abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 februari 2013 @ 11:39:57 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123110460
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:38 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Vrouwen die jurkjes dragen zijn zeldzaam lijkt het wel.
Nee :'(
Niet meer actief op Fok!
pi_123110576
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:39 schreef Linguine het volgende:

[..]

Al eens gepost hier (en toen werd ik voor troll uitgemaakt :')). M'n ex had een hekel aan mijn kleding haha. Die had me t liefste op nike airmax en in een spijkerbroek gezien.. Niet mijn ding ;).
Ben zelf over het algemeen casual gekleed, wel verzorgd uiteraard. Een vrouw op hakken en rokje ervaar ik over het algemeen voor een date met mijzelf als overdressed.

Maar in het contact daarvoor en uit de foto's kan je over het algemeen wel afleiden hoe iemand doorgaans gekleed gaat, dus echt tot vreemde situaties heeft dit nog niet geleid.
pi_123110591
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:39 schreef Linguine het volgende:

[..]

Al eens gepost hier (en toen werd ik voor troll uitgemaakt :')). M'n ex had een hekel aan mijn kleding haha. Die had me t liefste op nike airmax en in een spijkerbroek gezien.. Niet mijn ding ;).
Omdat je er beter uitziet dan de gemiddelde foto genieën op datingsites... of omdat je zo tussen het rijtje gemiddelde foto's op een datingsites past?

(tja moet ontopic blijven hea)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_123110764
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Omdat je er beter uitziet dan de gemiddelde foto geniën op datingsites... of omdat je zo tussen het rijtje gemiddelde foto's op een datingsites past?

(tja moet ontopic blijven hea)
Ik zou graag ontopic reageren maar ik snap de vraag niet :-(

En ja vanwege dat punt van niet overdressed over willen komen heb ik me wel eens anders gekleed op een eerste date. Maar daar stapte ik daarna van af, als iemand me overdressed vindt so be it.
pi_123110826
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:47 schreef Linguine het volgende:

[..]

Ik zou graag ontopic reageren maar ik snap de vraag niet :-(

En ja vanwege dat punt van niet overdressed over willen komen heb ik me wel eens anders gekleed op een eerste date. Maar daar stapte ik daarna van af, als iemand me overdressed vindt so be it.
Uiteindelijk moet iedereen dat ook lekker zelf weten.
pi_123111096
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:43 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Ben zelf over het algemeen casual gekleed, wel verzorgd uiteraard. Een vrouw op hakken en rokje ervaar ik over het algemeen voor een date met mijzelf als overdressed.

Maar in het contact daarvoor en uit de foto's kan je over het algemeen wel afleiden hoe iemand doorgaans gekleed gaat, dus echt tot vreemde situaties heeft dit nog niet geleid.
Liever overdressed dan underdressed.

Ik waardeer het enorm als een vrouw zichzelf goed kleed. Andersom is dat vaak ook zo merk ik.
pi_123111283
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ik waardeer het enorm als een vrouw zichzelf goed kleed. Andersom is dat vaak ook zo merk ik.
Goed kleden is natuurlijk een kwestie van smaak. Maar inderdaad iets overdressed dan dat ze in een joggingbroek aan komt zetten.

Heb overigens wel eens een joggingbroeken-date gehad omdat ze een filmmarathon gepland hadden. :)
pi_123111285
quote:

[..]

Dit.

Gala kleding gaat tever natuurlijk.... maar er zit ook nog wat tussen...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_123111295
quote:

[..]

Ik blijf toch wel een beetje huiverig om in pak te gaan, terwijl ik dat zelf wel heel fijn vind.
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:01:09 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123111352
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
Ik blijf toch wel een beetje huiverig om in pak te gaan, terwijl ik dat zelf wel heel fijn vind.
Zou dat sowieso niet zo snel gelijk doen. Of het moet bekend zijn bij de ander. Zodat de ander niet totally underdressed komt / voelt.
pi_123111438
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zou dat sowieso niet zo snel gelijk doen. Of het moet bekend zijn bij de ander. Zodat de ander niet totally underdressed komt / voelt.
Idd. Zelfs mijn vrijetijds pak zonder stropdas vind ik al risico. :P
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:06:19 #172
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123111551
Al vind ik dergelijke gesprekken hierover beetje dubbel. Aan ene kant klintk een pak heel goed en netjes. Of gewoon netjes gekleed als spijkerbroek/pantalon + blouse.

Maar ooit een foto van iemand gezien die dat dus aan had, en gewoon qua stof en hoe t stond, t zag er niet uit :X

Zelfde als vrouwen met jurken/rokken. Der zit zo'n verschil in. Dat algemeen erover praten lastig is om er echt een oordeel over te hebben. (als in al die mensen die al snel een :9 erop gooien enzo :P )
pi_123111619
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:06 schreef Cue_ het volgende:
Maar ooit een foto van iemand gezien die dat dus aan had, en gewoon qua stof en hoe t stond, t zag er niet uit :X
:(
pi_123111636
Inderdaad, ligt er maar net aan wie het draagt. Iedereen doet wel overkomen alsof een vent in pak er altijd goed uit ziet, maar ik heb vaak genoeg horken gezien die beter gewoon een jeans kunnen dragen.

Ik denk nooit na over mijn kleding, ook niet op dates. Ik vind dat ik vrij uitgesproken ben ik wat ik draag, en volgens mij valt het over het algemeen wel in de smaak.
pi_123111684
Ik had laatst, een pantalon aan, nette schoenen maar wel gewoon een casual trui.

Geen klachten gehoord.

Draai het ook wel eens om,

Overhemd, spijkerbroek en nette schoenen.
YouTube
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:10:15 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123111704
Klachten hoor je meestal ook niet. Je moet het uit de complimenten halen ;)
pi_123111766
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:06 schreef Cue_ het volgende:
Al vind ik dergelijke gesprekken hierover beetje dubbel. Aan ene kant klintk een pak heel goed en netjes. Of gewoon netjes gekleed als spijkerbroek/pantalon + blouse.

Zelfde als vrouwen met jurken/rokken. Der zit zo'n verschil in. Dat algemeen erover praten lastig is om er echt een oordeel over te hebben. (als in al die mensen die al snel een :9 erop gooien enzo :P )
True. Ik zie in het bedrijfsleven heel veel missers. Komen ze aanzetten met een C&A pak en schoenen van de Scapino. :')
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:12:56 #178
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123111793
Een pantalon met een trui? Dat is zo niet-prima-de-bima!

Ik had ooit een date met een meisje die zo'n kort rokje aanhad dat ik bijna d'r flamoes kon zien, wist niet hoe snel ik ergens naar binnen moest lopen. :')
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:13:03 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123111800
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:12 schreef Craptacular het volgende:

True. Ik zie in het bedrijfsleven heel veel missers. Komen ze aanzetten met een C&A pak en schoenen van de Scapino. :')
Waar het vandaan komt boeit geen ene fuck. C&A kan ook goede /mooie dingen leveren.
Gaat erom hoe het eruit ziet icm de man.
pi_123111847
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waar het vandaan komt boeit geen ene fuck. C&A kan ook goede /mooie dingen leveren.
Gaat erom hoe het eruit ziet icm de man.
Dit, interesseert mij niets waar iemand het koopt, als het maar goed zit. En als iemand het maar met stijl draagt, niet alsof hij voor het eerst van zijn leven een pak aan heeft getrokken.
pi_123111874
Even een algemene datingvraag...

Hoe erg letten vrouwen op schoenen?

Ik heb die discussie wel eens gevoerd, dat vrouwen een schoenenfetish hebben en dat er dus best veel vrouwen zijn die naar de schoenen van de man kijken.

Wat betreft horloges, wordt daar ook op gelet?

Ringen, kijken jullie daar ook naar?

Niet zozeer on topic vraag, maar ben hier wel heel benieuwd naar. Ook omdat je vaak op een eerste date toch enigzins er representatief uit probeert te zien.

Dames, kom maar op met de antwoorden!
YouTube
pi_123111921
ik vind mannen op slippers sexy :') ik ben een slechte vrouw :+
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:16:20 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123111928
Ligt aan de vrouw. (goh wat een onverwacht antwoord :') )
Ik let er eigenlijk totaal niet op. Mijn vriendin juist weer erg veel.
pi_123111942
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:16 schreef Pvoesss het volgende:
ik vind mannen op slippers sexy :') ik ben een slechte vrouw :+
<3
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:17:16 #185
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123111959
Je moet gewoon dragen waar jejezelf lekker bij voelt, wat je normaal draagt.. misschien eens wat netter. Afhankelijk van wat je gaat doen.

En als de ander dat niets vindt? ja jammer toch? Maar om nou je kledingstijl te gaan veranderen omdat iemand erop afknapt? Nee dank je.
pi_123111961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Ligt aan de vrouw. (goh wat een onverwacht antwoord :') )
Ik let er eigenlijk totaal niet op. Mijn vriendin juist weer erg veel.
Waar let je niet op?

Waar let je juist wel op?

Natuurlijk draag ik alleen wat ik prettig vind zitten en me plezierig in voel.
Gaat alleen even om een klein onderzoekje hier.
YouTube
pi_123111991
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waar let je niet op?

Waarom is dit belangrijk, dat is toch per persoon heel anders?
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:18:49 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123112015
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waar let je niet op?

Uitstraling, de man in totaal. Natuurlijk is er wel te zien of iemand zich als een slons gekleed is of dat er misschien dingen zijn die je wat minder vindt.

Mijn vriendin keurt echt mannen af omdat ze de schoenen niet mooi vindt ofzo.
Het gaat mij niet om mijn smaak. Het moet bij de man passen. En hij moet zich er goed in voelen.

En als ik het echt echt echt lelijk vindt, dan is de man vaak gewoon m'n type niet :')
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:19:03 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123112024
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef Hou-m-Nat het volgende:

En dat!
pi_123112053
Als je een man bent die er graag heel strak en classy bij loopt dan lijkt het me zaak een vrouw te zoeken die dat op prijs stelt. Niet je stijl aanpassen aan de vrouw die je date :')
pi_123112062
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Beeldvorming..

Zucht, ik wist gewoon als er zoiets gepost zou worden dat er 100 tegenvragen en argumenten kwamen behalve antwoorden op datgeen wat gevraagd werd.

Alsof je een discussie voert met een borderliner die vervolgens niets anders doet dan de woorden, de schuld, en het verhaal vedraait.

Zo moeilijk is het toch niet, wat maakt het uit waarom iemand iets vraagt of iemand graag iets wil weten of interesse ergens in heeft..... zodat je vervolgens ook die mening weer onderuit kan halen?
:')

Uitzondering van Cue, die het wel begrepen heeft.
YouTube
pi_123112065
Nou ja, ik zou geen roze crocs aandoen voor een date.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:21:57 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123112136
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Beeldvorming..
van wat?

Nouja ik snap de reacties wel (gaf die zelf ook). Want wat heeft het voor nut voor jou om te weten waar de dames hier op letten bij een man?
Dan krijg je bv 6 verschillende antwoorden die elkaar ook nog eens tegenspreekt. In hoeverre helpt dat jou? (serieuze vraag)
pi_123112140
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Beeldvorming..

Zucht, ik wist gewoon als er zoiets gepost zou worden dat er 100 tegenvragen en argumenten kwamen behalve antwoorden op datgeen wat gevraagd werd.

Alsof je een discussie voert met een borderliner die vervolgens niets anders doet dan de woorden, de schuld, en het verhaal vedraait.

Zo moeilijk is het toch niet, wat maakt het uit waarom iemand iets vraagt of iemand graag iets wil weten of interesse ergens in heeft..... zodat je vervolgens ook die mening weer onderuit kan halen?
:')

Uitzondering van Cue, die het wel begrepen heeft.
En wat dan te doen met de antwoord? Jezelf aanpassen en de gemeenschappelijke deler in de antwoorden?
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:22:51 #195
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_123112164
Gewoon dragen wat je ook zou dragen tijdens uitgaan of een avondje weg. Casual + zeg maar ;)

Uiteindelijk gaan ze toch eerst naar je uiterlijk kijken. Mij maakt het nooit zo uit wat een vrouw aan heeft. Al vind ik het wel mooier als de vrouw er aandacht aan besteed :)

Jurkjes zijn sowieso +1 voor vrouwen
pi_123112239
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

van wat?

Nouja ik snap de reacties wel (gaf die zelf ook). Want wat heeft het voor nut voor jou om te weten waar de dames hier op letten bij een man?
Dan krijg je bv 6 verschillende antwoorden die elkaar ook nog eens tegenspreekt. In hoeverre helpt dat jou? (serieuze vraag)
Toch zal er over het algemeen wel een redelijke rode draad in lopen.
Zoveel mensen zoveel wensen, dat weet ik wel.

Er zullen ook gewoon "spookbezoekers" dit soort dingen lezen, die hier gewoonlijk zelf niet posten bijvoorbeeld.

Ik vind het gewoon interessant om te weten, de meningen hier van de Fokkers zijn geen normen.
Wel is het zo, op een groep van 100 mensen die je deze vraag stelt, je dus wel een algemeen antwoord kan krijgen.

Soort gemiddelde bij wijze van spreken.

Zo kan je toch enigzins, als je compleet geen verstand van daten hebt, of je altijd onzeker voelt, deze handvaten kunnen gebruiken om jezelf in elk geval iets beter te laten voelen. Zelf heb ik daar geen last van, maar je weet het maar nooit.
YouTube
pi_123112298
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:22 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

En wat dan te doen met de antwoord? Jezelf aanpassen en de gemeenschappelijke deler in de antwoorden?
jij.... :')

Antwoord geven blijft moeilijk voor sommige mensen.
YouTube
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:26:16 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123112300
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, ik zou geen roze crocs aandoen voor een date.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar als dat nou bij haar past? :{w.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:26:50 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123112315
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:24 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Toch zal er over het algemeen wel een redelijke rode draad in lopen.
Zoveel mensen zoveel wensen, dat weet ik wel.

Er zullen ook gewoon "spookbezoekers" dit soort dingen lezen, die hier gewoonlijk zelf niet posten bijvoorbeeld.

Ik vind het gewoon interessant om te weten, de meningen hier van de Fokkers zijn geen normen.
Wel is het zo, op een groep van 100 mensen die je deze vraag stelt, je dus wel een algemeen antwoord kan krijgen.

Soort gemiddelde bij wijze van spreken.

Zo kan je toch enigzins, als je compleet geen verstand van daten hebt, of je altijd onzeker voelt, deze handvaten kunnen gebruiken om jezelf in elk geval iets beter te laten voelen. Zelf heb ik daar geen last van, maar je weet het maar nooit.
Aah in die zin.
Snap het ook wel. Maar als ik zeg, gewoon een spijkerbroek en blouse aan. Dan moet ik hier op fok ook erbij gaan zeggen dat ik niet zo'n blauwe-nerd-spijkerbroek bedoel. Maar dan weet de helft nog niet wat ik bedoel :')

Dus algemeenheden zijn voor mensen die er de ballen verstand van hebben ook niet echt voldoende.

En denk dat je hen enkel gaat afschrikken van waar vrouwen allemaal wel niet op kan afknappen _O-
pi_123112353
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:26 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

jij.... :')

Antwoord geven blijft moeilijk voor sommige mensen.
Ik trek het nut van je vraag in twijfel. Je hoeft je niet direct aangevallen te voelen. Ik zal me niet meer met je 'bemoeien'.
pi_123112404
Zelf gister weer uurtje of twee in gesprek geweest op paiq met een dame (alweer)

Klikt wel goed opzich, en is de eerste persoon waar ik redelijk serieuze gesprekken mee heb.

Ben er nog niet helemaal uit, of ik eens wat anders moet proberen dan paiq of niet. Het concept bevalt me verder wel.

Oh, en voor de vrouwen die denken dat alleen mannen sex willen.... ik was in gesprek met een leuke meid, 2x gedate... klikte wel goed maar zij heeft het altijd druk etc (studie enzovoorts) op een gegeven moment raakten we wat in gesprek over dit en dat... bleek dat ze gewoon eigenlijk een neukertje wou en meer niet...

maar nu is ze verhuisd :')
YouTube
pi_123112431
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Aah in die zin.
Snap het ook wel. Maar als ik zeg, gewoon een spijkerbroek en blouse aan. Dan moet ik hier op fok ook erbij gaan zeggen dat ik niet zo'n blauwe-nerd-spijkerbroek bedoel. Maar dan weet de helft nog niet wat ik bedoel :')

Dus algemeenheden zijn voor mensen die er de ballen verstand van hebben ook niet echt voldoende.

En denk dat je hen enkel gaat afschrikken van waar vrouwen allemaal wel niet op kan afknappen _O-
De effen blauwe spijkerbroek zonder pasvorm waarvan je er 4 voor 3 tientjes krijgt bij de spijkerbroekenoutlet :r
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:30:54 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123112453
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
De effen blauwe spijkerbroek zonder pasvorm waarvan je er 4 voor 3 tientjes krijgt bij de spijkerbroekenoutlet :r
Mannen met smaak snappen tenminste wat ik bedoel O+
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:35:28 #204
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123112614
Beetje leuk er uit zien is toch niet zo moeilijk. En als je het als man echt niet kan.... Kijk dan gewoon naar paspoppen :D

Of jawel daar komt die, vraag het een verkoper!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123112646
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:35 schreef ook_gek het volgende:
Beetje leuk er uit zien is toch niet zo moeilijk. En als je het als man echt niet kan.... Kijk dan gewoon naar paspoppen :D

Of jawel daar komt die, vraag het een verkoper!
Zelfde bij vrouwen, niet iedereen kan een jurkje + hakken aan en dat ook 'goed' dragen.

Hoe zie jij er uit op een date? ;)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:41:15 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123112815
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:36 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Zelfde bij vrouwen, niet iedereen kan een jurkje + hakken aan en dat ook 'goed' dragen.

Aan hakken onder een jurkje waag ik me idd ook niet :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:41:48 #207
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123112837
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef Viking84 het volgende:

Aan hakken onder een jurkje waag ik me idd ook niet :P.
:?
dat is toch juist geschikt voor een jurk?
jurken zonder hakken vind ik dan weer helemaal niets
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:44:58 #208
330855 ejiraM
for the greater good
pi_123112956
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En dan de hele avond struikelen over mijn eigen voeten :')
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:45:32 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123112985
quote:

[..]

Als ik op hakken loop, ben ik veel te gefocust op hoe ik loop, daar heb ik tijdens een date geen zin in. Onder een spijkerbroek draag ik blokhakken, die vind ik weer minder geschikt voor een jurkje. Op naaldhakken hoef ik me al helemaal niet te wagen. Zie echt te vaak vrouwen die niet kunnen lopen op hakken. In plaats van sexy ziet het er debiel uit. Doe dan gewoon platte laarzen aan.

Ik heb gewoon laarzen aan met platte hakken (of een hak van een paar cm) of in de zomer ballerina's.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:45:43 #210
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123112994
Ja, komop...maar hakken horen bij een jurkje. Je gaat daar toch geen platte schoenen onder doen. :')

Alsof ik m'n havaiana's onder een pantalon aantrek ofzo. :')
pi_123113016
quote:

[..]

Mits een niet te kort jurkje, hakken ^O^
Met laarzen/flatjes zul je toch snel wat lomper overkomen denk ik, effect is veel minder.
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:46:43 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123113037
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:45 schreef Silenus het volgende:
Ja, komop...maar hakken horen bij een jurkje. Je gaat daar toch geen platte schoenen onder doen. :')

Alsof ik m'n havaiana's onder een pantalon aantrek ofzo. :')
Niks mis mee, vind ik :).

Havaiana's onder een pantalon is weer het andere uiterste :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:47:18 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123113063
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:46 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Mits een niet te kort jurkje, hakken ^O^
Met laarzen/flatjes zul je toch snel wat lomper overkomen denk ik, effect is veel minder.
Vrouwen die er niet op lopen kunnen (veel) en continu misstappen komen evengoed lomp over :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:47:40 #214
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123113080
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:36 schreef Perzephone het volgende:

Kom je van zelf een keer achter :D

Maar kan van alles zijn, hangt ook af van wanneer het is.

Winter,
Overhemd met een trui er overheen bv.
Maar kan ook een polo met vest zijn. Of een overhemd met daar overheen een hoody trui.

Zomer,
Polo of een overhemd met opgerolde mouwen. Kleur broek hangt van kleding kleur af enz enz enz.

Gewoon normaal gekleed dus.

Jij dan? Extra sexy of juist niet?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_123113081
Wat ik bij vrouwen wel altijd lomp over vind komen zijn die hoge laarzen zonder hak waar ze hun broek in stoppen. Alsof ze net van een paard af komen :') Dat valt bij mij niet echt in de smaak.
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:47:53 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123113092
Overigens houd ik wel van een stoer accent bij een vrouwelijke outfit. Blijf toch een pot hè :7.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:48:16 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123113108
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ik bij vrouwen wel altijd lomp over vind komen zijn die hoge laarzen zonder hak waar ze hun broek in stoppen. Alsof ze net van een paard af komen :') Dat valt bij mij niet echt in de smaak.
Poes in boots :D
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:48:19 #218
330855 ejiraM
for the greater good
pi_123113109
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vrouwen die er niet op lopen kunnen (veel) en continu misstappen komen evengoed lomp over :P.
Dit :D En mijn zelfvertrouwen vliegt het raam uit, en ik denk dat dat belangrijker is bij een date :+
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:49:15 #219
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123113137
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ben ik wel gewend, al zo vaak meegemaakt. Date van het station gehaald, komt helemaal parmantig aan-paraderen...totdat we richting Oudegracht gaan, je haar ogen wijd open ziet gaan en ziet denken 'hoe overleef ik die middeleeuwse bestrating'. Nou niet. :') Binnen 5 meter flikkeren ze al bijna op hun gaffel.

Blijft altijd geniaal.
pi_123113145
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Kom je van zelf een keer achter :D

Maar kan van alles zijn, hangt ook af van wanneer het is.

Winter,
Overhemd met een trui er overheen bv.
Maar kan ook een polo met vest zijn. Of een overhemd met daar overheen een hoody trui.

Zomer,
Polo of een overhemd met opgerolde mouwen. Kleur broek hangt van kleding kleur af enz enz enz.

Gewoon normaal gekleed dus.

Jij dan? Extra sexy of juist niet?
Prima! Al hangt het natuurlijk compleet van de dame in kwestie af ;)

Ik draag wat ik 'normaal' ook draag, al let ik wel iets beter op of alles wel bij elkaar past. Jurk/rokje/skinny + hakken!
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:50:22 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123113171
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:49 schreef Silenus het volgende:

Blijft altijd geniaal.
Als het een 'op een eerste gezicht' leuke kerel is. Dan gewoon arm in arm of hoe je het ook noemt. Heb je houvast :)
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:50:37 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123113177
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ben ik wel gewend, al zo vaak meegemaakt. Date van het station gehaald, komt helemaal parmantig aan-paraderen...totdat we richting Oudegracht gaan, je haar ogen wijd open ziet gaan en ziet denken 'hoe overleef ik die middeleeuwse bestrating'. Nou niet. :') Binnen 5 meter flikkeren ze al bijna op hun gaffel.

Blijft altijd geniaal.
:D Voor jou een mooi excuus om ze een arm te geven :P

Ik had jaren geleden een bruiloft en dacht dat het een goed idee was om hoge hakken aan te trekken. Ik ben aan de arm van een vriend naar het stadshuis gestrompeld en toen ik eenmaal weer in de auto zat, heb ik m'n hakken onmiddellijk verruild voor sandalen ( :') )
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:51:20 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123113207
Grumbl dit wordt nog wat. dit weekend een 'date/meet' however you wanna call it. En we gaan uit eten. Dat wordt weer uren voor de kledingkast staan! :o

SPOILER
pi_123113220
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 10:23 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

3 dagen baard FTW _O_
Ik plan dat altijd helemaal :') omdat ik er dan gewoon (in mijn ogen) beter uitzie...
En je straalt uit zoals je je voelt, dus tsja :)

Voordat ik ook maar 1 minuscuul klein haardje heb die uit mijn huid prikt, ben ik al bijna 2 weken verder (redelijk overdreven maar meer dan 10 sprietjes zie je niet :'))

Cue, watvoor restaurant?
YouTube
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:52:46 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123113258
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Cue, watvoor restaurant?
Geeeeen idee :N
pi_123113321
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geeeeen idee :N
Do as you always do :)

Ik mag toch niet hopen dat hij je een sterrenrestaurant insleept. Ook niet de Burger King, trouwens :')
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:55:59 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123113380
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:54 schreef Mystikvm het volgende:
Do as you always do :)

Ik mag toch niet hopen dat hij je een sterrenrestaurant insleept. Ook niet de Burger King, trouwens :')
Haha nee daar ga ik ook niet vanuit. Dus standaard is goed genoeg lijkt me zo :)
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:56:47 #228
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123113421
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 11:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mensen mogen je Facebook niet, je wilt het thuis uitnodigen heel lang uitstellen, persoonlijke dingen hoef je niet te vertellen...Schijnbaar is het een principe van je, maar je komt over als een enorme aansteller op dit gebied.
Mensen van fok mogen mijn facebook niet nee. En als ik 1 of 2 date's gehad heb ook niet.

Thuis komen niet heel lang uitstellen niet. Maar niet eerste of 2de date nee.

Heeft niks te maken met aanstellen. Ik heb thuis een zeer dure smaak aan audio apparatuur staan, en zo nog wat dringen. Mensen trekken dan meteen een conclusie. En dat wil ik voorkomen :)
pi_123113495
Ben al 3 dagen volop aan het whatsappen met een meisje. Volgens mij ben ik al verliefd zonder haar gezien te hebben :o ( op 1 redelijk onduidelijke foto na dan)

Intelligente vrouwen met gevoel voor humor O+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 20 februari 2013 @ 12:59:17 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123113514
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:58 schreef habitue het volgende:
Ben al 3 dagen volop aan het whatsappen met een meisje. Volgens mij ben ik al verliefd zonder haar gezien te hebben :o ( op 1 redelijk onduidelijke foto na dan)

Is er al een date gepland?

en verliefd zijn op een digitaal iets :')
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:00:14 #231
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123113555
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:58 schreef habitue het volgende:

Het roze crocs-monster strikes again.
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:01:36 #232
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123113608
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 13:00 schreef Silenus het volgende:

[..]

:D ik dacht het zelfde :D
pi_123113649
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mensen van fok mogen mijn facebook niet nee. En als ik 1 of 2 date's gehad heb ook niet.

Thuis komen niet heel lang uitstellen niet. Maar niet eerste of 2de date nee.

Heeft niks te maken met aanstellen. Ik heb thuis een zeer dure smaak aan audio apparatuur staan, en zo nog wat dringen. Mensen trekken dan meteen een conclusie. En dat wil ik voorkomen :)
Sjonnie :+

Met op de achtergrond jebroer: "ik heb al babies zonder dat ik zelf papa ben"

quote:

[..]

_O-
YouTube
pi_123113721
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Is er al een date gepland?

en verliefd zijn op een digitaal iets :')
Ja morgen O+
Verliefd is groot woord, maar heb wel warme kriebels O+
pi_123113734
quote:

[..]

:D You never know
pi_123113843
Ik zou een (duidelijke) foto van haar vragen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_123113903
Meh, morgen is de date al. Sowieso ben ik vorige date ook al misleid door een foto, die zeggen ook niet alles :P
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:11:40 #238
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123113973
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:51 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Voordat ik ook maar 1 minuscuul klein haardje heb die uit mijn huid prikt, ben ik al bijna 2 weken verder (redelijk overdreven maar meer dan 10 sprietjes zie je niet :'))

Cue, watvoor restaurant?
De befaamde 3 dagen baard zoals je ze op internet ziet is voor mij ook een 5-6 dagen baard :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_123114031
Hmm ik heb een dilemma, ik heb nu een 3 dagen baard en morgen mijn date. 4 dagen baard is net iets te lang vind ik.

Gaan voor gladgeschoren, 1 dag baard of 4 dagen baard.
  woensdag 20 februari 2013 @ 13:13:16 #240
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123114051
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 12:49 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Prima! Al hangt het natuurlijk compleet van de dame in kwestie af ;)

Ik draag wat ik 'normaal' ook draag, al let ik wel iets beter op of alles wel bij elkaar past. Jurk/rokje/skinny + hakken!
Spannend, we gaan het mee maken binnen kort!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')