onzinquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:47 schreef JeanVe het volgende:
Je computer zou hier volgens sommigen trager van worden en het zou de levensduur enorm verkorten.
Nou, helemaal onzin is het natuurlijk ook weer niet. Je hdd staat nl. wel constant reads en writes uit te voeren en met die baggertrage hdd's die in de meeste lappies rondhangen kan het wel eens een trage boel gaan worden. Levensduur is volledig onzin.quote:
onthou wie je dit heeft verteld, en doe precies het tegenovergestelde van alles wat die persoon je nog ooit verteltquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:47 schreef JeanVe het volgende:
het zou de levensduur enorm verkorten.
En los je dat probleem volgens jou op als je dus rechtstreeks naar een externe hdd downloadt?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:00 schreef D0808 het volgende:
[..]
Nou, helemaal onzin is het natuurlijk ook weer niet. Je hdd staat nl. wel constant reads en writes uit te voeren en met die baggertrage hdd's die in de meeste lappies rondhangen kan het wel eens een trage boel gaan worden. Levensduur is volledig onzin.
Klopt van die SSD (helaas maar 128 GB ;-))quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:15 schreef GlobeHouse het volgende:
Gloednieuwe dure laptop? Dan zit daar vast wel een SSD in.
Maar let gewoon op met wat je download. Niet dat je ineens een exe download die je computer besmet met leuke virussen en spyware.
Maar voor de rest kan het gewoon.
Als het een schadelijk uitvoerbaar bestand is, dan is je computer net zo goed kwetsbaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:26 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Klopt van die SSD (helaas maar 128 GB ;-))
Maar kan ik mijn computer ook besmetten als ik dus rechtstreeks op een externe harde schijf downloadt, denk je?
jazeker, verder ben je je laptop tijdelijk kwijt als er malware opzit, de td moet dan weer een nieuwe image installeren. ik zou gewoon werk en prive gescheiden houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:26 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Klopt van die SSD (helaas maar 128 GB ;-))
Maar kan ik mijn computer ook besmetten als ik dus rechtstreeks op een externe harde schijf downloadt, denk je?
Dat sowieso, op mijn werklaptop doe ik niets prive. Vaak kun/mag je op een werklaptop ook niets installeren, dus ook geen torrentprogramma.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jazeker, verder ben je je laptop tijdelijk kwijt als er malware opzit, de td moet dan weer een nieuwe image installeren. ik zou gewoon werk en prive gescheiden houden
Sowieso niet illegaal downloaden. Piraterij is een misdrijf.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:24 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh en niet illegaal gaan downloaden op een werklaptop.
Tim Kuik alertquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Sowieso niet illegaal downloaden. Piraterij is een misdrijf.
Goh, ik zou dan toch een goed energiebeheerschema instellen zodat je scherm na 10 minuten uitvalt ofzo. Heb zelf nog een laptop van in de tijd van de CCFLs en na 4 jaar intensief gebruik geven die toch een pak minder licht. Geen idee hoe dat met de huidige LED-schermen is.quote:
Weheh, ik zag laatst dat filmpje, met een link naar filmdiefstal.nlquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Sowieso niet illegaal downloaden. Piraterij is een misdrijf.
uitstekende bron voor films zonder virussen is film-fanatics.nlquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Pas wel op met alles downloaden en download alleen dingen waar goede ervaringen bij staan want anders haal je een nog een virus binnen en dat is wat minder
Je weet dat dit niet mag hè?quote:Op zondag 24 februari 2013 10:51 schreef Phone het volgende:
[..]
uitstekende bron voor films zonder virussen is film-fanatics.nl
Linkjes naar downloadbaar materiaal mogen hier niet. Maar die post bevat niet zo'n linkquote:Op zondag 24 februari 2013 11:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet mag hè?
die website heeft zelf ook geen directe links naar downloadbaar materiaal, alleen verwijzingen naar door hun gereviewde en ondertitelde films etc. op tpb en andere torrentsites. aanrader.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Linkjes naar downloadbaar materiaal mogen hier niet. Maar die post bevat niet zo'n link.
Alleen als je onvoldoende geheugen o.i.d. hebt en je alles op je (volle) C schijf installeert.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Je internetverbinding kan tijdens het downloaden trager worden, omdat de torrentclient zoveel verbindingen opzet dat de boel blokkeert. Maar dat is dan ook alles. Het is op geen enkele manier schadelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |