Oeh die is tofquote:Op maandag 18 februari 2013 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik wil deze jas
[ afbeelding ]
Ze hebben hem ook in teal en lichtgrijs, ik twijfel nog tussen deze koraal en teal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yay *stiekem beetje trots*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 18 februari 2013 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd tussentijdse evaluatie binnen gekregen van de trainingGood busySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja, daar zat ik ook aan te denkenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:49 schreef Diconnected het volgende:
Ehrmahgerd zulks een mooi weerhopelijk blijft het zonnetje schijnen vanmiddag, dan kan ik even op balkon zitten
![]()
Oh en ik wou net dit posten en toen wassie dicht dus:
[..]
Oeh die is tofik zou persoonlijk voor teal gaan, want teal
Ik vind die koraal ook wel tof, maar die teal is toch wat mooier qua kleur. Maar idd even in het echt zien eerstquote:Op maandag 18 februari 2013 11:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook aan te denken
Maar wil ze even in het echt zien allebei.
En manlief ff overtuigen dat ik hem nodig heb
Ermahgerd tussentijdse evaluatie binnen gekregen van de trainingklinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Whaha nee eigenlijk nog steeds niet neequote:Op maandag 18 februari 2013 11:54 schreef Diconnected het volgende:
Tof Priem!![]()
Heb je nou al een foto met je holopants?
quote:Op maandag 18 februari 2013 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whaha nee eigenlijk nog steeds niet nee![]()
Tjah gesloten training en je telefoon neem je niet gauw mee op de track
You're welcomequote:Op maandag 18 februari 2013 11:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik vind die koraal ook wel tof, maar die teal is toch wat mooier qua kleur. Maar idd even in het echt zien eerst![]()
Nu zit ik dankzij jou te kijken voor een nieuwe jasheb al een hele toffe jas met bloemetjes, een trenchcoat. Maar wil ook een korter jasje, zoiets als dat dus
Ermahgerd tussentijdse evaluatie binnen gekregen van de traininggoed bezig! Dus toch binnenkort ook in het A teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Oh dies ook tofquote:Op maandag 18 februari 2013 12:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
You're welcome![]()
Ik heb vorig jaar een hele toffe fuchsia zomerjas gekocht van Mart Visser bij V&D maar dat is ook zo'n lange:
[ afbeelding ]
Heb wel een paar korte, maar dat zijn van die hele lelijke Cranenbroek jasjes en daar wil ik eigenlijk wel vanaf
erg tofquote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dies ook tof
Deze heb ik nu:
[ afbeelding ]
Maar aan de andere kant, ik kan nu wel leuk kijken voor een nieuwe jas, maar hoop toch een kilo of 10-15 te verliezen binnen nu en een paar maanden, dus dan vind ik het ook weer zonde
Leukquote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dies ook tof
Deze heb ik nu:
[ afbeelding ]
Maar aan de andere kant, ik kan nu wel leuk kijken voor een nieuwe jas, maar hoop toch een kilo of 10-15 te verliezen binnen nu en een paar maanden, dus dan vind ik het ook weer zonde
Not my stylequote:Op maandag 18 februari 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Korte trenchcoats zijn stom, neem een bikerjack
Ja die vind ik ook erg tof, maar mijn vetrolletjes piepen der dan onderuitquote:Op maandag 18 februari 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Korte trenchcoats zijn stom, neem een bikerjack
Sowwyyyquote:
Lol nouuuuu laten we maar gewoon bij B beginnen! Denk dat dat al een hele uitdaging wordt. Nu wordt er nog niks gebeukt bij trainingen hequote:Op maandag 18 februari 2013 12:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
goed bezig! Dus toch binnenkort ook in het A team.
Oeh waw die is tofquote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dies ook tof
Deze heb ik nu:
[ afbeelding ]
Wordt er weinig gebeukt met die tetten van mijquote:
Zul je zien, ben jij straks ziekquote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
Wajaaa binnenkort nog eens een poging wagen om naar europapark te gaan![]()
![]()
DONT JINX IT DAMNITquote:Op maandag 18 februari 2013 13:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zul je zien, ben jij straks ziek
en dan kom je daar en dan blijkt het kei kutquote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
Wajaaa binnenkort nog eens een poging wagen om naar europapark te gaan![]()
![]()
Jepquote:Op maandag 18 februari 2013 13:31 schreef Mirjam het volgende:
maisjens, is jullie lipcotekwastje ook al verkleurd door lipstick die afgeeft?
oh, okquote:
Ja dat verkleurd. Steeds kwastje afvegen na elk gebruik mja dan blijf je t nog houden.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ok
Ik vroeg me al af of ik liep te derpen. de vloeistof is ookm al een soort van mat geworden in het flesje
Jup!quote:Op maandag 18 februari 2013 13:31 schreef Mirjam het volgende:
maisjens, is jullie lipcotekwastje ook al verkleurd door lipstick die afgeeft?
En jupquote:Op maandag 18 februari 2013 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ok
Ik vroeg me al af of ik liep te derpen. de vloeistof is ookm al een soort van mat geworden in het flesje
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan kom je daar en dan blijkt het kei kut
NEIN! Wat dan? Heb het helemaal gemist denk ikquote:Op maandag 18 februari 2013 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Had ik al gezegd dat Fred en ik onze keuze definitief hebben gemaakt?
Hallon!quote:Op maandag 18 februari 2013 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
We gaan definitief samenwonenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEIN! Wat dan? Heb het helemaal gemist denk ik
dequote:Op maandag 18 februari 2013 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
En de kattenharen?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We gaan definitief samenwonen
Proefmaand ingekort, we weten het al
Heul nietquote:Op maandag 18 februari 2013 13:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hallon!
En wat is het geworden?![]()
Miep deruit?
Ermahgerd volwassenheid en allesquote:Op maandag 18 februari 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Ik heb dekens gekocht voor over de banken, voor als we weg zijn. En Fred gaat minder vijandig tegenover die kat staan.
Wederzijds begrip is hersteld zeg maar.
En zoals zo vaak als je ruzie hebt opgelost: Ermagerd ik hou zoveel van je ik blijf![]()
En het was nog op zijn initiatief ook
JA JONGE IK WORD GROOTquote:Op maandag 18 februari 2013 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd volwassenheid en alles
ermahgerd en nu babies!!!quote:Op maandag 18 februari 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Yay wat leukquote:Op maandag 18 februari 2013 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Ik heb dekens gekocht voor over de banken, voor als we weg zijn. En Fred gaat minder vijandig tegenover die kat staan.
Wederzijds begrip is hersteld zeg maar.
En zoals zo vaak als je ruzie hebt opgelost: Ermagerd ik hou zoveel van je ik blijf![]()
En het was nog op zijn initiatief ook
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
voor schaar en Fred! Ga je nu jouw huur opzeggen?
IK WIL GEEN BABIESquote:
Ik heb mijn bezorgadres bij ebay al aangepastquote:Op maandag 18 februari 2013 13:51 schreef megamandy het volgende:
Leuk Schaar! Nu kun je al je pakketjes naar zijn huis laten sturen vanaf vandaag![]()
Nice. Kun je als alles klaar is nog meer falen!quote:Op maandag 18 februari 2013 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
We gaan rustig aan het werk, zodat er zo min mogelijk gestressed hoeft te worden. We zijn immers nog gewend aan dubbele vaste lasten.
We moeten hier eerst nog twee kamers opknappen. Daar willen we laminaat uit mijn huis gaan leggen, wat het allemaal logistiek nogal ingewikkeld maakt. Maar 1 van de kamers moet eerst geverfd worden
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK WIL GEEN BABIES![]()
[..]
Ik heb mijn bezorgadres bij ebay al aangepast
Dan heb ik geen ruimte meer voor troepquote:Op maandag 18 februari 2013 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nice. Kun je als alles klaar is nog meer falen!
ERMAGERD WAT EEN GOEDEN IDEEquote:Op maandag 18 februari 2013 13:54 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd nu kun je verhuiskaartjes falen!
Ermahgerd ja!quote:Op maandag 18 februari 2013 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ERMAGERD WAT EEN GOEDEN IDEE
En dan iedereen op feestboek om een adres vragen in plaats van gewoon iedereen op feestboek laten weten dat ik verhuisd ben
Kippengaasquote:Op maandag 18 februari 2013 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet allemaal saaie praktische dingen falen. Nieuw bed, nieuwe gordijnen, zulk soort zooi.
En ik moet nog een manier vinden om de pousse op het balkon te houden
Schrikdraadquote:Op maandag 18 februari 2013 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moet allemaal saaie praktische dingen falen. Nieuw bed, nieuwe gordijnen, zulk soort zooi.
combinatie van kippengaas en kattennet gaat het waarschijnlijk wordenquote:
Ermahgerd, heb je je oude bed kapot gebatst?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Met stroom erop?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
combinatie van kippengaas en kattennet gaat het waarschijnlijk worden
Allebei onze bedden zijn oud en de matrassen te hardquote:Op maandag 18 februari 2013 13:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd, heb je je oude bed kapot gebatst?
Werkt het beste idd, wat ik heb gezien hier in de flat en bij vrienden.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
combinatie van kippengaas en kattennet gaat het waarschijnlijk worden
Bijzaakquote:Op maandag 18 februari 2013 14:00 schreef megamandy het volgende:
WIj hebben ook schrikdraad in de tuin, maar dat hangt boven bij de schutting. Denk dat je op een balkon vaak genoeg ook jezelf eraan pijn gaat doen
Zeker ik als ik mezelf kenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:00 schreef megamandy het volgende:
WIj hebben ook schrikdraad in de tuin, maar dat hangt boven bij de schutting. Denk dat je op een balkon vaak genoeg ook jezelf eraan pijn gaat doen
Ik snap nooit zo waarom een boxspring epischer is dan een gewoon bed?quote:
Je kunt erop springen!quote:Op maandag 18 februari 2013 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom een boxspring epischer is dan een gewoon bed?
dat komt omdat je maar 50 kilo weegtquote:Op maandag 18 februari 2013 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo waarom een boxspring epischer is dan een gewoon bed?
ERMAGERDquote:
O daar zit het verschil?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat komt omdat je maar 50 kilo weegt
Ik zeg doenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
IK DOE DEZE MET DIE KODDIGE PINGUINS!
[ afbeelding ]
EN DAN ALLEMAAL KERSTMUTSJES OP!quote:Op maandag 18 februari 2013 14:09 schreef Diconnected het volgende:
Of een gezinsfoto maken met hont, kad, jij, Fred en een gitaar.
Zo zou samson ook doen met zoiets op zijn rugquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
Of deze:
[ afbeelding ]
En dan aan de binnenkant:
"VEELVULDIG BATSEN"
eerstequote:Op maandag 18 februari 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
welke is leuker?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/koopziek
Beidequote:Op maandag 18 februari 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
welke is leuker?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/koopziek
Wat is dat?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd hoe kun je dit nou als jurk aanprijzen
[ afbeelding ]
Zaadlando!quote:Op maandag 18 februari 2013 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is dat?
En welken site?
Bij de Monki hebben ze ook een jurk die Mandy heetquote:Op maandag 18 februari 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
het doet me dan wel weer deugd dat het geval Irene heet.
ook in de vorm van een oranje regimentsvlag?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij de Monki hebben ze ook een jurk die Mandy heetDus die moest ik wel pinnen op mijn pinterest mhehe.
Hey, in dit topic doen we niet aan financieel verstandige beslissingenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:24 schreef bleiblei het volgende:
Tweede!
Maareh, vergeet niet 3 rekeningen die nog betaald moeten worden.
Welke dan!quote:Op maandag 18 februari 2013 14:24 schreef bleiblei het volgende:
Tweede!
Maareh, vergeet niet 3 rekeningen die nog betaald moeten worden.
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook in de vorm van een oranje regimentsvlag?
Ik zie iig wel de kut erdoorheen.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe zou dit zitten op een mens?
[ afbeelding ]
Of hebben ze speciaal ruimte gemaakt voor als je een tumor hebt?
voor een kussensloop met een veter?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Hier durven ze 450 euro voor te vragen
Ik vind de eerste een beetje tuttig. De tweede is meer mijn stijl welquote:Op maandag 18 februari 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dat de tweede een hoog Beyoncé gehalte heeft
Die betalen we toch van de bruiloftsspaarrekening? Toch?quote:
Welkeen picquote:Op maandag 18 februari 2013 14:38 schreef Mss het volgende:
Ik krijg die jurk van gisteren van een vriend voor mijn verjaardag. Wil er wel nog lage rode Vans/Allstars een keer erbij.
luipaardpantys holo pants!quote:Op maandag 18 februari 2013 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
Momenteel wil ik niks van gewone kleren/schoenen falen... derby stuff des te meer![]()
ALLESCHHHH !1!!quote:
nee!quote:Op maandag 18 februari 2013 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ALLESCHHHH !1!!Zag je die bruine holo legging hangen??
![]()
Ja met rode sleehakjes welquote:Op maandag 18 februari 2013 14:44 schreef Mss het volgende:
[..]
http://www.newlook.com/eu(...)less-dress_267057549
Met rode sleehakjes en rode lippen
Oeh likequote:Op maandag 18 februari 2013 14:44 schreef Mss het volgende:
[..]
http://www.newlook.com/eu(...)less-dress_267057549
Met rode sleehakjes en rode lippen
Ja, maar mocht ik daar niet meer op kunnen staan, ik ben namelijk een ramp met hakken, dan vind ik rode lage allstars helemaal niet zo gek eigenlijk.quote:
quote:
NEEEEEN geen gympen. No.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar mocht ik daar niet meer op kunnen staan, ik ben namelijk een ramp met hakken, dan vind ik rode lage allstars helemaal niet zo gek eigenlijk.
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Daar kunnen best vans onder imo
Mja ik zou ook overal docs onder aan doen. Like I give a shit
<3quote:Op maandag 18 februari 2013 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En enige wat ik heb gekocht is dus een RCR fan shirt; verder niksHOE goed van mij
Niet dat dat heel lang gaat duren maar toch
Ik vind dat het kanquote:Op maandag 18 februari 2013 14:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar mocht ik daar niet meer op kunnen staan, ik ben namelijk een ramp met hakken, dan vind ik rode lage allstars helemaal niet zo gek eigenlijk.
Ja ik ookquote:Op maandag 18 februari 2013 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wut? Ik vind dat mijn docs overal bij passen
Vans want ik vind allstars stomquote:Op maandag 18 februari 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
[ afbeelding ]
Van deze. Of deze:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het ook echt niet kunnen. Vind het zo'n vreselijk tienergehalte hebben![]()
Genoeg 'gewone' platte schoenen imho voor onder een jurk.
Maar dat ben ik
VANSquote:Op maandag 18 februari 2013 14:49 schreef Mss het volgende:
Ik heb al rode allstars maar dat zijn hoge.
Dat zijn van die stijve aids schoenen waar je altijd je poten mee kapot gaat lopenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
Zoiets, kun je er ook mee bestellen
http://www.newlook.com/sh(...)pper-shoes_236420060
Dat vind ik een hele ouwelijke schoen, dat is echt niet mijn ding. Daarnaast zijn schoenen gewoon écht een bron van frustratie. Ik heb maat 43, ik zou ze niet eens aan kunnen als ik het zou willen. Ik heb nou eenmaal altijd lompe schoenen, want ik heb zo'n grote voeten.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
Zoiets, kun je er ook mee bestellen
http://www.newlook.com/sh(...)pper-shoes_236420060
omfgquote:Op maandag 18 februari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
en deze vind ik stiekem ook leuk
http://www.newlook.com/sh(...)aisy-pumps_273283460
Ik loop op plateauhakken, ik ben wel wat gewendquote:Op maandag 18 februari 2013 14:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat zijn van die stijve aids schoenen waar je altijd je poten mee kapot gaat lopen
Hakken is niet hetzelfde als heel je poten kapotlopenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik loop op plateauhakken, ik ben wel wat gewend
Hm ja, die maat is wel klote, had ik idd even niet bij stilgestaanquote:Op maandag 18 februari 2013 14:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele ouwelijke schoen, dat is echt niet mijn ding. Daarnaast zijn schoenen gewoon écht een bron van frustratie. Ik heb maat 43, ik zou ze niet eens aan kunnen als ik het zou willen. Ik heb nou eenmaal altijd lompe schoenen, want ik heb zo'n grote voeten.
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Spees, ik ben wel wat gewend aan mijn voeten. Ik bedoelde dat plateauhakken ook stijf zijn en ik gok dat je er eerder je poten op stuk loopt dan op die flatjes.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hakken is niet hetzelfde als heel je poten kapotlopen
Die loafers komen dit voorjaar ook heel erg inquote:Op maandag 18 februari 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hm ja, die maat is wel klote, had ik idd even niet bij stilgestaan
Ik vind die schoen niet ouwelijk, maar ja, ik ben ook oud
Ja, dat is het echt, ik kan niet lopen op hakken, ik heb hele brede en grote voeten. Mijn schoenenkeuze is ZEER beperktquote:Op maandag 18 februari 2013 14:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hm ja, die maat is wel klote, had ik idd even niet bij stilgestaan
Ik vind die schoen niet ouwelijk, maar ja, ik ben ook oud
Dat heb ik mijn mijn broguesquote:Op maandag 18 februari 2013 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik loop eerder mn poten kapot met van die aids flatjes als met hakken hoor
Je hoeft ook niet meteen op hakkenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat is het echt, ik kan niet lopen op hakken, ik heb hele brede en grote voeten. Mijn schoenenkeuze is ZEER beperkt. Ik vind hakken prachtig, maar meer dan een lage blokhak of een sleehakje kan ik gewoon niet aan
.
dat komt omdat je daar wel kilometers op probeert te lopen, bij hakken denk je daar nog niet aanquote:Op maandag 18 februari 2013 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja ik loop eerder mn poten kapot met van die aids flatjes als met hakken hoor
Hoezo, ik ga ook op hakken naar school als ik daar zin in heb hoor. Ook met flatjesquote:Op maandag 18 februari 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat komt omdat je daar wel kilometers op probeert te lopen, bij hakken denk je daar nog niet aan
Doe ik ook niet hoor. Ik wil dat jurkje in principe dragen met die rode sleehakken die ik toen bij jou op de meet aanhad, maar dat ga ik niet een hele dag redden. Ik vind Vans dan een prima alternatief, want dat ga ik nog met veel meer spul dragen. En ik ben ook nog gewoon een stukje jonger, dan kan het ook wat makkelijker.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet meteen op hakken
Maar mijn vans-aversie is gewoon iets persoonlijks denk ik, trek je daar niks van aan
dus jij gaat echt flink lopen wandelen op je hakken? Naja, respect dan maar.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo, ik ga ook op hakken naar school als ik daar zin in heb hoor. Ook met flatjesIk koop geen schoenen om stil te zitten
Neequote:Op maandag 18 februari 2013 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus jij gaat echt flink lopen wandelen op je hakken? Naja, respect dan maar.
KILL IT WITH FIREquote:Op maandag 18 februari 2013 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.newlook.com/sh(...)toe-wedges_273987599
godsamme
Ik zit op nelly naar die Lita's te kijkne maar ze hebben niet zwart met zwarte hak of welquote:Op maandag 18 februari 2013 15:06 schreef megamandy het volgende:
Vond het toen al een hele uitdaging om op mijn Lita's van M. naar het Ketelhuis te lopenGeen pijn gehad, maar het is zo irritant om met hakken heuvels op en af te lopen
Of trappen met een plateau eronder
![]()
En daarom kan ik ook niet op hakken werken
Ik snap je logica niet meer. Ik loop ook gewoon op mijn hakken, maar als we in de pauze gaan wandelen heb ik daar een paar sneakers voor in mijn locker...quote:Op maandag 18 februari 2013 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NeeMaar ook niet met flatjes
Mijn punt is dat ik mn voeten eerder kapot loop met flatjes dan met hakken. En dan loop ik met beide even ver of kort, whateverquote:Op maandag 18 februari 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik snap je logica niet meer. Ik loop ook gewoon op mijn hakken, maar als we in de pauze gaan wandelen heb ik daar een paar sneakers voor in mijn locker...
die 2dequote:
Maar gympen onder een jurk zijn voor tieners?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij niet nee. Maar Nelly is 50 euro duurder ofzo met Jeffrey Campbellquote:Op maandag 18 februari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zit op nelly naar die Lita's te kijkne maar ze hebben niet zwart met zwarte hak of wel
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil die schoenen die priem aan had op de meet
w00tquote:Op maandag 18 februari 2013 15:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee. Maar Nelly is 50 euro duurder ofzo met Jeffrey Campbell
dat zijn jouw woorden, ik vind het gewoon lillek.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar gympen onder een jurk zijn voor tieners?![]()
![]()
![]()
![]()
Priem dr woordenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn jouw woorden, ik vind het gewoon lillek.
quote:Op maandag 18 februari 2013 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het ook echt niet kunnen. Vind het zo'n vreselijk tienergehalte hebben![]()
Genoeg 'gewone' platte schoenen imho voor onder een jurk.
Maar dat ben ik
Nee want ik ben niet merkengeilquote:Op maandag 18 februari 2013 15:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zijn dat die lita's? of whut
Ja waar heb je ze dan vandaan? Want die eckte zijn duurquote:Op maandag 18 februari 2013 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee want ik ben niet merkengeil![]()
![]()
Maar het zijn neppe lita's idd
H&Mquote:Op maandag 18 februari 2013 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja waar heb je ze dan vandaan? Want die eckte zijn duur
kijk eens op www.chockersshoes.co.ukquote:Op maandag 18 februari 2013 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja waar heb je ze dan vandaan? Want die eckte zijn duur
ermahgerd goedkoopquote:Op maandag 18 februari 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk eens op www.chockersshoes.co.uk
quote:
En als het nou holo-gympen zijn?quote:
Zolang je ze niet onder een jurk draagtquote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als het nou holo-gympen zijn?![]()
Mhehe, zaterdag was er zo'n meisje in de winkel. Haar vriend had die Lita's met spikes in zijn hand "Oh kijk is dit niets voor je?" "Nee ik dat zijn neppe, en ik wil alleen maar echte. Dit zijn namaak Jeffrey Campbells."quote:Op maandag 18 februari 2013 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee want ik ben niet merkengeil![]()
![]()
Maar het zijn neppe lita's idd
Ja maar holoquote:Op maandag 18 februari 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zolang je ze niet onder een jurk draagt
er is 1 ding erger dan gympen onder een jurkje en dat zijn zwarte gympen onder een jurkje.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als het nou holo-gympen zijn?![]()
Wat verslaafdquote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.chockersshoes.(...)ots/product/jenni17/
je hebt maat 6quote:Op maandag 18 februari 2013 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar dan komt de aids van de maat bepalen
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat verslaafdKlik ik op de link. Klik ik automatisch maat 37 aan 'add to basket'
IK HEB AL ZOIETS![]()
LOLquote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wat verslaafdKlik ik op de link. Klik ik automatisch maat 37 aan 'add to basket'
IK HEB AL ZOIETS![]()
ik heb ze ook! Naja andere kleur.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja 39 heb ik idd, MAAR STRAKS VALLEN ZE ANDERS
Oh echt, die jenni? Dan is het wel safequote:Op maandag 18 februari 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ze ook! Naja andere kleur.
ZE ZIJN NIET ZWART, ZE ZIJN HOLO!quote:Op maandag 18 februari 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er is 1 ding erger dan gympen onder een jurkje en dat zijn zwarte gympen onder een jurkje.
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK HEB AL ZOIETS![]()
Eh, ja. Altijd sale, altijd cheapquote:Op maandag 18 februari 2013 15:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is het daar altijd sale? Alles is in de sale
Jupquote:Op maandag 18 februari 2013 15:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh echt, die jenni? Dan is het wel safe
omfgquote:Op maandag 18 februari 2013 15:29 schreef Stormqueen het volgende:
zal ik goud met luipaard holtrapper laarzen kopen?
[ afbeelding ]
Die zijn zo lelijk dat ik ze wel moest postenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat durft iets over mijn smaak te zeggen
oh, gelukkigquote:Op maandag 18 februari 2013 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die zijn zo lelijk dat ik ze wel moest posten
je hebt al besteld.... toch??quote:
ik ookquote:Op maandag 18 februari 2013 15:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze hebben daar velen schoenen waar ik bang van word
beestachtige voetbalmocassins?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
En hier durven ze dan weer 30 pond voor te vragen
[ afbeelding ]
Ze hebben ze ook in het goudquote:Op maandag 18 februari 2013 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beestachtige voetbalmocassins?
ze lijken op die Ugg moccasinsquote:Op maandag 18 februari 2013 15:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze hebben ze ook in het goud
[ afbeelding ]
Durf het ook niet mhehe. Normaal boeit het mij allemaal niets, en op het werk hebben we een gave bordeaux kleur. Maar nooit in mijn maat dus heb ze ook nog nooit aan mijn voeten gehadquote:Op maandag 18 februari 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik durf al tien jaar niet. Maar nu zijn ze ineens hip.
Ik wil ook creepersquote:Op maandag 18 februari 2013 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik durf al tien jaar niet. Maar nu zijn ze ineens hip.
vetquote:Op maandag 18 februari 2013 15:57 schreef megamandy het volgende:
http://lookbook.nu/look/4192059-Dark-Side
Die schminkvooral op haar hand/arm
Nee daaronder zie je een foto van haar gezichtquote:
TLC aan het kijken?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:02 schreef megamandy het volgende:
Ik wil ook met coupons kunnen winkelen![]()
Mijn ma, en ik zit hier te lerenquote:
Die zolen zijn zo dun, je voelt elke kauwgum op de grond. True storyquote:Op maandag 18 februari 2013 16:07 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
ehrmahgerd ik wil ze![]()
I know, ik heb zelf ook een paar van dat model. Maar panterprintquote:Op maandag 18 februari 2013 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die zolen zijn zo dun, je voelt elke kauwgum op de grond. True story
welk0nquote:Op maandag 18 februari 2013 16:10 schreef megamandy het volgende:
Vorige week heb ik gewoon schoenen gepast, maar NIET gekocht
Geen ideequote:Op maandag 18 februari 2013 16:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
mandy wat kosten die creepers bij de sasha?
ermahgerd duurquote:Op maandag 18 februari 2013 16:20 schreef megamandy het volgende:
https://www.sacha.nl/shop(...)arte-creepers/2x9275
Onee, 75!
ik vind ze ook uitzonderlijk lelijkquote:Op maandag 18 februari 2013 16:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de webshop staan ze in gladder leer. Maar ik heb nooooit puntschoenen
Is dat mode?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:20 schreef megamandy het volgende:
https://www.sacha.nl/shop(...)arte-creepers/2x9275
Onee, 75!
Van kanker ga je nog dood.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
Of gewoon klassieke kanker?
Ohnee, dat mag niet meer.
nou nou, niet iedereen met kanker gaat er gelijk dood aan hoor. Ebola, dat is pas dodelijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Van kanker ga je nog dood.
Vloeken met aids is inmiddels vergelijkbaar met schelden met tyfus of polio
Oh zijn ze leer? Naja vergeleken met die cheapo sitequote:Op maandag 18 februari 2013 16:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Voor leren schoenen toch een normale prijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |