quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zaakwaarnemer zich belachelijk laten maken in Studio Voetbal zal ze leren inderdaad.
Ik niet, dat zie je toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:46 schreef DeParo het volgende:
[..]![]()
Iig wees ik op de statement onder meer.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:40 schreef DeParo het volgende:
Daarnaast wordt van Bommel gewoon gezocht door de arbitrage.
Koeman zou het er mee eens zijn die is soms ten minste nog een beetje objectief of wekt die indruk.quote:
Dus als Koeman het er mee eens is, moet Caland het er ook mee eens zijn?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Koeman zou het er mee eens zijn die is soms ten minste nog een beetje objectief of wekt die indruk.
Ik kom liever met aantoonbare bewijzen in plaats van inhoudelijk ingaan op onzin.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik wel en aangezien je op mij reageert laten we het dan houden op waar ik het over heb.
Oh, als Koeman het er waarschijnlijk mee eens is dan ben ik bij deze ook volledig overtuigd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Koeman zou het er mee eens zijn die is soms ten minste nog een beetje objectief of wekt die indruk.
Ja, scheidsrechters gaan de wedstrijd in met de gedachte ´ha, laat ik vandaag eens lekker Van Bommel een gele kaart aannaaien´quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zou hem godverdomme wel goed staan ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus als Koeman het er mee eens is, moet Caland het er ook mee eens zijn?
Ik verwacht dat niveau niet van Feyenoord-troll Caland maar het zou hem sieren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus als Koeman het er mee eens is, moet Caland het er ook mee eens zijn?
Hm, aparte manier van discussies winnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat niveau niet van Feyenoord-troll Caland maar het zou hem sieren.
Overtrokken reactie en niet wat ik heb gezegd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, scheidsrechters gaan de wedstrijd in met de gedachte ´ha, laat ik vandaag eens lekker Van Bommel een gele kaart aannaaien´
Weet je zelf wel hoe triest je klinkt=
Mooi.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, als Koeman het er waarschijnlijk mee eens is dan ben ik bij deze ook volledig overtuigd.
Van Bommel wordt gezocht de scheidsrechtersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Overtrokken reactie en niet wat ik heb gezegd.
Discussie??quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, aparte manier van discussies winnen.
Ik geef je een 10 voor de originaliteit.
Dat is toch wat we doen, discussiėren? Of zitten we te brainstormen voor een goed fictieverhaal waarmee we JK Rowling overtreffen?quote:
Hij wordt gezocht inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Bommel wordt gezocht de scheidsrechters
Pieperdepiep.
Ik kan een discussie vaak wel herkennen maar in de provocerend bedoelde reacties van Feyenoorders en Ajaciedjes hier zie ik weinig wat richting een discussie werkt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is toch wat we doen, discussiėren? Of zitten we te brainstormen voor een goed fictieverhaal waarmee we JK Rowling overtreffen?
Hij krijgt ze wel heel erg makkelijk, niet dat ik geloof dat hij bewust gezocht wordt maar hij ligt wel onder het vergrootglas.quote:
Hij verwacht eerlijk behandeld te worden en dat gebeurt niet kennelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:54 schreef Caland het volgende:
Van Bommel verwacht eerder dat scheidsrechters bij hem een oogje dichtknijpen.
Dan komt hij van een koude kermis thuis, zoals blijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |