SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
Nee joh we zijn van de publieke omroep wij doen niet aan reclame.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:42 schreef Ties02 het volgende:
Staat daar nou ordinaire reclame in de TT?
Voorzichtig gesponsord
Hij haalt er precies zijn punten uit jaquote:Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit zijn gewoon dingen die Johan zelf ook gezegd heeft
Als het volk leverworst op de kuffer wil dan krijgen ze leverworstquote:Op maandag 18 februari 2013 20:45 schreef Evertjan het volgende:
JD weet hoe je een blad bedrijfsmatig kan runnen
Derksen ten voete uit natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij haalt er precies zijn punten uit ja
Naam omdopen in het René van der Gijp stadionquote:Op maandag 18 februari 2013 20:45 schreef RensAjacied het volgende:
Derksen als nieuwe directeur bij SC Heerenveen. Samen met Riemer de top bereiken
vandaar Dirk Kut op de kufferquote:Op maandag 18 februari 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als het volk leverworst op de kuffer wil dan krijgen ze leverworst
Rene heeft die club op de kaart gezetquote:Op maandag 18 februari 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naam omdopen in het René van der Gijp stadion
Genee op doel, als het niet regent tenminste.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naam omdopen in het René van der Gijp stadion
Ja wie is die Abe dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Rene heeft die club op de kaart gezet
samen met Gertjan Verbeek die speelde linkback linkermiddenvelder en linksbuiten in eenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Rene heeft die club op de kaart gezet
Echt hč.quote:
Die bezette de hele linkerflank, en maar gaan!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
samen met Gertjan Verbeek die speelde linkback linkermiddenvelder en linksbuiten in een
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Feyenoorder uit de middle of nowhere
Zit de halve kuip mee vol joh, en dan de rest boeren noemenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:49 schreef TheSolution het volgende:
Hij is voor Feyenoord, maar hij ziet er uit als een doorsnee PSV-supporter
uilquote:Op maandag 18 februari 2013 20:49 schreef Evertjan het volgende:
WAT ZEG JE PRAAT eens WAT HARDER!!!!
Joop ookquote:Op maandag 18 februari 2013 20:49 schreef TC03 het volgende:
Peter Wekking praat op een toon alsof hij komt vertellen hoe je oma precies is overleden.
dat zijn tekstenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
WAT IS JOOP EEN MASSAVERKRACHTER!!!
Ik vind hem eerder als een homofiele slagerzanger er uit zien.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:50 schreef modderfokker. het volgende:
Joop heeft echt een kapsel van een huisvrouw uit de provincie, Hij mist alleen nog een bril met een pittig montuurtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:51 schreef muzas het volgende:
"Ontslag niet aan de orde" "Alle vertrouwen.."
Vliegt er binnenkort dus uit.
Ga je naar het gezapige oosten des lands... en dan ga je je daar misdragenquote:
als hij gaat slapen moet hij zijn veters en riem inleverenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:53 schreef TC03 het volgende:
Vind Peter Wekking het wel leuk?
Het leven bedoel ik dan.
Met zo'n neus is het een misdaad om het niet te doen...quote:Op maandag 18 februari 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
Oh Wim heeft toch wel een lijntje gesnoven zie ik
beetje respect voor die speler vetpensquote:Op maandag 18 februari 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
check hoe koppig deze man is
[ afbeelding ]
Kieft is Kieftquote:Op maandag 18 februari 2013 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
Oh Wim heeft toch wel een lijntje gesnoven zie ik
Check die ogenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:57 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Met zo'n neus is het een misdaad om het niet te doen...
Hahaquote:Op maandag 18 februari 2013 20:57 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Met zo'n neus is het een misdaad om het niet te doen...
Heeft een reputatie met kopstoten iddquote:Op maandag 18 februari 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
check hoe koppig deze man is
[ afbeelding ]
heet ie vetpens?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
beetje respect voor die speler vetpens
Heeft lekkere doppies iddquote:
Let maar eens op zijn vingers, constant bewegen, nekspieren helemaal opgezwollen. Ogen staan weer lekker wagenwijd open. Ja die man heeft weer wat middelen door zijn grote neus heengejaagd.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Heeft lekkere doppies idd
En hij lijkt ook wat verkouden...
DE WORPquote:Op maandag 18 februari 2013 20:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gerrit Jan Alfons (Gertjan) Verbeek (Deventer, 1 augustus 1962)
Lekker wijf erin.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met een Spitfire door de wijk rijden, lekker wijf d'rin
Jaja, ik spreek het ook niet tegen hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Let maar eens op zijn vingers, constant bewegen, nekspieren helemaal opgezwollen. Ogen staan weer lekker wagenwijd open. Ja die man heeft weer wat middelen door zijn grote neus heengejaagd.
Barcelona ookquote:Op maandag 18 februari 2013 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Slot kan makkelijk mee bij Ajax
Hij heeft abbo op nummer 1quote:Op maandag 18 februari 2013 21:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Speelde matig op zijn kools na, lukte weinig.
ik doe me broekje uit bij Knevel en van de Brinkquote:Op maandag 18 februari 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
t bankje het mp4'tje van VI terug aan het kijken ja toch? Broekie uit heerlij
Ik bij het tweede scherm van K&vdBquote:Op maandag 18 februari 2013 21:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik doe me broekje uit bij Knevel en van de Brink
Daar blijf je voor thuis.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bij het tweede scherm van K&vdB
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:04 schreef Doublepain het volgende:
Als ik snuif, dan gaan er mensen klagen
Hier kan ik niet tegenopquote:Op maandag 18 februari 2013 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bij het tweede scherm van K&vdB
Nicequote:Op maandag 18 februari 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Man Utd - Reading is inmiddels begonnen.
Nee toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik doe me broekje uit bij Knevel en van de Brink
Doet deze koppige man ook mee?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Siena-Lazio is al even bezig.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Geblesseerd.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doet deze koppige man ook mee?
[ afbeelding ]
Die man heeft Griekenland het EK bezorgdquote:Op maandag 18 februari 2013 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Charistwas heeft een contract getekend bij Al-Nasr in Dubai. Hij wordt als een held onthaald.
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch vetpens?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en GGMM (aangezien hij het 2x kwootte)quote:Op maandag 18 februari 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kap nou eens over Rickazio
en liep daarna in amsterdam en rotterdam in de weg.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die man heeft Griekenland het EK bezorgd
Verwarrend, moet ik hier uitmaken dat hij gezellig rond is en rood haar heeft?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kap nou eens over Rickazio
maar geen zielquote:Op maandag 18 februari 2013 21:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Verwarrend, moet ik hier uitmaken dat hij gezellig rond is en rood haar heeft?
Een presentator is te vervangen, maar sommige experts zijn uniekquote:Op maandag 18 februari 2013 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ik mag Wilfred graag maar dat sportcafé schaatsen ga ik dus echt niet kijken.
Derksen veel beter.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
Genee had toch bijna 100.000 kijkers met zijn schaatsprogramma.
Nou nou nou nouquote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zonder de Tictac reclame te hebben gedraaid. Ik word er toch zo vrolijk van
er is niks beters....quote:Op maandag 18 februari 2013 21:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ik mag Wilfred graag maar dat sportcafé schaatsen ga ik dus echt niet kijken.
vrolijk, en ook frisquote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet zonder de Tictac reclame te hebben gedraaid. Ik word er toch zo vrolijk van
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef RensAjacied het volgende:
Sterk en ook wit, wit en ook kleur, kleur en ook fruitig.
KUT RECLAME!
Ik dacht dat die hond Ronald Koeman heettequote:Op maandag 18 februari 2013 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
Zal Ronald de Boer een hond hebben die Frank heet?
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:12 schreef RensAjacied het volgende:
Derksen en Genee, Genee en ook Gijp. Gijp en ook Wim. Wim en ook coke. Coke en ook Reis.
Misschien wel Erwin dan.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat die hond Ronald Koeman heette
Derksen en Genee, Genee en ook Gijp. Gijp en ook Wim. Wim en ook coke. Coke en ook Reis.
Koevermans?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef Doublepain het volgende:
Gijp doe nou niet, Koeman kan hier niet tegen!
HIj wist niet dat je hem dan naar voren moet likken.quote:
Hans weet daar alles vanquote:Op maandag 18 februari 2013 21:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
HIj wist niet dat je hem dan naar voren moet likken.
ook Sofie weet dat inmiddels.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans weet daar alles van
jaquote:Op maandag 18 februari 2013 21:18 schreef RensAjacied het volgende:
Komt meneer Higler Hitler nog aan de beurt?
Kuipmagie. Vorig jaar was Marcelo ook aan het prutsenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:18 schreef RubenSosa het volgende:
Gijpie snapt er ook weinig van. In de lucht gaat Marcelo 70%-80% de kopduels winnen van Pelle. Deed hij bij psv-fey ook gewoon. Bij psv-fey 3-0 had Marcelo Pelle in de zak.
en de grensrechters Himmler en Goebbels ?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:18 schreef RensAjacied het volgende:
Komt meneer Higler Hitler nog aan de beurt?
Normaal pruts marcelo elke wedstrijd. Vorig jaar speelde marcelo niet tegen pelle. Maar kopduels winnen kan die wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kuipmagie. Vorig jaar was Marcelo ook aan het prutsen
Kijk post boven jequote:Op maandag 18 februari 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
geef mij maar die man met die umlauts, die met dat respectbandje.
Robert Maaskant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |