SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
quote:quote:
DeMeTheKing twitterde op zondag 17-02-2013 om 20:43:25
Wait for tomorrow's match JongAjax , I don't play, but I will be in the stands ! Hope we win tomorrow..
Zijn echte twitter: https://twitter.com/DeMeTheKing
zie;
quote:
Mike Busse @MikeBusse18
Follow Brate and Ajacied Dejan Meleg @DeMeTheKing
Gesprek weergeven
Ik dacht net precies hetzelfde.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:35 schreef Tyron het volgende:
Ik denk dat Schone de (basis)speler is waar het minst over gediscussieerd word.
Die doet het tegenwoordig ook gewoon best goed. Heeft zich, na een matig begin, toch snel weten aan te passen aan het spel.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:35 schreef Tyron het volgende:
Zonde. Dan maar kijken hoe Boilesen het doet.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Meleg zegt zelf dat hij niet meedoet, waarom weet ik niet.
[..]
Het is ook een beetje een stille kracht, een speler die niet uitblinkt maar toch zijn steentje bijdraagt. Ik denk wel dat Ajax de top voor hem is.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die doet het tegenwoordig ook gewoon best goed. Heeft zich, na een matig begin, toch snel weten aan te passen aan het spel.
En dat voor ¤0quote:Op maandag 18 februari 2013 17:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die doet het tegenwoordig ook gewoon best goed. Heeft zich, na een matig begin, toch snel weten aan te passen aan het spel.
Overigens ben jij de reden dat er zoveel over Eriksen wordt gediscussieerd hoor, niet de mensen die wel eens kritisch op hem zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:35 schreef Tyron het volgende:
Ruilen voor Immers + Verhoek?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:35 schreef Tyron het volgende:
Donder op, ik geef best toe dat zodra er kritiek is, ik er gauw bij ben maar ik start bijna nooit een discussie, lees het maar terug.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Overigens ben jij de reden dat er zoveel over Eriksen wordt gediscussieerd hoor, niet de mensen die wel eens kritisch op hem zijn.
Reageren op een mening is een discussie starten.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Donder op, ik geef best toe dat zodra er kritiek is, ik er gauw bij ben maar ik start bijna nooit een discussie, lees het maar terug.
Je reageert op ieder ienieminie kritiekpuntje op Eriksen. Dan begin jij de discussie. En dat ga ik niet voor je terug zoeken, dat doe je zelf maar.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Donder op, ik geef best toe dat zodra er kritiek is, ik er gauw bij ben maar ik start bijna nooit een discussie, lees het maar terug.
Daar valt over te discussiëren.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Reageren op een mening is een discussie starten.
En wederom...quote:
quote:Ajax had Büttner bijna binnen
Het scheelde afgelopen zomer weinig of Alexander Büttner was van Vitesse naar Ajax verkast, zo weet Ajax Showtime. De linksback, die onlangs zijn 24ste verjaardag vierde, koos op het laatste moment echter voor de stap naar Manchester United. Met de transfer werden enkele miljoenen gemoeid.
'Ajax meldde zich afgelopen zomer bij ons om over een transfer te praten', liet zaakwaarnemer Aleksander Bursac maandag weten aan Ajax Showtime. 'Die transfer was echt dichtbij. De clubs waren er ook al uit. Toen kwam Manchester United echter langs en die club kreeg de voorkeur.'
De toenmalige interesse van Ajax in Büttner mag pikant genoemd worden, aangezien er uit afgeleid kan worden dat het Technisch Hart destijds geen toekomst zag in Daley Blind. In het huidige seizoen ontwikkelt Blind zich echter goed en binnenkort zit hij met Ajax om de tafel om over een nieuw contract te praten.
Juist doordat je er zo snel bij bent start je de discussie.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, er zijn genoeg momenten waar ik het laat rusten.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je reageert op ieder ienieminie kritiekpuntje op Eriksen. Dan begin jij de discussie. En dat ga ik niet voor je terug zoeken, dat doe je zelf maar.
Want Ajaxshowtime.com dacht, laten we Aleksander Bursac eens bellen?quote:
Haha. Noem er eens eentje.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, er zijn genoeg momenten waar ik het laat rusten.
Nee hoor, het onderwerp was nog steeds hetzelfde, namelijk discussies over spelers. Kom op he, beetje bij de les blijven.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:41 schreef Tyron het volgende:
Gaan we nu discussiëren over Tyron-Eriksen
Ik probeerde het onderwerp te veranderen naar Schone maar nee hoor
Hmm er is geen spytool meer dus lastig terug te zoeken, maar toen ik vanmiddag online kwam had ik een paar quotemeldingen die me leden naar het Ajax topic en er werd zowaar over Eriksen gepraat, maar ik liet het rusten. Was behoorlijk trots op mezelf.quote:
Naar mannetje ben jequote:Op maandag 18 februari 2013 17:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor, het onderwerp was nog steeds hetzelfde, namelijk discussies over spelers. Kom op he, beetje bij de les blijven.
Ik denk het ja, zaakwaarnemer van Serero hebben ze een paar dagen geleden ook gesproken.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Want Ajaxshowtime.com dacht, laten we Aleksander Bursac eens bellen?
Stickertje van de juf gekregen?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hmm er is geen spytool meer dus lastig terug te zoeken, maar toen ik vanmiddag online kwam had ik een paar quotemeldingen die me leden naar het Ajax topic en er werd zowaar over Eriksen gepraat, maar ik liet het rusten. Was behoorlijk trots op mezelf.
Helder, wist ik niet. Heb altijd scepsis als het van Ajaxshowtime.com af komt.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik denk het ja, zaakwaarnemer van Serero hebben ze een paar dagen geleden ook gesproken.
9 Van de 10 keer komt er niets zinnigs uit een discussie omdat niemand zijn ongelijk wilt toegeven en al helemaal niet op fok!.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron behangt iedere week zijn kamer.
Iedere dag een discussie over Eriksen waar niets uit komt.
Dat zijn 2 feiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eriksen is overschat, lijdt teveel balverlies en scoort te weinig.
En 9 van de 10 keer ben jij dat, en dat is niet eens als flame bedoeld.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
9 Van de 10 keer komt er niets zinnigs uit een discussie omdat niemand zijn ongelijk wilt toegeven en al helemaal niet op fok!.
Jij raakt in paniek om een klein puntje kritiek op Eriksen. Dat is er nog een.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
9 Van de 10 keer komt er niets zinnigs uit een discussie omdat niemand zijn ongelijk wilt toegeven en al helemaal niet op fok!.
Vind 'ie vast fijn, dus zou oppassen.quote:
tyron is een leuke jongen, die is wel gewend aan complimentjesquote:Op maandag 18 februari 2013 17:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vind 'ie vast fijn, dus zou oppassen.
Ik had het niet over Eriksen discussies maar over discussies in het algemeen op fok!.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En 9 van de 10 keer ben jij dat, en dat is niet eens als flame bedoeld.
quote:Koppers over zijn huurperiode bij ADO Den Haag
Aankomende zondag treft Ajax ADO Den Haag in de Eredivisie. Het is heel goed mogelijk dat Dico Koppers het dan tegen zijn werkgever opneemt. De linksback werd deze winterstop gehuurd door club uit Den Haag. “Het bevalt heel goed. Ik speel in de basis en dat is voor mij het belangrijkste”, geeft Koppers aan tegenover Haaglanden Voetbal.
“Ik pak m’n wedstrijden mee, zodat ik steeds fitter wordt en ook steeds meer ervaring krijg op Eredivisieniveau. Dus ik heb het heel goed naar mijn zin.” Koppers wordt in de residentiestad gebruikt als middenvelder, maar hij lijkt zich toch te willen richten op een plek in de verdedigende linie. “Ik heb vroeger wel eens als linkermiddenvelder gespeeld, maar ik focus me toch echt op de positie van linksback, want dat is toch mijn plek.”
quote:
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:47 schreef Adames het volgende:
[..]
tyron is een leuke jongen, die is wel gewend aan complimentjes
Als jij gelijk krijgt betekent dat we dat allemaal krijgen. Da's het mooie ervan.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik had het niet over Eriksen discussies maar over discussies in het algemeen op fok!. Ach ik ga mijn gelijk wel krijgen hoor, daar ben ik niet bang voor.
Gelijk in wat? Wat is de stelling?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik had het niet over Eriksen discussies maar over discussies in het algemeen op fok!.
Ach ik ga mijn gelijk wel krijgen hoor, daar ben ik niet bang voor.
Ik denk dat 'ie bedoelt dat Eriksen een topper wordt.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gelijk in wat? Wat is de stelling?
Goed gedenkt.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie bedoelt dat Eriksen een topper wordt.
Win-win situatie dus. Dan had ie nu ook beter gekund.quote:
Ik had niet verwacht dat Moisander zoveel zou scoren.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajaxdoelpunten door verdedigers in alle competities
5 Niklas Moisander
2 Toby Alderweireld
1 Stefano Denswil
1 Daley Blind
1 Ricardo van Rhijn
1 Gregory van der Wiel
Dat zijn er 11 van 77 goals in alle officiële competities.
Tja als je de corners van een jonge God krijgt is dat wel te verwachten natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat Moisander zoveel zou scoren.
Eriksen-discussie #62485613 incoming.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja als je de corners van een jonge God krijgt is dat wel te verwachten natuurlijk.
Dat is nooit mijn intentie.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eriksen-discussie #62485613 incoming.
Stiekem geniet je er wel van denk ik. Lekker veel over jouw held praten. Net als dat van Gaal het heerlijk vindt om over zichzelf te praten.quote:
jammer van dat doelpunt van Eriksen nog, anders waren de laatste 4 doelpunten gemaakt door 4 verschillende verdedigersquote:Op maandag 18 februari 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajaxdoelpunten door verdedigers in alle competities
5 Niklas Moisander
2 Toby Alderweireld
1 Stefano Denswil
1 Daley Blind
1 Ricardo van Rhijn
1 Gregory van der Wiel
Dat zijn er 11 van 77 goals in alle officiële competities.
en jij blijft er maar op door gaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:55 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Stiekem geniet je er wel van denk ik. Lekker veel over jouw held praten. Net als dat van Gaal het heerlijk vindt om over zichzelf te praten.
Die gozer verpest ook allesquote:Op maandag 18 februari 2013 17:55 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer van dat doelpunt van Eriksen nog, anders waren de laatste 4 doelpunten gemaakt door 4 verschillende verdedigers
Dat is de kracht van Ajax he, het team.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:55 schreef Adames het volgende:
[..]
jammer van dat doelpunt van Eriksen nog, anders waren de laatste 4 doelpunten gemaakt door 4 verschillende verdedigers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut-Eriksenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, dat vindt Tyron. Want ik zie hier vaak genoeg kritiek op andere spelers zonder dat er een ellenlange discussie ontstaat. Omdat Tyron dan niet reageertquote:Op maandag 18 februari 2013 17:54 schreef ValHallen het volgende:
Achja. We kunnen het ook eens hebben over de spelers die er bij ons nog steeds rondlopen en die te slecht zijn (en dat zijn heus niet alleen de bankzitters/boerrigter/lukoki), maar we vinden het blijkbaar leuker om onze beste speler over en over te analyseren.
Onzin.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat vindt Tyron. Want ik zie hier vaak genoeg kritiek op andere spelers zonder dat er een ellenlange discussie ontstaat. Omdat Tyron dan niet reageert.
0-1 bij RKC Moisanderquote:Op maandag 18 februari 2013 17:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Stiekem veroorzaak ik alle Eriksen-discussies ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:56 schreef Adames het volgende:
[..]
en jij blijft er maar op door gaan.
Over Siem is iedereen het wel eens, over Eriksen zijn de meningen verdeeld.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Siemp speelde ook als een krant bijvoorbeeld zondag. Dan knikken er drie en zegt er eentje vond ik wel meevallen en is het weer over. Bij Eriksen ben je zo 64 posts verder.
Conclusie: Eriksen moeten we even achter ons laten.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Siemp speelde ook als een krant bijvoorbeeld zondag. Dan knikken er drie en zegt er eentje vond ik wel meevallen en is het weer over. Bij Eriksen ben je zo 64 posts verder.
Ik zou volgend seizoen Boilesen - Denswil - Moisander - van Rhijn wel willen zien.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:56 schreef ValHallen het volgende:
MoisanderBeste Ajax verdediger dit jaar.
Oh? Ik lees vaak genoeg verschillende meningen over Siemp hoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Over Siem is iedereen het wel eens, over Eriksen zijn de meningen verdeeld.
mooi dat we op 1 lijn zittenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-1 bij RKC Moisander
2-0 Steaua Van Rhijn
1-0 Steaua Alderweireld
1-1 Roda Blind
Oh ja ik snap je
Dan moet ik dat gemist hebben.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh? Ik lees vaak genoeg verschillende meningen over Siemp hoor.
Onze buitenspelers, waarvan er 1 slechts 19 is worden anders vaak genoeg aangepakt.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus ik zou omdat Tyron geen kritiek op Eriksen mogen hebben. Euhm.. Juist.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Conclusie: Eriksen moeten we even achter ons laten.
Nu zijn Poulsen en Schone wel verplicht om een goal te maken. Dan heb je de verdediging en het middenveld gehad.quote:
Ja, jij leest alleen de dingen over Eriksen.quote:
Of we moeten Tyron een ban geven, dat is de meest gangbare optie.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus ik zou omdat Tyron geen kritiek op Eriksen mogen hebben. Euhm.. Juist.
Precies.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus ik zou omdat Tyron geen kritiek op Eriksen mogen hebben.
Hij zegt dan ook, niet altijd onze bankzitters/Lukoki/Boerrigterquote:Op maandag 18 februari 2013 18:00 schreef Kopsterk het volgende:
Over Boerrigter&Lukoki zijn ook vaak lange dicussies.
Volgens hemzelf reageert hij niet op ieder puntje van kritiek. We zullen zien.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus ik zou omdat Tyron geen kritiek op Eriksen mogen hebben. Euhm.. Juist.
Ik heb de moderators in mijn zak, helaas.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of we moeten Tyron een ban geven, dat is de meest gangbare optie.
Niet waar, maar jij reageert alleen op mij als ik het over Eriksen heb. Als ik het over anderen heb ben jij nergens te vinden.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, jij leest alleen de dingen over Eriksen.
Tijd om Da_Sandman een modschapje te geven in dit topic.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb de moderators in mijn zak, helaas.
Hier heeft hij volledig gelijk in.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:01 schreef Tyron het volgende:
Poulsen ook. Vermeer ook. Blind ook. Toby ook.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Onze buitenspelers, waarvan er 1 slechts 19 is worden anders vaak genoeg aangepakt.
Sorry vent, maar ik zie jou echt zelden over iets/iemand anders posten. Nu kom ik niet zo vaak als vroeger meer hier, maar toch.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Niet waar, maar jij reageert alleen op mij als ik het over Eriksen heb. Als ik het over anderen heb ben jij nergens te vinden.
Been there done that.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijd om Da_Sandman een modschapje te geven in dit topic.
Was te verwachten dat Richie Rhijn wel een terugval zou krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:03 schreef ValHallen het volgende:
Daley Blind, speelt dit seizoen aardig, maar blijft een beperkte back. Schone, best oké, maar zou niet meer moeten zijn dan een bruikbare speler, geen basismateriaal. Babel, matig, Van Rhijn is vaker slecht dan goed. Alderweireld lijkt weer wat op te krabbelen na een zeer zwakke periode.
Zal ik het anders op voetbalzone proberen..quote:Op maandag 18 februari 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/3796.php
Tyron, leef je daar uit. Daar valt genoeg kritiek op Eriksen aan te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |