Welquote:Op zondag 3 maart 2013 20:48 schreef Saviola het volgende:
Sjonge de Hawks verdienen hier echt geen nederlaag
Red Wings hebben by far de beste kansen.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:48 schreef Saviola het volgende:
Sjonge de Hawks verdienen hier echt geen nederlaag
Ik ga voor het eerst een NHL wedstrijd op tv kijken vandaag. Ik hoop dat ik de puck kan zien.quote:
Wat tof.quote:Op maandag 4 maart 2013 01:41 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerst een NHL wedstrijd op tv kijken vandaag. Ik hoop dat ik de puck kan zien.
Valt me wel op dat het spel vergeleken met NBA/NFL bijna niet stil ligt. Alleen af en toe een time-out. Ze gaan wel minder vaak op de vuist met elkaar dan ik gewend ben van al mijn NHL games. Maar wel heel interessant om een keer te zien inderdaad. Heb ik iets nieuws gevonden wat ik op dagen dat ik nachtdienst heb kan volgen.quote:Op maandag 4 maart 2013 02:04 schreef emokid het volgende:
[..]
Wat tof.Mooie eerste periode tot nu toe. Pacioretty met zijn 8e goal in de laatste 8 games. "Fucking right!" riep hij daar mooi. When you're hot, you're hot.
Twee standaard TV timeouts rond de 8:00-12:00 minuten, en verder is het inderdaad aardig vlot. Qua agressie verschilt het heel erg, maar vooral teams die achter staan zullen het proberen uit te lokken. Een goede fight kan zo'n team motiveren (op een of andere manier gebeurt dat). Spelbeeld verandert vaak genoeg na een fight. Je zag net Shawn Thornton wat uitlokken voor de bank van Montreal. Stonden wel 8 Canadiens, maar dat maakt hem niet uit als het uitloopt tot iets "gunstigs". (tegen Vancouver liep ooit precies hetzelfde compleet uit de hand voor Thornton toen de Canucks hem gewoon over de bank trokken en op hem in sloegenquote:Op maandag 4 maart 2013 02:06 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Valt me wel op dat het spel vergeleken met NBA/NFL bijna niet stil ligt. Alleen af en toe een time-out. Ze gaan wel minder vaak op de vuist met elkaar dan ik gewend ben van al mijn NHL games. Maar wel heel interessant om een keer te zien inderdaad. Heb ik iets nieuws gevonden wat ik op dagen dat ik nachtdienst heb kan volgen.
Chara is een beest. Langste speler in de league. Heb hem nog nooit zien vechten, maar daar komt Emelin gewoon evenquote:Op maandag 4 maart 2013 03:09 schreef Greenpeas het volgende:
Die gozer is gigantisch, hoe kan je tegen hem vechten.
Chara heeft wel een paar keer gevochten. Hij gaat alleen niet neerquote:Op maandag 4 maart 2013 03:24 schreef emokid het volgende:
[..]
Chara is een beest. Langste speler in de league. Heb hem nog nooit zien vechten, maar daar komt Emelin gewoon evenZegt genoeg over deze rivalry. Vlam is nu wel flink in de pan geslagen.
Hij lacht omdat het een soort van wraaknemen is, want deze hit van McDonagh ging vooraf:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:48 schreef sp3c het volgende:
ik vind pacioretti zo'n smeerlap
en nog lachen ook ...
De Sharks ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:23 schreef Katth het volgende:
Nog maar een paar puntjes en Washington is Tampa alweer voorbij. Die zijn hard afgezakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |