ghehee xD goeie tut joh! maar wat betekentt sarcastisx cynies en ironies ofzeuw?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok nu stap drie: je post bijdehandte komentaren op je facebook (heel sarcastisch en cynisch en ironisch)
ja van dan zegt iemand "omg ik vroeg om een grote milkshake maar ik kreeg een kleine"quote:
Dat ligt er geheel aan of je lepra in je handen hebt ja of nee.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:46 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
nog altijd beter als bijdevoet.
Dit.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:47 schreef VMSDKR het volgende:
Het ligt er een beetje te dik bovenop allemaal. Je probeert te hard.
beter te hard zijn dan een zachtgekookt eiquote:Op maandag 18 februari 2013 13:47 schreef VMSDKR het volgende:
nog altijd beter dan bijdevoet.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:46 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
nog altijd beter als bijdevoet.
Was ook wel de bedoeling, dit was geen satire maar een grotesque uitvergroting van 't fenomeen.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:47 schreef VMSDKR het volgende:
Nee.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja van dan zegt iemand "omg ik vroeg om een grote milkshake maar ik kreeg een kleine"
dan zeg jij: NET ALS JE PENIS
vat je? ;P
Ik bedoel typo.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Was ook wel de bedoeling, dit was geen satire maar een grotesque uitvergroting van 't fenomeen.
mee eens.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:47 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dat ligt er geheel aan of je lepra in je handen hebt ja of nee.
ok meesterquote:Op maandag 18 februari 2013 13:48 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nog altijd beter dan bijdevoet.
Je deed je niet eens voor als een mooi meisje..quote:Op maandag 18 februari 2013 13:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
ja![]()
zo hard getrolled he
Joh ga lekker terug naar feedback ofzo, beetje negatief doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:54 schreef Kreator het volgende:
Het wordt tijd voor een IQ-ondergrens bij het registreren.
Komt omdat TS waarschijnlijk een knooierd is.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
TS probeert stiekem ons te trollen, maar het komt niet zo mooi uit de verf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |