quote:
Sure.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Als krab leven is geen straf, je leert er van.
jaquote:Op maandag 18 februari 2013 16:41 schreef hamerhaaitje het volgende:
Is dat net zoiets als bandenprofiel?
Ja jij gaf de link dus het is jouw schuld HERNER BER BER CHERLDquote:Op maandag 18 februari 2013 16:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik gaf alleen de link, MSERCRERS!
53,2 secondenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:42 schreef arachide. het volgende:
Nog meer mensen? Enquete doen? Fun enzo, minuutje werk
berbersquote:Op maandag 18 februari 2013 16:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja jij gaf de link dus het is jouw schuld HERNER BER BER CHERLD
Haar MAHDER is dik.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja jij gaf de link dus het is jouw schuld HERNER BER BER CHERLD
10.2 secquote:Op maandag 18 februari 2013 16:42 schreef arachide. het volgende:
Ik wil je ook wel helpenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:42 schreef arachide. het volgende:
Waar doet mijn naam je aan denken?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:45 schreef msacras het volgende:
nou pindaatje dm mij dan ook maar even
(jou naam doet me denken aan spin. Arachne enzo)
Een nare ziektequote:Op maandag 18 februari 2013 16:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Waar doet mijn naam je aan denken?
Spongebobquote:Op maandag 18 februari 2013 16:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Waar doet mijn naam je aan denken?
nou graagquote:Op maandag 18 februari 2013 16:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil je wel een stukje pizza geven
Goedzo!quote:Op maandag 18 februari 2013 16:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Msacras ik heb een deel van de taken die ik vorige week had moeten doen af
haterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei haar moeder.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Mijn moeder dik noemen terwijl jouw moeder
[ afbeelding ]
emo.gif
Linkin Parkquote:Op maandag 18 februari 2013 17:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
We're building it up, to break it back down
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:00 schreef msacras het volgende:
[..]
haterIk wilde je niet echt pizza pizza gaan voerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
tsquote:Op maandag 18 februari 2013 17:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wilde je niet echt pizza pizza gaan voeren
Nee ik ben het zatquote:Op maandag 18 februari 2013 17:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Toch niet dat liedje van Ali B he?
Dus je wilt niet de worstquote:Op maandag 18 februari 2013 17:09 schreef msacras het volgende:
[..]
ts
ik wil echte pizza, zonder pepperoni
Ik heb al vrijquote:Op maandag 18 februari 2013 17:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoi Hoi
Yay nog 1 dag werken dan vrij
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]![]()
3 af en nog tig te gaan
Komt ervan als je zoveel handdoeken gebruikt
al die verslagen typen voor mijn ma, maar ik doe over 3 verslagen al 2 uur ofzo met pauzes tussendoor dus zij doet er een hele dag over vindt zequote:
Moeders zijn ook allemaal hetzelfdequote:Op maandag 18 februari 2013 17:17 schreef Taexon het volgende:
[..]Ja echt ze loopt nu weer te zeiken dat ik glazen op mijn kamer heb staan
Echt ga weg ofzo
Krijg je daar wel geld voor?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
al die verslagen typen voor mijn ma, maar ik doe over 3 verslagen al 2 uur ofzo met pauzes tussendoor dus zij doet er een hele dag over vindt ze
Ik heb ¤50 gehad voor de kapperquote:Op maandag 18 februari 2013 17:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Krijg je daar wel geld voor?
neequote:Op maandag 18 februari 2013 17:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus je wilt niet de worst?
Kan het bevestigen. We hebben genoeg glazen die komen echt vandaag of misschien morgen wel terugquote:Op maandag 18 februari 2013 17:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Moeders zijn ook allemaal hetzelfde
Doe jij onderzoek naar 4chan?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:21 schreef arachide. het volgende:
Ik heb al 26 ingevulde enquetes
Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeestje!
Wat een feest.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:21 schreef arachide. het volgende:
Linkje pleasequote:Op maandag 18 februari 2013 17:21 schreef arachide. het volgende:
werd ook alleen maar ge DM'd. zijn echt 6 vragen ofzo, stelt dus niets voorquote:Op maandag 18 februari 2013 17:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Linkje please
Te lui om terug te lezen, maar niet te lui om even in te vullen
Zeurt ze bij jou ook over rondslingerende kleren of dat je teveel handdoeken gebruikt?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan het bevestigen. We hebben genoeg glazen die komen echt vandaag of misschien morgen wel terug
niet te veel handdoeken. Wel dat ze blijven rondslingeren.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeurt ze bij jou ook over rondslingerende kleren of dat je teveel handdoeken gebruikt?
eigenlijk meer naar jongerenculturen, maar een deel ervan gaat over internetquote:Op maandag 18 februari 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe jij onderzoek naar 4chan?
Wie geeft trouwens toe op 4chan te zitten
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet te veel handdoeken. Wel dat ze blijven rondslingeren.
Oh dit was maar voor een aparte deelvraag?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
eigenlijk meer naar jongerenculturen, maar een deel ervan gaat over internet
Ja, maar wel de belangrijkste, want dit gaat over jongeren van nuquote:Op maandag 18 februari 2013 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dit was maar voor een aparte deelvraag?
Je bent een vegetariër.quote:
Wat is er mis met 4chan? Ik bedoel, ik vind het gewoon niet leuk, maar waarom zou je je daarvoor schamenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe jij onderzoek naar 4chan?
Wie geeft trouwens toe op 4chan te zitten
Hoe ging die sollicitatie zaterdag? Kun je wel kiezen uit de mogelijkhedenquote:
Geëditquote:Op maandag 18 februari 2013 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Je bent een vegetariër.
Je eet vegetarisch.
Opzicht wel goedquote:Op maandag 18 februari 2013 17:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe ging die sollicitatie zaterdag? Kun je wel kiezen uit de mogelijkheden
Gewoon bij iemand thuis ja?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Opzicht wel goed, wel apart zo een sollicitatie bij iemand thuis terwijl het gezin gewoon tv kijkt
Ik hoor er van de week of volgende week meer over, hij heeft nog een zooi sollicitanten
en nee er is gewoon weinig wat me boeit en de beveiligingsmarkt ligt gewoon plat kwa sollicitaties enzo
Stu baasquote:
Promiquote:
Pizza boyquote:
Jup, en opzicht wel maar ik wil gewoon uren op contractquote:Op maandag 18 februari 2013 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon bij iemand thuis ja?Dat is wel heel apart
Ik dacht dat je veel reacties had van strandtenten? Of wil je dat niet meer nu?
Maar ik moet zo ook weg dusjaquote:Op maandag 18 februari 2013 17:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pizza boy
Ik ben er vanavond NIET dus grijp je kans
Ga je iets leuks doenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ik moet zo ook weg dusja
Heerlijke moord ja. Daarbij zijn wij hier omdat er mensen en dieren zijn vermoord.quote:
Afspreken met je vriendin.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:47 schreef Taexon het volgende:
Wat is leuk om te doen op een vrije vrijdag?
FOK!kenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:47 schreef Taexon het volgende:
we zullen maar niet vertellen wat jouw geboorte voor al die andere zaadjes betekendequote:
Ah dat is wel balenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jup, en opzicht wel maar ik wil gewoon uren op contracten als ze me nu al vertellen niet een X aantal uur te kunnen bieden dan heeft dat gewoon geen nut.
En zoek gewoon iets waar ik zo snel mogelijk een vast contract heb zodat ik het huis uit kan
Lekkaah lekkaahquote:Op maandag 18 februari 2013 17:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heerlijke moord ja. Daarbij zijn wij hier omdat er mensen en dieren zijn vermoord.
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we zullen maar niet vertellen wat jouw geboorte voor al die andere zaadjes betekende
ik heb ook vlees gegeten dus kan dat ookquote:Op maandag 18 februari 2013 17:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik eet soms vlees en soms niet, dus ik kan daar lekker over oordelen
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we zullen maar niet vertellen wat jouw geboorte voor al die andere zaadjes betekende
Goed voor jequote:Op maandag 18 februari 2013 17:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga zwemmen, dus niet leuk niet vervelend
Hmm vrijdag? Gewoon wat je ook op andere dagen kunt doen? Naar de bios, stad, ergens eten, uitgebreid koken, bakken?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:47 schreef Taexon het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb heel veel boertjes en zusjes vermoord...
Im fine, how are you doing sir?quote:
Dat doe ik al sowiesoquote:
quote:
Yup, ach ik vind wel wat leuksquote:Op maandag 18 februari 2013 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ah dat is wel balenVervelend dat ze niet zo'n vast contract kunnen geven.
Dus je bent gestoptquote:Op maandag 18 februari 2013 17:48 schreef msacras het volgende:
[..]
ik heb ook vlees gegeten dus kan dat ook
Ik praat in een normaal tempo hoorquote:
Not too bad thanks. Lekker rustig aan gedaan en dat ga ik de hele week doenquote:
Uitgebreid kokenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm vrijdag? Gewoon wat je ook op andere dagen kunt doen? Naar de bios, stad, ergens eten, uitgebreid koken, bakken?
Misschien naar het park de eendjes voeren.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uitgebreid koken
Niet voor ons weggelegd
Ow over koken gesproken... zo terug even lekker eten!!
Ja komt vast wel goedquote:Op maandag 18 februari 2013 17:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Im fine, how are you doing sir?
[..]
Dat doe ik al sowieso
[..]
[..]
Yup, ach ik vind wel wat leukskomt goed
Normaal koken danquote:Op maandag 18 februari 2013 17:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uitgebreid koken
Niet voor ons weggelegd
Ow over koken gesproken... zo terug even lekker eten!!
leuk hoorquote:
Goed bezigquote:
heb 13 uur deze weekquote:Op maandag 18 februari 2013 17:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goed bezig
En dat was het qua uren zo'n beetje voor deze week dan
Je hebt gelijk ook. Dat zijn echt te weinig urenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]
heb 13 uur deze week
morgen van 7-12 en donderdag 17-20
ga er morgen wat van zeggen
jepquote:Op maandag 18 februari 2013 17:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook. Dat zijn echt te weinig uren![]()
Vragen om meer uren en aangeven dat je het hard nodig hebt. Breng het op een positieve manier en vraag zeg maar om hulp. Dat stellen ze vast meer op prijs dan dat je zegt ik MOET meer urenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:56 schreef supersof het volgende:
[..]
jepdus ff kijken hoe ik dat ga zeggen. Vind dat nogal lastig namelijk.
Ik niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:57 schreef supersof het volgende:
omg zo'n goede opnamehier was ik bij
quote:
quote:
Kun je niet 'normaal' een bericht typenquote:
We're talking about App0lquote:Op maandag 18 februari 2013 18:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je niet 'normaal' een bericht typen
Ja ik kijk wel even hoe ik het zegquote:Op maandag 18 februari 2013 17:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vragen om meer uren en aangeven dat je het hard nodig hebt. Breng het op een positieve manier en vraag zeg maar om hulp. Dat stellen ze vast meer op prijs dan dat je zegt ik MOET meer uren
Ik begrijp er geen moer van wat hij postquote:Op maandag 18 februari 2013 18:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We're talking about App0l
mis je niet veelquote:Op maandag 18 februari 2013 18:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen moer van wat hij post
Komt vast wel goed als je niet boos bentquote:Op maandag 18 februari 2013 18:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik kijk wel even hoe ik het zeg
VAquote:
Nee ik doe altijd blij op mijn werkquote:Op maandag 18 februari 2013 18:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt vast wel goed als je niet boos bent
Helemaal goed dusquote:Op maandag 18 februari 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik doe altijd blij op mijn werk
Beetje FOK! beetje huiswerk, nu even alleen FOK!quote:
lekker luiquote:Op maandag 18 februari 2013 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje FOK! beetje huiswerk, nu even alleen FOK!
En je weet zelf hoe leuk dat isquote:
Dat weet ik jaquote:Op maandag 18 februari 2013 18:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je weet zelf hoe leuk dat is
Ik zit nu op mijn bed met dat lekkere dekbed
Niks mis met lui zijn zo af en toe, HEERLIJKquote:Op maandag 18 februari 2013 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat weet ik ja
Ik zit eigenlijk altijd op mijn bed met laptoplui ja
schatjequote:
Liever lui dan moe.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks mis met lui zijn zo af en toe, HEERLIJK
[..]
schatje
Gewoon tv aanzetten. snoep geven en chilluuhquote:Op maandag 18 februari 2013 18:21 schreef Hypocriet het volgende:
Voetballen en basketballen in een woonkamer met je oppaskindjes is geen succes trouwens.
''Ken je dat, je hebt geen zin om iets te doen, ligt wat op de bank, je bent veel liever lui dan moe''quote:
Maar maarquote:Op maandag 18 februari 2013 18:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon tv aanzetten. snoep geven en chilluuh
Of voorlezen met rare stemmenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar maarvoetballen
ik had gewonnen
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Of voorlezen met rare stemmen
je liet het kind niet eens winnen
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Ken je dat, je hebt geen zin om iets te doen, ligt wat op de bank, je bent veel liever lui dan moe''
Daydreamingquote:Op maandag 18 februari 2013 18:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik dacht dat er niks gepost werd, zat ik aan het einde van pagina 7 terwijl er nieuwe pagina's waren
laat de kinderen altijd winnenquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik dacht dat er niks gepost werd, zat ik aan het einde van pagina 7 terwijl er nieuwe pagina's waren
Sowieso dat ze stoned waren toen ze dat nummer schrevenquote:
maar ze zijn nog te klein om die waarheid te horen.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ze moeten maar leren dat je in het leven niet altijd kan winnen
als dat niet zo is dan denk ik niet dat ze zeer slim zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 18:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso dat ze stoned waren toen ze dat nummer schreven
Je hebt groot gelijk ookquote:Op maandag 18 februari 2013 18:30 schreef nodig het volgende:
Ook een goeieavond iedereen.
Vanavond gaat nodig aan het bier.
5 en 7quote:Op maandag 18 februari 2013 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ze zijn nog te klein om die waarheid te horen.
Wat een festijnquote:Op maandag 18 februari 2013 18:30 schreef nodig het volgende:
Hier spreekt vijf jaar oppaservaring. Laat de kinderen altijd winnen.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
5 en 7dat kunnen ze wel aan.
anders zijn het pussy's
Jiggy is niet dom hoor, een van de weinige slimme rappers in NLquote:Op maandag 18 februari 2013 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
als dat niet zo is dan denk ik niet dat ze zeer slim zijn
oh ik ken hem nietquote:Op maandag 18 februari 2013 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jiggy is niet dom hoor, een van de weinige slimme rappers in NL
5 jaar geleden had je zelf nog bijna een oppas nodig johquote:Op maandag 18 februari 2013 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Hier spreekt vijf jaar oppaservaring. Laat de kinderen altijd winnen.
Lekker hoor. En moet je daarvoor in ruil dan een dag in het weekend werken of ben je dan vrijquote:
13?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
5 jaar geleden had je zelf nog bijna een oppas nodig joh![]()
Mwa ik moet weer voor mijn ma aan de slag na het eten dus ik vrees dat ik het niet meemaakquote:Op maandag 18 februari 2013 18:31 schreef nodig het volgende:
[..]
En jullie worden het slachtoffer met mijn kwalitatief hoogstaande posts deze avond
Hier spreekt 3 jaar oppaservaring. Als je ze altijd laat winnen worden het pussy's en gaan ze telkens huilen. Worden ze hard van joh.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Hier spreekt vijf jaar oppaservaring. Laat de kinderen altijd winnen.
Overdag niet maar stel dat je ouders dan 's nachts niet thuis zouden zijn. Dan wel tochquote:
Nee joh.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Overdag niet maar stel dat je ouders dan 's nachts niet thuis zouden zijn. Dan wel toch
eensquote:Op maandag 18 februari 2013 18:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hier spreekt 3 jaar oppaservaring. Als je ze altijd laat winnen worden het pussy's en gaan ze telkens huilen. Worden ze hard van joh.
Nah zaterdag weerquote:Op maandag 18 februari 2013 18:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker hoor. En moet je daarvoor in ruil dan een dag in het weekend werken of ben je dan vrij
Meen je dat? Vind 13 wel jong eigenlijk om 's nachts alleen thuis te zijnquote:
Ik laat ze liever winnen hoor. Dan hoeven ze geen revanche en dan hoef je niet nog een keer een of ander dom spel te doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hier spreekt 3 jaar oppaservaring. Als je ze altijd laat winnen worden het pussy's en gaan ze telkens huilen. Worden ze hard van joh.
De hele avond? Wat een kutlevenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mwa ik moet weer voor mijn ma aan de slag na het eten dus ik vrees dat ik het niet meemaak
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jiggy is niet dom hoor, een van de weinige slimme rappers in NL
Okay. Zit je ook nog 'gewoon' op schoolquote:Op maandag 18 februari 2013 18:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Nah zaterdag weer
Dit is maar een bijbaantje he, gewoon 0 uren contract
Mijn ouders gingen niet zo vaak weg. Alleen soms naar de buren.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Meen je dat? Vind 13 wel jong eigenlijk om 's nachts alleen thuis te zijn
Goed bezig.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:30 schreef nodig het volgende:
Fair enoughquote:Op maandag 18 februari 2013 18:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen niet zo vaak weg. Alleen soms naar de buren.
Wat een slechte oppas danquote:Op maandag 18 februari 2013 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik laat ze liever winnen hoor. Dan hoeven ze geen revanche en dan hoef je niet nog een keer een of ander dom spel te doen.
Nee ook nietquote:
gewoon lui dusquote:Op maandag 18 februari 2013 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik laat ze liever winnen hoor. Dan hoeven ze geen revanche en dan hoef je niet nog een keer een of ander dom spel te doen.
Ja, middelbarequote:Op maandag 18 februari 2013 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay. Zit je ook nog 'gewoon' op school
Nee. Ik geef ze wat ze willen en laat het opvoeden over aan de ouders.quote:
Ik wist niet dat je nog zo jong was. Ik dacht iets van 20quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee. Ik geef ze wat ze willen en laat het opvoeden over aan de ouders.
quote:
jaquote:
Word je hard van.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:36 schreef Taexon het volgende:
Xboxen met de kids als je moet oppassen
Uiteindelijk winnen ze vanzelf welmijn buurjongetje is goed in call of duty
Je lijkt heppie welquote:Op maandag 18 februari 2013 18:36 schreef Taexon het volgende:
Xboxen met de kids als je moet oppassen
Uiteindelijk winnen ze vanzelf welmijn buurjongetje is goed in call of duty
Wel laatste jaar van middelbarequote:Op maandag 18 februari 2013 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je nog zo jong was. Ik dacht iets van 20
Hier ook een weekje vakantie
Ik vind verliezen van hem niet erg, juist leuk als het moeilijk isquote:
Mhaw... ik game haast nooit, maar mijn buurjochie komt hier gewoon erg vaak xboxenquote:
Oh vooruit dan maarquote:Op maandag 18 februari 2013 18:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik vind verliezen van hem niet erg, juist leuk als het moeilijk is
[..]
Mhaw... ik game haast nooit, maar mijn buurjochie komt hier gewoon erg vaak xboxen![]()
Hij heeft zelf ook een xbox maarja.. hier is het gezelliger
En ik vind het ook altijd wel geinig als die langskomt
Lief welquote:Op maandag 18 februari 2013 18:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw... ik game haast nooit, maar mijn buurjochie komt hier gewoon erg vaak xboxen![]()
Hij heeft zelf ook een xbox maarja.. hier is het gezelliger
En ik vind het ook altijd wel geinig als die langskomt
Why, zwanger?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:44 schreef promisionxexposed het volgende:
Volgens mij moet ik woensdag wel naar babytv kijken
Aha, iets jonger dus dan ik dachtquote:Op maandag 18 februari 2013 18:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Wel laatste jaar van middelbare
Ben nu 17 jaren jong.
Nee gelukkig niet zegquote:
Ik heb het nog nooit geprobeerd en ben dat ook zeker niet van planquote:Op maandag 18 februari 2013 18:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Hieehahooo!
Mobiel fokken is zwaar klote.
Gewoon FOK!kenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zeg
Nee mijn oppaskindje mag alleen naar babytv kijken omdat hij van andere zenders nachtmerries krijgt.
Stiekem hoopte ik dat het oppassen niet doorging maar heb nog niks gehoord dus het zal wel doorgaan
ja doe ik ook wel maar had gehoopt dat ik lekker thuis kon chillen een avondjequote:
Ach, soms is het wel fijn voor onderweg of zoals net toen ik aan het eten was even FOKken.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd en ben dat ook zeker niet van plan
Aan tafel? Daar zou ik me kapot aan ergerenquote:Op maandag 18 februari 2013 18:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Ach, soms is het wel fijn voor onderweg of zoals net toen ik aan het eten was even FOKken.
als ik alleen eet ga ik ook op FOK! of facebook ofzoquote:Op maandag 18 februari 2013 18:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aan tafel? Daar zou ik me kapot aan ergeren![]()
Waarom?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aan tafel? Daar zou ik me kapot aan ergeren![]()
Alleen begrijp ik welquote:Op maandag 18 februari 2013 18:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik alleen eet ga ik ook op FOK! of facebook ofzo
Dat heb ik dan verkeerd begrepen. Ik dacht dat je met ze allen aan tafel zatquote:Op maandag 18 februari 2013 18:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Waarom?
Ik at alleen he, mn vader en broertje hadden het al op en mn moeder is nog een uurtje werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |