Zo snel mogelijk, ben een beetje drukquote:Op maandag 18 februari 2013 15:29 schreef BigSmurf het volgende:
Waar blijft het verslag van de meet?
Voor herhaling vatbaar iig.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:32 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk, ben een beetje druk
Volgende keer gewoon komen, heb je geen verslag nodig om te weten hoe gezellig het was.
Zeker weten, mooie details, mooi denim. Al moet ik zeggen dat de sage en oldblue ook erg tof waren om te zien irl. Alleen nu nog smallere fits van ze.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:45 schreef M1stral het volgende:
Ja, Sams waren episch idd. Zou ook wel een paartje willen.
Maar sage nog niet. Ik houd het voorlopig even bij nf. Works for me.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:04 schreef Atta-boy het volgende:
Oldblue heeft slimmere fits![]()
En was idd cool al die denim irl te zien.
Ik ben alleen bang dat mijn oldblue het geen 2 jaar vol gaat houden als ik die van ali zo zie, stel dat die twee keer zo lang gedragen zou zijn
Ben ik ook van plan hoor. Eerstvolgende keer Amsterdam wel even bij TdN kijken. Zou die weird Guy wel willen met Samurai fabric voor wanneer ik verder ben met m'n huidige. Maar ga nu eindelijk meer voortgang zien dus voorlopig lekker verder dragen. Zijn zo een jaar verder dan.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:59 schreef Atta-boy het volgende:
Zou deze ook nog gewoon blijven dragen als ik jou was, ook omdat het wat langer duurt doordat je geen denim kan dragen op werk.
En dan kan je over een tijdje altijd nog kijken voor een ander merk denim ofzo.
Denk niet dat sage echte slimme fits gezien hun outdoor/travel mottoquote:Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar sage nog niet. Ik houd het voorlopig even bij nf. Works for me.
quote:Op maandag 18 februari 2013 22:07 schreef Pedroo het volgende:
[..]
Denk niet dat sage echte slimme fits gaat uitbrengen gezien hun outdoor/travel motto
Is de 17oz niet wat slimmer dan de 18oz en 22oz van hun. Hij leek bij jouw slimmer iigquote:Op maandag 18 februari 2013 22:07 schreef Pedroo het volgende:
[..]
Denk niet dat sage echte slimme fits gezien hun outdoor/travel motto
Jouw NF honeycombs kunnen epic worden wat bok zegtquote:Op maandag 18 februari 2013 19:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zeker weten, mooie details, mooi denim. Al moet ik zeggen dat de sage en oldblue ook erg tof waren om te zien irl. Alleen nu nog smallere fits van ze.
Blijven dragen en denk dat die na een hem/inkort wel flex wordt voor je. En dat stugge kan wel ff durenquote:Op maandag 18 februari 2013 19:50 schreef vault_tec het volgende:
Ik kom hier ook maar vaker langs. Vind het wel leuk die unbranded, kan nu mijn apc als beater gebruiken.
Vergeleken met sommige NF fits is ie totaal niet slim. Maar vergeleken met de 18oz is ie behoorlijk slimmer volgens mij.quote:Op maandag 18 februari 2013 22:46 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Bok zijn sam water is toch mijn favo iddgelukkig zijn ze in goed handen gekomen
[..]
Is de 17oz niet wat slimmer dan de 18oz en 22oz van hun. Hij leek bij jouw slimmer iig
Niet alles vanuit Japan is geschikt voor origami, you know?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:13 schreef zeedrager het volgende:
Ik heb zowaar een trident-fade![]()
[ afbeelding ]
In de was/droger gebeurd?quote:Op maandag 18 februari 2013 23:13 schreef zeedrager het volgende:
Ik heb zowaar een trident-fade![]()
[ afbeelding ]
Wel, Pedroo heeft een 17oz tapered fit. Staat nog niet online maar wel te bestellen al via de mail. Maar ik weet de maten er niet van. Ali wellicht ? Maar die zal wel niet zo fit zijn als die N&F denk ikquote:Op maandag 18 februari 2013 20:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar sage nog niet. Ik houd het voorlopig even bij nf. Works for me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |