en vooral dat hij kaalgeschoren is dat zij geen haren in de mond krijgd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat dat meisje mijn post niet serieus neemtDe meeste kerels durven geen aanwijzingen te geven, en de meeste meisjes durven er niet om te vragen. En dan blijft het misschien bij lafjes sabbelen...
Veel goeie tips zijn al gegeven. En voor goeie sex zul je uiteindelijk met je bedpartner moeten praten.
Basis:
-alle betrokken geslachtsdelen schoon&fris
-handen én mond gebruiken (tenzij hij je handen achter je rug vasthoudt)
-doe het niet alleen om hem te plezieren maar ook omdat het gewoon geil is
-niet keihard zuigen, slechts een enkeling vindt dat lekker
-wissel diep en ondiep af.
-betrek de ballen erbij
-likken langs de schacht en toompje is fantastisch
-klaarkomen in de mond is heerlijk, maar is geen must (of verplichting) voor de dame.
-het hoeft niet droog, maak dat ding maar lekker nat.
-kijk m af en toe eens aan om te zien of het bevalt.
-als je met je handen aftrekt: draaien is fijn.
Zo kan ie wel weer ff denk ik. Pijpze!
Diep.quote:wat vinden mannen het lekkerst bij het pijpen?
Dit 1000xquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:
en een goed stel tieten om alles op te dumpen
Twistende bewegingquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:55 schreef onlysimoon het volgende:
Ik weet wel wat m'n vriend lekker vind.
Ballen likken, in mond doen en zuigen.
Mond op eikel hebben, met tong over eikel gaan en tegelijkertijd aftrekken. (WORD 'IE GEK!)
Pijpen, op en neer en met de handen een 'twistende' beweging maken.
Mannen, am I right?
You are absolutely right onlysimoon!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:55 schreef onlysimoon het volgende:
Ik weet wel wat m'n vriend lekker vind.
Ballen likken, in mond doen en zuigen.
Mond op eikel hebben, met tong over eikel gaan en tegelijkertijd aftrekken. (WORD 'IE GEK!)
Pijpen, op en neer en met de handen een 'twistende' beweging maken.
Mannen, am I right?
Nee. Ik kan het gewoon goed.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:28 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Kijk dat is nou een van de veel gemaakte denkfouten
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:21 schreef All-out het volgende:
[..]
amen
een kind kan de was doen, zegt mn moeder altijd
eerst een blowjob, dan vuige sex, dan nog een keer afzuigenquote:Op zondag 17 maart 2013 15:43 schreef single_queen het volgende:
haha, ja, mijn vriend heeft me ook subtiel gewezen op Steak & Blowjob Day. Briljant, maar omdat hij pas om 11 uur s'avonds besloot langs te komen, geen steak.
Zal hem binnenkort maar verrassen als ik die dag eventjes inhaal met hem. ;-)
Vraagje; welke volgorde is het beste? biertje en een steak en als toetje een biertje en blowjob :-) of andersom?
Alle tips komen me bekend voor - alhoewel iedere man natuurlijk iets andere voorkeuren heeft.
Alleen dat 'zonder tanden' zo vaak genoemd wordt, strookt niet met mijn ervaringen. Ik doe het nooit in het begin en pas later vraag ik het. Vreemd genoeg willen de paar mannen die ik dat gevraagd heb, het wel proberen en is het ook nog eens voor herhaling vatbaar ook (en soms nog wat ruwer ook!) - wat met de anale fixatie een stuk minder vaak het geval is.
Dan heb je de waterval nog nooit ervaren.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:46 schreef Nielsch het volgende:
Niet aan mn ballen zitten, dat vind ik een naar gevoel. Kan daar niet tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |