quote:Op maandag 18 februari 2013 14:36 schreef Paxcon het volgende:
Oh wtf
Ik ben met zo'n vraag bezig over wilnisser visser. Gaat de volgende vraag over Emmense baliekluivers
Ah, de klassieke basisarresten.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:36 schreef Paxcon het volgende:
Oh wtf
Ik ben met zo'n vraag bezig over wilnisser visser. Gaat de volgende vraag over Emmense baliekluivers
Landbouwvliegers ken ik dan weer niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, de klassieke basisarresten.
Elke keer als ik bijna het bestaan van een eerste jaars arrest ben vergeten komt deze wel weer ergens terug. Landbouwvliegers is er een die je op een gegeven moment niet meer vergeet. Wilnisser visser wil je ook nog wel eens terug zien komen.
Was op een zondag zekerquote:Op maandag 18 februari 2013 14:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vroeger reed ik vrij regelmatig door Wilnis onderweg naar Amsterdam. Nooit een visser gezien eigenlijk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arrest_Landbouwvliegersquote:Op maandag 18 februari 2013 14:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Landbouwvliegers ken ik dan weer niet.
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nee op zondag stond ik meestal met wat vrienden op een brug in Emmen.
Thanks. Hij leest wel bekend; misschien ben ik hem vergeten.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arrest_Landbouwvliegers
Staat afwisselend vermeld als sproeivliegtuigen/landbouwvliegers.
Misschien leuk om de volgende keer in het Noorder Dierenpark eens te vragen waar de Baliekluivers zittenquote:
Pfffquote:Op maandag 18 februari 2013 14:32 schreef Ryon het volgende:
http://www.foliaweb.nl/wp(...)aak-brede-labels.pdf
De reden waarom het handig is om als student eerst bestuursprocesrecht I met een voldoende af te sluiten voordat je een rechtszaak tegen de UvA aanspant.
Die zijn er niet meer. Baliekluiven was heel populair toen er nog geen internet was maar nu zitten die jongeren allemaal gewoon thuis op hun zolderkamertje te FOK!kenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:46 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Misschien leuk om de volgende keer in het Noorder Dierenpark eens te vragen waar de Baliekluivers zitten
Nou ja, het is een beetje flauw. Maar dit is wel waarom het zo belangrijk is om eerst te beredeneren wat het appellabele besluit is en door wie deze (en wanneer!) genomen is. Maak je tegen het verkeerde besluit bezwaar dan staat er geen rechtsbescherming meer tegen open. Deze heel casus had zo op een bachelor tentamen kunnen worden uitgeschreven.quote:
Nouja, beetje flauw... Als je zoiets basaals niet weet moet je je niet aan dit soort zaken gaan wagen. Überhaupt knap dat het hem is gelukt de zaak voor een rechter te krijgen trouwens.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, het is een beetje flauw. Maar dit is wel waarom het zo belangrijk is om eerst te beredeneren wat het appellabele besluit is en door wie deze (en wanneer!) genomen is. Maak je tegen het verkeerde besluit bezwaar dan staat er geen rechtsbescherming meer tegen open. Deze heel casus had zo op een bachelor tentamen kunnen worden uitgeschreven.
Je vergeet alleen iets: vaak wordt iets dergelijks toch wel gedaan onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis'. Lekker met hagel schieten en zulks.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:49 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, het is een beetje flauw. Maar dit is wel waarom het zo belangrijk is om eerst te beredeneren wat het appellabele besluit is en door wie deze (en wanneer!) genomen is. Maak je tegen het verkeerde besluit bezwaar dan staat er geen rechtsbescherming meer tegen open. Deze heel casus had zo op een bachelor tentamen kunnen worden uitgeschreven.
Voordat ik trouwens te minachtend doe. Degene die de eiser bijstond was een hoogleraar rechtsgeleerdheid. Helaas hebben zij alleen de naam onzichtbaar gemaakt dus ik weet niet wie. Met een beetje pech is het een van mijn docenten.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, beetje flauw... Als je zoiets basaals niet weet moet je je niet aan dit soort zaken gaan wagen. Überhaupt knap dat het hem is gelukt de zaak voor een rechter te krijgen trouwens.
Vergeet de driedimensionale benadering niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je vergeet alleen iets: vaak wordt iets dergelijks toch wel gedaan onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis'. Lekker met hagel schieten en zulks.
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Vergeet de driedimensionale benadering niet.
Nee wacht even. Ik zoek de bewuste uitspraak wel even op.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Van voor naar achter, van links naar rechts[ afbeelding ]
DM een naam?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:55 schreef Ryon het volgende:
Correctie: degene die de zaak aanspande was toevallig de docent van bestuursprocesrecht I. Fantastisch dit.
Ah, hij. Ken 'm niet, heb wel zijn boek hier liggenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:57 schreef Ryon het volgende:
Kijk zelf maar: http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BZ0577
Wat is dezequote:Op maandag 18 februari 2013 14:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
http://www.ou.nl/document(...)2007/CBE2007-081.pdf
Hier. De uitspraak is niet bijzonder lang, maar voor mensen met weinig tijd of interesse staat de crux in II Motivering, punt 3.
Fixedquote:Op maandag 18 februari 2013 15:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is deze
Ze heeft zelf de stof bestudeerd, nooit tentamens afgelegd en wil nu haar MASTER ontvangen?
Als ik hem deze week zie ga ik wel even vragen wiens idee het was om bezwaar te maken.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, hij. Ken 'm niet, heb wel zijn boek hier liggen
Ook fixed.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:02 schreef Maharbal het volgende:
Oja, dat mens. Zij is echt een keer of 50 op haar hoofd gevallen toen ze kind, baby en kleuter was.
Fixedquote:Op maandag 18 februari 2013 15:02 schreef Maharbal het volgende:
Oja, dat mens. Zij is echt een keer of 50 op haar hoofd gevallen toen ze kind, baby en kleuter was.
Hahahaha ik moest lachenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:02 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als ik hem deze week zie ga ik wel even vragen wiens idee het was om bezwaar te maken.
Heerlijk. De driedimensionale aanpak klinkt als een ideaal scriptie onderwerp.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
http://www.ou.nl/document(...)2007/CBE2007-081.pdf
Hier. De uitspraak is niet bijzonder lang, maar voor mensen met weinig tijd of interesse staat de crux in II Motivering, punt 3.
Valt de AIVD haar nog lastig?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
"Appellante is voorts van mening dat ze in staat is om een driedimensionale manier van handelen toe te passen op het recht"
Laatst wel een jongen met een pakje voor haar buren. De EOD heeft toen heel de gemeente uitgekamd.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Laatst wel een jongen met een pakje voor haar buren. De EOD heeft toen heel de gemeente uitgekamd.
Ja, bizar. Dingen zijn nergens te vinden. Wil wel zo'n free trial aanmaken maar vertrouw ze voor geen meterquote:Op maandag 18 februari 2013 15:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan ze wel kopen voor duizend dollar
edit: excuseer duizend pond
Je gaat er vanuit dat hij in Groningen studeert?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:19 schreef Paxcon het volgende:
Ryon, heb jij eigenlijk de bachelor recht en bestuur gedaan?
Die bestaat in Amsterdam helaas niet. Was hij wel aangeboden dan had ik hem vrij zeker wel gedaan ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:19 schreef Paxcon het volgende:
Ryon, heb jij eigenlijk de bachelor recht en bestuur gedaan?
Hm ja ik heb er inderdaad niet zoveel aan.. is toch overal anders.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:20 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat hij in Groningen studeert?
Oke...quote:Op maandag 18 februari 2013 16:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die bestaat in Amsterdam helaas niet. Was hij wel aangeboden dan had ik hem vrij zeker wel gedaan ja.
Net als Actaeonquote:Op maandag 18 februari 2013 16:20 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat hij in Groningen studeert?
Nou ja, het ligt wel wat gecompliceerd. Recht en bestuur aan de RUG is een samengaan tussen rechten en sociale wetenschappen/bestuurskunde. Dat is precies wat ik gestudeerd heb. Alleen is Recht en Bestuur slechts 180 punten. Wat redelijk beperkt is als je drie vakgebieden wil behandelen. Een inleiding politicologie in het derde jaar is wel wat.. laat.quote:
we built this cityquote:Op maandag 18 februari 2013 16:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
My pony plays the mamba, listen to the radiooooooooo
Waarom zie ik nu Kermit de kikker voor mij?quote:
Poeh lastig allemaal. Ik denk dat ik maar naar de voorlichtingsavond ga waarin ze alle gebieden behandelen. Ben er nog niet uit of dat is wat ik wil.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:29 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nou ja, het ligt wel wat gecompliceerd. Recht en bestuur aan de RUG is een samengaan tussen rechten en sociale wetenschappen/bestuurskunde. Dat is precies wat ik gestudeerd heb. Alleen is Recht en Bestuur slechts 180 punten. Wat redelijk beperkt is als je drie vakgebieden wil behandelen. Een inleiding politicologie in het derde jaar is wel wat.. laat.
Ik heb alle vakken die gegeven worden in ReB ook gehad. Alleen dan als onderdeel van verschillende minoren.
Even moeten googlenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:33 schreef Aurelius. het volgende:
Ga je nog naar dat eerstejaarssymposium pax?
Vind het niet echt aantrekkelijk klinken...quote:Aan het begin van het tweede blok kan een keuze worden gemaakt uit een groot gevariëerd aanbod van onderwerpen. Per groep van drie/vier studenten wordt tijdens dit blok het toegewezen onderwerp tot een posterpresentatie bewerkt. Gedurende dit proces wordt de groep begeleid door de docent die het onderwerp heeft ingebracht. Aan de hand van enkele practica worden literatuurontsluiting en posterontwerp geīnstrueerd. Aan het eind van het eerste semester is er een gezamenlijke presentatie van alle posters, waarbij ook peer-review (beoordeling door studenten onderling) wordt toegepast
quote:Kan je nog niet kiezen tussen de verschillende bachelorrichtingen die de RuG biedt? Dan is het Eerstejaarssymposium op maandag 4 maart iets voor je! Hier krijg je de kans om allerlei informatie te verzamelen van verscheidene vakgroepen en docenten over specifieke richtingen. Schrijf je in via: http://www.jfvgroningen.n(...)eerstejaarssymposium
Ooh ja dat bedoel ik. Maar dat poster-gedoe is dus iets compleet anders?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:38 schreef Aurelius. het volgende:
Ja, heb daar ook onder andere gezien dat Recht en Bestuur niks voor mij isen Notarieel wel, maar dat wist ik al wel een beetje
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh ja dat bedoel ik. Maar dat poster-gedoe is dus iets compleet anders?
Ja, jullie moeten volgend jaar kiezen welke track je in gaat of niet?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Poeh lastig allemaal. Ik denk dat ik maar naar de voorlichtingsavond ga waarin ze alle gebieden behandelen. Ben er nog niet uit of dat is wat ik wil.
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:40 schreef Aurelius. het volgende:
[..]heb je dat van een of andere knutsel opleiding weggehaald?
Je kan gewoon van verschillende richtingen even kort kijken wat het inhoudt
Ooh dankje. Dat helpt al wat, want dat is dus eigenlijk niet wat ik wil... Alleen bij bestuursrecht komt dus de hele mikmak kijken? Dus besturen op internationaal niveau, landelijk niveau enzv.? Ik ben eigenlijk alleen geīnteresseerd in gemeentes enzo.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, jullie moeten volgend jaar kiezen welke track je in gaat of niet?
Als je de rechtspraktijk in wil zou ik geen Recht en Bestuur doen. Dat is echt meer bestuurskunde dan een juridische studie. Hoewel je daarmee wel een juridische functie krijgt (althans voor gaat) zul je ook meer met besluitprocessen bezighouden. Dat lijkt mij verreweg het leukst, maar goed, ik wil dan ook niet de rechtspraktijk in.
Maar zijn dat presentatietjes of kun je enkel vragen stellen of zo?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:40 schreef Aurelius. het volgende:
[..]heb je dat van een of andere knutsel opleiding weggehaald?
Je kan gewoon van verschillende richtingen even kort kijken wat het inhoudt
Allebei!quote:Op maandag 18 februari 2013 16:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar zijn dat presentatietjes of kun je enkel vragen stellen of zo?
Het bestuursrecht is natuurlijk heel erg veel omvattend. Maar aangezien het voor een belangrijk deel nationaal recht is krijg je er met name mee te maken op lokaal en nationaal niveau, dus relatief weinig internationaal. Het Europees bestuursrecht zie je voornamelijk terugkomen in het omgevingsrecht en in het vreemdelingenrecht maar wordt bijna altijd omgezet naar nationale wet- en regelgeving.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:44 schreef Paxcon het volgende:
Ooh dankje. Dat helpt al wat, want dat is dus eigenlijk niet wat ik wil... Alleen bij bestuursrecht komt dus de hele mikmak kijken? Dus besturen op internationaal niveau, landelijk niveau enzv.? Ik ben eigenlijk alleen geīnteresseerd in gemeentes enzo.
Ik heb op dit moment nog geen headhunter gezien, maar ik houd mij aanbevolen.quote:Juridische bestuurskunde bereidt voor op een carričre in het bestuurlijke leven, vaak bij een decentrale overheid zoals de provincie, de gemeente of het waterschap. De richting is een combinatie tussen bestuursrecht en bestuurskunde en uniek in zijn soort in Nederland. Met een multidisciplinaire invalshoek waarin naast het recht ook politiek, economie en sociologie een belangrijke rol spelen zijn afgestudeerde recht en bestuur juristen uitermate goed onderlegd en erg gewild bij werkgevers.
Je komt waarschijnlijk niet vaak genoeg in Zoetermeer en omstreken.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:54 schreef Ryon het volgende:
Altijd leuk trouwens, de promotieteksten:
[..]
Ik heb op dit moment nog geen headhunter gezien, maar ik houd mij aanbevolen.
'Neem je de middag vrij' al gehoord?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:05 schreef Yreal het volgende:
Gaap.. Tijd om zo maar weer eens huiswaarts te keren.
Zo moet je het niet zien. Je betaalt een paar miezerige eurootjes en wat centen en wat krijg je er voor terug?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:08 schreef Aurelius. het volgende:
Zo ik heb er weer een Rechtspraak boekje bij van 42,50
Waar studeer jij ook alweer?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:25 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Ja..stage plekken zoeken is niet zo'n een leuke bezigheid. Ik dacht: " och, fiscalisten! die willen ze wel".
Mijn conclusie na een maand solliciteren: Niet dus.
Ik begin steeds meer te geloven dat ze een kip met gouden eieren zouden afwijzen als haar CV niet goed genoeg wasquote:Op maandag 18 februari 2013 17:25 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Ja..stage plekken zoeken is niet zo'n een leuke bezigheid. Ik dacht: " och, fiscalisten! die willen ze wel".
Dat belooft weinig goedsquote:Op maandag 18 februari 2013 17:25 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
in het beloofde land " Maastricht".quote:
Ik heb een bepaalde mening over recruiters. Mijn vooroordeel wordt langzaam bevestigd.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer te geloven dat ze een kip met gouden eieren zouden afwijzen als haar CV niet goed genoeg was
Ik bedoelde meer aan welke onderwijsinstellingquote:Op maandag 18 februari 2013 17:30 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
in het beloofde land " Maastricht".
Nou welke onderwijsinstelling zouden ze in Maastricht hebbenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:31 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer aan welke onderwijsinstelling
Heb je ook buiten Limburg gezocht of alleen in de directe omgeving? Dat er weinig juridisch werk is daar binnen de regio hoor je namelijk veel.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:30 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Oke...quote:Op maandag 18 februari 2013 16:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het bestuursrecht is natuurlijk heel erg veel omvattend. Maar aangezien het voor een belangrijk deel nationaal recht is krijg je er met name mee te maken op lokaal en nationaal niveau, dus relatief weinig internationaal. Het Europees bestuursrecht zie je voornamelijk terugkomen in het omgevingsrecht en in het vreemdelingenrecht maar wordt bijna altijd omgezet naar nationale wet- en regelgeving.
De gemeente (als eerste overheid) is wel hetgeen waar je het meest mee te maken krijgt. Maar goed, de minister beslist op een dag ook heel wat af.
Misschien moet ik daar maar alvast even een flatje gaan huren.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je komt waarschijnlijk niet vaak genoeg in Zoetermeer en omstreken.
Dat zou ik eerder doen. Als je echt interesse hebt in de bestuurskundige kant kan je altijd erg nog een paar minoren bij doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke...
Ik kijk wel even wat ze bij die inlichtingenavond gaan vertellen. Anders blijf ik wel gewoon rechtsgeleerdheid doen.
Fiscaal lijkt me wel wat voor jou!quote:Op maandag 18 februari 2013 17:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke...
Ik kijk wel even wat ze bij die inlichtingenavond gaan vertellen. Anders blijf ik wel gewoon rechtsgeleerdheid doen.
Okequote:Op maandag 18 februari 2013 17:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat zou ik eerder doen. Als je echt interesse hebt in de bestuurskundige kant kan je altijd erg nog een paar minoren bij doen.
?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:34 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Fiscaal lijkt me wel wat voor jou!
Ik denk aan de RUG. Aangezien hij in Maastricht woont en allesquote:Op maandag 18 februari 2013 17:31 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
universiteit maastricht!quote:Op maandag 18 februari 2013 17:31 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
7 van de 10 Recruiters weten totaal niet wat een diploma waard is.quote:
Hij geeft altijd een kutantwoord er op, schaamt zich er voor denk ik. Maar hij had wel eerder al gezegd dat hij in Maastricht studeerde en in zijn vierde jaar zat. HBO is drie jaar toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:36 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Weet ik veel, wie zegt dat hij WO doet, misschien is het wel hbo. Beetje raar dat hij daar geen antwoord op wil geven als hij wel over moeilijk stage vinden etc. praat.
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:38 schreef Aurelius. het volgende:
[SC] WO Rechten #263 - Wilnisser visser
Posten hier hbo'ers dan?
quote:Scholieren
• DanielBackward
Niet meegekregen, bedoelde er ook niks mee. Was meer omdat het handiger is om te weten, wil men hem eventueel tips kunnen geven ofzoquote:Op maandag 18 februari 2013 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij geeft altijd een kutantwoord er op, schaamt zich er voor denk ik. Maar hij had wel eerder al gezegd dat hij in Maastricht studeerde en in zijn vierde jaar zat. HBO is drie jaar toch?
Ja, volgende week ga ik Brabanders lastig vallenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Heb je ook buiten Limburg gezocht of alleen in de directe omgeving? Dat er weinig juridisch werk is daar binnen de regio hoor je namelijk veel.
Laatst nog een SJD-er. We hebben zelfs een scholier.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:38 schreef Aurelius. het volgende:
[SC] WO Rechten #263 - Wilnisser visser
Posten hier hbo'ers dan?
Dan heeft hij toch twee diploma's? Schiet alsnog niet op als je met kunstgeschiedenis gaat solliciteren bij een accountantskantoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:37 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
universiteit maastricht!
[..]
7 van de 10 Recruiters weten totaal niet wat een diploma waard is.
Ik ken iemand: Die had twee master opleidingen gedaan, heeft bestuursjaar gedaan en nog wat activiteiten. Hij ging bij de big 4 solliciteren. Hij kreeg te horen dat zijn diploma te weinig waard was.
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dan heeft hij toch twee diploma's? Schiet alsnog niet op als je met kunstgeschiedenis gaat solliciteren bij een accountantskantoor.
Hebben ze toevallig ook verteld wat ze wel hadden willen zien?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:37 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
universiteit maastricht!
[..]
7 van de 10 Recruiters weten totaal niet wat een diploma waard is.
Ik ken iemand: Die had twee master opleidingen gedaan, heeft bestuursjaar gedaan en nog wat activiteiten. Hij ging bij de big 4 solliciteren. Hij kreeg te horen dat zijn diploma te weinig waard was.
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:42 schreef Aurelius. het volgende:
Misschien had ie wel alleen maar 6'jes
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dan heeft hij toch twee diploma's? Schiet alsnog niet op als je met kunstgeschiedenis gaat solliciteren bij een accountantskantoor.
Of heel veel zessen herkanst en dat het bedrijf een ongeschoonde cijferlijst wilde.Je weet het niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:42 schreef Aurelius. het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Of heel veel zessen herkanst en dat het bedrijf een ongeschoonde cijferlijst wilde.Je weet het niet.
Ik weet niet wat tegen hem was gezegd.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:42 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Hebben ze toevallig ook verteld wat ze wel hadden willen zien?
Hahaquote:Op maandag 18 februari 2013 17:42 schreef Aurelius. het volgende:
Minimumloon ligt laag in België zeg.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:45 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat tegen hem was gezegd.
Hij is in België gaan werken en die wilde hem wel heel graag.(3300 bruto startsalaris) + een auto van de zaak.
Holy shitquote:Op maandag 18 februari 2013 17:45 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Hij is in België gaan werken en die wilde hem wel heel graag.(3300 bruto startsalaris) + een auto van de zaak.
Hij had fiscaal recht + europees rech gedaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:46 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Holy shit![]()
Welke 2 masters had ie dan?
Heftigquote:Op maandag 18 februari 2013 17:47 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Hij had fiscaal recht + europees rech gedaan.
En eenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:49 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Zit je nou ties te versieren met al die emoticons, ik zie zelfs een kusje
Hey NotGuiltyquote:Op maandag 18 februari 2013 17:49 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2013 17:49 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ben weggelopen uit de bioscoop. Superslecht. Kijk lekker From Dusk 1.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:48 schreef Tchock het volgende:
Jackie Brown is de minst boeiende Tarantinofilm van allemaal. Goed dat ik hier niet mee begonnen ben.
Waarom niet, zulke opties zal ik ook altijd open houden. Voor mij is thuis gewoon waar mijn bed en mijn eigen spullen permanent staan. Maar ik verhuis dan ook relatief vaak dus voor mij zou zoiets niet zo een probleem zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 17:45 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ben je echt weggelopen?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ben weggelopen uit de bioscoop. Superslecht. Kijk lekker From Dusk 1.
Ja ik trok het niet. Toen maar bier gaan drinken.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je echt weggelopen?Zo slecht is 'ie nou ook weer niet. Verhaal is niet boeiend maar acteerwerk is wel goed.
vrouwen en bierdrinkenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja ik trok het niet. Toen maar bier gaan drinken.
Je had kaarten voor de IMAX-versie en zat in de gewone zaal ?quote:Op maandag 18 februari 2013 17:51 schreef Aurelius. het volgende:
Ik ben 1 keer weggelopen uit de bioscoop
maar dat was bij Sex en the city toen ik in de verkeerde zaal zat
ik kom gewoon later binnenquote:Op maandag 18 februari 2013 17:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
'Neem je de middag vrij' al gehoord?
Recruitersquote:Op maandag 18 februari 2013 17:30 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een bepaalde mening over recruiters. Mijn vooroordeel wordt langzaam bevestigd.
Ook wel een alleraardigst salaris daar bij de Big 4. Geloof dat het systeem in België alleen zo werkt dat je daar iets minder netto overhoudt dan hier.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:45 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit dat soort onzinvragen gehoord.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Recruitersmet hun kutvragen
![]()
"als je een kleur was, welke zou dat dan zijn?"![]()
![]()
![]()
Alleen maarquote:Op maandag 18 februari 2013 18:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook wel een alleraardigst salaris daar bij de Big 4. Geloof dat het systeem in België alleen zo werkt dat je daar iets minder netto overhoudt dan hier.
[..]
Ik heb echt nog nooit dat soort onzinvragen gehoord.
Gelukkig was er art 4 awrquote:Op maandag 18 februari 2013 18:37 schreef Aurelius. het volgende:
Toen hier nog vermogensbelasting was gingen alle rijke leu toch naar België
Best wel een atypische film. Ken maar weinig mensen die hem kunnen waarderen. Ik weet zelf ook niet zo goed wat ik ervan vind.quote:
Wees blij dat je geen JVC hebtquote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef Yreal het volgende:
MAn man, echt geen zin om nu de studie nog op te pakken![]()
Tchock is eigenwijs. Hij moet gewoon From Dusk 1 kijken.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:39 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Best wel een atypische film. Ken maar weinig mensen die hem kunnen waarderen. Ik weet zelf ook niet zo goed wat ik ervan vind.
Dat is juist een hele logische vraag.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Blauw, omdat de vermande beter is dan de kluwer.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:45 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is juist een hele logische vraag.
Rood omdat frikandel.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Blauw, omdat de vermande beter is dan de kluwer.
Wat is het goede antwoord dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 18:47 schreef eriksd het volgende:
Weet niet of het verstandig is te roepen dat je blauw bent als er recruiters in de buurt zijn.
Er is geen goed antwoord. Wel een aantal foute.quote:
Lichtgetint. Positieve discriminatie en zulks.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:54 schreef _Rooos_ het volgende:
Aurelius, heb je het goede nieuws al gehoord?
quote:Op maandag 18 februari 2013 18:47 schreef eriksd het volgende:
Weet niet of het verstandig is te roepen dat je blauw bent als er recruiters in de buurt zijn.
FEEST EN JOLIJT OOK GRONINGEN LAAT DE JAREN 40 ACHTER ZICH!quote:Op maandag 18 februari 2013 18:59 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Vanaf halverwege maart is de AH in de nieuwe ebbingestraat elke zondag open.
Ik moet eerst Tarantinofilms wegwerken in voorbereiding op Django Unchained ja. Daarna ga ik je stomme filmtips wel kijken.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Tchock is eigenwijs. Hij moet gewoon From Dusk 1 kijken.
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
FEEST EN JOLIJT OOK GRONINGEN LAAT DE JAREN 40 ACHTER ZICH!
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:02 schreef eriksd het volgende:
Zal je zien dat de dag voor de eerste zondagsopening een lokale aardbeving de nieuwe AH verwoest. Dat zou pas grappig zijn.
Sadist.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:02 schreef eriksd het volgende:
Zal je zien dat de dag voor de eerste zondagsopening een lokale aardbeving de nieuwe AH verwoest. Dat zou pas grappig zijn.
Dus... Groningen?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Zelfs in mijn woonplaats is de AH iedere zondag open(+- 20.000 inwoners)
Genot.quote:Op maandag 18 februari 2013 18:59 schreef _Rooos_ het volgende:
[..]
Vanaf halverwege maart is de AH in de nieuwe ebbingestraat elke zondag open.
Hahahahahahahahahahaquote:Op maandag 18 februari 2013 18:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De belgen betalen ook wel wat minder andere soort belastingen. Alle belgen hebben een villaquote:Op maandag 18 februari 2013 18:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ook wel een alleraardigst salaris daar bij de Big 4. Geloof dat het systeem in België alleen zo werkt dat je daar iets minder netto overhoudt dan hier.
[..]
Ik heb echt nog nooit dat soort onzinvragen gehoord.
Grammaticamanquote:Op maandag 18 februari 2013 19:07 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Betreft ze onzin vragen: Stel; je kan een superheld. Wie was je dan?
Niks boven groningen! *op wat enkele verzakkingen na*quote:Op maandag 18 februari 2013 19:03 schreef Paxcon het volgende:
Zelfs in mijn woonplaats is de AH iedere zondag open(+- 20.000 inwoners)
Ja, ik moet toch iemand zoenen?? Ik kan moeilijk jou gaan zoenen, want dan heb ik een ban:(quote:
Voor een rechtenstudent doe jij toch behoorlijk slecht je "huiswerk"quote:Op maandag 18 februari 2013 19:14 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch iemand zoenen?? Ik kan moeilijk jou gaan zoenen, want dan heb ik een ban:(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:17 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Voor een rechtenstudent doe jij toch behoorlijk slecht je "huiswerk"
Iets met facts, checken en ze straight hebben.Jij checkt graag of dingen recht zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
[..]
Iets met facts, checken en ze straight hebben.Niet alleen snap ik je post nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Iets met facts, checken en ze straight hebben.ooh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Generaal?? Pardon??
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet alleen snap ik je post nietSorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:23 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Sorry
Dat weet ik ook welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeez Louise.
Kaarsrechtquote:Op maandag 18 februari 2013 19:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij checkt graag of dingen recht zijn?
Oooh het kon he:oquote:Op maandag 18 februari 2013 19:23 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Ik ben Erik z'n vriendin niet, dat heb je zelf verzonnen. Dat bedoel ik
Kloptquote:Op maandag 18 februari 2013 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
NotGuilty is lang niet knap genoeg voor Erik
Ik had wel een foto gepostquote:Op maandag 18 februari 2013 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik baseer dit enkel op Erik want heb je nog nooit gezien
Ultieme dooddoener blijft toch, wat zijn je goede en zwakke puntenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:07 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha![]()
![]()
wat een kutvraag
[..]
De belgen betalen ook wel wat minder andere soort belastingen. Alle belgen hebben een villa![]()
Betreft ze onzin vragen: Stel; je bent een superheld. Wie was je dan?
Ik herken het.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ultieme dooddoener blijft toch, wat zijn je goede en zwakke punten
True.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
NotGuilty is lang niet knap genoeg voor Erik
NG is knap manquote:Op maandag 18 februari 2013 19:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heb je inmiddels al wel duizend keer gezegd en nog steeds was ik daar niet bij
Het IS een Tarantinoquote:Op maandag 18 februari 2013 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik moet eerst Tarantinofilms wegwerken in voorbereiding op Django Unchained ja. Daarna ga ik je stomme filmtips wel kijken.
He, wat?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus Yreal, jij slaat al dat soort shit op?
Fair enough.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zal me exacter verwoordenFilms geregisseerd door Tarantino
Niet bepaald een aardig vrouwtje.quote:
Wel een lekker kort pittig kapselquote:
Yolanthe is er niets bij.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wel een lekker kort pittig kapsel
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op maandag 18 februari 2013 19:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Volgens mij kan die schakelen zonder haar handen te gebruiken. Not much compares to her.
Hahaha.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Volgens mij kan die schakelen zonder haar handen te gebruiken. Not much compares to her.
want?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mirjam de Blecourt bij DWDD. Een niet erg geliefde partner bij Baker & McKenzie op het moment
Vond het ook geen bijster overtuigend verhaal.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mirjam de Blecourt bij DWDD. Een niet erg geliefde partner bij Baker & McKenzie op het moment
Er is nogal wat opschudding binnen dat kantoor geweest. Zal niet echt in details gaan, maar het is er best hard aan toe gegaan. Je krijgt nogal eens wat mee tijdens een stage op een advocatenkantoorquote:
Ah spannendquote:Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Er is nogal wat opschudding binnen dat kantoor geweest. Zal niet echt in details gaan, maar het is er best hard aan toe gegaan. Je krijgt nogal eens wat mee tijdens een stage op een advocatenkantoor
Zie je dat echt voor het eerst joh ? Er is eens een documentaire geweest van een Japanner die er een stuk of wat had.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef Tchock het volgende:
Een van de vreemdste dingen die ik in lange tijd heb gezien
http://www.realdoll.com/
Ik vermaak me nu met testimonials lezenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zie je dat echt voor het eerst joh ? Er is eens een documentaire geweest van een Japanner die er een stuk of wat had.
quote:She's here now for approx. 4 hours and everytime I walk in the room I get a little scare as if someone's really sitting there. Which means she gives me the feeling of company from the first minute , and I could never really believe that that could be possible.
quote:I have never been happier in my life.
quote:The things you discover... The things you can or must do: go shopping for her, taking care of her (washing, powdering), dressing her up, moving her,... Kissing her, caressing her, cuddle her, laying next to her, holding her hand, brushing her wig,... too much to mention :-)
Dit had ik ook nog niet gezien. Waar gaat het over zeg, pfff.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zie je dat echt voor het eerst joh ? Er is eens een documentaire geweest van een Japanner die er een stuk of wat had.
Wtf, echt.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef Tchock het volgende:
He die heb ik voor Sinterklaas gekregenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef Tchock het volgende:
Het staat me ook bij dat er iets was. Poppen zonder armen, zonder hoofd. Er was iets zieks. Ik zal eens zoeken.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:01 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dit had ik ook nog niet gezien. Waar gaat het over zeg, pfff.
Die documentaire heb ik inderdaad gezien.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zag er al eentje zonder benen inderdaad. Horror.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het staat me ook bij dat er iets was. Poppen zonder armen, zonder hoofd. Er was iets zieks. Ik zal eens zoeken.
Die laatste ken ik, bizar is datquote:Op maandag 18 februari 2013 21:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die documentaire heb ik inderdaad gezien.
Was dat niet toevallig ook die japanner die mensenvlees had gegeten maar door een of andere fout niet de gevangenis in hoefde?
Ik heb bij de Joho een oefenboekje weten aan te schaffen destijds met oefenvragen. Op Nestor staan alleen twee tentamens uit 2004 zonder antwoordenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Pax ? Heb jij niet wat proeftentamens voor Rechtsgeschiedenis 1 ?
Mental imagequote:10. How do I move my doll?
The best way to move your doll is to have him or her on a rolling chair such as a wheelchair or office chair. This makes it easier for you to avoid injury and it is less likely the doll will be dropped. When this is not an option, either lift the doll in the bridal lift (one arm behind the shoulders, the other beneath the knees) and lift with your knees rather than your back, or lift the doll from under its arms to carry it. Make sure to keep the hands in a protected position crossed over the doll's chest, or over your shoulders to avoid damage when the doll is set down.
Ah OK. Thanks anyway.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb bij de Joho een oefenboekje weten aan te schaffen destijds met oefenvragen. Op Nestor staan alleen twee tentamens uit 2004 zonder antwoorden.
En wij hadden een cali-module van RGS1. Dat is echt superhandig met allemaal oefenvragen per hoofdstuk en uitleg over de goede antwoorden enzo. Het punt is dat je daar alleen op kan als jouw onderwijsinstelling hierbij is aangesloten...
Dit is trouwens de uitgeschreven versie van de cali-module, maar ziet er niet echt aantrekkelijk uit.quote:
Je moet geloof ik ook onwijs oppassen met schoonmaken. Niet alles reageert lekker met dat rubber.quote:
Ik vind het zo weerzinwekkend en fascinerend tegelijkertijdquote:Op maandag 18 februari 2013 21:13 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je moet geloof ik ook onwijs oppassen met schoonmaken. Niet alles reageert lekker met dat rubber.
Ik dacht dat de love holes ook allemaal uitneembaar zijn.
Ik zal me eens registreren daar. Thanks again.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is trouwens de uitgeschreven versie van de cali-module, maar ziet er niet echt aantrekkelijk uit.
http://www.studeersnel.nl/download_file.php/Rechtsgeschiedenis_1_Caliemodule.pdf?download=YTo0OntzOjI6ImlkIjtzOjU6IjM3MzMwIjtzOjQ6Im5hYW0iO3M6MzY6IlJlY2h0c2dlc2NoaWVkZW5pc18xX0NhbGllbW9kdWxlLnBkZiI7czo2OiJ1bmlfaWQiO3M6MjoiMTEiO3M6OToic3R1ZGllX2lkIjtzOjM6IjI3MCI7fQ==
Er is zelfs een tweedehands handel.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het zo weerzinwekkend en fascinerend tegelijkertijdEerst vroeg ik me af hoe mensen in godsnaam zes duizend euro uit kunnen geven aan een seksspeeltje maar als je die testimonials leest zijn ze gewoon allemaal heel eenzaam en helpt dit. Wat de vraag oproept hoe dit in godsnaam kan helpen.
Daar kom je pas achter als je ook zo eenzaam bent, I guess.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het zo weerzinwekkend en fascinerend tegelijkertijdEerst vroeg ik me af hoe mensen in godsnaam zes duizend euro uit kunnen geven aan een seksspeeltje maar als je die testimonials leest zijn ze gewoon allemaal heel eenzaam en helpt dit. Wat de vraag oproept hoe dit in godsnaam kan helpen.
Bedankt hč, ik gaf binnensmonds over en toen moest ik lachen en toen zat ik daar maar een beetje achter mijn laptop met een bek vol kots te gniffelen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Er is zelfs een tweedehands handel.
Laten we in dat geval hopen dat ik het nooit zal begrijpen.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:17 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar kom je pas achter als je ook zo eenzaam bent, I guess.
En voor de rest zijn er natuurlijk mensen die echt eenzaam zijn. Ik heb een filmpje gezien van iemand die zich bevredigde door zijn slang (een dier) over zijn penis heen te schuiven. Dat moet gewoon uit een bepaalde eenzaamheid voortkomen. Misschien heeft Ryon daar wel een interessante mening over.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:19 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En voor de rest zijn er natuurlijk mensen die echt eenzaam zijn. Ik heb een filmpje gezien van iemand die zich bevredigde door zijn slang (een dier) over zijn penis heen te schuiven. Dat moet gewoon uit een bepaalde eenzaamheid voortkomen. Misschien heeft Ryon daar wel een interessante mening over.
Ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:20 schreef eriksd het volgende:
Waar gaat het over? Die real-dolls ofzo?
Oh, ja. Rare meuk.quote:
Te koop van eerste eigenaar. Het Duitse ijshockeyteam.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bedankt hč, ik gaf binnensmonds over en toen moest ik lachen en toen zat ik daar maar een beetje achter mijn laptop met een bek vol kots te gniffelen.
Ik moest lachenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Te koop van eerste eigenaar. Het Duitse ijshockeyteam.
Dan is 'ie te druk bezig met fok!quote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Hoe is bieren met jou?
Ik denk serieus dat ik geen slok weg krijg met die man in de buurt. Weinig mensen met een dergelijk goed (kwantitatief vooral) gevoel voor humor.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Hoe is bieren met jou?
Ongeveer zoals posten met mij.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Hoe is bieren met jou?
Lijkt me gezelligquote:Op maandag 18 februari 2013 21:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ongeveer zoals posten met mij.
hoezo klik je daar überhauptquote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop dat Danny geld krijgt voor elke redirect naar ibood.com want hoe vaak per dag ik daar wel niet per ongeluk op klik
Knap, gebeurt mij nooit. Maar misschien is je motoriek niet al te best?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:37 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop dat Danny geld krijgt voor elke redirect naar ibood.com want hoe vaak per dag ik daar wel niet per ongeluk op klik
Handig is dat als je zoals ik FOK! verkent vanuit MyAT. Dan kun je daar af en toe op klikken en dan zie je even later waar iets nieuws te lezen is.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef Speedy_T het volgende:
Wat doet die resetknop eigenlijk
Oh het staat er als eropklikt
Niet zo bijdehand doen he kleinequote:Op maandag 18 februari 2013 21:44 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Alles wat je op je PC hebt geīnstalleerd wordt verwijderd
Voldoet de mobiele site niet dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Fokforumapp en een samsung galaxy 3 is geen goede combinatie
Je moet gewoon de mobile layout gebruiken.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:49 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
Fokforumapp en een samsung galaxy 3 is geen goede combinatie
Als mijn scherm roteert, gaat de forumapp weer terug naar het totale overzicht. Daag bericht:pquote:Op maandag 18 februari 2013 21:51 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Voldoet de mobiele site niet dan?
Gebruik hem zelden maar ziet er opzich gebruiksvriendelijk uit
Werkt prima op een paar minor things na.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:51 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Voldoet de mobiele site niet dan?
Gebruik hem zelden maar ziet er opzich gebruiksvriendelijk uit
Dat roteren kun je ook uitzetten hč.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:52 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Als mijn scherm roteert, gaat de forumapp weer terug naar het totale overzicht. Daag bericht:p
Ik weet dat:p maar daar heb ik geen zin in:Pquote:Op maandag 18 februari 2013 21:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat roteren kun je ook uitzetten hč.
Ook zo'n glitterhanger eraan?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:54 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Op mijn Samsung Ladyphone heb ik niet eens apps.
aanquote:Op maandag 18 februari 2013 21:54 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ik weet dat:p maar daar heb ik geen zin in:P
Het moet naar de verwachtingen beantwoorden:P
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:54 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Ik weet dat:p maar daar heb ik geen zin in:P
Het moet naar de verwachtingen beantwoorden:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |