Die ezelsbruggetjes kunnen ook bedoeld zijn om verwarring te zaaien, wat niet helemaal lukte. En ze heeft verder ook niet heel veel bijgedragen aan de pot in de overige uitzendingen (minder dan Kees en Carolien in ieder geval), dus een keertje wel wat geld binnenhalen, moet dan een keertje kunnen (zoals al vaker is gezegd, soms is het handig voor de mol om wel iets te verdienen)quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:02 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Klopt, maar 8 uit 10 is erg veel. Paulien is ook degene die al die ezelsbruggetjes bedacht.
Die zag ik ook direct.. Kees of Carolien..quote:
Dat laatste kan ook Carolien zijn. Ze was wel erg selectief met kiezen van de woorden. Wellicht wist ze de moeilijkheidsgraad van de woorden om het zo lastiger te maken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:05 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Die zag ik ook direct.. Kees of Carolien..
Gezien het gedoe met het wegleggen van dat sjaaltje denk ik kees.
Hoewel het Zulu kunnen spreken weer wijst op Paulien
En was het ook niet Carolien die bij de Drive-in de auto met het geld net voor het einde wilde wegsturen? Of zit ik nu in een tunnelvisie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:03 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
En kees pakte een paar afleveringen terug de envelop van de berg met 1500 euro terwijl hij niet hoefde te vertellen welke envelop hij zou pakken.
Vanaf het begin dacht ik al Carolien en eigenlijk wordt het steeds weer bevestigd.
Ja, en op dat bord staat mole met een lijntje erachter.. net boven het hoofd van Carolien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:09 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Dat laatste kan ook Carolien zijn. Ze was wel erg selectief met kiezen van de woorden. Wellicht wist ze de moeilijkheidsgraad van de woorden om het zo lastiger te maken.
Kees of Carolien = molquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:03 schreef Daantke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kees?
(let op het bord dus)
Goed gevondenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ja, en op dat bord staat mole met een lijntje erachter.. net boven het hoofd van Carolien.
Een mol leeft onder de grond.
Janine zei zojuist op Twitter dat zij hoopt dat Paulien de mol isquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:12 schreef JamFlava het volgende:
De Mol had het ook over aflevering 3, dat een vriendin eruit ging als ik het goed verstaan heb?
Janine is een vriendin van Carolien
Tuurlijk anders heeft ze samen zitten te werken met de molquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Janine zei zojuist op Twitter dat zij hoopt dat Paulien de mol is
Was opvallend inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:10 schreef NLGooner het volgende:
[..]
En was het ook niet Carolien die bij de Drive-in de auto met het geld net voor het einde wilde wegsturen? Of zit ik nu in een tunnelvisie?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:15 schreef Minimunt het volgende:
Nee, waarom mijn mol vanaf aflevering 1 er nu juist uit. En toch blijf ik denken dat ze er in zit: Let hier maar eens op; Op het rode scherm staat geen vingerafdruk wat er normaal wel staat. Fout van het programma of heeft dit nog een staartje. Het zal wel zo zijn dat ik mijn mol niet kan loslaten..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je de Twitter van Carolien opzoekt zie je foto's waarop ze samen met Janine staatquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Janine weet inmiddels toch al wie de Mol is, dus dan zal het wel iets anders bedoeld zijn. Ze hebben namelijk vorige week de opname gehad van de terugblik aflevering.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Plaats die Tweet hier eens dan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Janine weet al wie de mol isquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het is een vrouw.. en Carolien lijkt er het meeste opquote:
Je kunt tegenwoordig met de simpelste audio-bewerk programmas van een mannenstem een vrouwenstem maken hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:39 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Het is een vrouw.. en Carolien lijkt er het meeste op
Hahaha! Dat hoorde ik ook ja. En wat is mol In het Zulu? Incasanie?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:42 schreef heywoodu het volgende:
Kees is de enige die "Taanieja" op die manier zegt volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |