Ja inderdaad.... grmbl.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"Nu zijn mijn twee grootste verdachten Kees en Zarayda."
Klopt(, staat er inquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Art: De Mol trekt aan het langste touw. Carolien stond bij het langste touw?
Denk dat het meeste hier wel staatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:54 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ja inderdaad.... grmbl.
Heb jij nog iets leuks gevonden? Ik ben druk aan de knutsel met de special
Wat wel raar is , is de laatste uitspraak:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
"Nu zijn mijn twee grootste verdachten Kees en Zarayda."
Wat Art precies zei was "De Mol trekt aan het langste eind" dus niet aan het "langste touw". Als jullie er toch iets in willen zien, het was Kees die aan het einde van het langste touw zatquote:
Dat vind ik ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:13 schreef Faux. het volgende:
Dat Silhouet en over dat het spannend was is toch een vrij duidelijke hint naar Paulien? Zij was toen Mol.
Deze video is privequote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:30 schreef SecretStoryWous het volgende:
De 'Tania'-Tekst van de mol vergeleken met de kandidaten:
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Seizoen met Edo en Dennis. Top seizoen trouwens!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:01 schreef El.Wulfo het volgende:
Carolien en Paulien hebben de laatste test allebei op Kees ingevuld, en Kees op Paulien. Voor zover dat er duidelijk uit te halen is.
Als Carolien dus de mol is, zou er als er niet te veel veranderd bij de finale niemand op de juiste mol zitten, is dat ooit voorgekomen?
Of Carolien wou het feit dat ze de geldauto nog op het laatste moment wou wegsturen verzachten, door de juiste auto te kiezen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:54 schreef ArannaeCor het volgende:
Toch wel apart dat zowel Paulien als Carolien gelijk de goede auto aanwezen waar het geld in zat. Als je de mol bent dan probeer je toch verwarring te zaaien, Kees was al te laat en die had dan ook zoiets van ja het maakt me niet uit.
Kun je daar wat uit halen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:58 schreef Duzzy het volgende:
Bij deze:
"Ontmoet de Mol was zo spannend, heeft niemand mij dan gezien of herkend bedoel ik? echt niet?"
Zag ik bij Carolien opeens dit.. een gezicht..
[ afbeelding ]
![]()
Nou ja, dat Carolien daar op zeker niet zit. Qua kapsel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Kun je daar wat uit halen?
Als ze heeft opgestoken zou het wel kunnen hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, dat Carolien daar op zeker niet zit. Qua kapsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |