Zal proberen morgen een foto te plaatsen, ben namelijk altijd in 't donker weg en in 't donker pas weer thuis, dus dan foto maken schiet niet op.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:49 schreef Warrick21 het volgende:
Zodra foto er staat van schade heb ik mogelijk interesse.
Is inderdaad als je naar één kant stuurt..quote:Op zondag 24 februari 2013 13:28 schreef steeez het volgende:
Een zoemend geluid bij het sturen klinkt eerder als een probleem met je stuurbekrachtigingspomp dan je dynamo.
Is het alleen in bochten naar één bepaalde kant dat je het hoort of altijd met sturen?
Ik zou beginnen met even het peil van je stuurbekrachtingsolie te checken, als die te laag staat gaat hij ook rare geluiden maken.
Wellicht kun je het met bijvullen verhelpen en potentiële kopers niet afschrikken met een onduidelijk mankement
Succes met de verkoop in ieder geval.
Er is niet in gerookt, in ieder geval door ons niet. Vorige eigenaar weet ik niet, geen sporen of geur van.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:27 schreef CecilBDemented het volgende:
is er in gerookt? en hoe ziet het interieur eruit?
Je broer mag hem nu ook wel kopen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:24 schreef denizZ30 het volgende:
Als je die auto niet kan verkopen pm me over 2 jaar.
Mijn broer koopt hem zo i zo.
Dat heb je dan foutquote:Op maandag 25 februari 2013 12:51 schreef steeez het volgende:
Als het puur naar één kant is, dus als je het hoort in bochten van naar dus óf links óf naar rechts, ga ik er vanuit dat het een wiellager is.
In ieder geval is dat iets compleet anders dan een dynamo
Misschien handig om te weten voor geïnteresseerden.
Dan hoop ik dat je niet slaagt ;-)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:11 schreef CecilBDemented het volgende:
Als ik maandag niet slaag heb ik zeker interesse.
En, geslaagd? :-)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:11 schreef CecilBDemented het volgende:
Als ik maandag niet slaag heb ik zeker interesse.
Staat genoteerd, maar daar gaat hij niet voor weg.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:24 schreef xatlad het volgende:
675,- mits bij aankoop met nieuwe apk geleverd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |