Neequote:Op woensdag 20 februari 2013 11:38 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Vrouwen die jurkjes dragen zijn zeldzaam lijkt het wel.
Ben zelf over het algemeen casual gekleed, wel verzorgd uiteraard. Een vrouw op hakken en rokje ervaar ik over het algemeen voor een date met mijzelf als overdressed.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:39 schreef Linguine het volgende:
[..]
Al eens gepost hier (en toen werd ik voor troll uitgemaakt). M'n ex had een hekel aan mijn kleding haha. Die had me t liefste op nike airmax en in een spijkerbroek gezien.. Niet mijn ding
.
Omdat je er beter uitziet dan de gemiddelde foto genieën op datingsites... of omdat je zo tussen het rijtje gemiddelde foto's op een datingsites past?quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:39 schreef Linguine het volgende:
[..]
Al eens gepost hier (en toen werd ik voor troll uitgemaakt). M'n ex had een hekel aan mijn kleding haha. Die had me t liefste op nike airmax en in een spijkerbroek gezien.. Niet mijn ding
.
Ik zou graag ontopic reageren maar ik snap de vraag niet :-(quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Omdat je er beter uitziet dan de gemiddelde foto geniën op datingsites... of omdat je zo tussen het rijtje gemiddelde foto's op een datingsites past?
(tja moet ontopic blijven hea)
Uiteindelijk moet iedereen dat ook lekker zelf weten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:47 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ik zou graag ontopic reageren maar ik snap de vraag niet :-(
En ja vanwege dat punt van niet overdressed over willen komen heb ik me wel eens anders gekleed op een eerste date. Maar daar stapte ik daarna van af, als iemand me overdressed vindt so be it.
Liever overdressed dan underdressed.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:43 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ben zelf over het algemeen casual gekleed, wel verzorgd uiteraard. Een vrouw op hakken en rokje ervaar ik over het algemeen voor een date met mijzelf als overdressed.
Maar in het contact daarvoor en uit de foto's kan je over het algemeen wel afleiden hoe iemand doorgaans gekleed gaat, dus echt tot vreemde situaties heeft dit nog niet geleid.
Goed kleden is natuurlijk een kwestie van smaak. Maar inderdaad iets overdressed dan dat ze in een joggingbroek aan komt zetten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Liever overdressed dan underdressed.
Ik waardeer het enorm als een vrouw zichzelf goed kleed. Andersom is dat vaak ook zo merk ik.
Dit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik waardeer het enorm als een vrouw zichzelf goed kleed. Andersom is dat vaak ook zo merk ik.
Ik blijf toch wel een beetje huiverig om in pak te gaan, terwijl ik dat zelf wel heel fijn vind.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:55 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Zou dat sowieso niet zo snel gelijk doen. Of het moet bekend zijn bij de ander. Zodat de ander niet totally underdressed komt / voelt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:59 schreef Murdera het volgende:
Ik blijf toch wel een beetje huiverig om in pak te gaan, terwijl ik dat zelf wel heel fijn vind.
Idd. Zelfs mijn vrijetijds pak zonder stropdas vind ik al risico.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou dat sowieso niet zo snel gelijk doen. Of het moet bekend zijn bij de ander. Zodat de ander niet totally underdressed komt / voelt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:06 schreef Cue_ het volgende:
Maar ooit een foto van iemand gezien die dat dus aan had, en gewoon qua stof en hoe t stond, t zag er niet uit![]()
True. Ik zie in het bedrijfsleven heel veel missers. Komen ze aanzetten met een C&A pak en schoenen van de Scapino.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:06 schreef Cue_ het volgende:
Al vind ik dergelijke gesprekken hierover beetje dubbel. Aan ene kant klintk een pak heel goed en netjes. Of gewoon netjes gekleed als spijkerbroek/pantalon + blouse.
Maar ooit een foto van iemand gezien die dat dus aan had, en gewoon qua stof en hoe t stond, t zag er niet uit![]()
Zelfde als vrouwen met jurken/rokken. Der zit zo'n verschil in. Dat algemeen erover praten lastig is om er echt een oordeel over te hebben. (als in al die mensen die al snel eenerop gooien enzo
)
Waar het vandaan komt boeit geen ene fuck. C&A kan ook goede /mooie dingen leveren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:12 schreef Craptacular het volgende:
True. Ik zie in het bedrijfsleven heel veel missers. Komen ze aanzetten met een C&A pak en schoenen van de Scapino.
Dit, interesseert mij niets waar iemand het koopt, als het maar goed zit. En als iemand het maar met stijl draagt, niet alsof hij voor het eerst van zijn leven een pak aan heeft getrokken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar het vandaan komt boeit geen ene fuck. C&A kan ook goede /mooie dingen leveren.
Gaat erom hoe het eruit ziet icm de man.
<3quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:16 schreef Pvoesss het volgende:
ik vind mannen op slippers sexyik ben een slechte vrouw
![]()
Waar let je niet op?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:16 schreef Cue_ het volgende:
Ligt aan de vrouw. (goh wat een onverwacht antwoord)
Ik let er eigenlijk totaal niet op. Mijn vriendin juist weer erg veel.
Waarom is dit belangrijk, dat is toch per persoon heel anders?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waar let je niet op?
Waar let je juist wel op?
Uitstraling, de man in totaal. Natuurlijk is er wel te zien of iemand zich als een slons gekleed is of dat er misschien dingen zijn die je wat minder vindt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waar let je niet op?
Waar let je juist wel op?
En dat!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Waarom is dit belangrijk, dat is toch per persoon heel anders?
Beeldvorming..quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:18 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Waarom is dit belangrijk, dat is toch per persoon heel anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
van wat?quote:
En wat dan te doen met de antwoord? Jezelf aanpassen en de gemeenschappelijke deler in de antwoorden?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Beeldvorming..
Zucht, ik wist gewoon als er zoiets gepost zou worden dat er 100 tegenvragen en argumenten kwamen behalve antwoorden op datgeen wat gevraagd werd.
Alsof je een discussie voert met een borderliner die vervolgens niets anders doet dan de woorden, de schuld, en het verhaal vedraait.
Zo moeilijk is het toch niet, wat maakt het uit waarom iemand iets vraagt of iemand graag iets wil weten of interesse ergens in heeft..... zodat je vervolgens ook die mening weer onderuit kan halen?
Uitzondering van Cue, die het wel begrepen heeft.
Toch zal er over het algemeen wel een redelijke rode draad in lopen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
van wat?
Nouja ik snap de reacties wel (gaf die zelf ook). Want wat heeft het voor nut voor jou om te weten waar de dames hier op letten bij een man?
Dan krijg je bv 6 verschillende antwoorden die elkaar ook nog eens tegenspreekt. In hoeverre helpt dat jou? (serieuze vraag)
jij....quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:22 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
En wat dan te doen met de antwoord? Jezelf aanpassen en de gemeenschappelijke deler in de antwoorden?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, ik zou geen roze crocs aandoen voor een date.Ja, maar als dat nou bij haar past?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Aah in die zin.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Toch zal er over het algemeen wel een redelijke rode draad in lopen.
Zoveel mensen zoveel wensen, dat weet ik wel.
Er zullen ook gewoon "spookbezoekers" dit soort dingen lezen, die hier gewoonlijk zelf niet posten bijvoorbeeld.
Ik vind het gewoon interessant om te weten, de meningen hier van de Fokkers zijn geen normen.
Wel is het zo, op een groep van 100 mensen die je deze vraag stelt, je dus wel een algemeen antwoord kan krijgen.
Soort gemiddelde bij wijze van spreken.
Zo kan je toch enigzins, als je compleet geen verstand van daten hebt, of je altijd onzeker voelt, deze handvaten kunnen gebruiken om jezelf in elk geval iets beter te laten voelen. Zelf heb ik daar geen last van, maar je weet het maar nooit.
Ik trek het nut van je vraag in twijfel. Je hoeft je niet direct aangevallen te voelen. Ik zal me niet meer met je 'bemoeien'.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
jij....![]()
Antwoord geven blijft moeilijk voor sommige mensen.
De effen blauwe spijkerbroek zonder pasvorm waarvan je er 4 voor 3 tientjes krijgt bij de spijkerbroekenoutletquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah in die zin.
Snap het ook wel. Maar als ik zeg, gewoon een spijkerbroek en blouse aan. Dan moet ik hier op fok ook erbij gaan zeggen dat ik niet zo'n blauwe-nerd-spijkerbroek bedoel. Maar dan weet de helft nog niet wat ik bedoel![]()
Dus algemeenheden zijn voor mensen die er de ballen verstand van hebben ook niet echt voldoende.
En denk dat je hen enkel gaat afschrikken van waar vrouwen allemaal wel niet op kan afknappen
Mannen met smaak snappen tenminste wat ik bedoelquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
De effen blauwe spijkerbroek zonder pasvorm waarvan je er 4 voor 3 tientjes krijgt bij de spijkerbroekenoutlet
Zelfde bij vrouwen, niet iedereen kan een jurkje + hakken aan en dat ook 'goed' dragen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:35 schreef ook_gek het volgende:
Beetje leuk er uit zien is toch niet zo moeilijk. En als je het als man echt niet kan.... Kijk dan gewoon naar paspoppen
Of jawel daar komt die, vraag het een verkoper!
Aan hakken onder een jurkje waag ik me idd ook nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:36 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Zelfde bij vrouwen, niet iedereen kan een jurkje + hakken aan en dat ook 'goed' dragen.
Hoe zie jij er uit op een date?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef Viking84 het volgende:
Aan hakken onder een jurkje waag ik me idd ook niet.
En dan de hele avond struikelen over mijn eigen voetenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
dat is toch juist geschikt voor een jurk?
jurken zonder hakken vind ik dan weer helemaal niets
Als ik op hakken loop, ben ik veel te gefocust op hoe ik loop, daar heb ik tijdens een date geen zin in. Onder een spijkerbroek draag ik blokhakken, die vind ik weer minder geschikt voor een jurkje. Op naaldhakken hoef ik me al helemaal niet te wagen. Zie echt te vaak vrouwen die niet kunnen lopen op hakken. In plaats van sexy ziet het er debiel uit. Doe dan gewoon platte laarzen aan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Mits een niet te kort jurkje, hakkenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Niks mis mee, vind ikquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:45 schreef Silenus het volgende:
Ja, komop...maar hakken horen bij een jurkje. Je gaat daar toch geen platte schoenen onder doen.
Alsof ik m'n havaiana's onder een pantalon aantrek ofzo.
Vrouwen die er niet op lopen kunnen (veel) en continu misstappen komen evengoed lomp overquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:46 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Mits een niet te kort jurkje, hakken![]()
Met laarzen/flatjes zul je toch snel wat lomper overkomen denk ik, effect is veel minder.
Kom je van zelf een keer achterquote:
Poes in bootsquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ik bij vrouwen wel altijd lomp over vind komen zijn die hoge laarzen zonder hak waar ze hun broek in stoppen. Alsof ze net van een paard af komenDat valt bij mij niet echt in de smaak.
Ditquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vrouwen die er niet op lopen kunnen (veel) en continu misstappen komen evengoed lomp over.
Ben ik wel gewend, al zo vaak meegemaakt. Date van het station gehaald, komt helemaal parmantig aan-paraderen...totdat we richting Oudegracht gaan, je haar ogen wijd open ziet gaan en ziet denken 'hoe overleef ik die middeleeuwse bestrating'. Nou niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vrouwen die er niet op lopen kunnen (veel) en continu misstappen komen evengoed lomp over.
Prima! Al hangt het natuurlijk compleet van de dame in kwestie afquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom je van zelf een keer achter
Maar kan van alles zijn, hangt ook af van wanneer het is.
Winter,
Overhemd met een trui er overheen bv.
Maar kan ook een polo met vest zijn. Of een overhemd met daar overheen een hoody trui.
Zomer,
Polo of een overhemd met opgerolde mouwen. Kleur broek hangt van kleding kleur af enz enz enz.
Gewoon normaal gekleed dus.
Jij dan? Extra sexy of juist niet?
Als het een 'op een eerste gezicht' leuke kerel is. Dan gewoon arm in arm of hoe je het ook noemt. Heb je houvastquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ben ik wel gewend, al zo vaak meegemaakt. Date van het station gehaald, komt helemaal parmantig aan-paraderen...totdat we richting Oudegracht gaan, je haar ogen wijd open ziet gaan en ziet denken 'hoe overleef ik die middeleeuwse bestrating'. Nou niet.Binnen 5 meter flikkeren ze al bijna op hun gaffel.
Blijft altijd geniaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
3 dagen baard FTW
Ik plan dat altijd helemaalomdat ik er dan gewoon (in mijn ogen) beter uitzie...
En je straalt uit zoals je je voelt, dus tsja
Do as you always doquote:
Haha nee daar ga ik ook niet vanuit. Dus standaard is goed genoeg lijkt me zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:54 schreef Mystikvm het volgende:
Do as you always do
Ik mag toch niet hopen dat hij je een sterrenrestaurant insleept. Ook niet de Burger King, trouwens
Mensen van fok mogen mijn facebook niet nee. En als ik 1 of 2 date's gehad heb ook niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen mogen je Facebook niet, je wilt het thuis uitnodigen heel lang uitstellen, persoonlijke dingen hoef je niet te vertellen...Schijnbaar is het een principe van je, maar je komt over als een enorme aansteller op dit gebied.
Is er al een date gepland?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:58 schreef habitue het volgende:
Ben al 3 dagen volop aan het whatsappen met een meisje. Volgens mij ben ik al verliefd zonder haar gezien te hebben( op 1 redelijk onduidelijke foto na dan)
Intelligente vrouwen met gevoel voor humor
Het roze crocs-monster strikes again.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:58 schreef habitue het volgende:
Ben al 3 dagen volop aan het whatsappen met een meisje. Volgens mij ben ik al verliefd zonder haar gezien te hebben( op 1 redelijk onduidelijke foto na dan)
Intelligente vrouwen met gevoel voor humor
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het roze crocs-monster strikes again.
Sjonniequote:Op woensdag 20 februari 2013 12:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mensen van fok mogen mijn facebook niet nee. En als ik 1 of 2 date's gehad heb ook niet.
Thuis komen niet heel lang uitstellen niet. Maar niet eerste of 2de date nee.
Heeft niks te maken met aanstellen. Ik heb thuis een zeer dure smaak aan audio apparatuur staan, en zo nog wat dringen. Mensen trekken dan meteen een conclusie. En dat wil ik voorkomen
[..]
Ja morgenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is er al een date gepland?
en verliefd zijn op een digitaal iets
[..]
De befaamde 3 dagen baard zoals je ze op internet ziet is voor mij ook een 5-6 dagen baardquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Voordat ik ook maar 1 minuscuul klein haardje heb die uit mijn huid prikt, ben ik al bijna 2 weken verder (redelijk overdreven maar meer dan 10 sprietjes zie je niet)
Cue, watvoor restaurant?
Spannend, we gaan het mee maken binnen kort!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:49 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Prima! Al hangt het natuurlijk compleet van de dame in kwestie af
Ik draag wat ik 'normaal' ook draag, al let ik wel iets beter op of alles wel bij elkaar past. Jurk/rokje/skinny + hakken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |