Oeh die is tofquote:Op maandag 18 februari 2013 10:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik wil deze jas
[ afbeelding ]
Ze hebben hem ook in teal en lichtgrijs, ik twijfel nog tussen deze koraal en teal...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yay *stiekem beetje trots*
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 18 februari 2013 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd tussentijdse evaluatie binnen gekregen van de trainingGood busySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja, daar zat ik ook aan te denkenquote:Op maandag 18 februari 2013 11:49 schreef Diconnected het volgende:
Ehrmahgerd zulks een mooi weerhopelijk blijft het zonnetje schijnen vanmiddag, dan kan ik even op balkon zitten
![]()
Oh en ik wou net dit posten en toen wassie dicht dus:
[..]
Oeh die is tofik zou persoonlijk voor teal gaan, want teal
Ik vind die koraal ook wel tof, maar die teal is toch wat mooier qua kleur. Maar idd even in het echt zien eerstquote:Op maandag 18 februari 2013 11:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook aan te denken
Maar wil ze even in het echt zien allebei.
En manlief ff overtuigen dat ik hem nodig heb
Ermahgerd tussentijdse evaluatie binnen gekregen van de trainingklinkt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Whaha nee eigenlijk nog steeds niet neequote:Op maandag 18 februari 2013 11:54 schreef Diconnected het volgende:
Tof Priem!![]()
Heb je nou al een foto met je holopants?
quote:Op maandag 18 februari 2013 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whaha nee eigenlijk nog steeds niet nee![]()
Tjah gesloten training en je telefoon neem je niet gauw mee op de track
You're welcomequote:Op maandag 18 februari 2013 11:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik vind die koraal ook wel tof, maar die teal is toch wat mooier qua kleur. Maar idd even in het echt zien eerst![]()
Nu zit ik dankzij jou te kijken voor een nieuwe jasheb al een hele toffe jas met bloemetjes, een trenchcoat. Maar wil ook een korter jasje, zoiets als dat dus
Ermahgerd tussentijdse evaluatie binnen gekregen van de traininggoed bezig! Dus toch binnenkort ook in het A teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Oh dies ook tofquote:Op maandag 18 februari 2013 12:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
You're welcome![]()
Ik heb vorig jaar een hele toffe fuchsia zomerjas gekocht van Mart Visser bij V&D maar dat is ook zo'n lange:
[ afbeelding ]
Heb wel een paar korte, maar dat zijn van die hele lelijke Cranenbroek jasjes en daar wil ik eigenlijk wel vanaf
erg tofquote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dies ook tof
Deze heb ik nu:
[ afbeelding ]
Maar aan de andere kant, ik kan nu wel leuk kijken voor een nieuwe jas, maar hoop toch een kilo of 10-15 te verliezen binnen nu en een paar maanden, dus dan vind ik het ook weer zonde
Leukquote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dies ook tof
Deze heb ik nu:
[ afbeelding ]
Maar aan de andere kant, ik kan nu wel leuk kijken voor een nieuwe jas, maar hoop toch een kilo of 10-15 te verliezen binnen nu en een paar maanden, dus dan vind ik het ook weer zonde
Not my stylequote:Op maandag 18 februari 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Korte trenchcoats zijn stom, neem een bikerjack
Ja die vind ik ook erg tof, maar mijn vetrolletjes piepen der dan onderuitquote:Op maandag 18 februari 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Korte trenchcoats zijn stom, neem een bikerjack
Sowwyyyquote:
Lol nouuuuu laten we maar gewoon bij B beginnen! Denk dat dat al een hele uitdaging wordt. Nu wordt er nog niks gebeukt bij trainingen hequote:Op maandag 18 februari 2013 12:01 schreef bleiblei het volgende:
[..]
goed bezig! Dus toch binnenkort ook in het A team.
Oeh waw die is tofquote:Op maandag 18 februari 2013 12:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dies ook tof
Deze heb ik nu:
[ afbeelding ]
Wordt er weinig gebeukt met die tetten van mijquote:
Zul je zien, ben jij straks ziekquote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
Wajaaa binnenkort nog eens een poging wagen om naar europapark te gaan![]()
![]()
DONT JINX IT DAMNITquote:Op maandag 18 februari 2013 13:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zul je zien, ben jij straks ziek
en dan kom je daar en dan blijkt het kei kutquote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
Wajaaa binnenkort nog eens een poging wagen om naar europapark te gaan![]()
![]()
Jepquote:Op maandag 18 februari 2013 13:31 schreef Mirjam het volgende:
maisjens, is jullie lipcotekwastje ook al verkleurd door lipstick die afgeeft?
oh, okquote:
Ja dat verkleurd. Steeds kwastje afvegen na elk gebruik mja dan blijf je t nog houden.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ok
Ik vroeg me al af of ik liep te derpen. de vloeistof is ookm al een soort van mat geworden in het flesje
Jup!quote:Op maandag 18 februari 2013 13:31 schreef Mirjam het volgende:
maisjens, is jullie lipcotekwastje ook al verkleurd door lipstick die afgeeft?
En jupquote:Op maandag 18 februari 2013 13:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ok
Ik vroeg me al af of ik liep te derpen. de vloeistof is ookm al een soort van mat geworden in het flesje
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan kom je daar en dan blijkt het kei kut
NEIN! Wat dan? Heb het helemaal gemist denk ikquote:Op maandag 18 februari 2013 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Had ik al gezegd dat Fred en ik onze keuze definitief hebben gemaakt?
Hallon!quote:Op maandag 18 februari 2013 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
We gaan definitief samenwonenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEIN! Wat dan? Heb het helemaal gemist denk ik
dequote:Op maandag 18 februari 2013 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
En de kattenharen?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We gaan definitief samenwonen
Proefmaand ingekort, we weten het al
Heul nietquote:Op maandag 18 februari 2013 13:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hallon!
En wat is het geworden?![]()
Miep deruit?
Ermahgerd volwassenheid en allesquote:Op maandag 18 februari 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Ik heb dekens gekocht voor over de banken, voor als we weg zijn. En Fred gaat minder vijandig tegenover die kat staan.
Wederzijds begrip is hersteld zeg maar.
En zoals zo vaak als je ruzie hebt opgelost: Ermagerd ik hou zoveel van je ik blijf![]()
En het was nog op zijn initiatief ook
JA JONGE IK WORD GROOTquote:Op maandag 18 februari 2013 13:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd volwassenheid en alles
ermahgerd en nu babies!!!quote:Op maandag 18 februari 2013 13:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |