abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123275859
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:17 schreef Leatherface het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wat ik nu storender vind, de onwetendheid van mevrouw Van Zetten uit Tiel of de belerende toon van de NOS t.o.v. mevrouw Van Zetten uit Tiel.
Ik wel: dat laatste.
pi_123275867
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:14 schreef alpeko het volgende:

[..]

Dat geldt natuurlijk ook voor de meeste posts in dit topic :)
Dan kijk je even niet...
Ik zou er ook niet voor opteren dit topic voor te lezen tijdens Studio Sport

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Sport zondag 24 februari 2013 @ 14:19:03 #279
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_123275889
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:15 schreef marcodej het volgende:

[..]

Mevrouw van Zetten uit Tiel niet.

Was van de week op een verjaardag en ging het ook over wielrennen en doping. Moest me bij wijze van spreken bijna verantwoorden bij vrienden waarom ik nog naar die sport keek. Toen ik zei dat Zoetemelk meerdere malen gepakt was en tien minuten tijdstraf kreeg en andere sporters, waaronder voetballers ook klant waren van Fuentes (dus dat doping van alle tijden en sporten was), viel hun bek open... :')
Zo heb ik eens een beschuldiging naar mijn hoofd gekregen op een familie verjaardag. Alle sporters gebruiken doping dus ik zou dat ook wel doen dan. Ik heb daar niet eens meer op gereageerd. |:(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_123276017
quote:

[..]

Was van de week op een verjaardag en ging het ook over wielrennen en doping. Moest me bij wijze van spreken bijna verantwoorden bij vrienden waarom ik nog naar die sport keek. Toen ik zei dat Zoetemelk meerdere malen gepakt was en tien minuten tijdstraf kreeg en andere sporters, waaronder voetballers ook klant waren van Fuentes (dus dat doping van alle tijden en sporten was), viel hun bek open... :')
En dan word je ook nog eens vaak gezien als complotdenker als je het over doping in andere sporten hebt :P.
pi_123276022
quote:
13s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:19 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Zo heb ik eens een beschuldiging naar mijn hoofd gekregen op een familie verjaardag. Alle sporters gebruiken doping dus ik zou dat ook wel doen dan. Ik heb daar niet eens meer op gereageerd. |:(
In woon vier hoog zonder lift. De buitenwereld gelooft niet eens dat ik iedere dag boven kom zonder doping.
pi_123276024
quote:

[..]

Bij mij gingen ze bijna huilen toen ik bijna al hun mooie sportmomenten verpestte door Timmer, Romme, van den Hoogenband, De Bruijn, etc te beschuldigen van doping >:)
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_123276146
Mijn standaard antwoord is tegenwoordig dat in de zaak Fuentes van 200 sporters bloedzakken zijn gevonden waarvan er 50 van wielrenners zijn. Er zijn dus ook 150 niet wielrenners bij betrokken, waaronder volgens geruchten spelers van Real, Barcelona en tennissers zoals Nadal.
pi_123276538
Voor de NOS is Blanco nog steeds de enige Nederlandse ploeg.
pi_123276652
Hoe zit het eigenlijk met het plan van o.a. Vuaghters en Spekenbrink om een deel van het teambudget in een anti-dopingpot te stoppen? Heeft iemand een beeld van wat de krachten zijn die dat tegenhouden?
pi_123276738
Snurk.

Hé, Elijzen, zeg even dat je al drie dagen niet hebt kunnen schijten, ik val in slaap.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Redactie Sport zondag 24 februari 2013 @ 14:32:26 #287
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_123276746
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Voor de NOS is Blanco nog steeds de enige Nederlandse ploeg.
Het is ook lastig, 3 ploegen te gelijk.. :{
pi_123276767
Hij is wel een beetje tam ja :+
pi_123276953
erken, erken, erken, erken..... :Z
  Redactie Sport zondag 24 februari 2013 @ 14:37:32 #290
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_123277014
Is er niet iets leukers wat ze uit kunnen zenden?
pi_123277492
Kemna wil er nog enigzins een discussietje van maken.

Maar toen was de tijd om...
pi_123277541
En toen ging Dione enthousiast praten over NBA..... :') :') :') |:(
pi_123278034
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:47 schreef TargaFlorio het volgende:
En toen ging Dione enthousiast praten over NBA..... :') :') :') |:(
Idd... Vraag me ook af of ze voetbal wel geloofwaardig vinden gezien die omkoping?
pi_123278116
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:55 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Idd... Vraag me ook af of ze voetbal wel geloofwaardig vinden gezien die omkoping?
Ja, maar dat gebeurt niet in Nederland, dat heeft de KNVB zelf gezegd.
pi_123278338
Paar weken terug, Jack van Gelder in SV na twee zinnen met nota bene schreeuwlelijk Jan Mulder over metsjfiksing gesproken te hebben: "Kom jongens, laten we het weer lekker over voetbal hebben."
  zondag 24 februari 2013 @ 15:52:59 #296
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123281357
quote:

[..]

goed gedaan!
pi_123281482
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:52 schreef THEFXR het volgende:

Op zondag 24 februari 2013 14:15 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ik begin dan over de trainer van Ajax :7 En over wat hij over homo's zegt gooi ik er nog even achteraan :7
  zondag 24 februari 2013 @ 15:56:34 #298
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_123281545
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:21 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Bij mij gingen ze bijna huilen toen ik bijna al hun mooie sportmomenten verpestte door Timmer, Romme, van den Hoogenband, De Bruijn, etc te beschuldigen van doping >:)
je deed een fixertje? :+
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 februari 2013 @ 13:38:19 #299
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123322484
quote:
Hockeyer Jesse Mahieu is bij een dopingcontrole positief bevonden op cocaïne en MDMA. Hij werd één jaar geschorst en is ontslagen door zijn club Pinoké. Dat zegt hij maandag in een interview met Het Parool.

Mahieu is de eerste Nederlandse topsporter sinds turner Yuri van Gelder en biljarter Nick Zuijkerbuijk in 2009 - beide betrapt op cocaïne - die tegen de lamp loopt.

In het hockey kwamen niet eerder dopinggevallen naar buiten. Uit het jaaroverzicht van de Nederlandse Dopingautoriteit blijkt echter dat in 2011 62 controles zijn uitgevoerd in het hockey, waarbij drie spelers positief testten. Twee van hen hadden of kregen medische dispensatie.
De derde hockeyer werd drie maanden geschorst wegens het gebruik van cannabis. Wie dat is, is nooit bekendgemaakt, maar het zou gaan om een speler uit de overgangsklasse. Het bevindingenoverzicht van 2012 verschijnt later deze week.

Feestje
Mahieu (34) gebruikte de drugs op een feestje waar hij was voor het hoofdklasseseizoen begon. In oktober werd hij voorlopig geschorst. Hij vroeg geen contra-expertise aan. Betrapte sporters worden in een geval als dit in principe twee jaar geschorst.

Op de hoorzitting bij de tuchtcommissie van de hockeybond legde Mahieu een emotionele verklaring af. De commissie besloot daarna de straf te reduceren tot één jaar.

Herman Ram, directeur van de Dopingautoriteit: 'De tuchtcommissie kan de straf verlagen als zij tot het inhoudelijke oordeel komt dat in dat specifieke geval sprake is van dermate weinig schuld of nalatigheid dat er grond is voor strafvermindering.'

Olympische Spelen
Mahieu speelde tussen 2002 en 2006 vijftig wedstrijden voor het Nederlands elftal en won in 2004 op de Olympische Spelen van Athene een zilveren medaille. De verdediger werd twee keer landskampioen met Amsterdam, de club die hij vijf jaar geleden verruilde voor Pinoké.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_123322626
quote:
it het jaaroverzicht van de Nederlandse Dopingautoriteit blijkt echter dat in 2011 62 controles zijn uitgevoerd in het hockey, waarbij drie spelers positief testten.
Dat is een score van 5%. :o
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')