Do as you always doquote:
Haha nee daar ga ik ook niet vanuit. Dus standaard is goed genoeg lijkt me zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:54 schreef Mystikvm het volgende:
Do as you always do
Ik mag toch niet hopen dat hij je een sterrenrestaurant insleept. Ook niet de Burger King, trouwens
Mensen van fok mogen mijn facebook niet nee. En als ik 1 of 2 date's gehad heb ook niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mensen mogen je Facebook niet, je wilt het thuis uitnodigen heel lang uitstellen, persoonlijke dingen hoef je niet te vertellen...Schijnbaar is het een principe van je, maar je komt over als een enorme aansteller op dit gebied.
Is er al een date gepland?quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:58 schreef habitue het volgende:
Ben al 3 dagen volop aan het whatsappen met een meisje. Volgens mij ben ik al verliefd zonder haar gezien te hebben( op 1 redelijk onduidelijke foto na dan)
Intelligente vrouwen met gevoel voor humor
Het roze crocs-monster strikes again.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:58 schreef habitue het volgende:
Ben al 3 dagen volop aan het whatsappen met een meisje. Volgens mij ben ik al verliefd zonder haar gezien te hebben( op 1 redelijk onduidelijke foto na dan)
Intelligente vrouwen met gevoel voor humor
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het roze crocs-monster strikes again.
Sjonniequote:Op woensdag 20 februari 2013 12:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mensen van fok mogen mijn facebook niet nee. En als ik 1 of 2 date's gehad heb ook niet.
Thuis komen niet heel lang uitstellen niet. Maar niet eerste of 2de date nee.
Heeft niks te maken met aanstellen. Ik heb thuis een zeer dure smaak aan audio apparatuur staan, en zo nog wat dringen. Mensen trekken dan meteen een conclusie. En dat wil ik voorkomen
[..]
Ja morgenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is er al een date gepland?
en verliefd zijn op een digitaal iets
[..]
De befaamde 3 dagen baard zoals je ze op internet ziet is voor mij ook een 5-6 dagen baardquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Voordat ik ook maar 1 minuscuul klein haardje heb die uit mijn huid prikt, ben ik al bijna 2 weken verder (redelijk overdreven maar meer dan 10 sprietjes zie je niet)
Cue, watvoor restaurant?
Spannend, we gaan het mee maken binnen kort!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:49 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Prima! Al hangt het natuurlijk compleet van de dame in kwestie af
Ik draag wat ik 'normaal' ook draag, al let ik wel iets beter op of alles wel bij elkaar past. Jurk/rokje/skinny + hakken!
Heb je geen trimmer???quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:12 schreef habitue het volgende:
Hmm ik heb een dilemma, ik heb nu een 3 dagen baard en morgen mijn date. 4 dagen baard is net iets te lang vind ik.
Gaan voor gladgeschoren, 1 dag baard of 4 dagen baard.
1 dag baard! Beter dan gladgeschoren.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:12 schreef habitue het volgende:
Hmm ik heb een dilemma, ik heb nu een 3 dagen baard en morgen mijn date. 4 dagen baard is net iets te lang vind ik.
Of je schaft een trimmer aan en bent in één keer van al deze dilemma's verlost.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:12 schreef habitue het volgende:
Ik heb dat nooit meer, kriebels van iemand die ik nog nooit in het echt heb gezien. Beetje te veel gefaalde dates denk ik.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:04 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja morgen![]()
Verliefd is groot woord, maar heb wel warme kriebels
Trimmer is een goede ja! Nouja ik wil gewoon zo goed mogelijk voor de dag komen he. Niks vreemds aan lijkt me.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of je schaft een trimmer aan en bent in één keer van al deze dilemma's verlost.
Alsof ze je überhaupt af zou wijzen als je baard een dag langer staat"Nee, gisteren was het perfect geweest, maar nu heeft hij afgedaan!"
Vele notitie boekjes worden hier op FOK! open geslagenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:15 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind dat zo sexy he, zo'n stoppelbaardje, liefst donker haar.
Daar scoor je bij mij echt punten mee.
Ik sta nog aan het begin van dit hele gebeurenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit meer, kriebels van iemand die ik nog nooit in het echt heb gezien. Beetje te veel gefaalde dates denk ik.
Een dag maakt echt geen verschil in haar oordeel over je.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:16 schreef habitue het volgende:
[..]
Trimmer is een goede ja! Nouja ik wil gewoon zo goed mogelijk voor de dag komen he. Niks vreemds aan lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |