dit ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoopte erop maar het werkte niet
Hij werkt wel kan ik zeggenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:19 schreef Taexon het volgende:
Ik vind die anticonceptie van de TT niet zo goed
Je hebt het maar te doen als je geen koters wilquote:Op maandag 18 februari 2013 21:19 schreef Taexon het volgende:
Ik vind die anticonceptie van de TT niet zo goed
mwah dikker werd ik welquote:Op maandag 18 februari 2013 21:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
valse hoop overal![]()
mja dat je er ook niet dikker van wordt scheelt weer
Lelijke chicks willen ook geneukt wordenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:19 schreef Dientje12 het volgende:
ihh een chick die ik leuk vond is nu lelijk geworden en dat in mischien 2 jaar
Volgens de katholieke kerk is anticonceptie niet goed.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hebt het maar te doen als je geen koters wil
Maar ik wil lelijke chicks niet neukenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lelijke chicks willen ook geneukt worden
Lelijke mannen ook, ik zie een matchquote:Op maandag 18 februari 2013 21:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja, maar wil ik dat?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zoals ginger.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gelukkig is er andere anticonceptie dan niet neukenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je hebt het maar te doen als je geen koters wil
een kind hebben op 16 jarige leeftijd is ook niet goed dus die kerk kan mijn rug op.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Volgens de katholieke kerk is anticonceptie niet goed.
Ik niet. Nog niet tenminste.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwah dikker werd ik wel
Ja maar ik keur dat de kerk aan kleine AppelCake's wil zitten ook niet goed.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Volgens de katholieke kerk is anticonceptie niet goed.
Niet neuken voor het huwelijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een kind hebben op 16 jarige leeftijd is ook niet goed dus die kerk kan mijn rug op.
Dat wil de kerk niet, je bent tien jaar te oud voor ze en van het verkeerde geslacht.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een kind hebben op 16 jarige leeftijd is ook niet goed dus die kerk kan mijn rug op.
ja maar dat beschermt maar voor 99,9% JE KAN HET NOOIT WETENquote:Op maandag 18 februari 2013 21:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelukkig is er andere anticonceptie dan niet neuken
Het was een stom programma.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
Nou Dennis mag zich wel vaker zo kleden hoor![]()
Wij niet, hoezee.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Allemaal seksende mensen hier
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Lelijke mannen ook, ik zie een match
Ik weetquote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar dat beschermt maar voor 99,9% JE KAN HET NOOIT WETEN
Niet serieus alles jeweet
Die pastoor mag mijn vader niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar ik keur dat de kerk aan kleine AppelCake's wil zitten ook niet goed.
misschien ben ik al getrouwdquote:
Ik niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Allemaal seksende mensen hier
Je bent niet waardigquote:Op maandag 18 februari 2013 21:23 schreef supersof het volgende:
Ik kan niet eens een hele tompouce op
geef mij.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:23 schreef supersof het volgende:
Ik kan niet eens een hele tompouce op
Wil je geen kinderen?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschien ben ik al getrouwdalsof je na het huwelijk alleen wil neuken voor een huilende poepfabriek
Snel zelfde kleding als Dennis kopen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
Nou Dennis mag zich wel vaker zo kleden hoor![]()
quote:
Goodquote:Op maandag 18 februari 2013 21:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wel.
Onze relatie is nu over.
Ohquote:Op maandag 18 februari 2013 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry als je je aangesproken voelde, dat bedoelde ik niet zo
Hahaha echt ook de hele tijd vragen waarom ik moest lachenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
JE MAAKT HAAR BELACHELIJK DAT IS NIET GRAPPIG!
dientje, ga je die sinterklaas grap doen?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:26 schreef Dientje12 het volgende:
Kinderen
Echt he, als alle jeugd uit de jaren 90 zo'n instelling heeft blijft er niks over van de bevolking
jaquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahaha echt ook de hele tijd vragen waarom ik moest lachen
Plebs blijven zich toch wel voortplantenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:26 schreef Dientje12 het volgende:
Kinderen
Echt he, als alle jeugd uit de jaren 90 zo'n instelling heeft blijft er niks over van de bevolking
voel je je als iets beter zo?quote:
Pfff, dat is over 10 maand weet je hoe lang ik hou er niet van om vooruit te kijken in de toekomst..quote:Op maandag 18 februari 2013 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
dientje, ga je die sinterklaas grap doen?
Wat.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:27 schreef supersof het volgende:
Ik dacht dat de huisarts langs kwam voor mn moeder, om te kijken hoe het gaat. Maar hij kwam langs voor de zonnepanelen![]()
kei droog.
Ga mijn oma bewerkenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Plebs blijven zich toch wel voortplanten
Vet normaalquote:Op maandag 18 februari 2013 21:27 schreef supersof het volgende:
Ik dacht dat de huisarts langs kwam voor mn moeder, om te kijken hoe het gaat. Maar hij kwam langs voor de zonnepanelen![]()
kei droog.
Whut?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:27 schreef supersof het volgende:
kei droog.
Gewoon wat er staat?quote:
Nou best apartquote:
jawel dientje. Moet je doen. Ik en prom gaan het filmen, dat hadden we al een keer afgesproken.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Pfff, dat is over 10 maand weet je hoe lang ik hou er niet van om vooruit te kijken in de toekomst..
Daar word je para van want dan denk ik IK MOET NOG ZOVEEL DOEN ZOVAAK VROEG OPSTAAN ENZO
zucht
beetjequote:Op maandag 18 februari 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
voel je je als iets beter zo?
Ja?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel dientje. Moet je doen. Ik en prom gaan het filmen, dat hadden we al een keer afgesproken.
oke okequote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik doe het maar 1 keer he dus je moet het niet verknallen
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:31 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik doe het maar 1 keer he dus je moet het niet verknallen
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Moet wel bij een Nederlands gezin..
Want die gebruiken het meeste maahaaam
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
hahaha je bent geweldigquote:Op maandag 18 februari 2013 21:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Maar die foto is ook gewoon heel slechtquote:
Beter dat mijn oma fotogeniek doet zodat ik niet opvalquote:Op maandag 18 februari 2013 21:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar die foto is ook gewoon heel slecht
Wou een foto van jou maken maar je oma was zo fotogeniek aan het doen!
Ik ook nietquote:Op maandag 18 februari 2013 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik snap er niet veel van
Nee was toen ophef over.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:44 schreef AppelCake het volgende:
Kun je echt worden geweigerd bij KLM door je gewicht?
zou wel faal zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 21:44 schreef AppelCake het volgende:
omgquote:Op maandag 18 februari 2013 21:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hoezee sinds gister is het illegaal slaven te hebben in Mississippi
Feestje
Wat.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Feestje
ga zelf zoeken dan.quote:
Ja, ik snapte al niet waarom ik niet mee mocht.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:44 schreef AppelCake het volgende:
ja dat weet ik niet hoor. Is gewoon een staat in Amerika dus dan verwacht je dat niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die hadden ze daar de laatste jaren natuurlijk ook niet verder hoor.
Geen stoel was groot genoeg.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja, ik snapte al niet waarom ik niet mee mocht.
Nee geenidee, dan moet je wel heul dik zijn lijkt me
Gaat toch om het idee dat het wel konquote:Op maandag 18 februari 2013 21:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die hadden ze daar de laatste jaren natuurlijk ook niet verder hoor.
Omg, waar moet ik nu mijn slaven halen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Feestje
Dat is net als die idiote wetten die je soms ziet voorbijkomen, zijn al jaren niet meer van toepassing maar staan er gewoon omdat.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat weet ik niet hoor. Is gewoon een staat in Amerika dus dan verwacht je dat niet.
Dat het tot gisteren legaal was vind ik wel apart hoorquote:
Ik dacht dus dat het legaal werd gemaaktquote:Op maandag 18 februari 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat het tot gisteren legaal was vind ik wel apart hoor
Tuurlijk wel, op een paar ondergrondse bedrijven wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is net als die idiote wetten die je soms ziet voorbijkomen, zijn al jaren niet meer van toepassing maar staan er gewoon omdat.Natuurlijk hebben ze geen slaven in Mississippi.
Er zit een leuning tussen..quote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon op 2 stoelen toch
Nee, ik heb er eentje in mijn kelderquote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef AppelCake het volgende:
Ik dacht dat slaven overal al verboden waren.
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat het legaal werd gemaakt
Afrika in veel landen bloeiende handel in slaven, en in Azië, in seksslaven etc.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef AppelCake het volgende:
Ik dacht dat slaven overal al verboden waren.
Hij heeft internettoegang en heet taxquote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee, ik heb er eentje in mijn kelder
Ja man, ik schrokquote:
Of tussen de bilspleet.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die verdwijnen wel tussen de vetjes
In Afrika kan je vrouwen kopen met koeien ofzoquote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Afrika in veel landen bloeiende handel in slaven, en in Azië, in seksslaven etc.
zo flauw wilde ik niet zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij heeft internettoegang en heet tax
Nee die is thuisquote:Op maandag 18 februari 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij heeft internettoegang en heet tax
Seksslaaf zeker?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee, ik heb er eentje in mijn kelder
ERMAHGERDquote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Afrika in veel landen bloeiende handel in slaven, en in Azië, in seksslaven etc.
Nu al?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:51 schreef supersof het volgende:
Ik zou nu eigenlijk al wel kunnen slapen
Ja, ze zijn best primitief in Centraal-Afrikaquote:Op maandag 18 februari 2013 21:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In Afrika kan je vrouwen kopen met koeien ofzo
Ja echt raar.quote:
ook zuidquote:Op maandag 18 februari 2013 21:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, ze zijn best primitief in Centraal-Afrika
*Koeien zoeken gaatquote:Op maandag 18 februari 2013 21:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
In Afrika kan je vrouwen kopen met koeien ofzo
Maar daar komt mijn moeder tenminste niet zeurenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het is koud in mijn kelder hoor
Je moeder ook en daar luister je ook nog steeds naarquote:Op maandag 18 februari 2013 21:53 schreef AppelCake het volgende:
I got a feeling is echt oud geworden.
2009 is echt niet zolang geleden hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 21:53 schreef AppelCake het volgende:
I got a feeling is echt oud geworden.
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je moeder ook en daar luister je ook nog steeds naar
Klopt.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je moeder ook en daar luister je ook nog steeds naar
Nee dan krijg ik alle shitload over me heenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar daar komt mijn moeder tenminste niet zeuren
Jawel, voor mij wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
2009 is echt niet zolang geleden hoor
Ja sorryquote:Op maandag 18 februari 2013 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik alle shitload over me heenkon ik vanmorgen weer modder gaan ruimen
nahh ze heeft het niet gezienquote:Op maandag 18 februari 2013 21:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja sorrystom zand onder mijn schoenen
zeg maar sorry van mij
oudste ik winquote:
Ach soquote:Op maandag 18 februari 2013 21:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nahh ze heeft het niet gezienik ging zelfs uit mezelf opruimen
wow die ken ik wel jaquote:
Zo. Lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo. LekkerIk dacht de vrouw in de clip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo. LekkerWeet ik tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja is goed hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 21:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach sosorry alsnog
maar maar maar ik moest gewoon een stap naar voren doen.. want want
![]()
Jup juist ja
je hebt zijn modder geslagenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja is goed hoorik heb je modder gekoesterd alsof het mijn baby was
quote:
die luisterde ik toen ik nog altijd met de brommer naar mijn werk moest, mooie tijdenquote:
Ja wat doet die kutmodder op mijn vloerquote:Op maandag 18 februari 2013 22:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je hebt zijn modder geslagen!?
Mehh, RnB is niet echt mijn ding danquote:
Ik met mn vrienden in Praagquote:Op maandag 18 februari 2013 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die luisterde ik toen ik nog altijd met de brommer naar mijn werk moest, mooie tijden
Maar het is zo'n leuk nummerquote:Op maandag 18 februari 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mehh, RnB is niet echt mijn ding dan
Hard With Stylequote:Op maandag 18 februari 2013 22:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In de eerste en tweede luisterde ik Trance, The Prodigy, Linkin Park en hardstyle
Lekkahquote:Op maandag 18 februari 2013 22:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu morgen nog 2 en dan ben ik af van die nonsens
weet je al wat voor vrijdag danquote:Op maandag 18 februari 2013 22:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Lekkah
Morgen nog 1 dagje werk dan ben ik ook 5 dagen van nonsens af
Luister ik nog steeds. Geen doorsnee eersteklasser zeg ik maarquote:
Niet echt, maar we verzinnen wel watquote:Op maandag 18 februari 2013 22:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je al wat voor vrijdag dan
was nog wel vet jaquote:Op maandag 18 februari 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
the power of the mind toen
Wat heb ik nou aan jouquote:Op maandag 18 februari 2013 22:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niet echt, maar we verzinnen wel wat
Gangsta's paradisequote:Op maandag 18 februari 2013 22:10 schreef promisionxexposed het volgende:
Even my mama thinks my mind is gone
Ik heb mezelf al een verhaaltje verteld net, af en toe een zeehondgeluid hier en daarquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al een verhaaltje verteld net, af en toe een zeehondgeluid hier en daar
Verstandigquote:Op maandag 18 februari 2013 22:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen idee daarom druk ik maar wat smiley's in
lolz? dat was echt een vet nr toenquote:
Vet nummer jaquote:Op maandag 18 februari 2013 22:15 schreef Beach het volgende:
[..]
lolz? dat was echt een vet nr toen
of was je nog niet geboren
Bah arme jijquote:Op maandag 18 februari 2013 22:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Verstandig
Volgens mij ga ik verkouden worden, hoest al de hele dag
Ja ga er morgen maar mee beginnenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bah arme jijveel warme drank drinken
jumpstylequote:
Jumpstylequote:
En dropshot zal ook vast wel goed zijn voor verkoudheidquote:Op maandag 18 februari 2013 22:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ga er morgen maar mee beginnen
hahaha ja truequote:Op maandag 18 februari 2013 22:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
En dropshot zal ook vast wel goed zijn voor verkoudheid
Ik wil ook naar de kapper.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ja truemisschien jat ik even een glas mee.
Bah morgen ook weer vroeg op voor die kutkapper
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik moet woensdagochtend ook even gaan denk ik. Kan bijna een kam in mijn haar vast zettenquote:
Gewoon lekker voor het slapen gaan een glaasje drankquote:Op maandag 18 februari 2013 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan is het tijd om te gaan jaquote:Op maandag 18 februari 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik moet woensdagochtend ook even gaan denk ik. Kan bijna een kam in mijn haar vast zetten
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wil dat de kapper naar mij toekomt en dat terwijl als ze om me heen loopt haar lichaam zo langs me wrijft
woensdag ga ik uitslapenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon lekker voor het slapen gaan een glaasje drank![]()
Is lekkorrrrrr
Arme jij, telkens vroeg op in je vakantie![]()
Woensdagochtend kappertje
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
Ik wil dat de kapper naar mij toekomt en dat terwijl als ze om me heen loopt haar lichaam zo langs me wrijft
Ik ga maar twee keer per jaar eigenlijkquote:
Godsamme dientjequote:Op maandag 18 februari 2013 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
ja spierpijnquote:
hehe ik ga elke 2 maandenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ga maar twee keer per jaar eigenlijkIs nu nog niet echt nodig, maar wil het wat korter hebben
Voorkeur voor kapsters met kort pittige kapsel ?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
wut?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
moet wat overhebben voor kunstmatige intelligentie
Je hebt blond haar?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik laat mijn haar verven
ik voel je pijnquote:Op maandag 18 februari 2013 22:24 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Tja, als je tekort krijgt he
Mijn moeder doet het altijd,gewoon millimeterenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:24 schreef Beach het volgende:
kapper30 euro kwijt zijn per keer
gewoon zelf met tondeuse doen
Buurvrouw met eigen kapsalon in het dorpquote:Op maandag 18 februari 2013 22:24 schreef Beach het volgende:
kapper30 euro kwijt zijn per keer
gewoon zelf met tondeuse doen
Dat komt morgen. Ik werd in elkaar geslapen door een lesbische vrouw, zo'n mannelijke weet je welquote:
Hij was er nietquote:Op maandag 18 februari 2013 22:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
heeft die jongen van kickboksen je in elkaar geslagen?
Als je blond bent anders laten verfen, kunstmatig intelligent heet datquote:
Maar zeker wel genieten hoor dan en beetje raden wat het was, de borst of mischien tepelpuntje of het buikjequote:
Ik wist eerst niet dat je je haar verfdequote:Op maandag 18 februari 2013 22:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hehe ik ga elke 2 maandenmoet wat overhebben voor kunstmatige intelligentie
wat een bawsquote:Op maandag 18 februari 2013 22:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar zeker wel genieten hoor dan en beetje raden wat het was, de borst of mischien tepelpuntje of het buikje
Ook toegestaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Buurvrouw met eigen kapsalon in het dorp
Gooi wel altijd rond de 5-10 euro in de fooienpot maarja
hahaquote:Op maandag 18 februari 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wist eerst niet dat je je haar verfdeWaarom verf je het?
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat komt morgen. Ik werd in elkaar geslapen door een lesbische vrouw, zo'n mannelijke weet je wel
[..]
Hij was er niet
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat komt morgen. Ik werd in elkaar geslapen door een lesbische vrouw, zo'n mannelijke weet je wel
[..]
Hij was er niet
Aaah okequote:Op maandag 18 februari 2013 22:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaik vind bruin leuker staan bij me
Denken dat ik serieus goed ben in kickboksenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]dat je je daardoor laat verslaan
hoe duur?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn moeder was ooit kapster, privé kapster en alles
Dat dacht ik jaquote:Op maandag 18 februari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denken dat ik serieus goed ben in kickboksen
heb jij ook weleens periode dat geen enkele game je leuk lijkt of dat je begint en het na 5 min al zat bent?quote:
Doe je voor de boysquote:Op maandag 18 februari 2013 22:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Denken dat ik serieus goed ben in kickboksen
Altijd als ik mensen vertel dat mijn zus elektromonteur is dan denken ze ook dat ze een mannelijke meid isquote:Op maandag 18 februari 2013 22:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja zoals nu, crysis is een kutgame ja?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:29 schreef Beach het volgende:
[..]
heb jij ook weleens periode dat geen enkele game je leuk lijkt of dat je begint en het na 5 min al zat bent?
ehm al heel langquote:Op maandag 18 februari 2013 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Aaah okeHoe lang verf je het al?
Simcity?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:29 schreef Beach het volgende:
[..]
heb jij ook weleens periode dat geen enkele game je leuk lijkt of dat je begint en het na 5 min al zat bent?
ohquote:Op maandag 18 februari 2013 22:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja zoals nu, crysis is een kutgame ja?
Oke ik moest lachenquote:Op maandag 18 februari 2013 22:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ligt er aan welke handelingen ze moet verichten
Paars?!?!?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ehm al heel langheb er ook paars in gehad en zwart en toen lichtblond en nu bruin
Was het zo heet daar ;oquote:Op maandag 18 februari 2013 22:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke ik moest lachen
Naast het magazijn waar ik werk zit ook een bedrijf wat raar is... daar zitten Thaise mensen in en die gingen daar 2 maanden geleden binnen barbecueën vertelde het magazijn beheer
Jeffreyquote:Op maandag 18 februari 2013 22:31 schreef Ro-ald het volgende:
Hamerhaaitje @Rossen gaat zo een account hier aanmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |