hahaquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik me laat ompraten door een stelletje noobs op internet, terwijl ik zelf allang heb uitgedokterd wie absoluut en onomstreden de mol moet zijn he
Aaah... Een ervaren molkijker dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:09 schreef Tijn het volgende:
Hoe dan ook spannend vanavond dus! Ik denk dat Zarayda naar huis gaat. En als Kees naar huis gaat, heb ik dat natuurlijk allang zien aankomen en heb ik alle bovenstaande dingen niet gezegd, dat spreekt voor zich
Kees gaat ook naar huis, of Carolien, want anders is het voor iedereen duidelijk dat het dus Paulien/Zarayda is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:51 schreef Tijn het volgende:
Als Kees vanavond naar huis wordt gestuurd heb ik echt een ernstig probleem, want dan moet ik alles opnieuw terugkijken om een nieuwe mol te vinden.
Gelukkig gebeurt dat niet, want hij is de mol
Precies. Nogal logisch, want hij is de mol.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh Tijn, het staat eigenlijk al vast dat Kees het geld heeft laten verdwijnen bij de envelopopdracht want de rest van de envelop-binnenbrengers is al afgevallen!
Er waren er wel meer die lange woorden opgaven, dus dat vind ik onzin.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond die lange woorden van Kees bij de watervalopdracht echt een mollenactie, dat er daarbij een woord goed geraden werd was meer geluk dan wijsheid
Toch is het opvallend dat Kees maar 75 euro wist binnen te halen terwijl de rest op 200+ zat.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er waren er wel meer die lange woorden opgaven, dus dat vind ik onzin.
Kees heeft volgens mij alleen maar van dat soort woorden geroepen, de rest riep er ook nog een paar korte woorden tussendoor...quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er waren er wel meer die lange woorden opgaven, dus dat vind ik onzin.
Volgens Paulien heeft Kees maar 75 euro binnengehaald, in werkelijkheid heeft hij voor 175 euro gezorgt:quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Toch is het opvallend dat Kees maar 75 euro wist binnen te halen terwijl de rest op 200+ zat.
Mijn theorie kloptequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:38 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij wijst de afvaller van de ene week de afvaller van de volgende week al aan bij de test.
Aflevering 1 -> het lijkt alsof Ewout Joep verdenkt
Aflevering 2 -> Joep verdenkt Janine
Aflevering 3 -> Geen test van Janine
Aflevering 5 -> Tim verdenkt Tania
Aflevering 6 -> Tania verdenkt Daniel
Aflevering 7 -> Daniel verdenkt Zarayda
Kees, Paulien en Carolien dus in de finale?
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 21-02-2013 om 21:30:00Wie van de drie? #widm #moltalk #schemer reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |