Je moet allebei de films gezien hebben om op een paar te stemmen he?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:13 schreef gotrunks het volgende:
1. Skyfall - Jagten
2. Shame - Intouchables
Nederlandse releasedatum was 25 oktober, dus gewoon 2012quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:19 schreef BlaZ het volgende:
Jagten is dan ook eigenlijk een 2013 film toch?
Maar de Deense release pas in 2013 vreemdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:49 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nederlandse releasedatum was 25 oktober, dus gewoon 2012
Hij draaide hier gisteren ook voor het laatst. Geen spijt dat ik voor Jagten heb gekozen, zeer sterke film.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:30 schreef Falco het volgende:
Redelijk irritant dat Jagten niet te vinden is via Internet. Nu moet ik weer naar die snobberige bioscoop bij ons.
Edit: hij draait alleen nog vanavond, maar er is dan ook Champions League voetballen tussen Man U en Real.
We hebben het over dezelfde bioscoop, denk ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:16 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Hij draaide hier gisteren ook voor het laatst. Geen spijt dat ik voor Jagten heb gekozen, zeer sterke film.
Die is waar-ie thuishoort: in het tournament van 2013.quote:Op zondag 10 maart 2013 08:31 schreef Nober het volgende:
Ik moet Jagten nog steeds zien en misschien die Shame ook eens kijken maar waar is Django Unchained niggers!?
Ja verdomme ik was al een heel eind met mijn klachtbrief richting Danny en yvonne! Intouchables hoort in het 2011 tournament?quote:Op zondag 10 maart 2013 08:35 schreef Mike het volgende:
[..]
Die is waar-ie thuishoort: in het tournament van 2013.
Nee, het gaat om de releasedatum in Nederland. Dat was bij Intouchables 22 maart 2012.quote:Op zondag 10 maart 2013 08:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja verdomme ik was al een heel eind met mijn klachtbrief richting Danny en yvonne! Intouchables hoort in het 2011 tournament?
Dan begrijp je me verkeerd. Ik heb Jagten nergens afgekraakt en wil hem graag nog kijken. Het is er alleen niet van gekomen toen hij nog in de bioscoop draaide en nu wacht ik dus op de Nederlandse dvd (die volgens mij pas in mei uitkomt). Ik constateer alleen op basis van het aantal stemmen uit de vorige ronden dat we dus een finalist krijgen die door slechts zeer weinig van de stemmers gezien is en dat vind ik erg jammer.quote:Op maandag 11 maart 2013 01:05 schreef Mainport het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd om een film die gewaardeerd wordt door iedereen die 'm gezien heeft - en in het hele land maandenlang in de filmhuizen heeft gedraaid - af te kraken omdat de mensen op dit forum alleen films kijken die ze kunnen downloaden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |