De maatschappij sluit mij buitenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
wat een outsider is.
iemand die nergens iets vanaf weet, zoals een insider dat wel weet ofzo?
niet de berm in gr grquote:
Nou, ik zit liever bij mijn ma in de auto dan mijn pa, dus het geldt niet voor iedereenquote:
Uitzondering en regel he.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ik zit liever bij mijn ma in de auto dan mijn pa, dus het geldt niet voor iedereen
Hoe weet jij eigenijk hoe ik eruit ziequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, ik zit liever bij mijn ma in de auto dan mijn pa, dus het geldt niet voor iedereen
Vrouwen rijden over het algemeen wel veel gecontroleerder volgens mijquote:
Ik ben leukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
kamperen is leuk met mooi weer, leuke mensen
anders niet.
Het is hier rookvrij godverdommequote:
quote:
Ik kan niet zo goed tegen de warmtequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
daarom, moet je in een warm regenloos land kamperen.
Sorry, dat was autocorrectiequote:
zeikerd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen de warmte![]()
Jaja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sorry, dat was autocorrectie
Ik zou nooit schelden
Natuurlijk niet man. Ik ben juist heel netjesquote:
Ja, dat moet eruit. Ik ga een formele klacht indienen bij Appelquote:
Dat ben ik ook en om die reden sleep ik Appel voor alle rechtbankenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik neem jou niet meer serieus je zei dat je gristeljk was.
heb je stuart eerst wel altijd serieus genomen dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik neem jou niet meer serieus je zei dat je gristeljk was.
Appelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat moet eruit. Ik ga een formele klacht indienen bij Appel
huh?quote:
ja soms.-quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je stuart eerst wel altijd serieus genomen dan?
Pardon? Ik ben immer serieus hoor wijffiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je stuart eerst wel altijd serieus genomen dan?
Appelcake ja?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ben ik ook en om die reden sleep ik Appel voor alle rechtbanken
Fine, dan ga ik naar CA en sleep ik Tim over de toonbank. See if I carequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
Appel
Hij kan echt neit zorgen dat dat weg gaat hoor xd dan moet je naar Apple gaan.
quote:
Orange? BlackBerry? Apple? Ik wil fruitquote:
Kloptquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen rijden over het algemeen wel veel gecontroleerder volgens mij
Was ook eens zo`n gast die vertelde dat hij op zijn 7de ofzo al ontmaagd was ofzo?quote:
idk ik keek niet elke aflevering.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook eens zo`n gast die vertelde dat hij op zijn 7de ofzo al ontmaagd was ofzo?Gelijk iedereen weg
jahoor stuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:55 schreef Stuart het volgende:
Ik heb een vrouw nog NOOIT goed zien parkeren
Ze bakken er niets van. Ze kunnen beter met de wandelwagen van A naar B
random filmpjes op youtubequote:
vriendin van mn moeder was 1e met een of andere parkeer contest en verlsoeg daarmee heel veel mannen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:55 schreef Stuart het volgende:
Ik heb een vrouw nog NOOIT goed zien parkeren
Ze bakken er niets van. Ze kunnen beter met de wandelwagen van A naar B
Ik heb hem ook al gezien hoor, maar hij is daar net zo irritant als in Oh oh chersoquote:
Vrouwen mogen eventueel met de bus maar autorijden is gewoon vragen om ongelukken. Ik ben tegen!quote:
Zeker een omgebouwde danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
vriendin van mn moeder was 1e met een of andere parkeer contest en verlsoeg daarmee heel veel mannen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrouwen mogen eventueel met de bus maar autorijden is gewoon vragen om ongelukken. Ik ben tegen!
Is goed hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vrouwen mogen eventueel met de bus maar autorijden is gewoon vragen om ongelukken. Ik ben tegen!
huh hoezo deed ik dezequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al gezien hoor, maar hij is daar net zo irritant als in Oh oh cherso
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:58 schreef Stuart het volgende:
Ik zie in London zoveel rare fratsen en weet dan altijd dat het of een vrouw of een Aziaat is (India). Die lui kunnen gewoon ECHT NIET autorijden. Gewoon niet. Sorry. Het is een gebrek aan inzicht denk ik
Kom eens een weekend naar London en ik zal je overtuigen van mijn gelijkquote:
Ja, het is gewoon een feit. Net als dat een vrouw geen lul heeft zeg maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]Lekker elke vrouw over 1 kam scheren
* fixedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
ik ben heel erg conservatief, kom maar eens naar London en ik bewijs je dat het zo is
Je hebt mij nooit zien rijden manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:58 schreef Stuart het volgende:
Maar goed, niemand is het natuurlijk met mij eens al heb ik gewoon 100% gelijk
Dat kan gewoon?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon een feit. Net als dat een vrouw geen lul heeft zeg maar
Dat doe ik liever ook nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit zien rijden man
London is geweldig jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Londen is 1 grote teringzooi qua infrastructuur
Nou, ik vertrouw je wel op een leeg industrie terrein hoor maar niet in central Londonquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je weet dat je dan geen gelijk hebt en dan krabbel je maar terug
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:01 schreef Stuart het volgende:
VODAFONE COMMERCIAL
Man 20 - 25 (Male, 20 - 25)
Handsome, with a good physique. Energetic and a bit wild.
We're happy to see real couples for this and the corresponding character, so please flag anyone who has a partner that they could come in with.
***We will be asking people to kiss very passionately at the casting, so please only suggest those who would be comfortable doing that. It's also possible that we may ask him to take his shirt off, so he should be prepared for that.***
Height: Any
Ethnicity: Any
Agreements: BSF: £350
Buyout: £18,000
To Cover:
1 year in the following territories:
UK, Spain, Hungary, Italy, Germany,
Albania, Malta, Czech, Romania, Portugal, Greece, Turkey, Netherlands, Ireland, South Africa, New Zealand and Australia
Woman 20 - 25 (Female, 20 - 25)
Beautiful, with a good physique. Energetic and a bit wild. We're happy to see real couples for this and the corresponding character, so please flag anyone who has a partner that they could come in with.
***We will be asking people to kiss very passionately at the casting, so please only suggest those who would be comfortable doing that.***
Height: Any
Ethnicity: Any
Agreements: BSF: £350
Buyout: £18,000
To Cover:
1 year in the following territories:
UK, Spain, Hungary, Italy, Germany,
Albania, Malta, Czech, Romania, Portugal, Greece, Turkey, Netherlands, Ireland, South Africa, New Zealand and Australia
Pay category: Paid (above Equity)
Production dates: 7th - 9th March
Casting details: This week.
Valid Passport required
Hier gaan we de fout inquote:Handsome
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik vertrouw je wel op een leeg industrie terrein hoor maar niet in central London
Wat een geld voor een paar dagen werken thoughquote:
quote:
Fine! Kom naar London, ik huur een auto op JOUW naam en we gaan een uurtje rijdenquote:
Nee joh, ik hou van vrouwenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vrouwen discrimineren met Stu
het kan in de JNG SC
echt he, stop.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, ik hou van vrouwen
Ze kunnen alleen niet autorijden
Is net zo goed discrimineren hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, ik hou van vrouwen
Ze kunnen alleen niet autorijden
Jij kunt ook niet autorijden dus jij mag niet meedoen in deze discussie voor grote mensenquote:
Waarom? Zijn toch gewoon feiten?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Is net zo goed discrimineren hoor
Stuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij kunt ook niet autorijden dus jij mag niet meedoen in deze discussie voor grote mensen
Je draaft een beetje doorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:04 schreef Stuart het volgende:
Goed, ander onderwerp dan maar als jullie me niet willen geloven
Ik wil wel een weddenschap met je aangaan hoor maar mensen vinden me nu niet lief dus laten we het hebben over cake bakkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee, ik kan prima autorijden en ook inparkeren
ga dan naar een andere SC.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij kunt ook niet autorijden dus jij mag niet meedoen in deze discussie voor grote mensen
ik geloof niet iets wat hartstikke achterhaald is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:04 schreef Stuart het volgende:
Goed, ander onderwerp dan maar als jullie me niet willen geloven
Waarom? Ik kom mijn wijsheid juist hier overbrengenquote:
Geloven doen we in De Heerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik geloof niet iets wat hartstikke achterhaald is.
Je doet net alsof vrouwen te achterlijk zijn om auto te rijden en ja daar erger ik me aan want dat is gewoon niet zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil wel een weddenschap met je aangaan hoor maar mensen vinden me nu niet lief dus laten we het hebben over cake bakken
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:06 schreef nodig het volgende:
Stuart geef eens een flinke draai aan je muziekrad
en niet in jouw achterhaalde idiote conservatieve theorietjes over dat geene nkele vrouw kwan autorijenquote:
Nou nouquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je doet net alsof vrouwen te achterlijk zijn om auto te rijden en ja daar erger ik me aan want dat is gewoon niet zo.
Dat de vrouwen in London dan zo retarded zijn zegt niks over vrouwen in de rest van de wereld.
Heb je iets tegen conservatisme? Ik ben inderdaad conservatiefquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
en niet in jouw achterhaalde idiote conservatieve theorietjes over dat geene nkele vrouw kwan autorijen
Niet verkeerd, nu aan t afspelenquote:
mooiquote:
kom jij er dan uit?quote:
goedquote:
zit je erin dan?quote:
Dat kan. Ik ben behoorlijk conservatief. Haat me nu maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:09 schreef Fok-it het volgende:
Conservatief zijn heb ik wel wat tegen ja.
Ja je zei net dat het een feit was, vind je het dan gek dat mensen dat niet leuk vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou nou
Misschien is het verkeer wel iets drukker dan in NL hoor
Ik vind vrouwen over het algemeen minder goed parkeren ja. Dat is mijn mening. Wees niet te boos
Als het opblaasbaar is als een luchtkussenquote:
Soms moet je gewoon een piepklein beetje overdrijvenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja je zei net dat het een feit was, vind je het dan gek dat mensen dat niet leuk vinden
nee. gewoon van hout.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het opblaasbaar is als een luchtkussen
Haat haatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan. Ik ben behoorlijk conservatief. Haat me nu maar
mijn lontje is heel lang maar hij staat al zo lang aanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niet zo naar doen kort lontje
Waarom las ik kontjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:11 schreef JRRY het volgende:
[..]
mijn lontje is heel lang maar hij staat al zo lang aan
spotifyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:12 schreef nodig het volgende:
Word er hier spotify gebruikt? Laten we spotify linkjes gooien![]()
Drops Of Jupiter, a song by Train on Spotify.
Hoiquote:
Nee want hier in Nederland is de situatie nou eenmaal anders dan in London, dat het daar zo druk is en die wijven zo kippig als de pest zijn wil dat nog niet zeggen dat vrouwen in Nederland ook niet kunnen rijden. Misschien kunnen ze inderdaad niet rijden in London nee maar jij laat het overkomen alsof ze nooit wat kunnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon een piepklein beetje overdrijven
Met reclame toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:17 schreef nodig het volgende:
Geen spotify gebruiken![]()
Gratis en snel alle muziek![]()
Take Me Out, a song by Franz Ferdinand on Spotify.
Nee hoor, vrouwen kunnen heel succesvol zijn met andere dingenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee want hier in Nederland is de situatie nou eenmaal anders dan in London, dat het daar zo druk is en die wijven zo kippig als de pest zijn wil dat nog niet zeggen dat vrouwen in Nederland ook niet kunnen rijden. Misschien kunnen ze inderdaad niet rijden in London nee maar jij laat het overkomen alsof ze nooit wat kunnen.
Onbeperkt al een tijdjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Met reclame toch?
En beperkt gratis luisteren?
Doe dan grooveshark.com
Laat maar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, vrouwen kunnen heel succesvol zijn met andere dingen
in de keuken zekerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, vrouwen kunnen heel succesvol zijn met andere dingen
Op Android gebruik ik een stream app voor Groovesharkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Onbeperkt al een tijdje![]()
Vroeger zat ik altijd op de helft van de week al aan het 10 uur limiet en moest het maar via youtube![]()
Grooveshark werkt in een browser, das sowieso kut
iTunesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
gewoon itunesmakkelijk met ipod verbinden en muziek erop zetten
Ja want omdat 1 vrouw niet kan inparkeren zegt meteen dat ze het allemaal maar niet kunnen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://www.quest.nl/video(...)maar-niet-inparkeren
Dat kloptquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Op Android gebruik ik een stream app voor Grooveshark
Voor Spotify moet je betalen als je 'm mobiel wil toch?
ja maar itunes en mac werkt goed samen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:19 schreef nodig het volgende:
[..]
iTunes![]()
Muziek die ik op mn pc zelf heb staan speel ik ook gewoon af via Spotify.
iTunes is een veel zwaarder programma om te draaien op je PC.
Ik wilde al ophouden hoor mevrouw met tijdelijk rijbewijsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja want omdat 1 vrouw niet kan inparkeren zegt meteen dat ze het allemaal maar niet kunnen?
Alsjeblieft hou op.
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja want omdat 1 vrouw niet kan inparkeren zegt meteen dat ze het allemaal maar niet kunnen?
Alsjeblieft hou op.
Alle?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:17 schreef nodig het volgende:
Geen spotify gebruiken![]()
Gratis en snel alle muziek![]()
Take Me Out, a song by Franz Ferdinand on Spotify.
Enige recht is het aanrecht bij Stuquote:
Oh ik heb nog steeds gratis kpn mobiel internet, en wifi in de treinquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Maar ben je ook vermongens aan data kwijt![]()
Daarom altijd normale radio aan
Itunes valt reuze mee, als je een crappy computer hebt dan snap ik wel maar met een dual core en 4 gig draait hij als een zonnetjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:19 schreef nodig het volgende:
[..]
iTunes![]()
Muziek die ik op mn pc zelf heb staan speel ik ook gewoon af via Spotify.
iTunes is een veel zwaarder programma om te draaien op je PC.
Nee, zo conservatief ben ik nog niet hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Enige recht is het aanrecht bij Stu
Ik heb het nooit soepel vinden werken, spotify is zoveel lichter om te draaien, je merkt het niet eens dat ie draait en bij iTunesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar itunes en mac werkt goed samen.
NEEquote:
pardonquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wilde al ophouden hoor mevrouw met tijdelijk rijbewijs
Hahahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom hebben vrouwen 4 hersencellen?
Voor elke kookplaat 1.
Underground shit? Ik kan wel rioolgeluiden voor je maken hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Alle?
De helft van de underground shit die ik luister staat er niet op, staat niet eens op youtube
daarbij geen internet geen muziek
ik merk nooit iets of iets draaitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:21 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb het nooit soepel vinden werken, spotify is zoveel lichter om te draaien, je merkt het niet eens dat ie draait en bij iTunes
Dual core en 1gb hier.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Itunes valt reuze mee, als je een crappy computer hebt dan snap ik wel maar met een dual core en 4 gig draait hij als een zonnetje
Underground rap enzoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Underground shit? Ik kan wel rioolgeluiden voor je maken hoor.
rot op man. je bent vervelend.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ik merk nooit iets of iets draait
maar spotify is kut want ik snapte het niet
Dat is niet zo lief van jequote:
Hoezo nog een dualcore dan? Dat is toch hardstikke gedateerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ah dan snap ik het, dual core op 1,9 en 6gig DDR3
Dat is je strafquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:24 schreef Stuart het volgende:
Het regent hier dus en dat is buitengewoon vervelend. Ik voel me gevangen
Hahahhaahhaha in nederland regent het nooitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:24 schreef Stuart het volgende:
Stu, je moet leren wanneer je op moet houden en door kan gaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:24 schreef Stuart het volgende:
Nee hoor,quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo nog een dualcore dan? Dat is toch hardstikke gedateerd![]()
Ik zit nog aan de DDR2![]()
Dualcore draait op 1,86 geloof ik hier.
Hij is in Nederland en het regent hier inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Hahahhaahhaha in nederland regent het nooit
mooi zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is niet zo lief van je![]()
Je maakt Stewie verdrietig
Desktop hierquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee hoor,
Dual core's zijn prima voor een laptopje,
Ik was allang gestopt hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stu, je moet leren wanneer je op moet houden en door kan gaan
3quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:25 schreef Stuart het volgende:
Goed, dan maar een leuke vraag
Ik heb een bak met appels en wil deze verdelen in gelijke porties maar kom nooit uit
Als ik er 10 per pak doe hou ik er 9 over
Als ik er 9 per pak doe hou ik er 8 over
Als ik er 8 per pak doe hou ik er 7 over
Etc. tot ik er 2 per pak doe en dus 1 appel overblijft.
Hoeveel appels heeft ome Stewie
Heb hier binnen handbereik ook een desktop staan voor de wat zwaardere takenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Desktop hier![]()
Zit er meer dan 30 uur per week achter ofzo, word tijd voor een nieuwe maar dat zeg ik ook al 6 jaar nu
Dus als ik 3 appels per 10 verpak hou ik er 9 over?quote:
XD XD NOU FIJN JOH XDquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik heb een gratis quadcore desktop XD
99?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:25 schreef Stuart het volgende:
Ik heb een bak met appels en wil deze verdelen in gelijke porties maar kom nooit uit
Nee, want dan verpak ik 11 pakken van 9 appels en hou ik er geen 8 overquote:
Ik heb het niet eens gelezen johquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus als ik 3 appels per 10 verpak hou ik er 9 over?
Nee, bijna goed maar het is helaas onjuist, sorry.
Zeker van philipsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik heb een gratis quadcore desktop XD
Same herequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens gelezen joh
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Jammer, het is best een leuke maar lastige vraagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
25quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:25 schreef Stuart het volgende:
Ben ik ook wel eens. In feite ben ik dat nu want het regent. Ik ben derhalve woestquote:
Van de vrachtwagen gedonderd dus, was ie nog wel heelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nee haha. Kan het niet zeggen helaas, hoe ik eraan kom
ik kan niet rekenen hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer, het is best een leuke maar lastige vraag
Hij zat gewoon in de verpakking, van een groot bedrijf gekregen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Van de vrachtwagen gedonderd dus, was ie nog wel heel![]()
niet zo, maar stu doet vervelend.quote:
Ah okequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hij zat gewoon in de verpakking, van een groot bedrijf gekregen.
Leg eens uit hoe je eraan komt dan.quote:
Het is ook een kutraadsel manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan namelijk aardig goed hoofdrekenen maar snap geen kut van je raadsel
Ja, ik ga toch niet alles weggevenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe je eraan komt dan.
quote:
Ik ben maar een domme vrouw zonder inzicht dus ik denk het wel jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:33 schreef Stuart het volgende:
Goed, misschien was deze te moeilijk voor jullie
Ga maar poetsenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ben maar een domme vrouw zonder inzicht dus ik denk het wel ja
Ben blij dat je het zelf zegt, is altijd zo ongemakkelijk als stu het moet zeggenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Moet je wel even doordoen hoe dat moetquote:
Voor jouzelf ook als je het antwoord niet wist? Want hoe kom je op die 2519 of wat dan ook?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:33 schreef Stuart het volgende:
Goed, misschien was deze te moeilijk voor jullie
Oh dear, dit zijn vragen die 'we' op school stellen aan kinderen van 10quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Voor jouzelf ook als je het antwoord niet wist? Want hoe kom je op die 2519 of wat dan ook?
Zelfs met die PI en die domme typfout is het gewoon een ontzettende kutopmerking.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je wel even doordoen hoe dat moet
Nou vertelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear, dit zijn vragen die 'we' op school stellen aan kinderen van 10
jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zelfs met die PI en die domme typfout is het gewoon een ontzettende kutopmerking.
Je begint zelf door te drammen over andere onderwerpen. Jij wijkt af van hetgeen ik zei over autorijden en je blijft maar doorgaan. Doe niet zo zielig zegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zelfs met die PI en die domme typfout is het gewoon een ontzettende kutopmerking.
Wat ik heb gezegd? Dat vrouwen dom zijn? Quote mij maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Johquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nuttige bijdrage,thanks
ik zeg niet dat je dat zegt?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ik heb gezegd? Dat vrouwen dom zijn? Quote mij maar
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat was toch allang afgesloten? Nou ja, voor mij wel in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]vind het een beetje saai die rekensommen en posts over vrouwen die niet kunnen rijden
Misschien is het beter als ik maar even niet reageer op jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zeg niet dat je dat zegt?
Quote mij maar waar ik zeg dat jij zegt dat vrouwen dom zijn
jij begint telkens hoor. Met die rare fratsen van je. Dus kruip dan niet weg als iemand je erop aan spreekt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien is het beter als ik maar even niet reageer op je
Johquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]vind het een beetje saai die rekensommen en posts over vrouwen die niet kunnen rijden
Natuurlijk mevrouw. Ik bleef inderdaad maar doorgaan. Je hebt zoals altijd gelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:40 schreef supersof het volgende:
[..]
jij begint telkens hoor. Met die rare fratsen van je. Dus kruip dan niet weg als iemand je erop aan spreekt.
Oooh, I'm scaredquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:40 schreef nodig het volgende:
Ik ruik een supersof+promi vs stuart fittie.
ik ruik je moederquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:40 schreef nodig het volgende:
Ik ruik een supersof+promi vs stuart fittie.
Oooh? Ik wist trouwens niet eens dat Pingu ook in NL op TV is/wasquote:
Wasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh? Ik wist trouwens niet eens dat Pingu ook in NL op TV is/was
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk mevrouw. Ik bleef inderdaad maar doorgaan. Je hebt zoals altijd gelijk
Kan misschien wel vrijdagnacht?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hjb
van het weekend alleen thuis trouwens kom drinken
Die heb ik in het echt gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |