Maar wel een bar in de tunnel waar je Belgische bieren kunt bestellenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een vreselijk lelijk station
dat kan op IETS minder lelijke stations ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:16 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Maar wel een bar in de tunnel waar je Belgische bieren kunt bestellen
Daar kan je niet tegen autorijden...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:23 schreef James1988 het volgende:
Enkeltje Parijs - Marseille voor een tientje? Het kan met Ouigo, de low-cost-TGV van SNCF. Nadeel is wel dat je niet in het hartje van Parijs opstapt, maar bij Disneyland.
Ik ben een onwetende daarin. Wat wordt er allemaal als onveilig bestempeld? Het voorbereiden terwijl de dienstregeling nog actief is?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:22 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ja. Dat maakt het wel grappig.. Allemaal dingen die nu als "onveilig" bestempeld zouden worden.
Nou nee, ook vorig jaar reden die in de daluren richting het zuiden ook wel eens met losse stellen, dan werd er in Eindhoven eentje bijgeplaatst. Of soms gewoon helemaal door met een los stel dat er in Sittard dan een treintje klaar stond richting Heerlen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:51 schreef b2py het volgende:
[..]
In die drgl reden de treinen gegarandeerd met dubbele stellen.
In de vorige drgl reden alle treinen gepland met dubbele stellen, uitgezonderd Amsterdam v. na 20.08.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:30 schreef ReisT het volgende:
[..]
Nou nee, ook vorig jaar reden die in de daluren richting het zuiden ook wel eens met losse stellen, dan werd er in Eindhoven eentje bijgeplaatst. Of soms gewoon helemaal door met een los stel dat er in Sittard dan een treintje klaar stond richting Heerlen.
Aan de andere kant had je in de spits soms de combinaties van drie stellen met alledrie een andere eindbestemming (Maastricht/Heerlen/Eindhoven).
ProRail is verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:53 schreef greavy het volgende:
De verantwoordelijke om de afsluitborden op het spoor weg te halen is de aannemer. Wie is verantwoordelijk om de opdracht te geven hiertoe? ProRail toch, en niet DB Schenker?
Op stamlijn Zwijndrecht is ca 300m spoor afgesloten met afsluitborden, vanwege de slechte staat daarvan. Vandaag zou Van Leeuwen Buizen bediend worden, maar er was vergeten om de afsluitborden door Strukton weg te laten halen en Strukton had/heeft geen tijd meer daarvoor, dus werd de bende maar opgeheven en verschoven naar een andere dag/tijd.
Gevalletje miscommunicatie asset management.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:16 schreef greavy het volgende:
[..]
Lekker gefaalhaas dan weer van ProRail. Gister is er al een pad voor aangevraagd.
Die verstoring wordt nog niet gemeld op ns.nlquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:18 schreef b2py het volgende:
First timer, sta nu met mijn trein achter een defecte trein. We staan voor Heiloo dus ook geen wissels of wat dan ook. (richting alkmaar)
Oehh spannend....quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die verstoring wordt nog niet gemeld op ns.nl
Of heeft het gesneeuwd net?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:20 schreef b2py het volgende:
[..]
Oehh spannend....![]()
Waarschijnlijk heeft het ICR het begeven wat onderweg was naar Alkmaar.
Dit bedoel je?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo'n trein weegt weliswaar tonnen, maar 't staat op metalen wielen en op metalen rails. Dat rolt op zich wel licht.
Ik denk dat je met een flink aantal passagiers mensen zo'n trein nog wel in beweging krijgt ook.
Het regent. Omroep net, we zullen moeten wachten tot de trein weg is. Oftewel een wegsleeploc uit Amsterdam, eerst naar Alkmaar en vervolgens terugsteken en aanhaken die ICR. Dan weer verder.quote:
Ja. Zo gek lijkt het me niet...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:21 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dit bedoel je?
[ afbeelding ]
(Trein was stilgevallen op brug zonder bovenleiding vlak bij station Alkmaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |