quote:nodig heeft je nodig! Hij is zo verliefd over z'n 17 jarige rode oortjes dat hij z'n puddingbuks in je moet stouwen.![]()
Groetjens hoink581
Nou nou, die dijenkletser is echt een tweede topic waard.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:41 schreef hoink581 het volgende:
Ik wilde mijn reactie ook nog posten! Vandaar deel 2:
[..]
Je moet het maar de hele tijd aanhoren in een SCquote:
Daarom zit ik nog amper in SC'squote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moet het maar de hele tijd aanhoren in een SC
Over welke TS heb je het?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
TS is een kneus. Met je trieste verzonnen verhalen.
Ja hoink is echt een kneus hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
TS is een kneus. Met je trieste verzonnen verhalen.
Open een nieuwe, en laat deze sluiten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:45 schreef nodig het volgende:
Doe dan wel even een #2 in de titel en een linkje naar #1
KLB / Kan geen FOK!ster hosselen
MIJN TELEFOON WERKT TEGEN JA!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:45 schreef nodig het volgende:
Doe dan wel even een #2 in de titel en een linkje naar #1
KLB / Kan geen FOK!ster hosselen
Je naam is blauw dus doe je werk blauwmannetje.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Open een nieuwe, en laat deze sluiten.
Edit: Kut. Wat ik hierboven zeg, zeg ik dus als user..
En je bent tevens de meest humorloze mod zonder gezag.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga graag tegen de stroom in. Zo zit ik in elkaar.
Je weet dat ik hipsters niet kan uitstaan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga graag tegen de stroom in. Zo zit ik in elkaar.
Helemaal niet. Dat is Static.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En je bent tevens de meest humorloze mod zonder gezag.
Snap ook niet dat hij je niet even helpt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Je naam is blauw dus doe je werk blauwmannetje.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Je naam is blauw dus doe je werk blauwmannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |