abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123053814
Ben ik dan de enige die het juist chill vindt dat z'n profiel ergens onderaan de lijst komt te staan?

Juist ideaal dat m'n profiel niet gevonden kan worden eigenlijk. Zou bijna betalen zodat mensen hem niet zien. Lekker anoniem en als ik een meisje zie die me leuk lijkt spreek ik haar wel aan.

Wat boeit het op zo'n site wie wie aanspreekt.

Heb m'n account alleen een hele tijd geleden verwijderd dus waarschijnlijk als ik een nieuwe maak kom ik weer bovenaan |:(
pi_123053869
Waar blijft dating.fok.nl?
Daar waar de nood het hoogst is, treft men een camera
pi_123053961
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:29 schreef Andromache het volgende:
ik heb besloten maar weer eens 1,5 maand niks te doen. het is misschien maar beter zo. ach ja, hoe erg is het allemaal? gehandicapte mensen hebben ook geen partner en die moeten ook dealen met hun libido... en ik kan ten minste wel normale, leuke dingen doen. vrije weekenden volplannen, dan maar, er op uit :)
Wtf, loop een gemiddelde kroeg in, toon een beeeetje interesse in de gemiddelde man, drink wat met hem en je gaat vnv nog neuken hoor! :Y
pi_123054298
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:59 schreef Sjeenkske het volgende:
Waar blijft dating.fok.nl?
We krijgen voorlopig geen nieuwe features, want alle oude moeten eerst opnieuw ingetikt worden :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_123054379
- :O. -

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2013 23:27:51 ]
  maandag 18 februari 2013 @ 23:12:25 #181
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_123054559
quote:
Zo, jij bent grappig.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2013 23:28:18 ]
WFPB!
pi_123054620
- Ga je moeder maar uitschelden. -

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2013 23:28:11 ]
pi_123054765
- Reactie op edit. -

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2013 23:28:33 ]
Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 18 februari 2013 @ 23:20:27 #184
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_123054912
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Dankje wel man! Jij bent echt vet goed met sarcasme enzo!

kneus :')
Oh, je bent pas de 31.259e die een soortgelijke grap maakt. Maar ga vooral door. Net als je kroeg-neuk opmerking. Voegt lekker veel toe enzo :')

HJ! Daar ging het fout, je moet ook geen cappucino drinken. wijvenkoffie :r
WFPB!
pi_123055027
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:20 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Oh, je bent pas de 31.259e die een soortgelijke grap maakt. Maar ga vooral door. Net als je kroeg-neuk opmerking. Voegt lekker veel toe enzo :')

HJ! Daar ging het fout, je moet ook geen cappucino drinken. wijvenkoffie :r
De eerste die op een daadwerkelijk dateverslag ingaat man, thanks! Vroeg me al af waarom ik nog moeite deed. :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_123055091
quote:
14s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:22 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

De eerste die op een daadwerkelijk dateverslag ingaat man, thanks! Vroeg me al af waarom ik nog moeite deed. :')
3 zoenen op wang. Telt niet als date.

*O* :D

Ga je opnieuw afspreken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_123055209
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

3 zoenen op wang. Telt niet als date.

*O* :D

Ga je opnieuw afspreken?
Nee. Ik twijfelde zelf al qua ''wow'-factor''' alhoewel het verder een leuke meid is. En het gekke is; ze gaf nogal wat signalen af. Dicht bij me komen zitten, veel fysiek contact zoeken, oogcontact, veel lachen ook.

Maar dáárvoor whatsappte ze me plat. Iets waarover ik me eerder zorgen maakte, wegens eventueel te claimerig. Vandaag was dat ineens niet zo. Teken aan de wand.

En nu ben ik ook geen 13 meer, dus met die drie-dagen regel veeg ik mijn harige aars af. Ik vroeg haar vanavond wat zij ervan vond. Ze gaf aan een supergezellige avond te hebben gehad, waarvoor dank, maar dat het voor haar niet anders voelde als bijvoorbeeld met vrienden of vriendinnen. De chemie ontbrak dus wat.

Kortom; ego gedeukt, want meestal ben ik degene die nee zegt. ;(
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_123055249
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:26 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nee. Ik twijfelde zelf al qua ''wow'-factor''' alhoewel het verder een leuke meid is. En het gekke is; ze gaf nogal wat signalen af. Dicht bij me komen zitten, veel fysiek contact zoeken, oogcontact, veel lachen ook.

Maar dáárvoor whatsappte ze me plat. Iets waarover ik me eerder zorgen maakte, wegens eventueel te claimerig. Vandaag was dat ineens niet zo. Teken aan de wand.

En nu ben ik ook geen 13 meer, dus met die drie-dagen regel veeg ik mijn harige aars af. Ik vroeg haar vanavond wat zij ervan vond. Ze gaf aan een supergezellige avond te hebben gehad, waarvoor dank, maar dat het voor haar niet anders voelde als bijvoorbeeld met vrienden of vriendinnen. De chemie ontbrak dus wat.

Awr knufje :*
pi_123055260
quote:

[..]

Aahwell, mooi dat jij haar niet helemaal geweldig maar ook maar "meh" vond dan. Mooooooooooovign on :D
pi_123055406
quote:

[..]

Niet in for the kill gegaan. Duidelijk kunnen doen. :P
pi_123055699
Noooo haha om er meteen iets ontopic in te gooien: Donderdagavond een paiq-date :)
  maandag 18 februari 2013 @ 23:38:30 #192
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123055726
Net leuk gesprek gehad op paiq... ff afwachten hoe het gaat lopen maar eerste indrukken positief.

[ Bericht 41% gewijzigd door motorbloempje op 18-02-2013 23:40:55 ]
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_123055783
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:37 schreef Linguine het volgende:
Noooo haha om er meteen iets ontopic in te gooien: Donderdagavond een paiq-date :)
Leuk. Hoe is het voortraject verlopen? :)
pi_123055796
Leuk joh, 2 matches gehad die ik al kende irl!
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_123055854
Ik ga Paiq weer eens aanslingeren.... verveel me toch :P
pi_123056036
Mmm, begint meteen met een mooie dame.... eens ff kijken :9
pi_123056194
Het is ook geen live dagboek topic, Spezza.
Ja doei.
pi_123056464
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:39 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Leuk. Hoe is het voortraject verlopen? :)
Denk dat we nu zo'n 6 weken zowat elke avond praten. Dusss lastig om geen hoge verwachtingen te hebben ;). Maar na het afschrikwekkende verhaal van Viking probeer ik die verwachtingen te temperen haha.
pi_123056591
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 23:55 schreef Linguine het volgende:

[..]

Denk dat we nu zo'n 6 weken zowat elke avond praten. Dusss lastig om geen hoge verwachtingen te hebben ;). Maar na het afschrikwekkende verhaal van Viking probeer ik die verwachtingen te temperen haha.
Zes weken... Mmm... ik ben zelf nooit zo van het wekenlang kletsen... vind ik zonde van mijn tijd als de date later niks blijkt te zijn :o

Maar we zien het verslag van de week wel verschijnen. :)
pi_123056836
Commentaar op moderatie, zoals gewoonlijk, in FB topic! :)

Welterusten!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')