Ik wilde Hermione in de OP en TTquote:Op maandag 18 februari 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sorry man, verkeerd gezien. Ben een beetje van slag enzo man tog
quote:
plaatje kapotquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:15 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 17 februari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 710 Stuart
002. 633 Pizza_Pepperoni
003. 550 Ajacied422
004. 367 supersof
005. 352 Angel-Joy
006. 321 Stiffler1988
007. 287 Geo4kant
008. 278 Vaseline_
009. 271 Kally
010. 259 John.Guidetti
011. 250 Hypocriet
012. 244 Doublepain
013. 239 Rezania
014. 236 johannes_vermeer
015. 232 Caland
016. 230 Adames
017. 227 Piye
018. 225 vandermar
019. 210 Karina
019. 210 Pino112
021. 208 WcPot
022. 199 Fok-it
023. 198 nodig
024. 194 EugeneKrabs
025. 186 Van_Poppel
Monitor geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
Klik hier voor meer stats
ja dat dacht ik ookquote:
waarschijnlijk nietquote:Op maandag 18 februari 2013 00:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
idd ik had eerste plek moeten hebben, ik verdien het godverdomme
omdat je het niet haaltquote:
11:30 godverdommequote:Op maandag 18 februari 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
Hoe laat moeten we allemaal morgen op staan? Of hebben jullie vakantie?
7 uurquote:Op maandag 18 februari 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
dat is ook zo vroeg jaquote:
8 uurquote:Op maandag 18 februari 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
dankjequote:Op maandag 18 februari 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sof, je hebt geen leven.
quote:
quote:
Succes dan over een paar uurquote:
Betekent niet dat je niet aardig bent ofzoquote:
wat doe je dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 00:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
Oh god, 7 uur zelfs![]()
Dat ga ik niet doen, dan maar skippen.
9 uur dus.
oo okequote:Op maandag 18 februari 2013 00:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Medische Informatiekunde aan de UvA
Moet jij nog wat doen dan morgen?quote:Op maandag 18 februari 2013 00:22 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Succes dan over een paar uur
stuart heeft bijna twee keer zoveelquote:Op maandag 18 februari 2013 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Betekent niet dat je niet aardig bent ofzo
Koetsjiequote:Op maandag 18 februari 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
stuart heeft bijna twee keer zoveelbest ernstig
jaja
Voor tien uur pluto uitlaten. Tien voor twaalf buurmeisje ophalen bij peuterspeelzaal. En dan werken van 13-17quote:Op maandag 18 februari 2013 00:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet jij nog wat doen dan morgen?
Je krijgt het nog druk johquote:Op maandag 18 februari 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Voor tien uur pluto uitlaten. Tien voor twaalf buurmeisje ophalen bij peuterspeelzaal. En dan werken van 13-17
Wat doe je voor werk?quote:Op maandag 18 februari 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Voor tien uur pluto uitlaten. Tien voor twaalf buurmeisje ophalen bij peuterspeelzaal. En dan werken van 13-17
7:30 omdat tandartsquote:Op maandag 18 februari 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik het druk hebquote:Op maandag 18 februari 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je krijgt het nog druk joh
Ik werk bij de broodafdeling van de AHquote:
succesquote:Op maandag 18 februari 2013 00:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
7:30 omdat tandarts
Dus bij deze slaap lekker allen
Okquote:Op maandag 18 februari 2013 00:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik werk bij de broodafdeling van de AH
dankjequote:Op maandag 18 februari 2013 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
succeshoop dat je geen gaatje hebt, want ik moet woensdag daarvoor
slaap lekker
slaap lekkahquote:Op maandag 18 februari 2013 00:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
7:30 omdat tandarts
Dus bij deze slaap lekker allen
vond met dtquote:Op maandag 18 februari 2013 00:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ok
Ze hadden een paar jaar geleden een actie.
Als je een bonusproduct ergens anders goedkoper vondt, mocht je er 6 van gratis meenemen.
Heb toen echt de AH geplunderd![]()
We hebben 6 AH's binnen 3 kilometer ofzo namelijk.
Ik maak normaal nooit typfoutenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:30 schreef supersof het volgende:
[..]
vond met dt
Maar dat is best vet
niet denken dat ik nu voor altijd broodmuts blijf. Doe dit als tussenjaar.
slaaplekkerquote:Op maandag 18 februari 2013 00:29 schreef Taexon het volgende:
Weltruste allen, 2 dagen werken en dan eindelijk 5 dagen vrij
Dat gaat over een Wiskundige enzo.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Fok-it heb je A beautiful Mind al eens gezien?
slaap lekkerquote:Op maandag 18 februari 2013 00:29 schreef Taexon het volgende:
Weltruste allen, 2 dagen werken en dan eindelijk 5 dagen vrij
surequote:Op maandag 18 februari 2013 00:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik maak normaal nooit typfouten
prachtig jaquote:Op maandag 18 februari 2013 00:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dat gaat over een Wiskundige enzo.
Goeie film idd
Ook in Gladiator hequote:Op maandag 18 februari 2013 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Sorry Pizza met smerige salami.
Tuurlijk heb ik die film gezienRussel Crowe
Ik heb een hele lijst met 'mindfuck'-films gedownloadquote:Op maandag 18 februari 2013 00:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ook in Gladiator he
Ik word er altijd bang van want stel je voor dat jij ook dingen zou zien die er helemaal niet zijn, lijkt me een raar idee
en dan kom je weer bij een andere goeie film uitquote:Op maandag 18 februari 2013 00:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ook in Gladiator he
Ik word er altijd bang van want stel je voor dat jij ook dingen zou zien die er helemaal niet zijn, lijkt me een raar idee
welke nog meer dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 00:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb een hele lijst met 'mindfuck'-films gedownload
ken ik niet tbhquote:Op maandag 18 februari 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en dan kom je weer bij een andere goeie film uit
The Sixth Sense
beetje traagjesquote:
whutttquote:
Daar hou je niet van he? Wel lekker op de late avond somsquote:
Niet zo traag nee.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar hou je niet van he? Wel lekker op de late avond soms
Wilfried Bony ken ik wel ja.quote:
quote:
Had deze lijst ergens gevondenquote:1408
23
A Tale of Two Sisters
Audition
Beautiful Mind
Butterfly Effect
Brazil
Clockwork Orange
Donnie Darko
Dream Catcher
Eraser Head
Elephant Man
Eternal Sunshine of The Spotless Mind
Eyes Wide Shut
eXistenZ
Fear and Loathing in Las Vegas
Fight Club
Hausu
Ichi The Killer
Inland Empire
Lola rennt
M. Night Shyamalan's The Happening
Memento
Old Boy
Pi
Pink Floyd's The Wall
Red
Requiem of a Dream
Se7en
Spider
Sweeny Todd
The Box
The Chaser
The Machinist
The Man from Earth
Tetsuo The Iron Man
Twelve Monkeys
Vanilla Sky
Visitor Q
Nee de tvserie, is ook zo heerlijk, vooral het tweede seizoenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wilfried Bony ken ik wel ja.
Maar die bedoel je vast niet
wegquote:Op maandag 18 februari 2013 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waar is jer eigenlijk de laatste dagen?
Slaap lekkerquote:
die staat in mijn foboquote:
ja okequote:
Slaap lekker Shakespearequote:
Nicequote:
Pi en memento vallen tegen. Vanilla Sky is wel vet. Requim for a dream is wel pittige film hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 00:45 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nice. Ik denk dat ik degene die ik van jouw lijst nog niet gezien heb, dan ook maar ga kijken binnenkort (1408, Eyes Wide Shut, Memento, Pi, Requiem for a dream, Sweeney Todd, Vanilla Sky)
Ok ok. Thnxquote:Op maandag 18 februari 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Vooral Pi is echt een kutfilmgewoon niet kijken
quote:Op maandag 18 februari 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry deze moest gewoon evenGenius
hoe verzinnen ze het
Trustenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik ga maar eens slapen dan. Truste!
Sleep wellquote:Op maandag 18 februari 2013 00:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 februari 2013 00:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
?quote:
Hoi vaginale kipquote:
Ik was naar hun allereerste optreden in NL.quote:
Je script-fangirlmode staat wel aan vananvondquote:
ik was er 25 januariquote:Op maandag 18 februari 2013 00:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik was naar hun allereerste optreden in NL.
Maar nu ga ik echt.
Doei
komt omdat jij zei dat ik niet van rustige liedjes hou. En toen dacht ik: naja, the script is dan nog het rustigste. Dus ging ik dat luisteren.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je script-fangirlmode staat wel aan vananvond
eh okequote:Op maandag 18 februari 2013 01:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry ik zette weer eens geen moer toen maar naar huis gegaan.
Dan gaan we nu voor iets snellersquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 februari 2013 01:05 schreef supersof het volgende:
Saai hier hoor
Ik ga maar eens slapenslaap lekker.
Alleen wij waren over denk ikquote:Op maandag 18 februari 2013 01:05 schreef supersof het volgende:
Saai hier hoor
Ik ga maar eens slapenslaap lekker.
okeeee even luisteren danquote:Op maandag 18 februari 2013 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan gaan we nu voor iets snellers
Don`t be so judgementalquote:Op maandag 18 februari 2013 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen wij waren over denk ik
Slaap lekker
Zie de editquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 18 februari 2013 01:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zie de editHet is je vergevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ik luister ook alleen maar vage shitquote:
Zal wel meevallen toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 01:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik luister ook alleen maar vage shit
Ik welquote:Op maandag 18 februari 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
Echt totaal niet moeFilmpje kijken dan maar
Zit best wel veel van tussen hoorquote:
slaapzequote:Op maandag 18 februari 2013 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weldus nu ga ik echt
slaap lekker beide
He Stuquote:
Even wat vrienden bezocht weerquote:Op maandag 18 februari 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
He StuWat heb je vanavond gedaan?
Gezelligquote:
Ja johquote:
Wel tof dat je het nog goed met elkaar kan vinden als je ze niet zo heel vaak ziet. ken je hun nog van school ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2013 01:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja joh
Ik ben 4 of 5 keer per jaar in NL dus zie de meeste mensen toch wel 1 of 2 keer per jaar
Naast de Queen.quote:
Van van alles eigenlijk. Ik heb niet al mijn schooltijd in NL doorgebrachtquote:Op maandag 18 februari 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel tof dat je het nog goed met elkaar kan vinden als je ze niet zo heel vaak ziet. ken je hun nog van school ofzo?
Ah, lust je wel Nederlands bier dan?quote:Op maandag 18 februari 2013 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van van alles eigenlijk. Ik heb niet al mijn schooltijd in NL doorgebracht
Jawel, ik drink Heineken in NL en Strongbowquote:Op maandag 18 februari 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, lust je wel Nederlands bier dan?
Wel cool inderdaad. Er zijn minder toffe wijkenquote:
Heineken is altijd goedquote:Op maandag 18 februari 2013 01:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel, ik drink Heineken in NL en Strongbow
En ik ben ook niet heel moeilijk hoorquote:
Klein stadje naast Utrechtquote:
Aha, niet eens zo heel ver dan. Ik ken alles in NLquote:
Woerden.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, niet eens zo heel ver dan. Ik ken alles in NL
Zelf niet zo bijzonder hoor. maar ligt centraal tussen de 4 grote steden dus dat is wel lekkerquote:
Sorry jochiequote:
Zeker centraalquote:Op maandag 18 februari 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelf niet zo bijzonder hoor. maar ligt centraal tussen de 4 grote steden dus dat is wel lekkeren mooie natuur hier. midden in het Groene Hart
Weleens in Gouda geweest? is ook vlakbijquote:Op maandag 18 februari 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker centraal
Ik ben er volgens mij nog nooit geweest maar met de ligging is niets verkeerd
Nope, ook nog nooit geweestquote:Op maandag 18 februari 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weleens in Gouda geweest? is ook vlakbij
Toch wat meer naar het midden van het land toequote:
Zoiets heb ik wel eens in het NL nieuws gelezenquote:Op maandag 18 februari 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch wat meer naar het midden van het land toeGouda is gezellig. het centrum dan. Bepaalde wijken hoef je niet te komen
Tuurlijkquote:
Van naam. Misschien 1x geweest toen ik heel klein was maar dat weet ik niet zekerquote:
Hoorn ben ik wel eens geweest en Enkhuizen ookquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoorn ben ik wel eens geweest en Enkhuizen ook
Ze praten daar wel een beetje boers though
Idd en ze rijden rond in tractorsquote:Op maandag 18 februari 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoorn ben ik wel eens geweest en Enkhuizen ook
Ze praten daar wel een beetje boers though
Ik vond trouwens de mensen in Enkhuizen en omgeving (Bovenkarspel/Hoogkarspel) vriendelijker dan Hoornquote:
Dat zal best inderdaadquote:Op maandag 18 februari 2013 01:30 schreef Tjacka het volgende:
Wel echte VOC steden met een rijke geschiedenis.
quote:Op maandag 18 februari 2013 01:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond trouwens de mensen in Enkhuizen en omgeving (Bovenkarspel/Hoogkarspel) vriendelijker dan Hoorn
Ik ken Purmerend nog wel redelijk maar ik heb verder niet echt een band ermee. Ik ken Haarlem en Amsterdam goedquote:Op maandag 18 februari 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
Noord-Holland trekt me echt totaal niet buiten Haarlem en Amsterdam dan.
Jeetje, toen ik nog heel klein was dus ik denk een jaar of 15 terugquote:Op maandag 18 februari 2013 01:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bovenkarspel is een echt pauperdorp.
Hoogkarspel is wel leuk ja.
Wanneer was je er dan?
Purmerendquote:Op maandag 18 februari 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken Purmerend nog wel redelijk maar ik heb verder niet echt een band ermee. Ik ken Haarlem en Amsterdam goed
Ik zou er ook niet hoeven wonenquote:Op maandag 18 februari 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Purmerenddaar wonen ook echt alleen maar boeren
Niet zo gek. Als ik na vakantie terugkom wil ik meteen weer weg uit Nederlandquote:Op maandag 18 februari 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
Noord-Holland trekt me echt totaal niet buiten Haarlem en Amsterdam dan.
Gewoon Amsterdammers. Eng volk ja, verschrikkelijk om tegen te voetballen..quote:Op maandag 18 februari 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Purmerenddaar wonen ook echt alleen maar boeren
Haha, mwah sommige plekken is het prima wonen.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Niet zo gek. Als ik na vakantie terugkom wil ik meteen weer weg uit Nederland
Ja, ik ben ook niet anti-NL hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, mwah sommige plekken is het prima wonen.
Vind ik niet, is bijna West-friesland.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gewoon Amsterdammers. Eng volk ja, verschrikkelijk om tegen te voetballen..
Niet qua manier van spreken hoorquote:Op maandag 18 februari 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik niet, is bijna West-friesland.
jezus wat is mijn internet sloom
Nee maar wel qua manier van doenquote:
Qua doen ook niet, en opzich valt het accent best mee.quote:
Ja? Vind ze ook meer Amsterdams eigenlijk al vind ik ze veel minder relaxedquote:
Veel meer dan ons kent ons-gevoelquote:Op maandag 18 februari 2013 01:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja? Vind ze ook meer Amsterdams eigenlijk al vind ik ze veel minder relaxed
Ik zou in ieder geval niet in Hoorn of Purmerend willen wonenquote:
Purmerend doet me meteen denken aan een liedje over een stepquote:Op maandag 18 februari 2013 01:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet in Hoorn of Purmerend willen wonen
Nog nooit geweestquote:Op maandag 18 februari 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Ik had 2 klasgenoten vroeger uit Krommenie. Nou dat is echt walgelijk
Ja vreselijk. Ik heb helemaal niks met zulke mensen. geef mij maar gewoon wat meer westers. gewoon normaal ABN praten.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit geweest
Als iets erg is is het wel Volendam. Daar ben ik ook te vaak geweest
Ik ben heel normaalquote:Op maandag 18 februari 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Ik heb helemaal niks met zulke mensen. geef mij maar gewoon wat meer westers. gewoon normaal ABN praten.
Waar ben je geboren en waar woon jequote:Op maandag 18 februari 2013 01:42 schreef Tjacka het volgende:
Praat maar over iets anders dan mijn geboortestreek te beledigen.
quote:Op maandag 18 februari 2013 01:42 schreef Tjacka het volgende:
Praat maar over iets anders dan mijn geboortestreek te beledigen.
Ik ben geboren in Haarlem en opgegroeid in Haarlem, Bromsgrove, Hoofddorp/Amsterdam en Londonquote:Op maandag 18 februari 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]Mijn geboorteplaats is Rotterdam. Kom maar kom maar kom maar
Ze zeggen dat in Haarlem de mensen het mooist ABN praten.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Haarlem en opgegroeid in Haarlem, Bromsgrove, Hoofddorp/Amsterdam en London
Hoornquote:Op maandag 18 februari 2013 01:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar ben je geboren en waar woon je
Maar in Enkhuizen praten ze het mooiste West-Friesquote:Op maandag 18 februari 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zeggen dat in Haarlem de mensen het mooist ABN praten.
Ik ben daar nog nooit geweest en ga er ook echt nooit komen.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]Mijn geboorteplaats is Rotterdam. Kom maar kom maar kom maar
Dat ben ik danquote:Op maandag 18 februari 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zeggen dat in Haarlem de mensen het mooist ABN praten.
Aha. Nou ja, zo is het levenquote:Op maandag 18 februari 2013 01:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoornen woon ook nog in die omgeving.
Ik heb er geen moeite mee.quote:
Ach ik vind Rotterdam de minst leuke van de grote steden dusquote:Op maandag 18 februari 2013 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest en ga er ook echt nooit komen.
Misschien ook maar het bestequote:Op maandag 18 februari 2013 01:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee.
Alleen iedereen blijft hier in zijn element hangen gebeurt bijna nooit iets geks.
Ben er een paar keer geweest. Vond toen ik klein was de Euromast wel stoerquote:Op maandag 18 februari 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach ik vind Rotterdam de minst leuke van de grote steden dusAl is het best gezellig shoppen opzich.
Vind ik nietquote:
Jij vind dat daar iets geks moet gebeurenquote:
Wat voor geks moet er gebeuren danquote:
ik vind dat je zelf iets geks er van moet maken soms. Niet altijd op dezelfde plek blijven wonen etc etc.quote:Op maandag 18 februari 2013 01:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij vind dat daar iets geks moet gebeuren
Ditquote:Op maandag 18 februari 2013 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik vind dat je zelf iets geks er van moet maken soms. Niet altijd op dezelfde plek blijven wonen etc etc.
Dat ben ik wel met je eensquote:Op maandag 18 februari 2013 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik vind dat je zelf iets geks er van moet maken soms. Niet altijd op dezelfde plek blijven wonen etc etc.
filmpje aan het kijkenquote:
De Marathon, nederlandse film. scheen wel goed te zijn dus.quote:
Je bent nu nog een hele film aan het kijken?quote:Op maandag 18 februari 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De Marathon, nederlandse film. scheen wel goed te zijn dus.
Ja waarom niet?quote:Op maandag 18 februari 2013 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent nu nog een hele film aan het kijken?
Ik ben ook best wel een nachtbraker. en weinig slaap nodigquote:
Hoeveel uur danquote:Op maandag 18 februari 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook best wel een nachtbraker. en weinig slaap nodig
Uurtje of 4-5. Laatste 2 nachten nog minder omdat ik een rotweekend achter de rug heb.quote:
Jeetje, dat is wel heel erg kort. Ik kom meestal aan 6 doordeweeks en in het weekend 7-8.quote:Op maandag 18 februari 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uurtje of 4-5. Laatste 2 nachten nog minder omdat ik een rotweekend achter de rug heb.
Ieder mens heeft een andere hoeveelheid aan slaap nodig hequote:Op maandag 18 februari 2013 02:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jeetje, dat is wel heel erg kort. Ik kom meestal aan 6 doordeweeks en in het weekend 7-8.
Wat was zo rot aan je weekend?
Klopt. Als jij er genoeg aan hebt is het prima natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ieder mens heeft een andere hoeveelheid aan slaap nodig heIk functioneer prima overdag dus
Ja wat persoonlijke dingetjes.
Wat is er met je huisgenoten?quote:
Dat is niet zo bijzonder toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 02:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn oplader van mijn mobiel is kapot en ze lenen gewoon hun oplader aan mij
Tof. Zijn ze ook wel beetje je huisgenoten voor toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 02:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn oplader van mijn mobiel is kapot en ze lenen gewoon hun oplader aan mij
Jep. Net ook gezellig wat gedronken en Geordyshore ofzo gekekenquote:Op maandag 18 februari 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof. Zijn ze ook wel beetje je huisgenoten voor toch?
Hoeveel huisgenoten heb je?quote:Op maandag 18 februari 2013 02:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jep. Net ook gezellig wat gedronken en Geordyshore ofzo gekeken
Ik ook niet eigenlijkquote:Op maandag 18 februari 2013 02:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb niets te klagen over het leven en jij?
Allemaal jongens of zitten er ook nog meiden bij?quote:Op maandag 18 februari 2013 02:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu 7 omdat er iemand nu gaat verhuizen
Hoe kun je zoveel huisgenoten hebbenquote:Op maandag 18 februari 2013 02:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nu 7 omdat er iemand nu gaat verhuizen
In een studentenhuis zit je soms al met 10+ hoor?quote:Op maandag 18 februari 2013 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kun je zoveel huisgenoten hebben![]()
Really? Lijkt me verschrikkelijkquote:Op maandag 18 februari 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een studentenhuis zit je soms al met 10+ hoor?
Meiden en jongensquote:Op maandag 18 februari 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Allemaal jongens of zitten er ook nog meiden bij?
Mij ook. maar zitten vaak dan ook bij een Korps aangesloten en een studentenvereniging enzo.quote:
Ook dat lijkt me verschrikkelijkquote:Op maandag 18 februari 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij ook. maar zitten vaak dan ook bij een Korps aangesloten en een studentenvereniging enzo.
Ik ben geloof ik teveel op mijn privacyquote:Op maandag 18 februari 2013 02:18 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben blij hoor dat ik huisgenoten.
Elke avond gezellig beneden zitten in de huiskamer
Dus niet elke dag zuipen en luidruchtige medebewoners mag ik hopen?quote:
Werkloos zijn lijkt me wel frustrerend eigenlijkquote:Op maandag 18 februari 2013 02:20 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn huisgenote net : Ja moet je niet slapen? Iemand anders:. Ik ben toch werkloos
Vanaf 22:00 wel jaquote:Op maandag 18 februari 2013 02:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus niet elke dag zuipen en luidruchtige medebewoners mag ik hopen?
Ik ben vanaf april niet meer werkloosquote:Op maandag 18 februari 2013 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Werkloos zijn lijkt me wel frustrerend eigenlijk
Maar hoe betaal je dan alles?quote:Op maandag 18 februari 2013 02:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben vanaf april niet meer werkloos
Jaquote:
Klinkt niet echt heel erg zinvol/behulpzaamquote:Op maandag 18 februari 2013 02:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Die helpt een beetje met huishouden en koken als je het niet meer snapt
Nogal ja. Was leuke filmquote:
Ach ik heb hem ook hoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 02:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
WajonguitkeringNee ik ben er niet zo trots op.
Waarop ben je dan afgekeurd? En in april niet meer? Confusedquote:Op maandag 18 februari 2013 02:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
WajonguitkeringNee ik ben er niet zo trots op.
Dan ben je toch afgekeurd voor ietsquote:
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik hem eigenlijk niet echt verdien denk ik. Ik heb wel bepaalde problemen zoals een oogafwijking en alles, en die weerhouden me ook deels van optimaal werken maar ik kan alles gewoon. Dat ik niet kan studeren ligt dan aan concentratieproblemen maar daar wordt je normaal niet op afgekeurd. Dus als die uitkeringen op de slop gaan wordt die van mij denk ik wel verlaagd of verwijderd of iets. Maar het UWV is sowieso niet consequent daarin.quote:Op maandag 18 februari 2013 02:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ben je toch afgekeurd voor iets
In april vrijwilligers werk dusquote:Op maandag 18 februari 2013 02:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarop ben je dan afgekeurd? En in april niet meer? Confused
Klinkt goed. Iets leuks? Wat ga je doen? Waarom heb je een wajong uitkering? Puur nieuwsgierigheid hoor, ik ben hier echt niet om mensen te veroordelenquote:
die complexen ja, wij zitten met 5 hierquote:Op maandag 18 februari 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In een studentenhuis zit je soms al met 10+ hoor?
nee, vaak niet. Die corpshuisjes zie je niet zo veelquote:Op maandag 18 februari 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij ook. maar zitten vaak dan ook bij een Korps aangesloten en een studentenvereniging enzo.
Dat lijkt me al veel te veel.. Hoeveel deel je?quote:Op maandag 18 februari 2013 02:32 schreef Adames het volgende:
[..]
die complexen ja, wij zitten met 5 hier
Het klinkt nogal onzeker dan eigenlijk je toekomstige inkomstenbron. Voor hoelang geldt zoiets dan? Waarom zou het op de slop gaan? Ik dacht dat jonge mensen eigenlijk meteen in de bijstand kwamen?quote:Op maandag 18 februari 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik hem eigenlijk niet echt verdien denk ik. Ik heb wel bepaalde problemen zoals een oogafwijking en alles, en die weerhouden me ook deels van optimaal werken maar ik kan alles gewoon. Dat ik niet kan studeren ligt dan aan concentratieproblemen maar daar wordt je normaal niet op afgekeurd. Dus als die uitkeringen op de slop gaan wordt die van mij denk ik wel verlaagd of verwijderd of iets. Maar het UWV is sowieso niet consequent daarin.
Zelfs dat vind ik al veelquote:Op maandag 18 februari 2013 02:32 schreef Adames het volgende:
[..]
die complexen ja, wij zitten met 5 hier
Goede vraag. Dan vraag ik me namelijk af of het stopt na een bepaalde leeftijd omdat je niet meer 'jong' bentquote:
keuken, douche en wcquote:Op maandag 18 februari 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me al veel te veel.. Hoeveel deel je?
Nee Wajong is tot 27. en qua inkomsten en opleiding/werk is alles bij mij nog onzeker. Maakt me best bang soms wel. Maarja, ik kan er niks aan doen. Over aantal weken intake-gesprek met GGZquote:Op maandag 18 februari 2013 02:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het klinkt nogal onzeker dan eigenlijk je toekomstige inkomstenbron. Voor hoelang geldt zoiets dan? Waarom zou het op de slop gaan? Ik dacht dat jonge mensen eigenlijk meteen in de bijstand kwamen?
Dat wist jij al toch?quote:Op maandag 18 februari 2013 02:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Goede vraag. Dan vraag ik me namelijk af of het stopt na een bepaalde leeftijd omdat je niet meer 'jong' bent
Snap wel dat die onzekerheid niet helpt bij hoe je je voelt in het dagelijkse leven. Woon je op jezelf? Wat gebeurd er dan na je 27equote:Op maandag 18 februari 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Wajong is tot 27. en qua inkomsten en opleiding/werk is alles bij mij nog onzeker. Maakt me best bang soms wel. Maarja, ik kan er niks aan doen. Over aantal weken intake-gesprek met GGZ
Ja, ik wist wel hoe oud je bent. Niet tot hoelang zoiets looptquote:
Maar is het niet vooral 'feesten' en dus afleidingquote:Op maandag 18 februari 2013 02:36 schreef Adames het volgende:
[..]
mwoah, samen eten is wel fijn. Verder gewoon veel je eigen ding
we zijn allemaal ouderejaars, allemaal wel hun bestuursjaar met vele feestjes en borrels wel gehad. Was wel meer een paar jaar geleden iddquote:Op maandag 18 februari 2013 02:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar is het niet vooral 'feesten' en dus afleiding
Dat mag je best vragen.quote:Op maandag 18 februari 2013 02:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed. Iets leuks? Wat ga je doen? Waarom heb je een wajong uitkering? Puur nieuwsgierigheid hoor, ik ben hier echt niet om mensen te veroordelen
Okay, ik snap hetquote:Op maandag 18 februari 2013 02:38 schreef Adames het volgende:
[..]
we zijn allemaal ouderejaars, allemaal wel hun bestuursjaar met vele feestjes en borrels wel gehad. Was wel meer een paar jaar geleden idd
Dat beschouw ik maar als een compliment danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |