PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Torres met Mata op CAM.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:50 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hernandez krijgt geen 9 chem, maar dat was de meest goedkope BPL pacehoer. Wie zou ik daar dan neer kunnen zetten?
Allebei te duur en daarnaast wil ik Santi graag houden. Hernandez 6/7 chem maakt toch niet zo super veel uit? Kan ook 6 chem eto'o daar neergooien?quote:
Podolski dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:52 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Allebei te duur en daarnaast wil ik Santi graag houden. Hernandez 6/7 chem maakt toch niet zo super veel uit? Kan ook 6 chem eto'o daar neergooien?
Is inderdaad wat goedkoper en linkt met Santi en Reus...Dat ik daar niet aan gedacht heb! Thanksquote:
Dus.quote:Storyline
It is the 21st birthday of Prince Akeem of Zamunda and he is to marry a woman he never saw before. Now the prince breaks with tradition and travels to America to look for the love of his life.
haha je wilt die Wanyama naast je op het middenveld he!quote:Op maandag 18 februari 2013 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
Hugh als je meeleest vnv clubs na VI
Oh dacht dat jij Kayal was.. nee dan laat maarquote:Op maandag 18 februari 2013 17:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
haha je wilt die Wanyama naast je op het middenveld he!
Dan laat maarquote:Op maandag 18 februari 2013 17:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij Kayal was.. nee dan laat maar
Werkt wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:15 schreef ThadCastle het volgende:
Jammer dat gameface niet werkt bij clubs anders had ik die van mij gedownload:
[ afbeelding ]
Voor jezelf wel maar andere zien die gameface dan niet. Een Drogba met een wit hoofd werd niet gewaardeerdquote:
Die mond van Smookz zie ik anders ook, dat is wel een Gameface volgens mij....quote:Op maandag 18 februari 2013 17:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor jezelf wel maar andere zien die gameface dan niet. Een Drogba met een wit hoofd werd niet gewaardeerd
Ik probeer het vanavond nog wel een keer. Hopelijk werkt hetquote:Op maandag 18 februari 2013 17:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die mond van Smookz zie ik anders ook, dat is wel een Gameface volgens mij....
Die mond is helemaal omlaag gekruld.
Dan zou het hooguit de kleur zijn die je niet ziet.
OH MY FUCKING GAWDquote:Op maandag 18 februari 2013 17:37 schreef el-blanchito het volgende:
Kum die gepricefixt is naar 8k in 41212 voor 300c
ik heb gehoord dat ene Christiaan Ronaldo wel aardig isquote:Op maandag 18 februari 2013 17:38 schreef over_hedge het volgende:
Ik verkoop iedereen die ik heb en ga daar 1 goede speler van kopen en dan nieuw account maken en opnieuw beginnen
Ja, volgens mij kom ik daar net 200k te kort voorquote:Op maandag 18 februari 2013 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat ene Christiaan Ronaldo wel aardig is
kuch *pauper* kuchquote:Op maandag 18 februari 2013 17:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, volgens mij kom ik daar net 200k te kort voor
Japes fanboyquote:Op maandag 18 februari 2013 17:38 schreef over_hedge het volgende:
Ik verkoop iedereen die ik heb en ga daar 1 goede speler van kopen en dan nieuw account maken en opnieuw beginnen
die 200k mag je wel van mij kopen trouwens.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, volgens mij kom ik daar net 200k te kort voor
Ibra vind ik maar kut voor een spits. loopt nooit op de plek waar ik wil. Ik zat meer aan if neymar te denken. Maar misschien krijg ik nog wat coins van iemand.quote:
Voor een nieuw ultimate team account heb je toch een online pass nodig?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:38 schreef over_hedge het volgende:
Nee? Maak gewoon nieuw psn aan en klaar.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:46 schreef quer het volgende:
[..]
Voor een nieuw ultimate team account heb je toch een online pass nodig?
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
5atb, pace, keepers die ballen in eigen doel slaan en debiele penalties
[ afbeelding ]
en na de pauze ging ie achterin rondtikkenquote:
haha die van mij is al afquote:Op maandag 18 februari 2013 18:08 schreef Thorb het volgende:
Hele dag bezig geweest en nog niets aan pws kunnen doen.
Tokkies bij het grofvuil en banden plakken
Kan je tenminste even oefenen met fifa he.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en na de pauze ging ie achterin rondtikken
[..]
haha die van mij is al af
niet nodig, dat wordt toch nooit meer wat.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je tenminste even oefenen met fifa he.
Het is FIFA.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je tenminste even oefenen met fifa he.
gewoon zeggen dat je goed bent #darksonic2stylequote:Op maandag 18 februari 2013 18:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet nodig, dat wordt toch nooit meer wat.
dat ventje was ook nog engels, hoe kan het ook anders.
ik ben konkogoed, ik speel alleen maar met bronzequote:Op maandag 18 februari 2013 18:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je goed bent #darksonic2style
Ohnee is ook fout volgens mijn spellingscontrole. En helaas werkt die spellingscontrole niet bij werkwoord spelling en alle andere moeilijke zaken in onze prachtige taalquote:Op maandag 18 februari 2013 18:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh dat zegt je spellingscontrole van je browser zeker
e: ohnee die heb je vast niet aan
Vertel meerquote:Op maandag 18 februari 2013 18:24 schreef Dudeweiser het volgende:
haha Song 56 shooting mijn reet2 goals in een helft en toen een ragequit
ik denk dat steeds Song Doumbia is, dus alle ballen op de afro en hij pompt ze er gewoon in alsof het niks isquote:
Spot onquote:
Ik had hem gedaan, want ik geloofde het niet. Toen had ik de rest nog niet gelezenquote:
Ik zou Mata & Cazorla boven Silva verkiezen, vanwege 2* wf.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef Ozz-03 het volgende:
Wie op CAM naast Silva in 451, Mata, Cazorla of Fabregas?
Misschien dat ik Fabregas op CM zet en dan kiezen uit Mata of Cazorla.
ik dacht van waarom zou ik het proberen als er toch staat dat het niet kan, maar niet doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had hem gedaan, want ik geloofde het niet. Toen had ik de rest nog niet gelezen![]()
als een ekte baasquote:Op maandag 18 februari 2013 18:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik dacht van waarom zou ik het proberen als er toch staat dat het niet kan, maar niet doen.
toen pas verder gelezen.
Eto'oquote:Op maandag 18 februari 2013 18:43 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op CF ?
ik mis het laatste stukje
IF Henry?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:43 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op CF ?
ik mis het laatste stukje
Hahah, ik was vanmiddag gestopt, ben net pas weer begonnen, was er nog niet uit wie ik in spits moest zetten. Benzema lijkt me wel baasquote:Op maandag 18 februari 2013 18:44 schreef poker4lifee het volgende:
Maver
Als je naar de supermarkt gaat ben je er dan ook 3 uur lang eigenlijk, dat het echt een soort excursie voor je is?
quote:
Silva is echt een baas met zijn dribbels en scoort best vaak als CAM zijnde. Ik haal ze denk ik beide, kan ik rouleren tussen 3 baasjes.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zou Mata & Cazorla boven Silva verkiezen, vanwege 2* wf.
Waarom zou je trouwens IF Sagna halen als je voor 1/4 van zijn prijs een speler kunt kopen die verdedigend beter en 15 centimeter groter is?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:47 schreef Maver24 het volgende:
Ik zie het al, ik ga remy op CF zetten,moet kunnen. wordt een franse enclave op deze manier
Veel keuze, Bruno, Fabiano, Novaes, Doni, die GK van Sporting en Netoquote:Op maandag 18 februari 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
Dat Dida 88 positioning heeft joh..bij een silver
Wie vinden jullie de beste Brasilver GK? Of Serie A Silver..
Ja, dat is dus het probleemquote:Op maandag 18 februari 2013 18:50 schreef Ajacied7 het volgende:
Veel keuze, Bruno, Fabiano, Novaes, Doni, die GK van Sporting en Neto
FUT House warming at toefjes!quote:Op maandag 18 februari 2013 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker thuiskomen. En ben in onderhandeling over een nieuw appartementje
Hangt van de formatie af.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoeveel futters passen er in 65m2?
2?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Samequote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had hem gedaan, want ik geloofde het niet. Toen had ik de rest nog niet gelezen![]()
Ligt eraan wie.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
????¿quote:Op maandag 18 februari 2013 19:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt eraan wie.
En Mathijs duwt alles altijd aan.
En hoe hoog het plafond is.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ligt eraan wie.
En Mathijs duwt alles altijd aan.
hij is 1.60quote:Op maandag 18 februari 2013 19:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
En hoe hoog het plafond is.
Anders moet Paul zich bukken.
Wie is Paul?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
En hoe hoog het plafond is.
Anders moet Paul zich bukken.
2 kamers. Maar wel erg ruim. De woonkamer is uitgebroken, daardoor is de eetkamer eigenlijk afgescheiden van de woonkamer, maar loopt wel in elkaar over. En betaal door de lage prijzen straks om en nabij de 300 euro hypotheekquote:Op maandag 18 februari 2013 19:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
ThadCastle.
Hoeveel kamers heb je met 65m2?
Da's weinig. Voor welk vak?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:05 schreef Kamikazie het volgende:
Godverdomme binnenkort 8 tot 10 minuten presenteren
Kom ik weer terug weer een studie gerelateerd berichtquote:Op maandag 18 februari 2013 19:05 schreef Kamikazie het volgende:
quote:
Alleen? Ik had vorig semester een presentatie van 15 min alleen in het Engels, dat was niet fantastischquote:Op maandag 18 februari 2013 19:05 schreef Kamikazie het volgende:
Ja alleen, ik heb niet zon probleem met het presenteren. Maar 8-10 minuten serieus volpraten is toch wel lastigquote:Op maandag 18 februari 2013 19:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Alleen? Ik had vorig semester een presentatie van 15 min alleen in het Engels, dat was niet fantastisch
Hoi Paul, ik ben Klaasquote:Op maandag 18 februari 2013 19:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Alleen? Ik had vorig semester een presentatie van 15 min alleen in het Engels, dat was niet fantastisch
Engels of Nederlands?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja alleen, ik heb niet zon probleem met het presenteren. Maar 8-10 minuten serieus volpraten is toch wel lastig.
Haha kondig van tevoren aan waar je de presentatie moet houden, kom ik kijken/supporten/uitlachenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja alleen, ik heb niet zon probleem met het presenteren. Maar 8-10 minuten serieus volpraten is toch wel lastig.
quote:
Okequote:Op maandag 18 februari 2013 19:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
2 kamers. Maar wel erg ruim. De woonkamer is uitgebroken, daardoor is de eetkamer eigenlijk afgescheiden van de woonkamer, maar loopt wel in elkaar over. En betaal door de lage prijzen straks om en nabij de 300 euro hypotheek
Dat is toch wel te doenquote:
Donderstraal is een heel eind op jij schorremorrie.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha kondig van tevoren aan waar je de presentatie moet houden, kom ik kijken/supporten/uitlachen.
Kiek m'n edit jungskequote:Op maandag 18 februari 2013 19:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Donderstraal is een heel eind op jij schorremorrie.
Dat valt echt heel erg mee. Je zit er echt in no-time aan.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar 30x uh in één zin kost wat tijd hequote:Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat valt echt heel erg mee. Je zit er echt in no-time aan.Ik had een presentatie met een tekst van iets meer dan twee a4'tjes en dat duurde al zo'n 13 minuten.
Ja, dan zit je al zo aan de 20 minuten.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja maar 30x uh in één zin kost wat tijd he
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je goed bent #darksonic2style
Denken dat ik dit niet leesquote:Op maandag 18 februari 2013 18:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben konkogoed, ik speel alleen maar met bronze
Goede grap, is het is een keer serieus en inhoudelijk hier moet jij weer zoiets doen. Nergens voor nodig ditquote:Op maandag 18 februari 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja maar 30x uh in één zin kost wat tijd he
Ja ik vergis me daar volgens mij wel vaker inquote:Op maandag 18 februari 2013 19:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat valt echt heel erg mee. Je zit er echt in no-time aan.Ik had een presentatie met een tekst van iets meer dan twee a4'tjes en dat duurde al zo'n 13 minuten.
En anders je broer wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Denken dat ik dit niet lees
DS2 HEEFT HET GELEZEN IK HERHAAL DS2 HEEFT HET GELEZEN !quote:Op maandag 18 februari 2013 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Denken dat ik dit niet lees
Toen net?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:13 schreef ThadCastle het volgende:
Sansovini toen net gekocht. Nu is het effect van Nepenthez' squad builder in werking gegaan.
Ik jank niet, ik vind 10 minuten gewoon vrij langquote:Op maandag 18 februari 2013 19:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mathijs niet zo janken joh, er wordt niet eens wat mee gedaanIs gewoon een training
Bij ons telt het vragen beantwoorden mee voor de presentatietijd, dus als je even een flinke discussie aangaat, ga je er nog ruim overheen ookquote:Op maandag 18 februari 2013 19:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goede grap, is het is een keer serieus en inhoudelijk hier moet jij weer zoiets doen. Nergens voor nodig dit
[..]
Ja ik vergis me daar volgens mij wel vaker inHet moet over de inkomensbelasting gaan en daar weet ik wel vrij veel vanaf en heb ik een onderbouwde mening over, dus gaat vast wel lukken
Jap Brabantsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou succes ermee jongen. Ik weet dat je het kan!quote:Op maandag 18 februari 2013 19:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik jank niet, ik vind 10 minuten gewoon vrij lang![]()
En het wordt toch beoordeeld op voldoende/onvoldoende/extra begeleiding nodig? Je kunt er wel een heel studiepunt mee verdienen !!
Als je presentatie te lang is gaat dat ten koste van je punten.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bij ons telt het vragen beantwoorden mee voor de presentatietijd, dus als je even een flinke discussie aangaat, ga je er nog ruim overheen ook
Met silvers heb je ook niet bepaald veel tegenstand.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben niet alleen goed met bronzes maar ook met silvers.. alleen niet tegen golds. Vandaag 10 wedstrijden gespeeld, allemaal gewonnen
kom potje danquote:Op maandag 18 februari 2013 19:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben niet alleen goed met bronzes maar ook met silvers.. alleen niet tegen golds. Vandaag 10 wedstrijden gespeeld, allemaal gewonnen
10 minuten valt toch nog wel mee? Ik moet binnenkort een heel lesuur vollullen. Maar dat is wel in een groepje.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En het wordt toch beoordeeld op voldoende/onvoldoende/extra begeleiding nodig? Je kunt er wel een heel studiepunt mee verdienen !!
Leraar (of leerling maar leraar is makkelijker) de schuld geven dat hij die vraag steldequote:Op maandag 18 februari 2013 19:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je presentatie te lang is gaat dat ten koste van je punten.
tof teamquote:Op maandag 18 februari 2013 18:57 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Non-rares omgetoverd naar 4231. Of heeft er hier iemand een beter non-rare team?
ST heeft 90 finishing met 9 chem
Gezellig in een huis met RoyPSV en Marcie.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:15 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zal vast in die categorie extra begeleiding komen
Maar dan niet voor mijn presentatie vaardigheden
Oh bij ons wordt dat punt compleet gebasseerd op de eindpresentatiequote:Op maandag 18 februari 2013 19:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nu niet, ik heb vandaag al genoeg FIFA gespeeld. Ik wil mijn perfecte score voor vandaag zo houden.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:18 schreef Dudeweiser het volgende:
BurgerKing twitter account gehackt trouwens
Bouma links?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jetro rechtsback tegen Feyenoord
quote:
quote:PSV deelt zorg over arbitrage in aanloop naar Feyenoord
Geschreven op 2013-02-18 om 18:27:06 | Bekeken: 4336 | Reacties: 22 | Foto: VI-Images |
De KNVB werd maandagmiddag verrast door een officieel statement vanuit Eindhoven. PSV uitte in de persoon van algemeen directeur Tiny Sanders haar zorgen over de ontwikkeling van arbitrage in de Nederlandse Eredivisie. De lijstaanvoerder is duidelijk niet tevreden over het scheidsrechterlijke niveau en heeft de voetbalbond aanbevelingen gedaan. PSV heeft ook haar zorgen uitgesproken over het aanstaande duel tegen Feyenoord in de Rotterdamse Kuip, meldt VI-journalist Thijs Sleegers.
'Voetbal is emotie en een mannelijke sport en voor beide moet ruimte zijn, zoals ook internationaal het geval is. PSV heeft de KNVB maandag op de hoogte gesteld van haar mening over afgelopen zaterdag en over noodzakelijke maatregelen in het algemeen', zo valt te lezen in een klein persbericht op de officiële website van PSV.
Ik hoop voor je dat hij goede noppen onder de schoentjes doet dit keer. Anders ligt hij weer de hele wedstrijd op de grond.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jetro rechtsback tegen Feyenoord
quote:
Ze hebben gewoon gelijk. Zoals al meerdere malen bij VI is gezegd, de arbiters in Nederland zorgen ervoor dat het zaalvoetbal begint te worden.quote:
Bijna altijdquote:Op maandag 18 februari 2013 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
Heeft die Thijs vaak gelijk over de opstelling dan?
Mooi bericht, goed dat er nu ook vanuit het voetbal op gereageerd wordt. Eerst een paar trainers nu ook de clubsquote:
Dat zei Van Basten.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:26 schreef DuTank het volgende:
de arbiters in Nederland zorgen ervoor dat het zaalvoetbal begint te worden.
Ze hebben een penalty niet gehad en een gele kaart voor van bommel. Beide in hun ogen niet terecht. Van beide kan je wat zeggen.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon gelijk. Zoals al meerdere malen bij VI is gezegd, de arbiters in Nederland zorgen ervoor dat het zaalvoetbal begint te worden.
Buiten Buffon om IF Marchetti, Buffon is alleen een prima keeper.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:28 schreef Maver24 het volgende:
Wat is de beste Serie A keeper buiten Buffon om, of is Buffon slecht ?
Volg je het voetbal een beetje op een wedstrijd na? Daar gaat het toch helemaal niet om? Van Basten en Verbeek zeiden het ook deze week, zeker ook verdrietig omdat PSV geen penalty kreeg?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze hebben een penalty niet gehad en een gele kaart voor van bommel. Beide in hun ogen niet terecht. Van beide kan je wat zeggen.
Dus nu ligt het aan de arbitrage. Dat gezeik om kaarten hoort niet op het veld en af en toe mag er wat mannelijker gevoetbald worden. Aan beide kanten ligt de schuld. Niet alleen aan de kant van de arbitrage. Als 90% van de voetballers eens wat langer op hun poten bleven staan en dat gezeik om kaarten achterwege bleef dan was je al een stuk verder.
Gewoon een zielige manier van PSV om voor een topwedstrijd te gaan janken bij de knvb
Voetballers hebben het er grotendeels zelf naar gemaakt inderdaad.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze hebben een penalty niet gehad en een gele kaart voor van bommel. Beide in hun ogen niet terecht. Van beide kan je wat zeggen.
Dus nu ligt het aan de arbitrage. Dat gezeik om kaarten hoort niet op het veld en af en toe mag er wat mannelijker gevoetbald worden. Aan beide kanten ligt de schuld. Niet alleen aan de kant van de arbitrage. Als 90% van de voetballers eens wat langer op hun poten bleven staan en dat gezeik om kaarten achterwege bleef dan was je al een stuk verder.
Gewoon een zielige manier van PSV om voor een topwedstrijd te gaan janken bij de knvb
Eitje toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:05 schreef Kamikazie het volgende:
Verbeek loopt sowieso altijd te janken. Die gast is zo verbitterd, dat is niet meer normaal. Rode kaart tegen Feyenoord kan je gewoon geven. Gaat hij over huilen. Terwijl inderdaad, Immers rood had kunnen krijgen en Gorter ook nog. Kaarten worden niet altijd gegeven, maar dat ze zo slecht fluiten als menig trainer of of fan meent. Mwah, er worden fouten gemaakt. Uiteindelijk aan beide kanten en meestal is dat aan het eind van de wedstrijd tegen elkaar weggestreept.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volg je het voetbal een beetje op een wedstrijd na? Daar gaat het toch helemaal niet om? Van Basten en Verbeek zeiden het ook deze week, zeker ook verdrietig omdat PSV geen penalty kreeg?
Rood kan je bij Viergever idd wel geven maar waarom dan die 3 wedstrijden schorsing?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Verbeek loopt sowieso altijd te janken. Die gast is zo verbitterd, dat is niet meer normaal. Rode kaart tegen Feyenoord kan je gewoon geven. Gaat hij over huilen. Terwijl inderdaad, Immers rood had kunnen krijgen en Gorter ook nog. Kaarten worden niet altijd gegeven, maar dat ze zo slecht fluiten als menig trainer of of fan meent. Mwah, er worden fouten gemaakt. Uiteindelijk aan beide kanten en meestal is dat aan het eind van de wedstrijd tegen elkaar weggestreept.
Ik volg enorm veel voetbal ja. Ik reageer op het PSV kamp. Dit komt toch ook na die wedstrijd van zaterdag.
Hij loopt misschien over iets uit zijn eigen wedstrijd te janken, maar het is inmiddels de algemene trend dat er snel kaarten worden getrokken of uberhaupt gefloten wordt voor een overtreding, terwijl dat in Europa en andere competities niet gebeurt.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Verbeek loopt sowieso altijd te janken. Die gast is zo verbitterd, dat is niet meer normaal. Rode kaart tegen Feyenoord kan je gewoon geven. Gaat hij over huilen. Terwijl inderdaad, Immers rood had kunnen krijgen en Gorter ook nog. Kaarten worden niet altijd gegeven, maar dat ze zo slecht fluiten als menig trainer of of fan meent. Mwah, er worden fouten gemaakt. Uiteindelijk aan beide kanten en meestal is dat aan het eind van de wedstrijd tegen elkaar weggestreept.
Ik volg enorm veel voetbal ja. Ik reageer op het PSV kamp. Dit komt toch ook na die wedstrijd van zaterdag.
Ik werk niet voor de KNVB dus hoe moet ik dat weten.. Die mensen die over schorsingen gaan die kijken de beelden er ook op na.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Rood kan je bij Viergever idd wel geven maar waarom dan die 3 wedstrijden schorsing?
Zo staat dat in de spelregels, beetje makkelijk om alleen op de scheids te zeiken dan.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Rood kan je bij Viergever idd wel geven maar waarom dan die 3 wedstrijden schorsing?
Ja maar dat gebeurt overal in de wereld, maar nergens worden er zo veel kaarten gegeven/ of is er vervolgens zo snel schorsing voor je gele kaarten. Van Bommel is niet de enige met nu al ongelooflijk veel gele kaarten.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:35 schreef Fuszy het volgende:
Maar als iemand een schouderduw krijgt dan loopt de speler op de grond te janken van de pijn. Vraagt om een kaart, diegene die een schouderduw geeft krijgt een kaart omdat het erger lijkt dan dat het is.
-> gevolg: iedereen boos van de tegenpartij.
Oke wist niet dat je automatisch extra schorsing kreeg bij direct rood.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo staat dat in de spelregels, beetje makkelijk om alleen op de scheids te zeiken dan.
Even over Mertens. Heb je de beelden nog gezien? Ze hebben laten zien hoe de scheidsrechter stond en hoe het er uitzag voor hem. Hij had hem moeten krijgen ja, maar als je naar die beelden keek vanuit het standpunt van de scheids dan had je misschien gesnapt waarom hij het wegwuifdequote:Op maandag 18 februari 2013 19:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij loopt misschien over iets uit zijn eigen wedstrijd te janken, maar het is inmiddels de algemene trend dat er snel kaarten worden getrokken of uberhaupt gefloten wordt voor een overtreding, terwijl dat in Europa en andere competities niet gebeurt.
En natuurlijk heeft PSV- Utrecht daarmee te maken, maar dit moet toch breder getrokken worden. Daarbij zou juist Mertens een penalty gehad moeten hebben als de scheidsrechters constant sneller floten, en dat gebeurde juist niet
Nepenthez heeft een squad builder gemaaktquote:Op maandag 18 februari 2013 19:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Op de ps3 staan er nog genoeg op voor 40k, hoezo stijgt ie opeens zo hard in prijs dan ?
Link naar dat filmpje?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nepenthez heeft een squad builder gemaakt
Ik zeg niet dat het automatisch gaat, maar de tackle zal bekeken zijn door de specialisten en aan bepaalde eisen voldaan hebben > 3 wedstrijden schorsing.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke wist niet dat je automatisch extra schorsing kreeg bij direct rood.
Ik heb dat niet gezien en ik vind dat ook niet zo belangrijk. Ik dacht ook dat het een penalty was maar dat was voor mij echt het probleem met Vink niet. En die gele kaart voor Van Bommel, ik dacht ook dat het geel was int stadion.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Even over Mertens. Heb je de beelden nog gezien? Ze hebben laten zien hoe de scheidsrechter stond en hoe het er uitzag voor hem. Hij had hem moeten krijgen ja, maar als je naar die beelden keek vanuit het standpunt van de scheids dan had je misschien gesnapt waarom hij het wegwuifde
Gewoon 3 video time outs geven per wedstrijd. Net als in het tennis. Heb je gelijk dan hou je je time outs, had de scheids/grens gelijk dan raak je er 1 kwijt. Dan ben je echt van al dit soort nutteloze discussies af en wordt het een eerlijkere sport.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezien en ik vind dat ook niet zo belangrijk. Ik dacht ook dat het een penalty was maar dat was voor mij echt het probleem met Vink niet. En die gele kaart voor Van Bommel, ik dacht ook dat het geel was int stadion.
Het gaat er veel meer om hoe die de hele wedstrijd floot, kleine overtredingen constant fluiten, maar ook heel vervelende trekjes hoe die dan tegen spelers zegt dat ze moeten opstaan (onder andere tegen Mertens dus). Als er iets op het middenveld gebeurde floot ie gewoon constant, maar bij een 16 in de buurt liet ie alles lopenGewoon inconsequent.
Daar gaat de KNVB niet over. Daar gaat de FIFA over en die lopen 100 jaar achterquote:Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon 3 video time outs geven per wedstrijd. Net als in het tennis. Heb je gelijk dan hou je je time outs, had de scheids/grens gelijk dan raak je er 1 kwijt. Dan ben je echt van al dit soort nutteloze discussies af en wordt het een eerlijkere sport.
Jij bent een mongool. Net zo erg als Van Gaalquote:Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een mongool. Ongeveer net zo erg als Van Gaal.
Veel blijft echter interpretatie (schouderduw of overtreding...), scheelt wel dat er dan nog een extra scheids naar heeft gekeken.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon 3 video time outs geven per wedstrijd. Net als in het tennis. Heb je gelijk dan hou je je time outs, had de scheids/grens gelijk dan raak je er 1 kwijt. Dan ben je echt van al dit soort nutteloze discussies af en wordt het een eerlijkere sport.
Klopt.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bent een mongool. Net zo erg als Van Gaal
Maar dat is bij een snel hervattende sport als voetbal wel vervelend. En je kan dan bijvoorbeeld tegenstanders naaien door hem aan te vragen als ze net in een counter zijn. Bij tennis kan dat allemaal veel makkelijker.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij hockey kan het ook en dat spel is nog veel sneller (self-pass). Alleen je mag niet voor alles de video ref inroepen.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dat is bij een snel hervattende sport als voetbal wel vervelend. En je kan dan bijvoorbeeld tegenstanders naaien door hem aan te vragen als ze net in een counter zijn. Bij tennis kan dat allemaal veel makkelijker.
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bent een mongool. Net zo erg als Van Gaal
Klopt, daarom net als met hawk eye, 3 momenten per wedstrijdquote:Op maandag 18 februari 2013 19:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Veel blijft echter interpretatie (schouderduw of overtreding...), scheelt wel dat er dan nog een extra scheids naar heeft gekeken.
Bij hockey mag je hem overigens ook niet overaal voor aanvragen, dat is ook niet te doen eigenlijk.
Ohquote:
Hmm Nice, dat is 30k erbij!quote:
Die LB is echt matig.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:45 schreef rolls-reus het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/6024656/ dit lijkt me wel een vet silverteam, iemand verbeteringen?
Nee, vraag het hem nietquote:Op maandag 18 februari 2013 19:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hmm Nice, dat is 30k erbij!
Of misschien leuk om een team omheen te bouwen?
Kan nu volgens mij alleen bij doelpunten/stafcorners maar bij voetbal beginnen met wel of geen penal en wel of geen goal zou een begin zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, daarom net als met hawk eye, 3 momenten per wedstrijd
[..]
Oh
1.3 miljoen ofzoquote:Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef ThadCastle het volgende:
Thorben TT hoeveel coins hebben jullie op het moment beschikbaar?
wie gaan jullie pricefixen?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef ThadCastle het volgende:
Maar daar ligt het toch ook wel vaak stil? Bij strafcorners enzo. Maar oke als daar een restrictie aan zit kan dat wel goed zijn.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij hockey kan het ook en dat spel is nog veel sneller (self-pass). Alleen je mag niet voor alles de video ref inroepen.
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de schwalbes dan uitgeroeid zouden wordenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan nu volgens mij alleen bij doelpunten/stafcorners maar bij voetbal beginnen met wel of geen penal en wel of geen goal zou een begin zijn.
[..]
1.3 miljoen ofzo
1.85 miljoenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:46 schreef ThadCastle het volgende:
Ja maar bij voetbal ligt het ook stil bij een vrije trap.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar daar ligt het toch ook wel vaak stil? Bij strafcorners enzo. Maar oke als daar een restrictie aan zit kan dat wel goed zijn.
Touche, al lijkt mij dat echt andersquote:Op maandag 18 februari 2013 19:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja maar bij voetbal ligt het ook stil bij een vrije trap.
Dan heb je er nog niet veel geprobeerd.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:49 schreef Keukendrol het volgende:
Wat schiet Mertens trouwens heerlijk vrije trappen. Heb nog geen betere speler kunnen ontdekken.
SIF Mertens schiet ze er wel serieus allemaal inquote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan heb je er nog niet veel geprobeerd.
#sommigemensenhebbenteveelgelukquote:Op maandag 18 februari 2013 19:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand op het EA forum opende 100 bronze premiums en hij had zoveel squad fitnesses en o.a. Benzia
HUUUUUUUUUUU!!!!!quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:51 schreef DuTank het volgende:
Ik koop een Arias voor 1k BIN, zet 'm er weer op voor 2,1k. Insta-cell![]()
#SMLENO
Die Barca B CM is nog wel iets waard en Amarikwa ook wel (hangt wel van de formatie af) Ik heb vandaag nog maar weinig bronze packs geopend maar ik had wel 2 UPs van 7.5k dus ik heb ook wel geluk.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
#sommigemensenhebbenteveelgeluk
Dit is ook geen slecht pakje toch?
[ afbeelding ]
[..]
HUUUUUUUUUUU!!!!!
Geloof ik wel met 95 FK acc. jaquote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
SIF Mertens schiet ze er wel serieus allemaal in
Hij kan ook zo: http://www.futhead.com/fifa/squads/6024656/ ? Alleen dan nog een geschikte keeper rcb en rb vinden..quote:Op maandag 18 februari 2013 19:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[..]
Die LB is echt matig.
Heb er nog nooit aan meegedaan lijkt me wel leuk een keerquote:
Juninho enzo hebben wel puicke stats, maar Mertens vind ik toch fijner.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan heb je er nog niet veel geprobeerd.
Juninho is echt een vrije trappen baas, als Mertens nog beter isquote:Op maandag 18 februari 2013 20:08 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Juninho enzo hebben wel puicke stats, maar Mertens vind ik toch fijner.
ik ook, als het nodig isquote:Op maandag 18 februari 2013 20:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Oke dm maar wie je gaat pricefixen paultje, ik heb ook nog wel wat kleingeld
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:13 schreef UltimateTeam het volgende:
De TOTW spelers van deze week blijven maar duur.
Is goed ik ben in DM me maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
lob passquote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef dion_v_k het volgende:
Neymar is echt geniaal![]()
Naast zijn skills heeft hij ook een lekker schot in huis, scoorde net deze volley met 'm![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/151802000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:21 schreef quer het volgende:
[..]
lob pass![]()
Ik weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar soms moet je vuur met vuur bestrijden
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef dion_v_k het volgende:
Neymar is echt geniaal![]()
Naast zijn skills heeft hij ook een lekker schot in huis, scoorde net deze volley met 'm![]()
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/151802000
Waarom doe je dan niet meerdere spelers tegelijk ?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:37 schreef quer het volgende:
godverdomme wat is het saai om je op 1 speler te focusen en een bepaald bin op te pikken...
wel van 2k tot 15k gegaan in een uur. klinkt niet veel maar van 2k vind ik het toch een prestatie
Doe ik nu ook wel. Alleen ben ik nog niet helemaal bekend met de prijzen per formatie. Wel met die andere dusquote:Op maandag 18 februari 2013 20:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom doe je dan niet meerdere spelers tegelijk ?
Ik ga denk ik ook nu maar even wat spelers goedkoop kopenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:40 schreef quer het volgende:
[..]
Doe ik nu ook wel. Alleen ben ik nog niet helemaal bekend met de prijzen per formatie. Wel met die andere dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Wij doet mee met een pricefix?Xbox? I'm in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij doet mee met een pricefix?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Wij doet mee met een pricefix?Hij hoort veel meer pace te hebben als ik Rene moet gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen gaat ook voor eigen succes.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:50 schreef GotenSSJ het volgende:
WTF is dat Pro clubs onlineNiemand passt, schiet maar wat raak. Ongelofelijk
"Succes"quote:Op maandag 18 februari 2013 20:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Iedereen gaat ook voor eigen succes.
je moet ook niet met thadcastle spelenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
"Succes"
Jezelf 15x vastlopen in 1 helft noem ik geen succes.
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
je moet ook niet met thadcastle spelen
Gaan jullie nog Clubs doen vanavond?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
je moet ook niet met thadcastle spelen
pindakaasquote:Op maandag 18 februari 2013 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaan jullie nog Clubs doen vanavond?
vanaf nu is het begonnenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gaan jullie nog Clubs doen vanavond?
Ik had het zien staan op Glamoramoquote:
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:04 schreef Djeetje het volgende:
Weet iemand nog een paar leuke films ?
sorry?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:09 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom heeft Pogba kut workrates, wil hem in 451 gebruiken
KOPENquote:Op maandag 18 februari 2013 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja ik ben ThaD16, geen microfoon.
Ik hoor jullie wel, dus als er iets mis is, let me know![]()
Fatsoenlijke teams maken.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef Djeetje het volgende:
Hoe houden jullie het vol om met een team meer dan 100 wedstrijden te spelen ?
10 euro zo'n standaard dingquote:Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja jongen, ik ga geen mic van 40 euro oid kopen
Nog niet gevonden hier, zal binnenkort weer eens kijken inderdaad.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja jongen, ik ga geen mic van 40 euro oid kopen
Ze zijn al bezigquote:Op maandag 18 februari 2013 21:28 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wil nu wel clubben, kijk VI straks wel terug vindt het niet zo boeiend.
Vind ik niet. Maar wel netjes om 1500 coins in 6 minuten te maken. Daarom voor jou een stickerquote:Op maandag 18 februari 2013 21:24 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#SMLENO waardig?
VIEZERIKquote:Op maandag 18 februari 2013 21:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die wil ik zelf ook in een pack hebben (omdat ik hem wil gebruiken)
Met de CE tijd meer dan 100 op een dagquote:Op maandag 18 februari 2013 21:33 schreef Jonnsie het volgende:
Hoeveel packs openen jullie wel niet op een dag
winnenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef Djeetje het volgende:
Hoe houden jullie het vol om met een team meer dan 100 wedstrijden te spelen ?
Ik had er al op gerekend dat iemand er iets over ging zeggen toen ik het ging postenquote:
Die tijd vergeet ik niet zo snel meerquote:Op maandag 18 februari 2013 21:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met de CE tijd meer dan 100 op een dagWat was dat kansloos
Maar wel leuk
voor het eerst heb ik nu 40 wedstrijden met 1 speler gespeeld.quote:
Helaas kun je niet meer listen voor 150bin idd!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met de CE tijd meer dan 100 op een dagWat was dat kansloos
Maar wel leuk
Wij doet mee met een pricefix?IkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was de mooiste tijd uit mijn levenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had er al op gerekend dat iemand er iets over ging zeggen toen ik het ging posten
[..]
Die tijd vergeet ik niet zo snel meer
451 heeft enkel CM. En vind het juist fijn als de CM het hele veld over rentquote:Op maandag 18 februari 2013 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
low/med is juist perfect voor een cdm
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had er al op gerekend dat iemand er iets over ging zeggen toen ik het ging posten
[..]
Die tijd vergeet ik niet zo snel meer
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was de mooiste tijd uit mijn leven![]()
Dankje, ik vind hem heel mooiquote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind ik niet. Maar wel netjes om 1500 coins in 6 minuten te maken. Daarom voor jou een sticker
[ afbeelding ]
Dramaqueenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was de mooiste tijd uit mijn leven![]()
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik discard best veel maar ik stuur ook wel eens spelers naar mijn club. Aangezien ik alle kits spaar heb ik alle bronze kits en badges al en soms krijg ik ook silver kits en badges in bronze packsquote:Op maandag 18 februari 2013 21:36 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Helaas kun je niet meer listen voor 150bin idd!
Ik vraag me altijd af wat jullie met die inhoud doen, verkopen jullie alles of alles opslaan in de club?
Krijg altijd het gevoel dat je er meer op verliest...
internethelden hebben geen emotiesquote:Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja ik dacht: Laat ik mijn emoties eens uiten. Daar ga ik hier nog wel eens aan voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |