abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123049230
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef Andromache het volgende:
ik denk wel dat het helemaal geen zin heeft om meer dan 3 maanden met een profiel te doen, want dan ben je toch allang uit beeld, je komt niet meer in de nieuweleden-lijst terecht, en de eerste vage mailcontacten zijn toch allang opgedroogd. kun je beter door naar een andere site.
Of gewoon nieuw accountje aanmaken :)
Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 18 februari 2013 @ 21:43:11 #152
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_123049370
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Of gewoon nieuw accountje aanmaken :)
moet je gaan werken met meerdere mailadressen, en bovendien heb je het gevaar dat je verwijderd wordt vanwege identiek profiel/foto. nee, joh, veel te veel gedoe.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 18 februari 2013 @ 21:43:54 #153
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123049417
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef Andromache het volgende:

[..]

moet je gaan werken met meerdere mailadressen, en bovendien heb je het gevaar dat je verwijderd wordt vanwege identiek profiel/foto. nee, joh, veel te veel gedoe.
Uitschrijven en na een maand weer inschrijven.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_123049669
quote:

[..]

Word je dan verwijderd? Ben benieuwd of dat gebeurd is met iemand die ik om de week voorbij zag komen met een nieuw profiel. Toch al 3 weken niet meer voorbij zien komen :P
A mind with a heart of it's own
pi_123049943
quote:

[..]

?? Gewoon deleten en opnieuw er op zetten :D
pi_123049980
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Uitschrijven en na een maand weer inschrijven.
Waarom na een maand? Gewoon direct. :Y
  maandag 18 februari 2013 @ 21:55:15 #157
330855 ejiraM
for the greater good
pi_123050146
Even een snelle vraag.. Ik praat nu al een tijdje met een redelijk leuke jongen op paiq, en ben eigenlijk verdomd benieuwd hoe hij echt is... Real life meeten is echter nog nooit ter sprake gekomen.

Hoe pakken jullie dat aan?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_123050268
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:55 schreef ejiraM het volgende:
Even een snelle vraag.. Ik praat nu al een tijdje met een redelijk leuke jongen op paiq, en ben eigenlijk verdomd benieuwd hoe hij echt is... Real life meeten is echter nog nooit ter sprake gekomen.

Gewoon vragen of ie af wilt spreken
  maandag 18 februari 2013 @ 21:58:39 #159
50430 Yuki
Student Midwife
pi_123050357
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:55 schreef ejiraM het volgende:

Serieus? :D

"Hé, we hebben het hier heel gezellig dus ik ben eigenlijk wel benieuwd of het in het echt net zo klikt. Zin om een keer wat te gaan drinken?"
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 18 februari 2013 @ 22:03:09 #160
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123050648
quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:58 schreef Yuki het volgende:

[..]

"Hé, we hebben het hier heel gezellig dus ik ben eigenlijk wel benieuwd of het in het echt net zo klikt. Zin om een keer wat te gaan drinken?"
Oh is dat jouw truc :9
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_123050703
Ik krijg soms een berichtje op e-matching van vrouwen die geen foto bij hun profiel hebben staan (of op verzoek). Vragen jullie dan meteen een foto als je een reactie stuurt? Of gaan jullie eerst wat mailen?
Hope is the first step on the road to dissapointment
  maandag 18 februari 2013 @ 22:04:18 #162
330855 ejiraM
for the greater good
pi_123050704
quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:58 schreef Yuki het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:57 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Gewoon vragen of ie af wilt spreken
Haha dat durf ik niet zo goed eigenlijk :-D
  maandag 18 februari 2013 @ 22:05:32 #163
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123050774
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:04 schreef ejiraM het volgende:

[..]

[..]

Gewoon doen, je hebt niks te verliezen...

Leuke foto trouwens in je fotoboek :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 18 februari 2013 @ 22:05:53 #164
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123050796
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:04 schreef ejiraM het volgende:

[..]

[..]

Wat is het ergste wat kan gebeuren?

Hij zegt nee... Dan meld je dat hier, en vraag ik je zonder een handomdraai mee uit zaterdag :P

misschien is hij ook wel verlegen..
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_123050959
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Klopt, ik drink over het algemeen niet (1x in de maand is al uitzonderlijk)

Neemt niet weg dat ik vroeger wel veel gedronken heb maar altijd mijn grenzen wist.

Er is niets mis lijkt mij, met een persoonlijke voorkeur of je iets wel of niet trekt. Dronken vrouwen trek ik gewoon enorm slecht. Een keer is niet erg, maar gezien haar verhalen e.d. kan je niet echt spreken van incidenteel.

Vind het gewoon onaantrekkelijk, als een vrouw met dubbele tong spreekt, struikelt over haar eigen woorden en niet meer in staat is na te denken over wat ze doet.
O+ * DancingPhoebe voelt zich aange- en besproken O+

quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik begrijp niet helemaal hoe iemand die zich elk weekend te pletter zuipt en elke zaterdag bij een andere vent in bed ligt een betere kwaliteit van leven heeft dan iemand die dat niet doet, maar goed, het zal wel aan mij liggen.
Die twee gaan niet hand in hand. Het meest fabeltastische jaar van mn leven had ik 's werelds minste seks ooit en was ik nagenoeg ieder weekend ernstig dronken. En de tering wat voelde mijn leven kwalitatief op dat moment O+ Ook nu het weer wat in rustiger vaarwater terecht is gekomen kijk ik daar echt nog ontzettend positief op terug.

[ Bericht 29% gewijzigd door DancingPhoebe op 18-02-2013 22:14:06 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 18 februari 2013 @ 22:12:32 #166
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123051178
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+ * DancingPhoebe voelt zich aange- en besproken O+
YouTube
  maandag 18 februari 2013 @ 22:16:09 #167
381477 Izzit
This Izzit
pi_123051365
Zojuist terug van een date via Knuz. Dat moest ik maar eens niet meer doen.... Knuz is niet mijn site.
  maandag 18 februari 2013 @ 22:17:06 #168
330855 ejiraM
for the greater good
pi_123051423
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wat is het ergste wat kan gebeuren?

Hij zegt nee... Dan meld je dat hier, en vraag ik je zonder een handomdraai mee uit zaterdag :P

misschien is hij ook wel verlegen..
Haha true, en daar hou ik je aan :p

quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:05 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Gewoon doen, je hebt niks te verliezen...

Leuke foto trouwens in je fotoboek :P
Danku, eb jullie hebben gelijk.. Heb de wereldstap gezegd om te vragen of we zullen whatsappen en das nu al een hele overwinning. Nu gauw kijken wat hij zegt ;-)
pi_123051433
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:16 schreef Izzit het volgende:
Zojuist terug van een date via Knuz. Dat moest ik maar eens niet meer doen.... Knuz is niet mijn site.
Zegt het niet meer over de dames die je kiest dan over de site? :+
  maandag 18 februari 2013 @ 22:21:12 #170
381477 Izzit
This Izzit
pi_123051663
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:17 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Zegt het niet meer over de dames die je kiest dan over de site? :+
Je hebt gelijk, ik steek de hand in eigen boezem. Ik ben een kneuz :)
pi_123051702
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 21:40 schreef Andromache het volgende:
ik denk wel dat het helemaal geen zin heeft om meer dan 3 maanden met een profiel te doen, want dan ben je toch allang uit beeld, je komt niet meer in de nieuweleden-lijst terecht, en de eerste vage mailcontacten zijn toch allang opgedroogd. kun je beter door naar een andere site.
Dit is op een site als RP wel waar, je sneeuwt uiteindelijk onder in het woud aan profielen daar waar je eerder vrij hoog geplaatst stond. Niet handig als je - naast je eigen berichtsturende activiteiten - ook nog eens de optie wil open houden om zelf gevonden te worden.

Ik snap met dat in het achterhoofd niet goed waarom mensen ergens een membership voor meerdere maanden of zelfs een jaar afsluiten. Een betaalde site doe ik zelf nooit langer dan een maand mee, juist dan kun je oogsten, bij wijze van spreken. En dan probeer je het desnoods over een paar maanden opnieuw. :+
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 18 februari 2013 @ 22:29:31 #172
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_123052105
ik heb besloten maar weer eens 1,5 maand niks te doen. het is misschien maar beter zo. ach ja, hoe erg is het allemaal? gehandicapte mensen hebben ook geen partner en die moeten ook dealen met hun libido... en ik kan ten minste wel normale, leuke dingen doen. vrije weekenden volplannen, dan maar, er op uit :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_123052641
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:29 schreef Andromache het volgende:
ik heb besloten maar weer eens 1,5 maand niks te doen. het is misschien maar beter zo. ach ja, hoe erg is het allemaal? gehandicapte mensen hebben ook geen partner en die moeten ook dealen met hun libido... en ik kan ten minste wel normale, leuke dingen doen. vrije weekenden volplannen, dan maar, er op uit :)
En je was pas weer net ''begonnen''? Vanwaar deze beslissing? :)
pi_123052688
Zelf gisteren een paiqdate gehad. Wat wezen drinken in een of andere vooraf besproken gelegenheid. Ik kom er wat vroeger aan dan zij zelf, volgde haar eerdere gegeven aanwijzingen op whatsapp, ze had een complete routebeschrijving ingesloten. O+ Bij binnenkomst twijfelde ik nog of ik wel in de goede tent zat, aangezien er overal mensen uitgebreid zaten te dineren en ik dacht dat het een bruine kroeg betrof. :')

Dus ik grabbel een menukaart van tafel, en zie dat ik toch goed zit. Ga aan de bar hangen en bestel een cappuccino. Niet veel later komt ze binnen en hebben we een leuke avond gehad. Best een leuke dame, kletst honderduit, lacht - oprecht - om mijn debiele grappen, zocht ook veel fysiek contact en oogcontact, wat ik dan wel weer beantwoordde. En daar hebben we een uurtje of drie gezeten alvorens ik weer een uur terug naar huis moest rijden. Bij het afscheid drie zoenen op de wang, dus ik heb het een keertje braaf gehouden voor de verandering.

Daarna op weg naar de parkeergarage in de kou. Nogal een strijd geleverd met de betaalautomaat en de schuifdeur omdat hij mijn kaart niet pakte. Dus ik begon me al lichtelijk zorgen te maken of de boel nog wel open was en ik de vriesnacht in een kartonnen doos kon doorbrengen voor de ingang. :'(

Maar ik kwam er weg uiteindelijk. Daarna naar huis, nog even fok checken en op een gesloten datingtopic stuiten. ;(
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 18 februari 2013 @ 22:41:01 #175
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_123052825
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 22:29 schreef Andromache het volgende:
gvd, nu moet je echt even niet meer zo zelfmedelijdend doen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')