Hebben views bij Funda nog een effect vwb volgorde van de zoekindex, zoals Google zeg maar (populaire sites bovenaan)?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pop, dan geloof je het niet, staat jouw huis te koop? Kun je in de Funda-statistieken kijken?
Ja? Gooi hier dan maar eens een linkje neer en kijk in je stats wat er gebeurt.
ja en nee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kans op die ene koper is groter als je die extra views van het topic meepakt....
Nee, Funda werkt met betaalopties om je positie te verhogen.... een Tophuis komt bovenaan te staan (¤ 115 per maand), en verder is het een kwestie van meer tabbladen is hoger in de lijst (Video ¤ 95 per jaar, Plattegrond ¤ 25 per jaar enz.) en binnen de lijst huizen met hetzelfde aantal tabbladen staan ze standaar op alfabetische volgorde van straatnaam als je binnen een plaats zoekt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hebben views bij Funda nog een effect vwb volgorde van de zoekindex, zoals Google zeg maar (populaire sites bovenaan)?
Je moet het ook niet zien als nuttig voor de statistiek, maar uitsluitend als een extra manier om het huis onder de aandacht te brengen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:08 schreef loecje het volgende:
[..]
ja en nee.
meer views is idd meer kans op een koper.
maar dan moeten die views wel bestaan uit mensen die opzoek zijn naar een huis in de betreffende regio/prijsklasse/enz.
via dit topic krijg je denk ik veel views van mensen die niet in die categorie vallen. leuk voor de statistieken maar voor de verkoop zijn het nutteloze views.
Je leest dus nog niet zo lang mee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:59 schreef FFnog het volgende:
Wie heeft dit topic eigenlijk verzonnen, het is er al best lang toch?
negatieve reclame is ook reclamequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgens mij doen die het juist niet beter, want die komen alleen hier omdat ze er in negatieve zin uit springen. Ze komen dan ook niet op tv of op andere sites.
Tis k_man, potdorrie!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:23 schreef jpajs het volgende:
[..]
Je leest dus nog niet zo lang mee.![]()
Opgericht/te water gelaten door niemand minder dan k-man himself. Waarvoor hulde en dank namens de Feestcommissie van FOK!
dan denk ik eerder dat dit topic er toe doet. http://www.iex.nl/Forum/T(...)el-meer.aspx#6772381 770.000 viewsquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een link in dit topic geeft behoorlijk wat views.
mee eens, toen ik mijn huis in de verkoop had was mijn startpagina bij wijze van spreke de statistieken site van Funda. Dan zag je vaak de views soms skyhigh gaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:45 schreef loecje het volgende:
[..]
aan enkel views heb je alleen weinig.
die ene koper, die moet je hebben.
Verkeerd plaatje bij dit topic?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Opmerkelijk in álles want in alles een bijzonder object, daarom dus maar de complete link http://www.funda.nl/koop/bleiswijk/huis-48639860-lange-vaart-17/
Maar echt, als ik het geld zou hebben zou ik het eergisteren kopen[ afbeelding ]
Kunnen jongenjes daar piesen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:33 schreef R2R het volgende:
Wat is het nou het nut van dit soort nisjes?
[ afbeelding ]
Weet nog wel een andere flat die het ook heeft, maar daar kan ik geen plaatje van vinden. Bij die andere flat is het een soort balustradehek met nog geen 50cm ruimte erachter.
Overigens bij dit huis.
Méén je dat? De rillingen lopen over m'n rug als ik alleen al de ligging zie....die enge bomen, krom door de wind, enge omgeving...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:43 schreef R2R het volgende:
Inrichting is niet mijn smaak maar lijkt me verder best een prima keet. Mocht willen dat ik het kon betalen.
kijk nog maar eens in de zomer. zonder sneeuw, een lekker zonnetje en met blad aan de bomen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:38 schreef blomke het volgende:
[..]
Méén je dat? De rillingen lopen over m'n rug als ik alleen al de ligging zie....die enge bomen, krom door de wind, enge omgeving...
Om je scootmobiel en rollator te kunnen parkeren? Verder natuurlijk de bierkratten die alle tokkies anders voor de deur opstapelen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:33 schreef R2R het volgende:
Wat is het nou het nut van dit soort nisjes?
[ afbeelding ]
Weet nog wel een andere flat die het ook heeft, maar daar kan ik geen plaatje van vinden. Bij die andere flat is het een soort balustradehek met nog geen 50cm ruimte erachter.
Overigens bij dit huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |