SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)
Maar even vragen straksquote:Op maandag 18 februari 2013 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn dat ze jou dat ook even vertellen ja
quote:
Wat moet ik onder de douche houden?quote:En gewoon le sexy time onder de douche houden tot je een antwoord hebt
Ik heb het niet zo op dokters.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
smiliecombinaties in de TT
ik blijf het afgrijselijk vinden
[..]
Ik zou even naar de dokter gaan
Ik geloof je nietquote:
Le sexy time oftewel fapsessiesquote:Op maandag 18 februari 2013 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat moet ik onder de douche houden?
Meer info aubquote:
Ik wel een paar keerquote:
Oh zoquote:Op maandag 18 februari 2013 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Le sexy time oftewel fapsessies![]()
Zou lullig zijn als je op de bank zit en je tante ofzo stapt binnen
maar goed dat je die hele zaal niet in de fik hebt gestokenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wel een paar keer
Een keer achter een sportzaal, toen gingen we weg om een half uur later terug te komen, stond er brandweerBlijkbaar was er wat rookontwikkeling en hadden mensen gebeld
dat is niet bij een bosje hout of stapeltje kranten geblevenquote:
Wie weet is de postbode geweest zaterdag voor je moeder weg gingquote:Op maandag 18 februari 2013 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh zoTante is druk met andere dingen, dus ik vraag me af wie nu de sleutel heeft... normaal is zij wel degene die dat doet
Ik moet het echt uit je trekken hequote:Op maandag 18 februari 2013 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
maar goed dat je die hele zaal niet in de fik hebt gestoken
[..]
dat is niet bij een bosje hout of stapeltje kranten gebleven
Kan ook nog ja. Zal het straks wel even vragen.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet is de postbode geweest zaterdag voor je moeder weg ging
Zeg gewoon gelijk dat je (een) auto('s) in de fik heb gezetquote:Op maandag 18 februari 2013 12:56 schreef rival het volgende:
[..]
maar goed dat je die hele zaal niet in de fik hebt gestoken
[..]
dat is niet bij een bosje hout of stapeltje kranten gebleven
hihaho, je zei trekkenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet het echt uit je trekken he
Wat jij wil. jouw lichaamquote:Op maandag 18 februari 2013 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik eind van week nog ziek ben dan zal ik er over nadenken ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |