Wolfheze was het inderdaad. Ucci zei al dat het bij Arnhem ligt.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:21 schreef PatriQue89 het volgende:
ZIJN JULLIE STIEKEM AAN HET DM'EN, SMEERLAPPEN?
hahahaha, waarom?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:24 schreef Uccie het volgende:
[..]ik zal maar opbiechten...ik heb LaPo-fobie.
Nou omdat ik eigenlijk nog meer topic-openen-fobie heb...quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou omdat ik eigenlijk nog meer topic-openen-fobie heb...
Aangezien ik dat nog nooit gedaan heb
Mijn fobieen en mijn wanstaltige muzieksmaak blijven wel uit je boek hèquote:
Ik zal je vermelden in de inleidingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn fobieen en mijn wanstaltige muzieksmaak blijven wel uit je boek hè
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zal je vermelden in de inleiding
Iedereen die zijn/haar kleren voor me uittrekt mag mee, ja!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:43 schreef Uccie het volgende:
[..]Maar we mogen dan wel allemaal mee naar het boekenbal toch?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja... en ik ga zaken die voorbij komen in dit en andere topics meenemen in mijn boek. Je snapt dat Wolfheze niet zal ontbreken!
dea... eh... okequote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Iedereen die zijn/haar kleren voor me uittrekt mag mee, ja!
En jij denkt dat je daar vrolijk van wordtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Iedereen die zijn/haar kleren voor me uittrekt mag mee, ja!
Meisje... ik ben boooooos Roosquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja... en ik ga zaken die voorbij komen in dit en andere topics meenemen in mijn boek. Je snapt dat Wolfheze niet zal ontbreken!
quote:
En dan vooral de oude U2 hè.....alles voor dat Zoo gedoequote:
Echt wel, beste albun is in mijn ogen The Joshua Treequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan vooral de oude U2 hè.....alles voor dat Zoo gedoe
Vind jij heel misschien toevallig The Clash ook leuk?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt wel, beste albun is in mijn ogen The Joshua Tree
Was mijn 1e concert, was ik 13
Kreeg ik kaartje van mijn broer
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vind jij heel misschien toevallig The Clash ook leuk?
Ik ga weer verder met geld verdienenquote:
Kip kerriequote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:25 schreef Uccie het volgende:
Wat moet ik nou eten straks...ik ben tussen 18.30-19.00 thuis en ik heb geen inspiratie
Schiedam haha, nee ik eet boontjes, maar ik heb er ineens trek inquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:39 schreef Uccie het volgende:
met rijst![]()
Ga jij dat eten...en zo ja woon je op de route Utrecht-Den Haag
Oh daar ben ik 6 maart...ben er om 19uquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Schiedam haha, nee ik eet boontjes, maar ik heb er ineens trek in
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh daar ben ik 6 maart...ben er om 19u
Volgens mij heb ik die weleens in het Den Haag topic gezienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:44 schreef Kally het volgende:
[..]gezellig
Maar uhm, jij woont dus Den Haag, Miss J ook
Ik werk er 3 dagen in de weekquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die weleens in het Den Haag topic gezien
Ik ga de auto inquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:47 schreef Kally het volgende:
Ik ga eten maken, heb trek
En straks hangen, dus misschien tot later, of ik slaap
Jammerrrrrrrrquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Adoptiehondjes gaan zo alweer weg ipv zat/zondag
Hoi Lutte in de buik van Benny.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:51 schreef Lutte het volgende:
Benny is nog steeds lief. En hij heeft me niet opgegeten. En wat hij ook zegt, het is friet!
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoi Lutte in de buik van Benny.Wij weten heus wel dat hij een mediacenter in zijn buik heeft.
Hahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoi Lutte in de buik van Benny.Wij weten heus wel dat hij een mediacenter in zijn buik heeft.
CUTEEEEquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:51 schreef Lutte het volgende:
Het was echt super gezelligWe hebben geschommeld
Ik eet nu ook frietjes (ik had echt geen zin om te koken)...nu snel even kijken wat iedereen gewordfeud heeftquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:51 schreef Lutte het volgende:
Benny is nog steeds lief. En hij heeft me niet opgegeten. En wat hij ook zegt, het is friet!
Ik haal patat en ik eet frietjesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:13 schreef Renesite het volgende:
Je woont in Den Haag en zegt frietjes.
Ucle
zie. zie!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef Uccie het volgende:
ik bedenk me wel net dat ik een patatje pinda bestel en nooit een frietje pinda
Maar ik kom niet eens uit de buurt van Nijmegenquote:
Scheelt me 220 euro op jaarbasis.quote:Casus: Simonly voor 2 jaar afgesloten met suffe hoofd, 12 maanden korting daarna 35(!) euro pm. Dat wil ik niet (na 20 dagen) dus proberen annuleren.
- Bellen: 'Nee dat kan niet, alleen via de bestellijn'
- Bestellijn: 'Nee, dat kan alleen via de internetbestellijn'
- Internetbestellijn: 'Nee, dat kan alleen binnen 7 dagen'
Twitter maar eens afgestoft, openbaarlijk aanpakken die hap.
'UIt coulance geannuleerd.'
Bedankt web 2.0!
Vind ik leuk · · Delen · Promoten · 2 seconden geleden in de buurt van Groningen ·
daar zijn ze goed in inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:30 schreef Renesite het volgende:
Facebook crosspost:
[..]
Scheelt me 220 euro op jaarbasis.
Jaaa johquote:
heeee wat hoor ik daar Uccie, jij bent een stadsgenoot van mij? Wat leuk! Ben zeer benieuwd in welke wijk je woontquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die weleens in het Den Haag topic gezien
Ik ben ook nieuwsgierigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef MissJ het volgende:
Hee Kal, waar ongeveer in DH is jouw werk eigenlijk? Of had ik dat al een keer gevraagd?
Dat ene boekje wat er extra in zit... Ik snap het zowaar!quote:
Euh, kwijtschelding aanvragen of zo?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:37 schreef roos85 het volgende:
WTF![]()
Ik moet voor 1 dag dat ik nog in mijn eigen gemeente ingeschreven stond bijna 100 euro aan belastingen betalen
Ga ik zeker doen, stelletje geldwolven dat het zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh, kwijtschelding aanvragen of zo?
Foutje bedankt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, stelletje geldwolven dat het zijn
Zoiets.. ik vind het echt te belachelijk voor woorden..dat je iets moet betalen oke.. maar dit slaat echt nergens op.quote:
Je bent gewoon aangeslagen. Als je daarna GBA laat tonen en dat soort dingen hebben ze geen poot om op te staanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zoiets.. ik vind het echt te belachelijk voor woorden..dat je iets moet betalen oke.. maar dit slaat echt nergens op.
Oke, ik ben 2 januari ingeschreven bij de nieuwe gemeente.. dus dat is voldoende om dat te laten zien?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent gewoon aangeslagen. Als je daarna GBA laat tonen en dat soort dingen hebben ze geen poot om op te staan
Je had op de terugweg wind meequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:43 schreef iBenny het volgende:
Vanmiddag was het bijna 2 uur reizen. Nu ben ik met anderhalf uur thuis. Volgens mij heb ik omgereden vanmiddag
volgens mij wel, want ik heb ook nooit voor mijn ex hoeven te betalen en die lamlul heeft nog wel langer ingeschreven gestaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oke, ik ben 2 januari ingeschreven bij de nieuwe gemeente.. dus dat is voldoende om dat te laten zien?
Houtwijklaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef MissJ het volgende:
Hee Kal, waar ongeveer in DH is jouw werk eigenlijk? Of had ik dat al een keer gevraagd?
Zoiets.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oke, ik ben 2 januari ingeschreven bij de nieuwe gemeente.. dus dat is voldoende om dat te laten zien?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
volgens mij wel, want ik heb ook nooit voor mijn ex hoeven te betalen en die lamlul heeft nog wel langer ingeschreven gestaan
oh ja, dat wist ik wel ja!quote:
Ja lach maar, hij heeft 2 maanden ingeschreven gestaanquote:
dit!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zoiets.. ik vind het echt te belachelijk voor woorden..dat je iets moet betalen oke.. maar dit slaat echt nergens op.
Ja dat zei jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh ja, dat wist ik wel ja!
En dat is best wel dichtbij waar ik woon
Ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja lach maar, hij heeft 2 maanden ingeschreven gestaan
Mis er niets aan hoor aan die gastquote:
quote:
Ik ook niet, ik vertel je het hele verhaal nog wel eensquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vertel je het hele verhaal nog wel eens
Aangezien er nu 3 beebs vlakbij Den Haag wonen en zijn, 3 babes meet
quote:
Met een goede muzieksmaak en een lamlul-exquote:
Whoeiiiiiiiiii, hier nog 1 en Jess heeft ook nog geweldige date verhalenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met een goede muzieksmaak en een lamlul-ex
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Whoeiiiiiiiiii, hier nog 1 en Jess heeft ook nog geweldige date verhalen
Whehe, mijn verhaal is eigenlijk heul niet leuk, maar inmiddels welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]ik kom nu al niet meer bij..heb nog geen verhaal gehoord!
Mijn verhaal is eigenlijk ook heel ernstig, maar nu inmiddels al 6 jr geledenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehe, mijn verhaal is eigenlijk heul niet leuk, maar inmiddels wel
Jeeejjjj ik ben voorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik vertel je het hele verhaal nog wel eens
Aangezien er nu 3 beebs vlakbij Den Haag wonen en zijn, 3 babes meet
Laatste verhaal een jaar, en die daarvoor, oh we gaan een Den Haag meiden meet houden, jess je moet hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn verhaal is eigenlijk ook heel ernstig, maar nu inmiddels al 6 jr geleden
oh nou als ik al mijn date verhalen moet vertellen hebben we wel een paar dagen nodigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Whoeiiiiiiiiii, hier nog 1 en Jess heeft ook nog geweldige date verhalen
jaaaaa ik wil!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Laatste verhaal een jaar, en die daarvoor, oh we gaan een Den Haag meiden meet houden, jess je moet hoor
Whehehehequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh nou als ik al mijn date verhalen moet vertellen hebben we wel een paar dagen nodig
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh nou als ik al mijn date verhalen moet vertellen hebben we wel een paar dagen nodig
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:25 schreef Uccie het volgende:
[..]ik hoor dat we een weekendje weg gaan
Ik denk ik ook hoor, heb veel verjaardagen in maartquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef Kally het volgende:
Omg ik zit te kijken, ik kan in april pas afspreken weer
jij druk wijf!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:27 schreef Kally het volgende:
Omg ik zit te kijken, ik kan in april pas afspreken weer
Bij mij ook...wilde er eerst foute-exen en goede muziek meet van maken, maar bedacht me dat de afdelingssecretaresse het ook kan lezenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:31 schreef Kally het volgende:
Mooi, staat in mijn agenda, details wisselen we nog wel uit
Jij bent jaloersquote:
Hahahaha, nee doe maar nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij mij ook...wilde er eerst foute-exen en goede muziek meet van maken, maar bedacht me dat de afdelingssecretaresse het ook kan lezen
quote:
Nu heeft ze 2 voor de prijs van 1quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog een date met Jess staan (al maanden) dus komt goed uit
ik oooooook!quote:
Ik moet even in mijn agenda kijken...ik denk dat ik mijn haren moet wassen die avond, helaasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil graag een tal-meet organiseren. Lekker eten en daarna wat drankjes doen...
Eind Mei 2017? Ja? Iedereen?
Prima!
Ik dacht weer een Efteling meet ofzo?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil graag een tal-meet organiseren. Lekker eten en daarna wat drankjes doen...
Eind Mei 2017? Ja? Iedereen?
Prima!
oh ja dat is waar ook whehequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Leuk hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
quote:
Uhh ja beterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaaaaa, weer een efteling meet. Maar dan op een dag gaarne waar de wachttijden geen 1,5 uur zijn!
Ditquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaaaaa, weer een efteling meet. Maar dan op een dag gaarne waar de wachttijden geen 1,5 uur zijn!
Oh waar woon je dan?quote:
Dat is vlakbijquote:
het scheelt niet veelquote:
Da's ook vlakbij....groningenquote:
Nee, bij jou op het strand is de aarde aan zijn eind, die houdt op te bestaanquote:
Ja...dan kan ik een Ollie kopenquote:
Ohhh das ook leuk jaquote:
wie of wat is Ollie?quote:
ja toch, in het kader van een Zuid-Holland meet wat Roos net zeiquote:
Da's dat speelgoed olifantje in de blijdorp sponsort feyenoord reclamequote:
awwwquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Hek om Zuid-Holland. Opgelost, slotje!
Hoezo...woont hij in lelystad...oh nee dat is voorbij het einde van de wereldquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, bij jou op het strand is de aarde aan zijn eind, die houdt op te bestaan
Ik heb niks met Feyenoord, maar Ollie is gewoonquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Da's dat speelgoed olifantje in de blijdorp sponsort feyenoord reclame
ik heb niets met voetbal, maar ik moet zo'n olliequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb niks met Feyenoord, maar Ollie is gewoon
Delfzijlquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoezo...woont hij in lelystad...oh nee dat is voorbij het einde van de wereld
Oh sorry, ik dacht dat je bewoonde wereld bedoeldequote:
Whahahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat je bewoonde wereld bedoelde
Halelujahquote:
Ik moet het nu maar toegeven. We zijn stiekem getrouwd en gaan een nieuw leven beginnen in Zweden.quote:
quote:
Spannondquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, maar, ach. We moeten maar eens kijken wat er allemaal staat te gebeuren dit jaar
Ze vliegen uitquote:
Ik voel me oudquote:
Nee, zij zijn gewoon vroeg volwassenquote:
Zie je, jij bent leukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, zij zijn gewoon vroeg volwassen
Zeg. Ik ben bijna 24 hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, zij zijn gewoon vroeg volwassen
Ik probeer Kally gerust te stellen jaquote:
Regel jij even een baan voor hem, voor mij, een huis, en een opleiding voor mij?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das een gehucht en verweggistan. Vanuit Utrecht kun je een stuk gemakkelijker alle kanten op
Ach, ze is al 42... Doet even pijn, maar went vanzelfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeer Kally gerust te stellen ja
Kally is maar 5 jaar ouderquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeer Kally gerust te stellen ja
Onze verhalen liggen wat uit elkaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach, ze is al 42... Doet even pijn, maar went vanzelf
Sterfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmmmm. Goed puntquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Regel jij even een baan voor hem, voor mij, een huis, en een opleiding voor mij?
Dan gaan wij naar utrecht!![]()
Jij snapt het nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh dan is ze dus 35 ofzo...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onze verhalen liggen wat uit elkaar
Omdat het kanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef Kally het volgende:
Waarom, echt waarom gaat het altijd over mijn leeftijd?
I started the fireeeeequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef Kally het volgende:
Gister niequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef Kally het volgende:
Ksstttquote:
Ik post niet alleen hier hè?quote:
Ze snappen nog niet helemaal dat het leven bij 30 begintquote:
Hahaha is ze er blij mee ja?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat ene boekje wat er extra in zit... Ik snap het zowaar!
Ik heb hem eruit gesloopt en de rest is inmiddels ingepikt
Nee, geloof het nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ging het gister over je leeftijd dan?
Nee jij bent gewoon 80quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef Renesite het volgende:
Wat een drukte. Ik kan dit niet aan. Ik ben nieuw hier
NIETES ik ben de newbiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef Renesite het volgende:
Wat een drukte. Ik kan dit niet aan. Ik ben nieuw hier
Was ik maar 30... dan was ik eens een keer klaar met schoolquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze snappen nog niet helemaal dat het leven bij 30 begint
Jong dingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:05 schreef franklop het volgende:
Wil het ook best over mijn leeftijd hebben hoor. Alweer 26
Na 1 dag al een meet, als een baasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
NIETES ik ben de newbie![]()
al voelt het inmiddels niet meer zo, na 1 dag
Uh was ik maar 30...maar ik ben ook nog niet klaar met schoolquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Was ik maar 30... dan was ik eens een keer klaar met school
Wat ik versta je niet?quote:
Hahaha nu je het zegtquote:
Wat doe jij dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uh was ik maar 30...maar ik ben ook nog niet klaar met school
Jonguhhhh jij hebt al een ban for life met al jouw woordenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
BENNY, AL WAT MET TR GEDAAN????!!!
Ik heb hem naar achter geschopt en zal het bespreken met Karinaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
BENNY, AL WAT MET TR GEDAAN????!!!
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Jonguhhhh jij hebt al een ban for life met al jouw woorden
Met wat mop?quote:
Doe maar niet, anders gaat Kally mijn gedrag ten discussie stellen..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb hem naar achter geschopt en zal het bespreken met Karina
Heel lang over een studiequote:
Ohh dat is pas in meiquote:
ja radio meet, volgens mij zijn het er al meer, maar ik heb een back-up huis voor slapers eventueelquote:
Echt? Nee gekkie doordeweeks en kindjesquote:
Zestien mensen...ik ken niet eens 16 mensen die bij mij over de vloer willen komenquote:
Ja ik vond het al zo gekquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt? Nee gekkie doordeweeks en kindjes
Radio meet... klinkt meer als Project Xquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
ja radio meet, volgens mij zijn het er al meer, maar ik heb een back-up huis voor slapers eventueel
Heel TAl is al bij mij geweestquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zestien mensen...ik ken niet eens 16 mensen die bij mij over de vloer willen komen
en NEEE dat is geen uitnodiging voor een Fok!-TAL-project X in mijn flat
Zei ik echt vandaag?quote:
Ach hoeveel hadden we er toen hier?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Radio meet... klinkt meer als Project X.
Ohw beter. 2 van die huizen helemaal volgepropt
8?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach hoeveel hadden we er toen hier?
Nee, meerquote:
Nee maar het insinueerde het wel, ach maakt niet uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Heel TAl is al bij mij geweest
[..]
Zei ik echt vandaag?
[..]
Ach hoeveel hadden we er toen hier?
Als ie er eenmaal is kan ie m moeilijk wegsturenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:17 schreef roos85 het volgende:
Ik wil een grijze kat halen en die Ollie noemen, mag niet van Frank
Denk dat ie mij dan met katten en al buiten zet..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ie er eenmaal is kan ie m moeilijk wegsturen
Hahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee maar het insinueerde het wel, ach maakt niet uit
Benny mag hier echt nooit over de vloer hij molt al het servies
Zoiets wel jaquote:
Wuutquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee maar het insinueerde het wel, ach maakt niet uit
Benny mag hier echt nooit over de vloer hij molt al het servies
Andere naam wel goed?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:17 schreef roos85 het volgende:
Ik wil een grijze kat halen en die Ollie noemen, mag niet van Frank
'Als je m'n poes wilt, krijg je de katten erbij!'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Denk dat ie mij dan met katten en al buiten zet..
2 is toch zatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, lopen hier al 2 monsters ronddus mag er geen meer bij
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Als je m'n poes wilt, krijg je de katten erbij!'
Kijken wat ie dan zegt
Ik ben voorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar liefjes.
Een algemene TAL meet lijkt me wel weer eens leuk
Ergens een hapje eten, drankje drinken op een terrasje. Nom Nom.
Ja heuwr!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar liefjes.
Een algemene TAL meet lijkt me wel weer eens leuk
Ergens een hapje eten, drankje drinken op een terrasje. Nom Nom.
Welja...eens kijken of ik er op mijn 2e dag gewoon 2 meets uit kan slepenquote:
Jij mag komen hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Welja...eens kijken of ik er op mijn 2e dag gewoon 2 meets uit kan slepen
Doen we sowieso na 13 april, ken je er alvast 2quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Welja...eens kijken of ik er op mijn 2e dag gewoon 2 meets uit kan slepen
Jaaa, ergens in mei of juni ofzo... Dat het zeg maar (HOPELIJK) lekker terrasweer is.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen we sowieso na 13 april, ken je er alvast 2
Handig, al maakt me dat niet uit hoor, ik ben prima in staat mij ongevraagd op te dringen aan compleet vreemde mensenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Doen we sowieso na 13 april, ken je er alvast 2
Ik wil bijna zeggen ik hou van jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Handig, al maakt me dat niet uit hoor, ik ben prima in staat mij ongevraagd op te dringen aan compleet vreemde mensen
Niet direct laten doorschemeren dat je lesbisch bent. Dat kan afschrikkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil bijna zeggen ik hou van je
dat staat alleen zo raar
Zou het? Hmm ik denk dat ze wel doorheeft dat ik niet op vrouwtjes valquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Niet direct laten doorschemeren dat je lesbisch bent. Dat kan afschrikken
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Zou het? Hmm ik denk dat ze wel doorheeft dat ik niet op vrouwtjes val
Lach me niet uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef franklop het volgende:
roos heeft momenteel een hoge piepstem
Gewoon, intuïtiequote:
Toen ik het weekend advances maakte beweerde je andersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor wurgseks verwijs ik je graag naar KEL.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef franklop het volgende:
roos heeft momenteel een hoge piepstem
zei toch dat ik het lief vind! Alleen versta je nu niet zo goedquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor wurgseks verwijs ik je graag naar KEL.
Wat zijn je advanced options?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Toen ik het weekend advances maakte beweerde je anders
Oh maakt mij allemaal niet uit hoor wie het met wie hoe en waar doet, zolang ik niet mee hoef te doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Toen ik het weekend advances maakte beweerde je anders
Nee doe mij maar een man, al zijn die er weinig, echte mannenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh maakt mij allemaal niet uit hoor wie het met wie hoe en waar doet, zolang ik niet mee hoef te doen
Ik kan niks beloven!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh maakt mij allemaal niet uit hoor wie het met wie hoe en waar doet, zolang ik niet mee hoef te doen
*al afvalt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee doe mij maar een man, al zijn die er weinig, echte mannen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor wurgseks verwijs ik je graag naar KEL.
Keelpijn.. paar keer slijm met wat bloed opgehoest/dat naar boven kwamquote:
stoppen met rokenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
Keelpijn.. paar keer slijm met wat bloed opgehoest/dat naar boven kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |