Morgen Saulquote:Op dinsdag 19 februari 2013 06:27 schreef SaulGoodman het volgende:
Morgen daar. Machtsmisbruik vanuit hogere hand Spotless. GrapjeLaat die jongen lekker onder scholieren staan. We hebben daar toch geen last van? Even koffie zetten.
Het heeft mij veel te lang geduurd. Contract had ook langer gemogen van mij. Beste scenario was vijf jaar geweest, maar ach. Het is in ieder geval iets.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Morgen SaulViktor fijn drie jaar bijgetekend
Vijf jaar had ik ook graag gezien maar gezien de huidige tijd was het risico ook aanwezig dat je deze zomer afscheid had moeten nemen. Viktor lijkt me verstandig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:24 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Het heeft mij veel te lang geduurd. Contract had ook langer gemogen van mij. Beste scenario was vijf jaar geweest, maar ach. Het is in ieder geval iets.
Wat moet ik me bij constitutioneel recht voorstellen ? Staatsrecht plus ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 06:57 schreef SaulGoodman het volgende:
Begin Europees recht steeds leuker te vinden. Dit overkwam mij ook al met constitutioneel recht. Goede ontwikkeling.
Daarom hadden ze het ook moeten doen voordat hij bij de buitenwereld in de picture kwam. Over twee seizoenen vertrekt hij voor een paar miljoen vanwege éénjarig contract.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vijf jaar had ik ook graag gezien maar gezien de huidige tijd was het risico ook aanwezig dat je deze zomer afscheid had moeten nemen. Viktor lijkt me verstandig.
Constitutioneel recht kan je beschouwen als staatsrecht.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij constitutioneel recht voorstellen ? Staatsrecht plus ?
Ho ho. Het is nog vier jaar hč. 2013-2017.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:31 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Daarom hadden ze het ook moeten doen voordat hij bij de buitenwereld in de picture kwam. Over twee seizoenen vertrekt hij voor een paar miljoen vanwege éénjarig contract.
[..]
Constitutioneel recht kan je beschouwen als staatsrecht.
Pak voor me hart.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ho ho. Het is nog vier jaar hč. 2013-2017.
Dat laatste niet hoop ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 07:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kijken wat er eerder gebeurt. Mijn bachelor of Viktors vertrek.
que?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dinsdag. Mijn queue puilt uit.
Apart wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:31 schreef Yreal het volgende:
Staat weer eens een halve politiemacht op de metro te wachten..
"heb je al opnieuw opgestart?"quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mijn lijst met calls of tickets of support requests of hoe je het ook wilt noemen.
Sorry, de ret?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
kost altijd zoveel tijd bij de ret, omdat ze het niet rijdend doen
Toch fijn dat ze dat even in de naam vermelden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Rotterdamse elektrische trammaatschappij ofzo
dat was hip in die tijdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:41 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Toch fijn dat ze dat even in de naam vermelden.
De dikkere, stinkende medemens voelt zich tot jou aangetrokken?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:41 schreef Yreal het volgende:
Waarom gaan er nou altijd van die stinkende trollen naastme zitten in de metro. Kut op, ik wil slapen en dat kan niet als je vetkwabben op mijn stoel liggen
toen ik erbij liep als boze metalhead ging er tenminste niemand naast me zittenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:44 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
De dikkere, stinkende medemens voelt zich tot jou aangetrokken?
Dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
toen ik erbij liep als boze metalhead ging er tenminste niemand naast me zitten
Gaat het?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
lekker rustig, kleine kutstoeltjes in de metro..
Depressie in aankomst, denk ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:48 schreef Yreal het volgende:
Godver nou staat er rechts van mij nog eentje en bij elke hobbel schut haar reet in mijn gezicht
Dat is spotless.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:48 schreef Yreal het volgende:
Godver nou staat er rechts van mij nog eentje en bij elke hobbel schut haar reet in mijn gezicht
Er zijn trouwens mannen die daarvoor betalen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:48 schreef Yreal het volgende:
Op het Viva-forum post nu iemand "er zit iemand op een stoel links van me en bij elke hobbel probeert hij zijn neus tussen mijn billen te duwen".quote:Op dinsdag 19 februari 2013 08:59 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Er zijn trouwens mannen die daarvoor betalen.
Wat doe jij op dat forum? Traitor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Op het Viva-forum post nu iemand "er zit iemand op een stoel links van me en bij elke hobbel probeert hij zijn neus tussen mijn billen te duwen".
Monitoren wat er bij de doelgroep leeft.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:08 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Wat doe jij op dat forum? Traitor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |