Of gewoon nieuw accountje aanmakenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef Andromache het volgende:
ik denk wel dat het helemaal geen zin heeft om meer dan 3 maanden met een profiel te doen, want dan ben je toch allang uit beeld, je komt niet meer in de nieuweleden-lijst terecht, en de eerste vage mailcontacten zijn toch allang opgedroogd. kun je beter door naar een andere site.
moet je gaan werken met meerdere mailadressen, en bovendien heb je het gevaar dat je verwijderd wordt vanwege identiek profiel/foto. nee, joh, veel te veel gedoe.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of gewoon nieuw accountje aanmaken
Uitschrijven en na een maand weer inschrijven.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
moet je gaan werken met meerdere mailadressen, en bovendien heb je het gevaar dat je verwijderd wordt vanwege identiek profiel/foto. nee, joh, veel te veel gedoe.
Word je dan verwijderd? Ben benieuwd of dat gebeurd is met iemand die ik om de week voorbij zag komen met een nieuw profiel. Toch al 3 weken niet meer voorbij zien komenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
moet je gaan werken met meerdere mailadressen, en bovendien heb je het gevaar dat je verwijderd wordt vanwege identiek profiel/foto. nee, joh, veel te veel gedoe.
?? Gewoon deleten en opnieuw er op zettenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Waarom na een maand? Gewoon direct.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Uitschrijven en na een maand weer inschrijven.
Gewoon vragen of ie af wilt sprekenquote:Op maandag 18 februari 2013 21:55 schreef ejiraM het volgende:
Even een snelle vraag.. Ik praat nu al een tijdje met een redelijk leuke jongen op paiq, en ben eigenlijk verdomd benieuwd hoe hij echt is... Real life meeten is echter nog nooit ter sprake gekomen.
Hoe pakken jullie dat aan?
Serieus?quote:Op maandag 18 februari 2013 21:55 schreef ejiraM het volgende:
Even een snelle vraag.. Ik praat nu al een tijdje met een redelijk leuke jongen op paiq, en ben eigenlijk verdomd benieuwd hoe hij echt is... Real life meeten is echter nog nooit ter sprake gekomen.
Hoe pakken jullie dat aan?
Oh is dat jouw trucquote:Op maandag 18 februari 2013 21:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Serieus?
"Hé, we hebben het hier heel gezellig dus ik ben eigenlijk wel benieuwd of het in het echt net zo klikt. Zin om een keer wat te gaan drinken?"
quote:Op maandag 18 februari 2013 21:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Serieus?
"Hé, we hebben het hier heel gezellig dus ik ben eigenlijk wel benieuwd of het in het echt net zo klikt. Zin om een keer wat te gaan drinken?"
Haha dat durf ik niet zo goed eigenlijk :-Dquote:Op maandag 18 februari 2013 21:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon vragen of ie af wilt spreken
Gewoon doen, je hebt niks te verliezen...quote:Op maandag 18 februari 2013 22:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
[..]
Haha dat durf ik niet zo goed eigenlijk :-D
Wat is het ergste wat kan gebeuren?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:04 schreef ejiraM het volgende:
[..]
[..]
Haha dat durf ik niet zo goed eigenlijk :-D
quote:Op maandag 18 februari 2013 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Klopt, ik drink over het algemeen niet (1x in de maand is al uitzonderlijk)
Neemt niet weg dat ik vroeger wel veel gedronken heb maar altijd mijn grenzen wist.
Er is niets mis lijkt mij, met een persoonlijke voorkeur of je iets wel of niet trekt. Dronken vrouwen trek ik gewoon enorm slecht. Een keer is niet erg, maar gezien haar verhalen e.d. kan je niet echt spreken van incidenteel.
Vind het gewoon onaantrekkelijk, als een vrouw met dubbele tong spreekt, struikelt over haar eigen woorden en niet meer in staat is na te denken over wat ze doet.
Die twee gaan niet hand in hand. Het meest fabeltastische jaar van mn leven had ik 's werelds minste seks ooit en was ik nagenoeg ieder weekend ernstig dronken. En de tering wat voelde mijn leven kwalitatief op dat momentquote:Op maandag 18 februari 2013 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik begrijp niet helemaal hoe iemand die zich elk weekend te pletter zuipt en elke zaterdag bij een andere vent in bed ligt een betere kwaliteit van leven heeft dan iemand die dat niet doet, maar goed, het zal wel aan mij liggen.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]* DancingPhoebe voelt zich aange- en besproken
Haha true, en daar hou ik je aan :pquote:Op maandag 18 februari 2013 22:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat is het ergste wat kan gebeuren?
Hij zegt nee... Dan meld je dat hier, en vraag ik je zonder een handomdraai mee uit zaterdag
misschien is hij ook wel verlegen..
Danku, eb jullie hebben gelijk.. Heb de wereldstap gezegd om te vragen of we zullen whatsappen en das nu al een hele overwinning. Nu gauw kijken wat hij zegt ;-)quote:Op maandag 18 februari 2013 22:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon doen, je hebt niks te verliezen...
Leuke foto trouwens in je fotoboek
Zegt het niet meer over de dames die je kiest dan over de site?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:16 schreef Izzit het volgende:
Zojuist terug van een date via Knuz. Dat moest ik maar eens niet meer doen.... Knuz is niet mijn site.
Je hebt gelijk, ik steek de hand in eigen boezem. Ik ben een kneuzquote:Op maandag 18 februari 2013 22:17 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Zegt het niet meer over de dames die je kiest dan over de site?
Dit is op een site als RP wel waar, je sneeuwt uiteindelijk onder in het woud aan profielen daar waar je eerder vrij hoog geplaatst stond. Niet handig als je - naast je eigen berichtsturende activiteiten - ook nog eens de optie wil open houden om zelf gevonden te worden.quote:Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef Andromache het volgende:
ik denk wel dat het helemaal geen zin heeft om meer dan 3 maanden met een profiel te doen, want dan ben je toch allang uit beeld, je komt niet meer in de nieuweleden-lijst terecht, en de eerste vage mailcontacten zijn toch allang opgedroogd. kun je beter door naar een andere site.
En je was pas weer net ''begonnen''? Vanwaar deze beslissing?quote:Op maandag 18 februari 2013 22:29 schreef Andromache het volgende:
ik heb besloten maar weer eens 1,5 maand niks te doen. het is misschien maar beter zo. ach ja, hoe erg is het allemaal? gehandicapte mensen hebben ook geen partner en die moeten ook dealen met hun libido... en ik kan ten minste wel normale, leuke dingen doen. vrije weekenden volplannen, dan maar, er op uit
gvd, nu moet je echt even niet meer zo zelfmedelijdend doen...quote:Op maandag 18 februari 2013 22:29 schreef Andromache het volgende:
ik heb besloten maar weer eens 1,5 maand niks te doen. het is misschien maar beter zo. ach ja, hoe erg is het allemaal? gehandicapte mensen hebben ook geen partner en die moeten ook dealen met hun libido... en ik kan ten minste wel normale, leuke dingen doen. vrije weekenden volplannen, dan maar, er op uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |