Word lijkt je vaak bewust tegen te werken. Ik heb altijd de grootst mogelijke strijd met punten bij opsommingen en automatische nummeringquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:05 schreef Speedy_T het volgende:
Je moest eens weten hoe veel uur ik heb lopen stoeien met Word bij mn bacheloressay..
Pagina nummering pas bij de inleiding, automatische inhoudsopgave, bij de verwijzingen een 'hanging indent', noem het maar op
Wel respect dat je als je huis volloopt met vloeibare stront, je een dammetje gaat maken om het grondwater te sparenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:08 schreef eriksd het volgende:
NWS / 'Stronttsunami' bij Brabantse boerderij
hahaha.
Oh sorry.
Dat je ook zo met je vrouw belt: alles zit onder de stront Wat? alles zit onder de stront Wat? ALLES ZIT ONDER DE STRONTquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel respect dat je als je huis volloopt met vloeibare stront, je een dammetje gaat maken om het grondwater te sparen
HEDDE STRONT IN D'EUREN?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat je ook zo met je vrouw belt: alles zit onder de stront Wat? alles zit onder de stront Wat? ALLES ZIT ONDER DE STRONT
quote:
Weet je waarom ze Goor ook wel "de papegaai" noemen?quote:
Nou?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Weet je waarom ze Goor ook wel "de papegaai" noemen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]Nouja zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iOS of Android?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:26 schreef Speedy_T het volgende:
Subway surfers is trouwens een verdomd leuk spelletje voor op de mobiel
Raak je snel zat vanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:26 schreef Speedy_T het volgende:
Subway surfers is trouwens een verdomd leuk spelletje voor op de mobiel
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:37 schreef Tchock het volgende:
Huh, wtf? Roept ineens iemand over de speakers in het hoorcollege (die ik overigens nog nooit heb gehoord) CODE GROEN D0.08. CODE GROEN, D 0.08. met zo'n lullig jingletje er voorHoogleraar kijkt ook alsof er een paarse pony binnen komt gerend met de Kluwer 2018-2019 in zijn bek
De aanblik van alleen een Kluwer lijkt mij al genoeg hoor. Geen paarse pony of editie 2018-2019 voor nodig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:37 schreef Tchock het volgende:
Huh, wtf? Roept ineens iemand over de speakers in het hoorcollege (die ik overigens nog nooit heb gehoord) CODE GROEN D0.08. CODE GROEN, D 0.08. met zo'n lullig jingletje er voorHoogleraar kijkt ook alsof er een paarse pony binnen komt gerend met de Kluwer 2018-2019 in zijn bek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |