SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
quote:quote:
DeMeTheKing twitterde op zondag 17-02-2013 om 20:43:25
Wait for tomorrow's match JongAjax , I don't play, but I will be in the stands ! Hope we win tomorrow..
Zijn echte twitter: https://twitter.com/DeMeTheKing
zie;
quote:
Mike Busse @MikeBusse18
Follow Brate and Ajacied Dejan Meleg @DeMeTheKing
Gesprek weergeven
Ik dacht net precies hetzelfde.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:35 schreef Tyron het volgende:
Ik denk dat Schone de (basis)speler is waar het minst over gediscussieerd word.
Die doet het tegenwoordig ook gewoon best goed. Heeft zich, na een matig begin, toch snel weten aan te passen aan het spel.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:35 schreef Tyron het volgende:
Zonde. Dan maar kijken hoe Boilesen het doet.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Meleg zegt zelf dat hij niet meedoet, waarom weet ik niet.
[..]
Het is ook een beetje een stille kracht, een speler die niet uitblinkt maar toch zijn steentje bijdraagt. Ik denk wel dat Ajax de top voor hem is.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die doet het tegenwoordig ook gewoon best goed. Heeft zich, na een matig begin, toch snel weten aan te passen aan het spel.
En dat voor ¤0quote:Op maandag 18 februari 2013 17:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die doet het tegenwoordig ook gewoon best goed. Heeft zich, na een matig begin, toch snel weten aan te passen aan het spel.
Overigens ben jij de reden dat er zoveel over Eriksen wordt gediscussieerd hoor, niet de mensen die wel eens kritisch op hem zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:35 schreef Tyron het volgende:
Ruilen voor Immers + Verhoek?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:35 schreef Tyron het volgende:
Donder op, ik geef best toe dat zodra er kritiek is, ik er gauw bij ben maar ik start bijna nooit een discussie, lees het maar terug.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Overigens ben jij de reden dat er zoveel over Eriksen wordt gediscussieerd hoor, niet de mensen die wel eens kritisch op hem zijn.
Reageren op een mening is een discussie starten.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Donder op, ik geef best toe dat zodra er kritiek is, ik er gauw bij ben maar ik start bijna nooit een discussie, lees het maar terug.
Je reageert op ieder ienieminie kritiekpuntje op Eriksen. Dan begin jij de discussie. En dat ga ik niet voor je terug zoeken, dat doe je zelf maar.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Donder op, ik geef best toe dat zodra er kritiek is, ik er gauw bij ben maar ik start bijna nooit een discussie, lees het maar terug.
Daar valt over te discussiëren.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Reageren op een mening is een discussie starten.
En wederom...quote:
quote:Ajax had Büttner bijna binnen
Het scheelde afgelopen zomer weinig of Alexander Büttner was van Vitesse naar Ajax verkast, zo weet Ajax Showtime. De linksback, die onlangs zijn 24ste verjaardag vierde, koos op het laatste moment echter voor de stap naar Manchester United. Met de transfer werden enkele miljoenen gemoeid.
'Ajax meldde zich afgelopen zomer bij ons om over een transfer te praten', liet zaakwaarnemer Aleksander Bursac maandag weten aan Ajax Showtime. 'Die transfer was echt dichtbij. De clubs waren er ook al uit. Toen kwam Manchester United echter langs en die club kreeg de voorkeur.'
De toenmalige interesse van Ajax in Büttner mag pikant genoemd worden, aangezien er uit afgeleid kan worden dat het Technisch Hart destijds geen toekomst zag in Daley Blind. In het huidige seizoen ontwikkelt Blind zich echter goed en binnenkort zit hij met Ajax om de tafel om over een nieuw contract te praten.
Juist doordat je er zo snel bij bent start je de discussie.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, er zijn genoeg momenten waar ik het laat rusten.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je reageert op ieder ienieminie kritiekpuntje op Eriksen. Dan begin jij de discussie. En dat ga ik niet voor je terug zoeken, dat doe je zelf maar.
Want Ajaxshowtime.com dacht, laten we Aleksander Bursac eens bellen?quote:
Haha. Noem er eens eentje.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, er zijn genoeg momenten waar ik het laat rusten.
Nee hoor, het onderwerp was nog steeds hetzelfde, namelijk discussies over spelers. Kom op he, beetje bij de les blijven.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:41 schreef Tyron het volgende:
Gaan we nu discussiëren over Tyron-Eriksen
Ik probeerde het onderwerp te veranderen naar Schone maar nee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |