Zou wel héél ranzig worden danquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:39 schreef Greys het volgende:
Of je moet ook even iets met knoflook eten?
Oh nee![]()
Ja... ABSOLUUT!! Héél jammer...quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het spijt ons zeer dat we niet mee kunnen doen, maar ja.
De opoffering die jullie brengen!quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het spijt ons zeer dat we niet mee kunnen doen, maar ja.
Alleen de basis een beetje hoorquote:
Oefening baart kunstquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen de basis een beetje hoor. Les is al weer heel wat jaar geleden, ben het een beetje verleerd
.
Ik oefen al jaren maar gelukkig wordt er nog weinig gebaard.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik oefen al jaren maar gelukkig wordt er nog weinig gebaard.
* Fogel wil dat op film zienquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik kan wel heel goed een vrije interpretatie van salsadansen geven.
Maar daar houdt het op
Ja he? Ik luister hem dertig keer per dag of zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:13 schreef Greys het volgende:
Gloeiende gloeiende wat is dit toch mooi
Ik zou wel eens een middagje in jouw brein willen neuzen, just for funquote:
Zoiets lag al in de verwachting, daarom juistquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb de motoriek van een parkiet met dysenterie dus verwacht er niet teveel van
Ik ben helemaal geen Pink fan, had niets van haar in mijn playlist staan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja he? Ik luister hem dertig keer per dag of zo
Ik hoop dat het 4 maart al isquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:18 schreef Greys het volgende:
Ik denk wel dat camera's verboden moeten zijn op de sjoelsa avond ja.
Anders kunnen we ons daarna nergens meer vertonen
Meer dan een beetje met mijn kont wiebelen gaat hem niet worden denk ik.
Maar ik ga d'r wel mijn hele ziel en zaligheid in gooien
En zo niet, dan vragen we wel wat salsa nummers aan, om toch de sfeer (en het kontgewiebel) te hebben!quote:
En shake your bon bon van Ricky Martinquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo niet, dan vragen we wel wat salsa nummers aan, om toch de sfeer (en het kontgewiebel) te hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |