 4 dagen ga ik al naar mntoe!
Ja, die zit nu al vijf-en-een-halve week in Berkeley CA (San Francisco dus!). Ik vlieg zaterdag voor een weekje naar hem toequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef An24 het volgende:
[..]Die zat toch ergens in de states of zo?
Wow, wat tofquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, die zit nu al vijf-en-een-halve week in Berkeley CA (San Francisco dus!). Ik vlieg zaterdag voor een weekje naar hem toezó veel zin in!!!!
En als ik dan thuis kom komt hij 6 dagen later ook al thuis!
Camera bij de hand?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:10 schreef Skoap het volgende:
Hihi ik voerde de mini net wat banaan, het kwam er gelijk weer uit. En de koppen die hij erbij trekt
Dat ja. Beide.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:01 schreef Xennia het volgende:
Jeetje Phaidra, 41 graden koorts, dat is schrikken.
Ik ben ook helemaal klaar met de winter, maar het wordt de komende dagen kouder en in het weekend weer sneeuw. Bleegh. Ik hoop dat het de laatste stuiptrekkingen zijn.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb verdomme nou wel eens genoeg van die smerige kou!. Ophoeren met de winter.
Lastig om meer te beginnen he?! Ik moest er ook even inkomen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:49 schreef DavetheNL het volgende:
Iets gemist de laatste twee dagen? Topics lopen snel vol hier!
Moet voor het eerst sinds dat ik drie jaar geleden afgestudeerd ben weer leren.. Ik heb nooit kunnen leren en zal dat ook nooit kunnen geloof ik
Naja, je bent afgestudeerd dus je kan het heus wel. Gewoon even wennenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:49 schreef DavetheNL het volgende:
Iets gemist de laatste twee dagen? Topics lopen snel vol hier!
Moet voor het eerst sinds dat ik drie jaar geleden afgestudeerd ben weer leren.. Ik heb nooit kunnen leren en zal dat ook nooit kunnen geloof ik
Pff inderdaad.. Het is een aanvullende cursus op mijn werk. Heb hbo civliel gedaan en werk nu in de wegenbouw. Moet deze cursus (15 avonden les in 2 maanden) halen om door te kunnen stromen naar een volgende functie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Lastig om meer te beginnen he?! Ik moest er ook even inkomen.
Wat studeer je?
Ben een rasbloed techneut. Kan dus alles met cijfertjes en ruimtelijk inzicht, maar leerboeken lezen.. Nooit mijn ding geweestquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, je bent afgestudeerd dus je kan het heus wel. Gewoon even wennen
Ai, klinkt ook pittig. Succes!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Pff inderdaad.. Het is een aanvullende cursus op mijn werk. Heb hbo civliel gedaan en werk nu in de wegenbouw. Moet deze cursus (15 avonden les in 2 maanden) halen om door te kunnen stromen naar een volgende functie.
Nee man, op 2 is Africa!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Toddlers & tiara's.
Net op het moment dat je op de bank ligt en nergens zin in hebt.
Die heb ik natuurlijk allang gezien, maar is op zich wel een herhaling waard.quote:
Dat programma is geweldig, al worden kinderen in mijn ogen met hele verkeerde denkbeelden opgevoed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Toddlers & tiara's.
Net op het moment dat je op de bank ligt en nergens zin in hebt.
patte de poule??quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:11 schreef anna82 het volgende:
Lijstje
O: havermout, bosbessen en frambozen
T: appel
L: tonijnsalade (met dressing), dikke plak brood met roomboter
T: kiwi
S: Jillian deel 1 (alweer)
D: Franse kippenbout, opgebakken aardappeltjes en geblancheerde worteltjes in witte wijn saus
T: bakje kwak (250 g) met banaan en havermout
Genoeg fruit me dunkt!
dat komt me heel bekend voorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Ben een rasbloed techneut. Kan dus alles met cijfertjes en ruimtelijk inzicht, maar leerboeken lezen.. Nooit mijn ding geweest
Succes met leren Dave...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Dank je!
Ot: Wel komend weekend snoekbaars bakkenIs jaren geleden dat ik dat op heb!
Haha, eenzelfde type?quote:
Wie? Hahaquote:
Schrijvert! Van o.a. de boekenserie die Dave net noemt, A Song of Ice and Firequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wie? Haha
Hebbie nog mooie dingen gemaakt?
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef Nallie het volgende:
Anna eet kwak en Perr storing. Raar stelletje zijn jullie!
Lekker gebokst
Uniek L*Lt ook maar wat. Ze is een hele slimme mei.....vrouwquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:18 schreef DavetheNL het volgende:
Opleiding zegt toch niet zoveel over je interesses? Op voedingsgebied ben je in ieder geval allesbehalve simpel trouwens! (Over leeftijd zal ik maar niet vragen, altijd gevaarlijk bij vrouwen heb ik wel eens gemerkt)
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:31 schreef Probability het volgende:
O ik was even vergeten dat de combinatie van
Stress/chocomelk /koekjes /melk/snoep/smaakjes toetjes/etc etc
Buikpijn veroorzaakt waar ik van moet huilen. En maagzuur.
Vanaf heden geen vlees/melk/snoep/koek meer.
Gewoon clean onbewerkt eten. Ook beter voor de lijn/gezondheid.
De nuances op internet, moeilijk te begrijpenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Uniek L*Lt ook maar wat. Ze is een hele slimme mei.....vrouw
Ik eet zelf altijd alleen pure 'onbewerkte' producten.quote:
Snel weer buikpijnvrij worden!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik eet zelf altijd alleen pure 'onbewerkte' producten.
Alleen bij ouders dus rommel.. Nu kan ik denk ik een tijdje geen witte pasta/te veel brood etc eten. Stom!
Doe het zelf hoor - maar paar dagen koekjes is dus te veel.
Nou, tis toch echt waar, An l*lt... ben bijna 37 ook nog eens een keerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:36 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
De nuances op internet, moeilijk te begrijpen
Tis herkenbaar. Zelf kan ik gewoon moeilijk nee zeggen tegen lekkers, ook al is het niet goed voor mequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik eet zelf altijd alleen pure 'onbewerkte' producten.
Alleen bij ouders dus rommel.. Nu kan ik denk ik een tijdje geen witte pasta/te veel brood etc eten. Stom!
Doe het zelf hoor - maar paar dagen koekjes is dus te veel.
Ja is ook zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:43 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou, tis toch echt waar, An l*lt... ben bijna 37 ook nog eens een keer
Prob... je vergeet het toch weer de volgende keer
Dat ja! Zijn er weinig die zo attent zijn richting iedereen in dit topic en ook nog zo'n berg groentjes eten!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:44 schreef motorbloempje het volgende:
Uniek moet eens stoppen met zichzelf zo naar beneden te praten.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:59 schreef DavetheNL het volgende:
Uniekhoorn, geloof dat je slimmer bent dan dat je wilt toegeven als ik de opmerkingen hier moet begrijpen.
Oud zijn is dan weer relatief. Ben 13 jaartjes jonger, maar voor iemand van 45 ben je nog een groentje
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, jullie zijn ook lief![]()
Trusten Maria![]()
Ben jaloers op je Mo! Jij hebt lekker gelopen vandaag
Dat zei ze?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:10 schreef loveli het volgende:
[..]Hoe wist je de leeftijd van de oude bok?
sorry uniekje
Oehquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:13 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Dat zei ze?Trouwens 12 jaar moest het zijn.. (het woordje bijna gemist)
Variatie is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:36 schreef Grutsk het volgende:
Okee, uiteindelijk is dit het geworden
O: boterham met pindakaas + magere yoghurt met muesli
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: appel + 2 biscuitjes
D: volkoren pasta, kip, broccoli, champignon, paprika, ui en courgette
T: magere yoghurt met muesli
Stom lijstje vind ik zelf, niet zo gevarieerd. En gisteren heb ik ook al pasta gegeten maar vandaag aten we met het huis en de meerderheid beslistIk had zonet eigenlijk een banaan moeten eten maar had zin in yoghurt. Maar nu ik mijn lijstje typ bedenk ik me dat ik dat vanochtend ook al had gehad. Ach ja, morgen beter.
In ieder geval heb ik vanavond alcohol en borrelnootjes afgeslagen en mijn snoep weggegeven. Dus ook wel weer een pluspunt
Je weet dat ik met 'bok' op iets mannelijks doel?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:13 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Dat zei ze?Trouwens 12 jaar moest het zijn.. (het woordje bijna gemist)
Dan maak je een rijsttafelquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:41 schreef loveli het volgende:
En honger!, maar geen zin om nu boerenkool te maken.
Toen ik nog op school zat haalde ik om die reden ook wel eens een nachtje door met mijn zus, ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:46 schreef V1z0R het volgende:
![]()
Waarom moet de BBC altijd goede films uitzenden om 1uur 's nachts?!
Nu dus niet meer? Mietje!quote:Op woensdag 20 februari 2013 08:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Toen ik nog op school zat haalde ik om die reden ook wel eens een nachtje door met mijn zus, ja.
Nee, ik heb mijn schoonheidsslaapje nodig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:00 schreef V1z0R het volgende:
The breakfast club, HPKW. Fijn dat jij in ieder geval lekker hebt lopen slapen
[..]
Nu dus niet meer? Mietje!
Dankjewel, hè.quote:
'burger'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lijkt me echt heel lastig, ik vind studeren het heerlijkste wat er is. Ik zie nu al op tegen de tijd dat het voorbij is en ik burger ben geworden.
Maar alles veranderde toen de vuurnatie aanviel...quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
'burger'![]()
Verrassing: de wereld verandert echt niet als je afgestudeerd bent...
Over slechte films gesproken!quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar alles veranderde toen de vuurnatie aanviel...
kom op zeg, je zit toch niet bij het koor?quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:51 schreef Probability het volgende:
Zou heet dat nu eenmaal. Als je studeert ben je student en als je afgestudeerd bent, ben je burger.
Net zoals je studentenroeiverenigingen hebt en burgerroeiverenigingen.
Nee, maar je leven wel. En het studentenleven bevalt me erg goed. En het studeren zelf nog meer. Ach... het zal vast wennenquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
'burger'![]()
Verrassing: de wereld verandert echt niet als je afgestudeerd bent...
Alle mensen in mijn omgeving noemen het zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
kom op zeg, je zit toch niet bij het koor?
Kom op zeg, je hebt neem ik aan ook gestudeerd en snapt de terminologie en de humor.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
kom op zeg, je zit toch niet bij het koor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |