Ja maar toen kende ik FANN nog niet en nu doe ik dat niet meer.. FANN komt ook niet uit de stad dus die zal ook wel het mogelijke meegemaakt hebben op het platteland..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Fann dit hoort wordt het janken.
Volgens mij at FANN vroeger ook gewoon vlees... Weet niet hoe lang geleden ze de omslag heeft gemaakt ,,, Maar goed FANN is een schatjequote:
Mijn chinees/koreaans/japjans is niet meer zoals het geweest is Sas... Maar wat wil je zeggen?quote:
om donderdag bij de Zaanse Schans uit de voeten te kunnen ben ik mijn Japans weer aan het bijspijkerenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn chinees/koreaans/japjans is niet meer zoals het geweest is Sas... Maar wat wil je zeggen?
Daar staat nog een oude papiermolen ergens toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
om donderdag bij de Zaanse Schans uit de voeten te kunnen ben ik mijn Japans weer aan het bijspijkeren
Ah vandaar .. Ja zonder Japans komt aap niet op de foto....quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:55 schreef sacha het volgende:
[..]
om donderdag bij de Zaanse Schans uit de voeten te kunnen ben ik mijn Japans weer aan het bijspijkeren
verfmolen, oliemolen, houtzaagmolenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar staat nog een oude papiermolen ergens toch?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je verheugd je op as donderdag?
In Japan is het alweer ochtend.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
Nu de japanners naar bed zijn kunnen we weer gewoon verder
Die heb ik gemist blijjkbaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:33 schreef Bluezz het volgende:
Niet meteen zo schelden in het japanneesch
Oh dear, Golfer is allergisch voor Duits en jij voor Japans? Dat jullie nog Italiaans willen eten...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:33 schreef Bluezz het volgende:
Niet meteen zo schelden in het japanneesch
Ik las scheidenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het zal me aan mijn reet roesten. Schelden is brevet van onvermogen.
Hopelijk kan jij wel garpjes onderscheiden van echt op een forum hequote:Op woensdag 20 februari 2013 07:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh dear, Golfer is allergisch voor Duits en jij voor Japans? Dat jullie nog Italiaans willen eten...
Maar lekker binnensmonds of in je hoofd flink schelden met een glimlach op je gezicht is zooooo lekker af en toequote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het zal me aan mijn reet roesten. Schelden is brevet van onvermogen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar lekker binnensmonds of in je hoofd flink schelden met een glimlach op je gezicht is zooooo lekker af en toe![]()
En jij?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hopelijk kan jij wel garpjes onderscheiden van echt op een forum he
koeien masseren en zo ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik zou heel graag een culinaire reis door japan gaan maken trouwens.
Dagelijks op de RvB van het zkh waar ik (nog) werkquote:Op woensdag 20 februari 2013 16:33 schreef chufi het volgende:
[..]Op wie zat je nu stiekem binnensmonds te schelden?
Oh ja tuurlijk, en vrolijk blijven lachen.. Is het er nog uit te houden?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dagelijks op de RvB van het zkh waar ik (nog) werk
Gaat wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:02 schreef chufi het volgende:
Oh ja tuurlijk, en vrolijk blijven lachen.. Is het er nog uit te houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat wel.OK Sterkte iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gaat wel.Lijkt me lastig om nog gemotiveerd te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |