abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123021539

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Dan verwijzen je naar de topics waarin je hier aan kunt werken! Veel succes! Het kan! Echt! Maar niet hier.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
Ja doei.
pi_123021556
Over datingsites. Fitties in DM, fitties in PM, BMI in LIF en SC in SC, tenzij SilentChaos als hij ontopic post.
Ja doei.
  maandag 18 februari 2013 @ 09:32:12 #3
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123021633
Yeeyyy we zijn er weer!

Laat ik voor de verandering beginnen met iets on topics: mijn date gisteren was leuk. Eerst samen gegeten (pasta met garnalen en spinazie), daarna brak op de bank twee afleveringen van al you need gekeken. En nu gaat het natuurlijk neit zozeer om dat programma, maar wel om de hele tijd grappige opmerkingen maken ten koste van de mensen in het programma. Gnagna.

Om 1u naar huis gegaan, was alleen vergeten waar ik m'n auto neer had gezet. :') Raakte lichtelijk in paniek, maar na 20 minuten zoeken vond ik 'm eindelijk.
Gourmetten of steengrillen?
pi_123021644
Mooi op tijd hoor, gister na het douchen zou je al bezig ;-)

tsk tsk.

Gister date van paiq even snel gebeld... hangt ze dronken aan de telefoon (wat een afknapper)...

Ze wil daten maar nu weet ik niet of ik dat wel wil lol
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 18 februari 2013 @ 09:37:00 #5
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123021693
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:33 schreef ManageTheAnger het volgende:

tsk tsk.

Gister date van paiq even snel gebeld... hangt ze dronken aan de telefoon (wat een afknapper)...

Wachten tot ze weer nuchter is :P
Dronken (mits in goede mate) vrouwen zijn soms best oke hoor :D

Mijn oude Lexa date/ex-vriendin wil nu een leuke tijd totdat we allebei wat beters hebben gevonden :') _O-
Ik mag niet klagen, maar sorry, dat is niet helemaal mijn ding...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  maandag 18 februari 2013 @ 09:43:47 #6
314007 Digi_Djeff
Better Call Saul!
pi_123021810
Ik eindelijk na tijden weer iemand tegen gekomen op Paiq die meer dan 2 woorden schrijft per zin :').
Alleen loop ik nu tegen het punt aan van nummer geven ( voor WhatsApp ) of niet. Leuk gesprek van 3 kwartier/uur maar om nou altijd te wachten tot ze weer online is op Paiq :)
  maandag 18 februari 2013 @ 09:48:07 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123021886
Hilariteit alom over de roze Crocs hier op het werk :'). Nou ja, ik heb er een leuk verhaal aan overhouden :7.
Niet meer actief op Fok!
pi_123021980
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:37 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Mijn oude Lexa date/ex-vriendin wil nu een leuke tijd totdat we allebei wat beters hebben gevonden :') _O-
Gewoon een keer met haar afspreken.... sex hebben en dan is ze niet meer interessant.

Kan je tijd steken op lexa of whatever in een dame die wel gewoon iets serieus zoekt met je :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_123021989
quote:

[..]

stuur der maar door dan :7
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  maandag 18 februari 2013 @ 09:56:50 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123022020
Ik zou het ook gewoon doen idd :9. Mits je niet te gehecht raakt waardoor je niet open blijft staan voor meer met iemand anders.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 18 februari 2013 @ 09:58:39 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123022065
Ik had ooit een jongen ontmoet, leuk gezellig. Toen tijdens het stappen weer met hem afgesproken. Toen was hij zooo dronken dat ik de officiele eerste date toch wel wou afzeggen. Want was nogal een grote afknapper.
Niet gedaan en een paar maanden een gezellige tijd gehad.

Dus gewoon ervoor gaan. Mocht het alsnog tegenvallen, of mocht ze dan ook gelijk weer dronken zijn, dan afkappen.
pi_123022177
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:33 schreef ManageTheAnger het volgende:

tsk tsk.

Ik vind het wel prettig als een vrouw af en toe wat te veel drinkt, beter dan zo'n trutje die het bij maximaal 2 wijntjes per week houdt. Het wordt anders als ze ieder weekend aan het kotsen is van de drank natuurlijk, maar soms even los gaan is wel fijn.

Maar goed, ik hou zelf ook wel van een biertje, eigenlijk bijna iedere dag wel.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 18 februari 2013 @ 10:05:04 #13
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123022186
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou het ook gewoon doen idd :9. Mits je niet te gehecht raakt waardoor je niet open blijft staan voor meer met iemand anders.
Komt door van het weekend, vrijdag afgesproken met haar, geowon puur vriendschappelijk, maar ja, van het een kwam het ander :')
  maandag 18 februari 2013 @ 10:09:43 #14
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123022282
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik maak me meer zorgen om haar gevoel dan dat van mij ;)

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:58 schreef Cue_ het volgende:
Ik had ooit een jongen ontmoet, leuk gezellig. Toen tijdens het stappen weer met hem afgesproken. Toen was hij zooo dronken dat ik de officiele eerste date toch wel wou afzeggen. Want was nogal een grote afknapper.
Niet gedaan en een paar maanden een gezellige tijd gehad.

Dus gewoon ervoor gaan. Mocht het alsnog tegenvallen, of mocht ze dan ook gelijk weer dronken zijn, dan afkappen.
Wat is TE dronken? :9
pi_123022356
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:04 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik vind het wel prettig als een vrouw af en toe wat te veel drinkt, beter dan zo'n trutje die het bij maximaal 2 wijntjes per week houdt. Het wordt anders als ze ieder weekend aan het kotsen is van de drank natuurlijk, maar soms even los gaan is wel fijn.

Maar goed, ik hou zelf ook wel van een biertje, eigenlijk bijna iedere dag wel.
Dit was giechelen, over haar woorden struikelen, om de haverklap roepen: "oh wat is dit erg hihi"

en dat terwijl je 30 ben....

Vervolgens later hing ik op, bleven we nog even chatten.. had ze het erover dat het eigenlijk niet goed is, dat ze slecht tegen drank kan, en dat de vorige keer dat ze drank op had tijdens een date halfnaakt belandde...

tja... dan denk ik wel bij mijzelf.... "dit kan nooit goed zijn"
YouTube
  maandag 18 februari 2013 @ 10:16:28 #16
50430 Yuki
Student Midwife
pi_123022437
quote:

[..]

Ik zou het ook niet doen. Leuke tijd of niet, er is meer geweest en altijd risico dat die gevoelens terugkomen. Daarnaast: het is niet zonder reden uit ;)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 18 februari 2013 @ 10:16:39 #17
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123022440
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dit was giechelen, over haar woorden struikelen, om de haverklap roepen: "oh wat is dit erg hihi"

Vervolgens later hing ik op, bleven we nog even chatten.. had ze het erover dat het eigenlijk niet goed is, dat ze slecht tegen drank kan, en dat de vorige keer dat ze drank op had tijdens een date halfnaakt belandde...

Tja hangt er vanaf wat je doel is van de date... Ik hou wel van dat soort vrouwen O+ :@
pi_123022452
quote:

[..]

Of je doet geen aannames, gaat gewoon daten en kijkt hoe ze in het echt is.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:17:03 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123022454
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:09 schreef SilentChaos het volgende:

Wat is TE dronken? :9
Dat wanneer iemand niet meer normaal aanspreekbaar is, wazig uit z'n ogen kijkt etc etc. Alles behalve :9 dus..
  maandag 18 februari 2013 @ 10:17:03 #20
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123022455
quote:
7s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:16 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet doen. Leuke tijd of niet, er is meer geweest en altijd risico dat die gevoelens terugkomen. Daarnaast: het is niet zonder reden uit ;)
De reden dat het uit ging is dat er nooit gevoelens waren _O- van beide kanten...
pi_123022555
quote:

[..]

Klinkt wel goed eigenlijk, ik hou daar wel van.
٩๏̯͡๏)۶
pi_123022564
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Of je doet geen aannames, gaat gewoon daten en kijkt hoe ze in het echt is.
Waar in deze is dit een aanname?

Alleen de zin: "Dan denk ik bij mijzelf, dit kan nooit goed zijn"?

Beetje onzinnige opmerking van je, zonder argumenten..

quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:20 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

nja opzich.... maar er zit geen eer in... :P en ik vind dronken vrouwen nou eenmaal een afknapper.. maar goed ieder het zijne hea ;-)
YouTube
  maandag 18 februari 2013 @ 10:21:37 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123022587
Ik zou een "oh wat is dit errug hihihihi" roepende vrouw ook niet bijster interessant vinden :')
Niet meer actief op Fok!
  maandag 18 februari 2013 @ 10:22:01 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123022595
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:20 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Vraag hem haar nummer :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_123022693
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 10:20 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Waar in deze is dit een aanname?

Alleen de zin: "Dan denk ik bij mijzelf, dit kan nooit goed zijn"?

Beetje onzinnige opmerking van je, zonder argumenten..

[..]

nja opzich.... maar er zit geen eer in... :P en ik vind dronken vrouwen nou eenmaal een afknapper.. maar goed ieder het zijne hea ;-)
Je tweede opmerking hier is een aanname. Dronken vrouwen zijn misschien een afknapper als ze dronken zijn, maar daarnaast hebben ze ook gewoon een persoonlijkheid die jij op voorhand al afwijst omdat je erachter komt dat ze schijnbaar wel eens dronken is.

Waarom zou je haar niet gewoon daten en kijken of het feit dat ze dronken kan zijn je niet stoort?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')