Ligt zeker aan de leeftijd met al die hormonen enzo.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus ze is ook nog eens emotioneel niet stabiel?
Ja ze is TE sexueel ingesteld.quote:
irritant die regel jaquote:Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef msacras het volgende:
Bijna de lapo
Ik moest nog m'n TT uit december een keer doen
ik had de lapo gehad als er niet die kutregel was van niet te snel achter elkaar posten
Dat is stelen van je werk, simpel als wat.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Maar stel je beste vriendin loopt langs
Wie?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef msacras het volgende:
Die foto in de OP
Combinatie van 2 van ons vaste users
magnetronquote:
Dan tem je haarquote:Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ligt zeker aan de leeftijd met al die hormonen enzo.
[..]
Ja ze is TE sexueel ingesteld.
huh?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef msacras het volgende:
Die foto in de OP
Neequote:Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Maar stel je beste vriendin loopt langs
JAAquote:
Idk, ze is een breezersletje.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja tuurlijk manhoeveel jongens heeft ze geneukt dan?
Lijkt me een kutprogramma.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh
Zometeen eerste aflevering van 'Herken de homo', feestje
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ooh
Zometeen eerste aflevering van 'Herken de homo', feestje
Dat geloof ik graagquote:
Weet ik, echt met een teiltje voor de tv zitten enzoquote:
En ik hou niet van rokers.quote:
Maar Woezel is zooo wollig!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag
Maar daar was laatst een eeeeeuwig gesprek over in de SC... jouw konijnen...
sinterklaasquote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
Er is een man beneden. Maar ik kan de stem niet plaatsen. Wie zou het zijn?!?!?!??!?!?!??!?!?!??!!?!???!
Het hele idee er achter vind ik kotswopwekkend. Over sluik-discriminatie gesproken. Ze maken toch ook geen programma met "herken de hetero" -.-quote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet ik, echt met een teiltje voor de tv zitten enzodit wordt slechter dan barbie programma's
![]()
Robert ten Brink van All you need is love.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
Er is een man beneden. Maar ik kan de stem niet plaatsen. Wie zou het zijn?!?!?!??!?!?!??!?!?!??!!?!???!
Je biologische vaderquote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
U ER HERTIN MAHquote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef msacras het volgende:
App0ls konijnen en hun neukgedrag. Ja, dat duurde lang. Het was voor mij net zo erg als die EHRMAGERD translator voor promo en fok-it
De pastoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
hide yo kids hide yo wife, there's a bed intruder in townquote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
ach soquote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En ik hou niet van rokers.
[..]
Maar Woezel is zooo wollig!![]()
Het is echt vreselijk ja, roept op tot stereotypering, echt om te kotsen ja. Daarom kijk ik het. Nouja keek, ik ben na drie minuten afgehaakt omdat ze gingen zingen.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Het hele idee er achter vind ik kotswopwekkend. Over sluik-discriminatie gesproken. Ze maken toch ook geen programma met "herken de hetero" -.-
Herkenbaar probleem... als ik een vreemde stem hoor beneden dan overwint mijn nieuwsgierigheid het van mijn autismequote:Op maandag 18 februari 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
3 minuten geledenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:34 schreef nodig het volgende:
Hoelaat begint proefkonijnen ik moet het zien
Ik dacht aan ik en sofquote:Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef msacras het volgende:
Die foto in de OP
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk ja, roept op tot stereotypering, echt om te kotsen ja. Daarom kijk ik het. Nouja keek, ik ben na drie minuten afgehaakt omdat ze gingen zingen.
Ja, je wilt toch wel weten wie het isquote:Op maandag 18 februari 2013 20:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Herkenbaar probleem... als ik een vreemde stem hoor beneden dan overwint mijn nieuwsgierigheid het van mijn autisme
Jup ik ga dan altijd kijken wat die vreemde stem in huis moet
ik ookquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:35 schreef nodig het volgende:
[..]
potverdikkeme rennenfoiajsdflkjdsa fl
dfg
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
is dat het waard om te kijken?
quote:
ja ja ja ja jaquote:
Het gaat altijd nergens over.quote:
Wat denk je zelfquote:
Nee, dat kost me geld..quote:Op maandag 18 februari 2013 20:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach schatje toch
Misschien moet je ze een stukje appeltaart aanbieden
Moeders zijn allemaal hetzelfde, geloof mequote:Op maandag 18 februari 2013 20:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het gaat altijd nergens over.
Dat mijn vader mijn moeder is vergeten te bellen dat hij thuis was.![]()
Oh ja zoiets hoorde ik al. Maar vergetenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, beauty and the beat () is van de tv af
dus nu zijn ze eerder
Word jij uiteindelijk ook zo?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Moeders zijn allemaal hetzelfde, geloof me
oke ik kijk nuquote:Op maandag 18 februari 2013 20:36 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
ja ja ja ja ja
zet GODVERRRREDOMME NU DIE TV AAN JAH
ik dwing jullie
het is voor jullie eigen bestwil
Nu ga ik kijken doei
goede info. Gr grquote:Op maandag 18 februari 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
valerio is sowieso doodsbang voor die hond
Zou ik ook zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Valerio is sowieso een schijterdquote:Op maandag 18 februari 2013 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Neil Patrick Harrisquote:Op maandag 18 februari 2013 20:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee johhh zijn ze veel te lekker voor
gekkie
ga ook kijken danquote:
'A Dollar Makes Me Holla Honey Boo Boo'quote:Op maandag 18 februari 2013 20:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar dat heb je toch wel
'I am gonna win the pageant because I want to win MONEEEEYYY"
Dat is de uitzondering op de regelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sopsopsopsopsopsopsopsopsopquote:Op maandag 18 februari 2013 20:40 schreef msacras het volgende:
Nu ga ik mijn laptop terugklappen want Fok! leidt me af van deze twee heerlijke mannen op mijn televisiescherm, die mijn volle concentratie verdienen
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is de uitzondering op de regelNee, maar ik heb wel enig idee wat vrouwen knap vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Hoezo niet? Het is leukquote:
Neejoh hij is vast heel lief als je geen inbreker bentquote:
Ik zou al een kwartier wat anders doen waar ik me nu echt toe moet zetten.quote:
ik heb een toe toe toeter op mijn water scooterquote:
wekelijksquote:Op maandag 18 februari 2013 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zou al een kwartier wat anders doen waar ik me nu echt toe moet zetten.
Komt het elke dag?
Elke maandagquote:Op maandag 18 februari 2013 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zou al een kwartier wat anders doen waar ik me nu echt toe moet zetten.
Komt het elke dag?
ach so, misschien ga ik het volgende week dan wel kijken als ik het niet vergeetquote:
Mijn hond is te mooi voor de tvquote:
thanksquote:Op maandag 18 februari 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Elke maandag![]()
Succes met je moeders klusje
Wat zijn het dan voor een dingen?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
thanksvoor vanavond zijn het er nog 2 en dan morgen nog 2
quote:
Verslagen over vaginaal medicijnen inbrengen, rectaal medicijnen inbrengen, rode en gele wonden, hulp met voeding en dat soort zooiquote:Op maandag 18 februari 2013 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat zijn het dan voor een dingen?
Bowiequote:Op maandag 18 februari 2013 20:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Mijn hont heeft zijn latex varken al gesloopt
Hij werd helemaal boos toen ik de vulling eruit aan het plukken was voordat het door het hele huis lagquote:
Ah okequote:Op maandag 18 februari 2013 20:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Verslagen over vaginaal medicijnen inbrengen, rectaal medicijnen inbrengen, rode en gele wonden, hulp met voeding en dat soort zooi
Wat een destroyer.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Mijn hont heeft zijn latex varken al gesloopt
quote:
m0et je het m0rgen k0pen.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij werd helemaal boos toen ik de vulling eruit aan het plukken was voordat het door het hele huis lag
hij sloopt alles, dit varken heeft het nog lang uitgehoudenquote:
In mn pauze had ik er echt zin in opeensquote:Op maandag 18 februari 2013 20:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit aan de fucking malt bier omdat er alleen MELK in de koelkast staat verder.
En dat drink ik al de hele dag
Dan ga je langs de ahquote:Op maandag 18 februari 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben de hele dag in Arnhem
Hij was de boel aan het terroriseren bij de dierenarts, hij voelde zich helemaal een baas daarquote:Op maandag 18 februari 2013 20:49 schreef Taexon het volgende:
[..]wel raar hoor dat die dan boos word
Echt.... wat een hond
Ik ga het morgen ook maar kopenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
In mn pauze had ik er echt zin in opeensen is maar een euro
melk is lekkersoms.
Heb wel een lange pauze ja, ff langs de appie daar op presikhaafquote:Op maandag 18 februari 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan ga je langs de ahof de plus.
Ik had laatst ook malt bier mee naar school.quote:
gewoon een 8 halen zonder te leren, dat is hoe we rollenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik morgen en proefwerk heb en te lui ben om te leren.
Oké schatje.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon een 8 halen zonder te leren, dat is hoe we rollen
Maar bowie is ook baas, dus hij mag datquote:Op maandag 18 februari 2013 20:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij was de boel aan het terroriseren bij de dierenarts, hij voelde zich helemaal een baas daar
Ik beschermde hem alleen tegen de pluisjes in zijn mond
Hij negeert mijquote:Op maandag 18 februari 2013 20:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar bowie is ook baas, dus hij mag dat
Idd.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon een 8 halen zonder te leren, dat is hoe we rollen
Wat een hommo... klappen die hondquote:
Dan negeert hij me 5/7quote:Op maandag 18 februari 2013 20:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat een hommo... klappen die hond!
Woensdag is Bowie zijn autisme verpest..dan ziet die me ineens op een woensdag!
DAT KAN HELEMAAL NIET!$@!$@$@$@!$@
Dat is het ook.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik vond proefkonijnen een stom programma
Wat heeft dat ermee te makenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je wordt niet zo als alle andere moeders eh...
Wel de blauwequote:Op maandag 18 februari 2013 20:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik ga het morgen ook maar kopen
allemaal taksi kopenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb wel een lange pauze ja, ff langs de appie daar op presikhaaf
heyquote:Op maandag 18 februari 2013 20:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey hypo
nog steeds hetzelfde?
Heb vrijdagavond ook heel veel aan de taksi gezeten omdat ik amper bier dronkquote:
Arme jijquote:
Hoiquote:
Iedereen dacht? dat is toch ook bier?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik had laatst ook malt bier mee naar school.
Iedereen dacht dat ik aan een blikje bier zat
"Ja er stond verder niks in de koelkast"
Alles.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken
Nee, hondskatsdolheid.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
Mijn kat heeft mijn gebeten en ik bloed krijg ik nu aids?
Ja man, alleen net was ik goed genoeg voor hem omdat ik wel met hem wilde rennen en mijn moeder nietquote:Op maandag 18 februari 2013 20:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Arme jijkusje op
En dan ook nog gewoon tussen ons in proppen als we op de bank zitten enzowat een lul
[..]
Hoi!
Nee de dollekattenziektequote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
Nee, wel kattenherpes.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
neuh. Vandaag school, oppassen, bijles.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Goed maar moenog wat leuks gedaan/te doen?
Mja maar 0.0% alcohol.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Iedereen dacht? dat is toch ook bier?
bijlesquote:Op maandag 18 februari 2013 20:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
neuh. Vandaag school, oppassen, bijles.
Ja, de kat van prom heeft mij vorige week gekrabd... ik heb daardoor zelfs al aids gekregenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
Ah.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwa, 50/50
Hoe was school?
awh wat een leuk dagje weerquote:Op maandag 18 februari 2013 20:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
neuh. Vandaag school, oppassen, bijles.
lekker tochquote:Op maandag 18 februari 2013 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb vrijdagavond ook heel veel aan de taksi gezeten omdat ik amper bier dronk
Profiteur dat die isquote:Op maandag 18 februari 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja man, alleen net was ik goed genoeg voor hem omdat ik wel met hem wilde rennen en mijn moeder niet
jaquote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
ooooh hahahquote:Op maandag 18 februari 2013 20:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Mja maar 0.0% alcohol.
Ik moest dat testen dus had een hele doos er van gekregen.
In de klas dachten ze dat ik aan gewoon bier zat
Helemaal toen er een confrontatie was tussen iemand die vreemdging en haar vriendquote:
Als iemand niet naar me luistert sla ik gewoon, hoef ik niet te zeurenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je zeur omdat hij niet naar je luisterd.
Just like my mommy.
#YOLOquote:Op maandag 18 februari 2013 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als iemand niet naar me luistert sla ik gewoon, hoef ik niet te zeuren
Ja dat had je verteldquote:Op maandag 18 februari 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Helemaal toen er een confrontatie was tussen iemand die vreemdging en haar vriend
En ik maar aan de taksi
Niet van de confrontatie. Hele buurt bij elkaar gejanktquote:
arme jijquote:Op maandag 18 februari 2013 21:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
1 x per week voor schei-, natuurkunde en 1 x per week voor wiskunde.
Mijn leven
Deed m'n broertje ook toen ie 4 was nadat ik 'm dat had gezegd.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat nietquote:Op maandag 18 februari 2013 21:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet van de confrontatie. Hele buurt bij elkaar gejankt
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij kan ook zonder mij dus waarom zou ik niet zonder hem kunnen
Het is jouw humor gewoon nietquote:Op maandag 18 februari 2013 21:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nee echt slechte humor, standaard, afgezaagd.
geniaalquote:Op maandag 18 februari 2013 21:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Deed m'n broertje ook toen ie 4 was nadat ik 'm dat had gezegd.
Was de juf niet zo blij mee
ik neem toch een ander #yolo jeweetquote:Op maandag 18 februari 2013 21:03 schreef Taexon het volgende:
[..]omdat je hem te erg gaat missen als je hem weg doet
Meisje voelde zich heel schuldig (was ook ladderzat) en die twee gingen het een soort van uitpraten. Dude nummer twee, waarmee ze gezoend had, kwam aan en vroeg wat er was.quote:
Hoogvliet heb je overal bijna en het is een plaatsquote:Op maandag 18 februari 2013 21:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Das toch een supermarkt in Drenthe enzo?
http://www.hoogvliet.com/winkels bijna niet in Noord Holland, alleen in Zuid en Zeeland blijkbaarquote:Op maandag 18 februari 2013 21:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoogvliet heb je overal bijna en het is een plaats
Papierwerk? huh?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb het album papierwerk goed album
in Aalsmeer zit er eentjequote:Op maandag 18 februari 2013 21:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.hoogvliet.com/winkels bijna niet in Noord Holland, alleen in Zuid en Zeeland blijkbaar
nicequote:Op maandag 18 februari 2013 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meisje voelde zich heel schuldig (was ook ladderzat) en die twee gingen het een soort van uitpraten. Dude nummer twee, waarmee ze gezoend had, kwam aan en vroeg wat er was.
Dude nummer 1 sloeg hem neer. HARD. Dude nummer twee is daarna maar geëvacueerd
Oh, naja ik kom er toch nooitquote:Op maandag 18 februari 2013 21:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.hoogvliet.com/winkels bijna niet in Noord Holland, alleen in Zuid en Zeeland blijkbaar
Zo heet dat album.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Papierwerk? huh?
Ik vind Nederlandse rappers echt bagger..
Die had ik net gekekenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
* EugeneKrabs gaat Walking Dead kijken, cya
quote:
Mhaw vind dat je daar best om mag huilen hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar als een hondje dood gaat, wel janken he?
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar als een hondje dood gaat, wel janken he?
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn slang draagt gif die je buik dikmaakt alleen mannen zijn immuun voor dit gif
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw vind dat je daar best om mag huilen hoor
Zal ik ook doen hoorquote:
Ik slik er medicijnen voor, werkt heel goedquote:Op maandag 18 februari 2013 21:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mijn slang draagt gif die je buik dikmaakt alleen mannen zijn immuun voor dit gif
KUT!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja als ik het goede muziek vind koop ik de cd
Van pillen word je dikquote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik slik er medicijnen voor, werkt heel goed
dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik slik er medicijnen voor, werkt heel goed
Ik huil al om een zielig figuurtje in een tekenfilmquote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Zal ik ook doen hoor
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik huil al om een zielig figuurtje in een tekenfilm
Maar zonder word je nog veel dikkerquote:
mwa een combinatie van de pil, stress en die zooi, van alleen de pil word je niet dik en je krijgt er ook geen cupmaat bijquote:Op maandag 18 februari 2013 21:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wordt je daar echt dikker van?
hoeft nietquote:Op maandag 18 februari 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar zonder word je nog veel dikker
sommige mensen wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa een combinatie van de pil, stress en die zooi, van alleen de pil word je niet dik en je krijgt er ook geen cupmaat bij
Ik vind het op een of manier leuk om het hoesje te hebben.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
KUT!
ben externe harde schijf vergeten te bestellen waar ik muziek op kan opslaan..ik download het altijd
en je voorvocht dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon heel hard je plasbuis dichtknijpen tijdens orgasme
Dat werkt nog steeds heel goed. De vriendin die ik nog steeds niet heb is nog steeds niet zwangerquote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon niet neuken jeweet
Staat toch dat 1/1000 mensen daar 'last' van hebben door de pil?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt ook wel aan de persoon en de zwaarte van de pil lijkt me
Even laten testen met je vriendin en dat is ook zo gepiept.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Liever een condoom dan een soa.
Niet neuken is de beste anticonceptiequote:Op maandag 18 februari 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat werkt nog steeds heel goed. De vriendin die ik heb is nog steeds niet zwanger
Is ze aan de pil of niet?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even laten testen met je vriendin en dat is ook zo gepiept.
zou best kunnen inderdaad, ik onthou dat allemaal niet johquote:Op maandag 18 februari 2013 21:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Staat toch dat 1/1000 mensen daar 'last' van hebben door de pil?
En als je niet autorijd kom je ook niet in een auto ongelukquote:Op maandag 18 februari 2013 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Niet neuken is de beste anticonceptie
Jij snapt hetquote:Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En als je niet autorijd kom je ook niet in een auto ongeluk
Dat cupmaat erbij verhaal leek me wel interessant, dus onthield ik het.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zou best kunnen inderdaad, ik onthou dat allemaal niet joh
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De vriendin die ik nog steeds niet heb
ik hoopte erop maar het werkte nietquote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat cupmaat erbij verhaal leek me wel interessant, dus onthield ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |