Geniet er maar van, hoop voor je dat ze in het echt ook leuk is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:19 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik sta nog aan het begin van dit hele gebeuren
het is maar net hoe je jezelf voelt natuurlijk... als je het lekkerst in je vel zit met een wat vollere baard ga je dat ook uitstralenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Een dag maakt echt geen verschil in haar oordeel over je.
We zullen zien, ik geef het een goede kans!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Geniet er maar van, hoop voor je dat ze in het echt ook leuk is.
Maar grote kans dat je na je date het hele whatsapp gesprek weg kunt flikkeren
Ik vraag altijd legio foto's... voorkomt verrassingen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:08 schreef Fascination het volgende:
Ik zou een (duidelijke) foto van haar vragen.
Dat is ook de enige manier waarop je fatsoenlijk overkomt in mijn ogen...quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:36 schreef ook_gek het volgende:
Niet teveel over na denken, niks van verwachten en plezier hebben.
Dat is wat voor mij goed werkt
Je merkt het ook op een dating site. Begin gewoon een simpel gesprek en sla de vragen wat doe je, waar kom je vandaan enz over. Die komen van zelf wel tussen het gesprek door.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is ook de enige manier waarop je fatsoenlijk overkomt in mijn ogen...
Net zoals je 2 type mensen hebt die in de kroeg naar vrouwen stappen:
- De goed voorbereide mensen met een zinnetje, gesprekje in hun hoofd en minstens 10 minuten naar haar hebben zitten kijken en te bedenken wat te zeggen. En als deze mensen worden afgewezen druipen ze af met hun staart tussen hun benen.
- Mensen die gewoon naar iemand toelopen die ze net 5 seconde geleden voor het eerst gespot hebben en een "hoi" eruit gooien![]()
Als deze mensen worden afgewezen gaan ze of door (met een leuk gesprek mits de persoon dat toelaat), of ze gaan lachend weg en zien het als een mooie ervaring.
De laatste groep is verreweg het meest succesvol....
Ik doe even een Silenus: *insert anticlimaxmuziekje*quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:09 schreef habitue het volgende:
Meh, morgen is de date al. Sowieso ben ik vorige date ook al misleid door een foto, die zeggen ook niet alles
Ik doe morgen wel een verslagjequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik doe even een Silenus: *insert anticlimaxmuziekje*
Pas toch op, habitue.
Je zal wel moetenquote:
Sinds vrijdag, is wel schappelijke tijd vind ik, week mailen/chatten whatever voor een date.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:14 schreef Linguine het volgende:
[..]
Mij benieuwen...Hoe lang 'kennen' jullie elkaar al?
Vrijdag had ik ook een slechte date, resultaat heb ik hier ook gepost :pquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:37 schreef Viking84 het volgende:
Als je niet meer komt posten, trekken we ook onze conclusies. Wees ook net zo moedig als ik en post ook een verslag van een tegenvallende ervaring gewoon.
Klopt, ik heb een vriendin, superleuke meid om te zien, maar op foto's zie je dat er nooit aan afquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik ben ook totaal niet fotogeniek heeft er ook mee te maken denk ik.
En niet fotogeniek staat niet gelijk aan lelijk
Bij mijn ex was het andersomquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een vriendin, superleuke meid om te zien, maar op foto's zie je dat er nooit aan af
Hé, wat doe je hier dan als je een vriendin hebt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een vriendin, superleuke meid om te zien, maar op foto's zie je dat er nooit aan af
Zelf oordelen over je vriendin is natuurlijk erg subjectiefquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb standaard stoppels. Staat sowieso beter dan een gladgeschoren babyface.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:47 schreef Vyric het volgende:
Ik heb een getrimde baard en daar lukt het ook altijd mee ;p.
Maar ben benieuwd hoe je date gaat..
Het is eigenlijk best grappig om te zien hoe sommige foto's werken en op het eerste gezicht chille foto's totaal niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
Inderdaad: zonnebril + gitaar werkt veel beter
EEN vriendinquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hé, wat doe je hier dan als je een vriendin hebt?
Zie hierbovenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:50 schreef mr-green het volgende:
[..]
Zelf oordelen over je vriendin is natuurlijk erg subjectief
Schuldig. Maar die foto heeft waardering van een 8.9 dus ik vind het wel prima zo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:47 schreef Craptacular het volgende:
Bro tip: een foto met zonnebril en een glas bier in je hand. NIET DOEN.
Ervaring van "een vriend" van me.
Hoe zat dat ook alweer met Paiq en beoordelingen van foto's?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Schuldig. Maar die foto heeft waardering van een 8.9 dus ik vind het wel prima zo.
Geen flauw idee. Laat mij maar in de waan dat ik buitengewoon knap ben.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer met Paiq en beoordelingen van foto's?
En hoeveel punani heb je geregeld via Paiq? Juist!quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Schuldig. Maar die foto heeft waardering van een 8.9 dus ik vind het wel prima zo.
Tsja, als je succes hebt met een foto gewoon erop laten staan. Ik heb nu op 1 foto gemiddeld 2 fotobewonderaars per dag, en regelmatig een oneliner. Die gaat nooit meer weg.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:58 schreef Craptacular het volgende:
[..]
En hoeveel punani heb je geregeld via Paiq? Juist!
Ah joh, als je maar een leuke uitstraling hebt. Ik heb een drankfoto en die haal ik ook niet meer weg hehequote:Op woensdag 20 februari 2013 15:03 schreef SiemeN het volgende:
Je ziet dat biertje ook niet heel erg trouwens. Geenszins een ordinaire zuipfoto in ieder geval.
dat zegt geen neuk, wil je niet uit de waan halen.... Maar zelf zeer lelijke mensen krijgen een 6.8 of zo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Weet ik ook wel joh. Zie ook de PI.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dat zegt geen neuk, wil je niet uit de waan halen.... Maar zelf zeer lelijke mensen krijgen een 6.8 of zo.
Jaquote:
Dit gaat smullen wordenquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:39 schreef Luxuria het volgende:
Geen foto's uitgewisseld??![]()
Dan ben ik bang dat het tegen gaat vallen
Ja!!!! Hier is een reden voor! Houd dat goed in je achterhoofd!quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:44 schreef habitue het volgende:
Ja dat wel, het is een soort foto van de zijkant haar gezicht is niet goed zichtbaar. Ze heeft wel een goed figuur en het is een recente foto![]()
Dit dus!quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:45 schreef Silenus het volgende:
Neem nou maar van mij aan dat zo iemand een reden heeft om geen duidelijke foto te posten.
Bijna elke foto heeft een 8 a 8.5 waardering. Zegt dus helemaaaaaal niks!quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:55 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dus indirect zeg je nu dat ik en andere mannier hier raar zijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:10 schreef Meloewa het volgende:
Die mannen van paiq vind ik maar een beetje raarw
Je bent zelf raar!!!quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:10 schreef Meloewa het volgende:
Die mannen van paiq vind ik maar een beetje raarw
Haha ik weet nu al welke foto dat is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, als je succes hebt met een foto gewoon erop laten staan. Ik heb nu op 1 foto gemiddeld 2 fotobewonderaars per dag, en regelmatig een oneliner. Die gaat nooit meer weg.
Zo vaag zitten ze in elkaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus indirect zeg je nu dat ik en andere mannier hier raar zijn
Kort, pittig kapsel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:13 schreef BeamofLight het volgende:
Wat moet je eigenlijk denken van een Joke? Das toch geen geile naam. Een joke hope ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |