PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Torres met Mata op CAM.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:50 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hernandez krijgt geen 9 chem, maar dat was de meest goedkope BPL pacehoer. Wie zou ik daar dan neer kunnen zetten?
Allebei te duur en daarnaast wil ik Santi graag houden. Hernandez 6/7 chem maakt toch niet zo super veel uit? Kan ook 6 chem eto'o daar neergooien?quote:
Podolski dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:52 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Allebei te duur en daarnaast wil ik Santi graag houden. Hernandez 6/7 chem maakt toch niet zo super veel uit? Kan ook 6 chem eto'o daar neergooien?
Is inderdaad wat goedkoper en linkt met Santi en Reus...Dat ik daar niet aan gedacht heb! Thanksquote:
Dus.quote:Storyline
It is the 21st birthday of Prince Akeem of Zamunda and he is to marry a woman he never saw before. Now the prince breaks with tradition and travels to America to look for the love of his life.
haha je wilt die Wanyama naast je op het middenveld he!quote:Op maandag 18 februari 2013 17:06 schreef ThadCastle het volgende:
Hugh als je meeleest vnv clubs na VI
Oh dacht dat jij Kayal was.. nee dan laat maarquote:Op maandag 18 februari 2013 17:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
haha je wilt die Wanyama naast je op het middenveld he!
Dan laat maarquote:Op maandag 18 februari 2013 17:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij Kayal was.. nee dan laat maar
Werkt wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:15 schreef ThadCastle het volgende:
Jammer dat gameface niet werkt bij clubs anders had ik die van mij gedownload:
[ afbeelding ]
Voor jezelf wel maar andere zien die gameface dan niet. Een Drogba met een wit hoofd werd niet gewaardeerdquote:
Die mond van Smookz zie ik anders ook, dat is wel een Gameface volgens mij....quote:Op maandag 18 februari 2013 17:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor jezelf wel maar andere zien die gameface dan niet. Een Drogba met een wit hoofd werd niet gewaardeerd
Ik probeer het vanavond nog wel een keer. Hopelijk werkt hetquote:Op maandag 18 februari 2013 17:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die mond van Smookz zie ik anders ook, dat is wel een Gameface volgens mij....
Die mond is helemaal omlaag gekruld.
Dan zou het hooguit de kleur zijn die je niet ziet.
OH MY FUCKING GAWDquote:Op maandag 18 februari 2013 17:37 schreef el-blanchito het volgende:
Kum die gepricefixt is naar 8k in 41212 voor 300c
ik heb gehoord dat ene Christiaan Ronaldo wel aardig isquote:Op maandag 18 februari 2013 17:38 schreef over_hedge het volgende:
Ik verkoop iedereen die ik heb en ga daar 1 goede speler van kopen en dan nieuw account maken en opnieuw beginnen
Ja, volgens mij kom ik daar net 200k te kort voorquote:Op maandag 18 februari 2013 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat ene Christiaan Ronaldo wel aardig is
kuch *pauper* kuchquote:Op maandag 18 februari 2013 17:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, volgens mij kom ik daar net 200k te kort voor
Japes fanboyquote:Op maandag 18 februari 2013 17:38 schreef over_hedge het volgende:
Ik verkoop iedereen die ik heb en ga daar 1 goede speler van kopen en dan nieuw account maken en opnieuw beginnen
die 200k mag je wel van mij kopen trouwens.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, volgens mij kom ik daar net 200k te kort voor
Ibra vind ik maar kut voor een spits. loopt nooit op de plek waar ik wil. Ik zat meer aan if neymar te denken. Maar misschien krijg ik nog wat coins van iemand.quote:
Voor een nieuw ultimate team account heb je toch een online pass nodig?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:38 schreef over_hedge het volgende:
Nee? Maak gewoon nieuw psn aan en klaar.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:46 schreef quer het volgende:
[..]
Voor een nieuw ultimate team account heb je toch een online pass nodig?
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
5atb, pace, keepers die ballen in eigen doel slaan en debiele penalties
[ afbeelding ]
en na de pauze ging ie achterin rondtikkenquote:
haha die van mij is al afquote:Op maandag 18 februari 2013 18:08 schreef Thorb het volgende:
Hele dag bezig geweest en nog niets aan pws kunnen doen.
Tokkies bij het grofvuil en banden plakken
Kan je tenminste even oefenen met fifa he.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en na de pauze ging ie achterin rondtikken
[..]
haha die van mij is al af
niet nodig, dat wordt toch nooit meer wat.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je tenminste even oefenen met fifa he.
Het is FIFA.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je tenminste even oefenen met fifa he.
gewoon zeggen dat je goed bent #darksonic2stylequote:Op maandag 18 februari 2013 18:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet nodig, dat wordt toch nooit meer wat.
dat ventje was ook nog engels, hoe kan het ook anders.
ik ben konkogoed, ik speel alleen maar met bronzequote:Op maandag 18 februari 2013 18:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je goed bent #darksonic2style
Ohnee is ook fout volgens mijn spellingscontrole. En helaas werkt die spellingscontrole niet bij werkwoord spelling en alle andere moeilijke zaken in onze prachtige taalquote:Op maandag 18 februari 2013 18:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh dat zegt je spellingscontrole van je browser zeker
e: ohnee die heb je vast niet aan
Vertel meerquote:Op maandag 18 februari 2013 18:24 schreef Dudeweiser het volgende:
haha Song 56 shooting mijn reet2 goals in een helft en toen een ragequit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |