Ik bedoelde 'in law' slimpie.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:01 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Nee:p het valt mee. Ik heb echt een toffe schoonmoeder
Had je met haar geslapen?quote:De moeder van een ex was aan het huilen toen ze mij dumpte:p
Altijd slimquote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ongewenst taalgebruik via PM met een mod ofzo
Nee. dat gaat wel erg ver:P Ze houdt wel van een feestjequote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'in law' slimpie.
[..]
Had je met haar geslapen?
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde 'in law' slimpie.
[..]
Had je met haar geslapen?
Nou denk ik wel dat we met Erik niet te klagen hebben. Op andere subfora is het af en toe een partij triest.quote:
Spaarlamp ?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:04 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Nee. dat gaat wel erg ver:P Ze houdt wel van een feestje
edit: Oooh ik snap hem! haha
Dat is natuurlijk ook omdat we bijna allemaal normaal met Erik omgaan. Ik weet heel zeker dat je snel de deur uit bent als je echt dingen gaat doen die bij hem echt over de schreef gaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou denk ik wel dat we met Erik niet te klagen hebben. Op andere subfora is het af en toe een partij triest.
Erik is natuurlijk bekend met de algemene beginselen van behoorlijk bestuurquote:Op zondag 17 februari 2013 23:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nou denk ik wel dat we met Erik niet te klagen hebben. Op andere subfora is het af en toe een partij triest.
Oh dan durf ik ook welquote:Op zondag 17 februari 2013 23:08 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb zojuist Erik uitgescholden via PM.
Erik is liev.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook omdat we bijna allemaal normaal met Erik omgaan. Ik weet heel zeker dat je snel de deur uit bent als je echt dingen gaat doen die bij hem echt over de schreef gaan.
Voor natte tosti?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:08 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb zojuist Erik uitgescholden via PM.
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:09 schreef Tchock het volgende:
Oké ik durfde niet dus ik heb heb gecomplimenteerd met zijn kapsel en horloges
Tchocken.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:09 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zondag 17 februari 2013 23:09 schreef Tchock het volgende:
Ik was net met spullen uit mijn oma's huis bezig, snel een oud blikje geclaimd met 'TJOKLAT Camée Pastilles' er opquote:
De binnenstad van zoetje ?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Yreal het volgende:
maaruh, vrijdag meet aan de zuidas? Of donderdag in de binnenstad?
stel; je zit in mijn huis en je scheldt mij ineens uit voor kuthommel. :p ik denk dat je naar buiten vliegt:p ( en bedenk, ik woon 6 hoog..)quote:Op zondag 17 februari 2013 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook omdat we bijna allemaal normaal met Erik omgaan. Ik weet heel zeker dat je snel de deur uit bent als je echt dingen gaat doen die bij hem echt over de schreef gaan.
Altijd mooi.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was net met spullen uit mijn oma's huis bezig, snel een oud blikje geclaimd met 'TJOKLAT Camée Pastilles' er op
Ik heb overigens ook in grote letters TCHOCK op mijn versterker staan, gemaakt van "VERKOCHT"-stickers.quote:
arme jongen:(. Notguilty was toch zijn vriendin?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:13 schreef Yreal het volgende:
volgens mij zit erik nu ergens te huilen in een hoekje
Alter ego iets te ver doorgevoerd ?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb overigens ook in grote letters TCHOCK op mijn versterker staan, gemaakt van "VERKOCHT"-stickers.
hij droogt zijn tranen met de wedquote:Op zondag 17 februari 2013 23:13 schreef Yreal het volgende:
Ik heb de naam Tchock niet bedacht, het is een pseudoniem van mijn lievelingsmuzikant. Dus, nee.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Alter ego iets te ver doorgevoerd ?
Hoezo ?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:13 schreef Yreal het volgende:
Helemaal loco in 't stadshart.quote:
Ja. Weet niet wie je dit verteld heeft maar het is 100% helemaal waar.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:14 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
arme jongen:(. Notguilty was toch zijn vriendin?
Ah OK.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb de naam Tchock niet bedacht, het is een pseudoniem van mijn lievelingsmuzikant. Dus, nee.
Goed onthouden.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:14 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
arme jongen:(. Notguilty was toch zijn vriendin?
haha, ze kan hem best wel op vrolijken:P Ik denk wel dat de ochtenden een betere uitwerking heeft.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Weet niet wie je dit verteld heeft maar het is 100% helemaal waar.
(Y)quote:Op zondag 17 februari 2013 23:17 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
haha, ze kan hem best wel op vrolijken:P Ik denk wel dat de ochtenden een betere uitwerking heeft.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)dheid-en-humeur.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |